Kartonā var iepakot arī bites 

Lai ietu līdzi laikam un piedāvātu dažādus jaunus risinājumus, SIA Austra Pak investē digitālajās tehnoloģijās un iedzīvina drosmīgākās klientu idejas.

Kristīne Stepiņa, 14.5.2019
1/21

Uzņēmuma direktors Raimonds Lamass

Foto: Evija Trifanova/LETA

Uzņēmums iegādāsies digitālo lielformāta printeri, kas ļaus palielināt ražošanas jaudu, samazinot darba stundu skaitu. Tādējādi uzņēmums plāno palielināt ražošanas apjomus un apgrozījumu, kā arī audzēt konkurētspēju gan vietējā, gan eksporta tirgū. SIA Austra Pak radītā bišu transportēšanas kaste, kas ir atzīta par labāko iepakojumu nozares asociācijas rīkotajā iepakojuma konkursā, drīzumā dosies plūkt laurus starptautiskajā arēnā.

Inovatīvi risinājumi

SIA Austra Pak ražo kartona iepakojumu un tirdzniecības aprīkojumu – reklāmas un izstāžu stendus – jau teju 25 gadus. Tas ir vietējā kapitāla uzņēmums, kurš 70% produkcijas realizē vietējā tirgū, bet 30% eksportē uz kaimiņvalstīm – Lietuvu un Igauniju, kā arī Poliju.

Šobrīd SIA Austra Pak fokusējas uz eksporta attīstību Skandināvijas virzienā. 2018. gadā uzņēmums piedalījās ar savu stendu starptautiskajā nozares izstādē Scanpack, kas notika Zviedrijas pilsētā Gēteborgā. Uzņēmuma direktors Raimonds Lamass stāsta, ka dalība tajā jau nesusi augļus – noslēgti pirmie sadarbības līgumi. «Tas ir labs rezultāts, ņemot vērā to, ka Skandināvijas uzņēmumi savus potenciālos sadarbības partnerus pārbauda vairākus gadus, pirms veido ilgtermiņa attiecības. Turpināsim strādāt, lai iekarotu viņu uzticību,» saka uzņēmuma vadītājs.

Austra Pak panākumus eksporta tirgū palīdz kaldināt uzņēmuma 25 gadu ilgā pieredze iepakošanas biznesā, kā arī augstie kvalitātes standarti un profesionālā konstruktoru komanda. «Mūsu konstruktori spēj īstenot jebkuru klienta ideju – arī tad, ja tā ir pavisam traka, kā arī piedāvā paši savus nestandarta risinājumus. Tāpat mums rūp produkta kvalitāte – ne tikai, lai stends labi izskatītos, bet arī, lai tas būtu izturīgs un neļodzītos,» uzsver R. Lamass. Uzņēmumā strādā četri konstruktori.

Visu rakstu lasiet 14. maija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Tevi varētu interesēt

Straujais dzīves ritms, labklājības pieaugums un ēšanas paradumu maiņa ir galvenie faktori,...

Trešdien notiek Dienas Bizness rīkotā konference Packaging for sustainable business, kuras laikā...

Var būt labas kvalitātes produkts, bet ja tā iepakojums nebūs pievilcīgs, prece...

Produkta iepakojumam jārada emocionāla saikne ar patērētāju, un tam jābūt personalizētam, lai...

Patērētāji pieprasa iepakojumu, kas atbilst straujajam dzīves tempam – maza izmēra un...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Ar ātru servisu, atbilstošu cenas korekciju un tehnoloģisko priekšrocību industriālā koka iepakojuma...

Zvērināto tiesa ASV Kalifornijas štatā pirmdien nolēma, ka agroķīmijas uzņēmumam «Monsanto»...

Saplākšņa ražotājs SIA Amberbirch izsludinājis iepirkumu ražošanai nepieciešamo telpu būvprojekta...

SIA Nature Foods izsludinājis konkursu jaunas zirņu proteīna pārstrādes fabrikas projektēšanai...

Noslēdzies AS Rīgas Piensaimnieks izsludinātais konkurss par saldējuma ražošanas līnijas iegādi,...

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» Francijā samaksājis vairāk...

«Latvijā demogrāfija ir ar mīnuss zīmi un mums ir jāsaprot, ka demogrāfija...

Itālijas modes zīmola «Gucci» īpašnieks - uzņēmums «Kering» - ceturtdien paziņoja, ka...

Šonedēļ rubrikā Kā top? portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā Rīgā, Šampēterī top...

AS Valmiera stikla šķiedra ASV meitas uzņēmums ir saņēmis intereses apliecinājumu par...