Trešdien, 6. augustā Kraft Foods Inc. (KFT) parakstīja līgumu par Kraft Foods sāļo uzkodu biznesa Skandināvijas un Baltijas valstīs pārdošanu FEPCO 1 AS, Herkules Privāto akciju fonda filiālei, reģistrētai Norvēģijā.
Līgums ietver Kraft vadošo Estrella un Maarud sāļo uzkodu zīmolu pārdošanu Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā, Dānijā, Lietuvā, Latvijā un Igaunijā un Taffel čipsu zīmolu Dānijā, kā arī īpašumus un ražotnes Norvēģijā, Zviedrijā un Lietuvā. Kraft paredz, ka pircējam pievienosies aptuveni 360 darbinieku no piecām dažādām atrašanās vietām. Šobrīd, pārdošanas līgums, pirms tā apstiprināšanas, tiek saskaņots un ir sagaidāms to pabeigt līdz šī gada beigām.
“Kraft šis ir saprātīgs solis un tas piedāvā izcilu atrašanās vietu mūsu Skandināvijas un Baltijas valstu sāļo uzkodu biznesam” tā Piero Kapici (Piero Capizzi), VP Tirgus & Klientu attīstības vadītājs Skandināvijā un Centrāleiropā. “Laikā, kad minētajos reģionos Estrella un Maarud zīmoli ir iecienīti pircēju vidū, šis piedāvātais darījums ir saskaņā ar Kraft International’s stratēģiju – koncentrēties uz galvenajām produktu kategorijām, kurās varam nostiprināt savu konkurētspēju un paplašināt tirgu.”
Līgums ir saskaņā ar Kraft esošo stratēģiju Baltijas valstīs - palielināt vadošo produktu sortimentu galvenajās produktu kategorijās – kafijas (Jacobs, Gevalia), šokolādes (Karūna, Karališkas, Manija un Milka) un cepumu. Vēl kādu laiku FEPCO 1 AS tiks nodrošināta ar sāļo uzkodu ražošanu, kā arī tas tiks atbalstīts ar distribūcijas un pārdošanas veicināšanas aktivitātēm.
Kraft ir viena no pasaules lielākajām pārtikas un dzērienu ražošanas kompānijām ar ikgadējiem ienākumiem, kuri pārsniedz 37 miljardus ASV dolāru, vairāk kā 100 000 darbiniekiem un vairāk kā 180 ražotnēm. Kompānijas akcijas (NYSE: KFT) atrodas Standard &Poor’s 100 un 500 indeksu sarakstā, ka arī Dow Jones Sustainability Index un Ethibel Sustainability Index sarakstos.