Krāpnieki sākuši nopietni apdraudēt reklāmas tirgu internetā. To darbības dēļ tiek satricināta uzticība interneta reklāmas unikālai īpašībai – maksā par «klikšķi». Par to raksta portāls Wired.com. T.s. klikšķu viltošana kļuvusi par jaunu krāpniecisku nodarbi, ko izmanto gan konkurentu naudas izniekošanai gan, lai negodīgi iegūtu naudu sev (ar viltus trešās personas reklāmas apmeklējumiem paša interneta lappusē, par kuriem dalās samaksā). Rakstā teikts, ka reklāma internetā 90. gadu beigās piedzīvoja uzrāvienu, kad ieviesa sistēmu – maksā par klikšķi. Tas nozīmē, ka t.s. reklāmas «bannera» izvietotājs maksā tikai par pieskārienu jeb klikšķu skaitu savai reklāmai, tas ir, par interneta lietotājiem, kuri, visticamāk, lasījuši reklāmas saturu. Sākumā šī mērķauditorijas konstatēšanas precizitāte bija viens no galvenajiem argumentiem, kādēļ reklamēties internetā, nevis avīzēs vai televīzijā, kur var tikai minēt, kas reklāmu redzējis un par to interesējies. Taču, kā raksta Wired.com, rafinēti krāpnieki tagad apdraudot visu šo sistēmu, radot aptuveni 30 % viltus reklāmas apmeklējumus, ko dažas firmas vienkārši atrēķinot, kad jāprasa samaksa no klientiem. Viens šāds gadījums bijis ar ekskluzīvu čaterlidmašīnu firmu, kas pamanījusi milzu skaitu klikšķu no savu tiešo konkurentu interneta adreses, spiežot reklāmdevējam maksāt līdz pat 10 $ par katru klikšķi. Citā incidentā, kāda ASV kompānija ar reģionāla rakstura biznesu pamanījusi, ka vairums pieskārienu tās reklāmas banerim nākuši no Dānijas, visticamāk, no krāpniekiem. Wired.com rakstā teikts, ka krāpšanās rezultātā radusies vesela programmēšanas industrija, kas vērsta uz «viltus klikšķu» atmaskošanu. Vienlaikus hakeru un krāpnieku aprindās tiek izgudroti aizvien rafinētāki reklāmas pieskārienu skaitīšanas un norēķinu apkrāpšanas un mānīšanās paņēmieni.