Laimas, Guttas un Staburadzes eksports sasniedzis 38 % no kopējā apgrozījuma, liecina pārtikas uzņēmumu vadības, produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu uzņēmuma NP Foods sniegtā informācija.
NP Foods valdes priekšsēdētājs Juris Jonaitis informē, ka kopumā tiek eksportēts uz Baltijas valstīm, Krieviju, Skandināviju, Krieviju ASV un citām.
Šobrīd kompānija iecerējusi sākt produktu ražošanu Skandināvijas tirgiem private label segmentā, ko līdz šim grupas uzņēmumi nepraktizēja. Pirmais solis varētu būt dzērienu sektorā, kur jau notiek sarunas ar potenciālajiem sadarbības partneriem. Private label plānots attīstīt, ņemot vērā to, ka jaunos eksporta tirgos ar saviem zīmoliem grūti izvērsties, savukārt esošajos eksporta tirgos rentabilitāte nav iepriecinoša.
Jau ziņots, ka izveidojot NP Foods, Latvijā lielākajiem pārtikas ražotājiem Laimai, Staburadzei un Guttai izdevies ietaupīt aptuveni 30 % no visām izmaksām.
Kopējais NP Foods pārtikas uzņēmumu apgrozījums pērn sarucis par 20 %, sasniedzot 84 miljonus eiro jeb 59 miljonus Ls. Samazinājumu J. Jonaitis skaidro ar to, ka saldumi un bezalkoholiskie dzērieni nav pirmās nepieciešamības preču grupā.