Lufthansa City Center (LCC) interneta portāls (www.lcc.de), tagad LCC24 AG (www.lcc24.de), ir atradis stratēģisku partneri. Kopā ar biržā kotēto uzņēmumu Lastminute.com, kam pieder 20% no jaundibinātā uzņēmuma, LCC vēlas nostiprināt savas pozīcijas e-biznesā. LCC franšīzes tīklā darbojas vairāk kā 530 aģentūras Vācijā un ārzemēs. LCC birojos tiks integrēts Lastminute.com interneta terminals pēc principa veikals veikalā (Shop-in-Shop). Tādā veidā visi LCC produkti un Lastminute.com piedāvājumi būs pieejami ne tikai interneta lietotājiem, bet arī stacionārajos LCC tūrisma birojos. Jaundibinātā uzņēmuma LCC24 AG 50% no akcijām pieder LCC birojiem un pārējās pieder Lastminute.com un divām personām, pārstāvot uzņēmumus Honold Travel Group un Isaria.