Šorīt pasaulē prestižākajā reklāmas industrijas festivālā Cannes Lions tika paziņoti konkursa Young Lions laureāti. Bronzas godalgu kategorijā Cyber saņēma DDB Latvija tekstu autors Raimonds Platacis un Cube-Media animators Mārcis Miķelsons. Šis ir pirmais gads Latvijas reklāmas industrijas vēsturē, kad Latvija saņem augstāko un svarīgāko starptautisko novērtējumu.
Balva šajā kategorijā izcīnīta sacenšoties ar 28 valstu komandām, izstrādājot interaktīvu reklāmu Unicef Tap projektam, kurš vāc naudu bērnu apgādei ar dzeramo ūdeni jaunattīstības valstīs. Zelta godalgu saņēma Brazīlija, sudrabu — Koreja. Young Lions konkursā var piedalīties reklāmas profesionāļi, kas jaunāki par 28 gadiem, uzvarot atlases konkursā savā valstī. Latvijā atlasi organizē Latvijas Reklāmas asociācija.
DDB tekstu autors un bronzas lauvas ieguvējs Raimonds Platacis: ''Mums tika dotas 28 stundas, lai izdomātu konceptu un uztaisītu reklāmas banneri. Ceram, ka pēc mūsu veiksmīgā izgājiena Latvijai nākamajos gados tiks piešķirta iespēja piedalīties arī citās Young Lions kategorijās.''
DDB radošais direktors Vairis Strazds: ''Šis ir lūzuma punkts Latvijas reklāmas industrijai, kura ir sasniegusi pietiekamu briedumu, lai radītu konkurētspējīgas un eksportspējīgas idejas visaugstākajā līmenī. Esmu ārkārtīgi gandarīts par DDB jaunā talanta Raimonda panākumu un vēl jo vairāk par viņa komentāru, uzzinot par apbalvojumu: ''Varēja būt labāk, neesmu līdz galam apmierināts''. Esmu līdz galam pārliecināts, ka gan DDB, gan Latvijas reklāmu kopumā gaida lieliska nākotne''.