Citas ziņas

Latvijai bronzas godalga reklāmas industrijas festivālā Kannās

,20.06.2008

Jaunākais izdevums

Šorīt pasaulē prestižākajā reklāmas industrijas festivālā Cannes Lions tika paziņoti konkursa Young Lions laureāti. Bronzas godalgu kategorijā Cyber saņēma DDB Latvija tekstu autors Raimonds Platacis un Cube-Media animators Mārcis Miķelsons. Šis ir pirmais gads Latvijas reklāmas industrijas vēsturē, kad Latvija saņem augstāko un svarīgāko starptautisko novērtējumu.

Balva šajā kategorijā izcīnīta sacenšoties ar 28 valstu komandām, izstrādājot interaktīvu reklāmu Unicef Tap projektam, kurš vāc naudu bērnu apgādei ar dzeramo ūdeni jaunattīstības valstīs. Zelta godalgu saņēma Brazīlija, sudrabu — Koreja. Young Lions konkursā var piedalīties reklāmas profesionāļi, kas jaunāki par 28 gadiem, uzvarot atlases konkursā savā valstī. Latvijā atlasi organizē Latvijas Reklāmas asociācija.

DDB tekstu autors un bronzas lauvas ieguvējs Raimonds Platacis: ''Mums tika dotas 28 stundas, lai izdomātu konceptu un uztaisītu reklāmas banneri. Ceram, ka pēc mūsu veiksmīgā izgājiena Latvijai nākamajos gados tiks piešķirta iespēja piedalīties arī citās Young Lions kategorijās.''

DDB radošais direktors Vairis Strazds: ''Šis ir lūzuma punkts Latvijas reklāmas industrijai, kura ir sasniegusi pietiekamu briedumu, lai radītu konkurētspējīgas un eksportspējīgas idejas visaugstākajā līmenī. Esmu ārkārtīgi gandarīts par DDB jaunā talanta Raimonda panākumu un vēl jo vairāk par viņa komentāru, uzzinot par apbalvojumu: ''Varēja būt labāk, neesmu līdz galam apmierināts''. Esmu līdz galam pārliecināts, ka gan DDB, gan Latvijas reklāmu kopumā gaida lieliska nākotne''.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc muzikāli interesantā un šogad arī atraktīvi pieteiktā Fontaine Festival neveik­smes (tikai 1 000 apmeklētāju) otrs Liepājā notiekošais festivāls Baltic Beach Party (BBP) šogad sagaidīja vairāk apmeklētāju nekā cerēts.

Plānoto 40 000 - 50 000 vietā uz BBP bija atbraukuši 55 000, kas nozīmē, ka pasākums noticis ar plusiem. Lai arī tas ir mazāk nekā pērn (62 000), organizētāji par rezultātu ir gandarīti, Db festivāla laikā apstiprināja festivāla organizētāji Raivo un Mareks Mediņi. Pēc Db aplēsēm, vidējā festivāla biļešu cena bija aptuveni 17 Ls. Tas nozīmē, ka rīkotāju ienākumi bijuši pērnā gada līmenī - tuvu miljons latiem. Dārgākā budžeta pozīcija festivālā ir un paliek mūzika - Db atzina festivāla organizatori. Šogad festivāls bijis divas reizes dārgāks izmaksu ziņā nekā pērn. "Viss ir O.K.," jautāts par festivāla finansiālo veiksmi, sīkumos neielaižas viens no BBP organizatoriem Mareks Mediņš.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Reklāmraksti

Rīkojot vērienīgu vides festivālu visai ģimenei, pateiksies par iedzīvotāju nopelniem atkritumu šķirošanā

Zaļā josta,24.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli valstī ieviestajai šķiroto atkritumu apsaimniekošanas infrastruktūrai Zaļā josta rod veidus, kā vēl plašāku sabiedrības daļu iesaistīt atkritumu šķirošanā un atkritumu pārstrādes veicināšanā. Par vienu no efektīvākajiem veidiem atzīts darbs ar izglītības iestādēm, ar dažādām izglītojošām aktivitātēm un izklaides pasākumiem sekmējot jauniešu interesi par videi draudzīgu dzīvesveidu.

Paralēli iepakojuma un videi kaitīgu preču apsaimniekošanai, neatņemama Zaļā josta ikdienas sastāvdaļa ir sabiedrības vides izglītība. Un nozīmīga mērķgrupa ir bērni un jaunieši, kas ir atvērti jaunām zināšanām, labprāt apgūst jaunas iemaņas un visu skolā apgūto steidz pavēstīt mājiniekiem. Tāpēc uzņēmuma rīkotie otrreizējo izejvielu vākšanas konkursi mācību iestādēm ir viens no veidiem, kā ne tikai runāt un mācīt par pareizu rīcību ar atkritumiem, bet arī ir praktisks instruments, kā atkritumu šķirošanā atraktīvā veidā iesaistīt visu ģimeni.

“Šķiroto atkritumu savākšanas infrastruktūra ir pieejama visā Latvijā, tāpēc mūsdienās vairs nav objektīvu argumentu atkritumus nešķirot,” norāda Zaļā josta valdes priekšsēdētājs Jānis Lapsa. “Taču mūsu rīkotie konkursi skolēniem sniedz papildu iespēju savākt vēl vairāk vērtīgu otrreizējo izejvielu un šķūnīšos vai bēniņos gadiem krātos atkritumus pārvērst jaunos, otrreiz pārstrādātos izstrādājumos. Lai arī sabiedrības izpratne par atkritumu šķirošanas nepieciešamību ik gadu strauji aug, tomēr vēl joprojām iedzīvotājiem ir nepieciešams papildus stimuls izdarīt vides labā vēl vairāk,” atzīst J. Lapsa.

Citas ziņas

Jevgenijs Gombergs: Politizēt var pat durvju rokturi

Romāns Koļeda,04.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmējs Jevgenijs Gombergs, būdams Latvijas kultūras un vēstures erudīts, palīdz Rīgai atgūt pagātnes tēlniecības skaistumu, un arī tas mūs pietuvina Eiropai, kur metropoles rotā vēsturiski pieminekļi.

picturegallery.d7d5482a-77de-46f4-b34c-9f01202b5f96

Pazīstamais miljonārs naudu iegulda ne tikai senu namu un skulptūru atjaunošanā, bet arī tranzītā un ražošanā – nesen Ventspils brīvostā palaista viena no lielākajām biodegvielas rūpnīcām Baltijā ar ražošanas jaudu 100 000 tonnas gadā.

Jau sen esat iekļauts miljonāru saraksta nodaļā Nekustamais īpašums, un te pēkšņi – biodīzeļdegvielas ražošanas rūpnīca! Ar ko jūs vispār nodarbojaties?

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Unsplash.com / Stephen Phillips - Hostreviews.co.uk

Digitālā reklāma ir kļuvusi par neatņemamu mūsdienu uzņēmējdarbības sastāvdaļu. Taču, lai nodrošinātu efektīvu investīciju atdevi (ROI), ir būtiski prast novērtēt kampaņu rezultātus. Šajā rakstā aplūkosim, kā to paveikt, izmantojot datu analītiku un citus svarīgus rīkus, un kāpēc reklāmas kontu audits jāuztic profesionāļiem!

Viss sākas ar mērķu definēšanu

Pirmais solis ceļā uz veiksmīgu reklāmas kampaņu – precīzi definēt tās mērķus. Vai vēlies palielināt pārdošanas apjomu? Varbūt mērķis ir veicināt zīmola atpazīstamību vai piesaistīt jaunus klientus? Katram mērķim nepieciešama atšķirīga pieeja, un atšķirsies arī rādītāji, ar kuriem izmērīt panākumus. Piemēram, ja galvenais mērķis ir pārdošanas apjoma palielināšana, ir īpaši svarīgi sekot līdzi konversiju skaitam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas festivālu laiks, tāpēc biznesa portāls db.lv vēlējas noskaidrot, cik tirgotājiem un ēdinātājiem var izmaksāt piedalīšanās divu lielāko Latvijas mūzikas festivālu «Summer Sound» un «Positivus» tirdziņos.

Vasaras mūzikas un kultūras festivāla «Positivus» pārstāve portālu db.lv informēja, ka pasākuma organizatori katru gadu saņem daudz pieteikumu ar interesi tirgoties festivāla teritorijā, tomēr organizatori rūpīgi atlasot izvērtē katru pieteikumu un izvēlas tos, kas piestāv festivālam.

Vēl viens no kritērijiem ir tas, lai festivālā būtu pieejams iespējami plašs sortiments. Būtiska ir arī uzņēmēju reputācija, jo, kā paskaidro festivāla pārstāve, organizatoriem ir svarīgi, lai festivāla viesi saņemtu kvalitatīvu servisu.

«Positivus» festivālā uzņēmēji var pieteikties divās kategorijās - ēdināšanai un smukumlietu tirdziņā. Ēdināšanas zonas ir dažādas, kas nodrošina iespēju piedalīties kā lielam ēdinātājam, tā arī mājražotājam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No pirmdienas, 9.novembra mājas lapā www.staroriga.lv pieejama informācija par visiem piecdesmit sešiem gaismas festivāla Staro Rīga objektiem. Lielākā daļa festivāla objektu izvietota pastaigu maršrutos Vecrīgas teritorijā un pilsētas centrālajā daļā, taču lielāki objekti izvietosies Skanstes ielas rajonā un Brīvdabas muzejā.

Visi objekti sadalāmi piecās grupās - festivāla laikā būs apskatāmi 18 jauni festivāla programmas gaismu objekti, 3 festivāla programmas gaismu objekti no 2008. gada programmas, 9 objekti, kas tapuši ar festivāla sadarbības partneru atbalstu, 12 LMA studentu programmas gaismu objekti, kā arī 14 pilsētvides pastāvīgie gaismu objekti.

Pils laukumā, Torņa ielā un Aldaru ielā būs skatāmi Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļas studentu darbi, kas iekļausies trīs idejiskās koncepcijās - Esi starā - ej ar tumsu karā!, Parazīti un Gaismoņi.

Jaunizveidotajos 18 gaismas festivāla objektos izmantots gan spuldžu, gan LED spuldžu spīdējums, gan video projekcijas, gan īpaši gaismas efekti. Jauno objektu vidū atrodami gan interaktīvi gaismas objekti, gan lielformāta pilsētvides objekti.

Biznesa tehnoloģijas

Latvijas skolēns izcīna bronzas medaļu Pasaules informātikas olimpiādē

Lelde Petrāne,09.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar svinīgo apbalvošanu Irānas galvaspilsētā Teherānā noslēgusies 29. Vispasaules informātikas olimpiāde. Piedaloties 308 programmētājiem no 83 valstīm, Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas absolvents Ingus Jānis Pretkalniņš izcīnīja vienu no bronzas medaļām.

Ingum šī bija jau otrā bronzas godalga lielākajā pasaules jauno programmētāju forumā. Skolēnam šis gads bijis panākumiem bagāts – pavasarī izcīnīta zelta medaļa Baltijas informātikas olimpiādē, bet jūlija vidū Brazīlijā notikušajā Starptautiskajā matemātikas olimpiādē iegūta bronzas medaļa. Latvijas komandu vadīja Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūta pētnieks Mārtiņš Opmanis un Tehniskās jaunrades nama Annas 2 skolotājs Raivis Ieviņš.

Vēl Latvijas komandu pārstāvēja Aleksandrs Zajakins (Rīgas 89. vidusskola), Raitis Rūsiņš Kriķis (Rīgas Valsts 1. ģimnāzija) un Roberts Leonārs Svarinskis (Jūrmalas Valsts ģimnāzija), kuriem šogad līdz medaļām nesanāca aizsniegties.

Citas ziņas

Inspired piedalīsies jauno mediju talantu konkursā Kannās

Raivis Spalvēns, Db,03.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju aģentūras Inspired pārstāves Alise Avota un Digna Degtjarova guvušas iespēju piedalīties starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions konkursā Cannes Young Lions mediju kategorijā, Dienas biznesam pavēstīja Latvijas Reklāmas Asociācija.

Latvijas Reklāmas asociācija sadarbībā ar Rīgas Dzirnavnieku izsludināja konkursu, kur darba uzdevums bija izveidot mediju stratēģiju Rīgas Dzirnavnieka produktam AXA muslis. Konkursa balvā ir apmaksāts brauciens uz Cannes Lions festivālu Kannās, dalība festivālā un iespēja pārstāvēt Latviju Young Lions konkursā mediju kategorijā.

Latvijas konkursā piedalījās 9 komandas un 29. maijā tika noteikti konkursa uzvarētāji. Augstāko atzinumu ieguva Alise Avota un Digna Degtjarova, kuras darbojas mediju aģentūrā Inspired. Latvijas komandai būs iespēja iegūt jaunu pieredzi un zināšanas Kannās, kur parasti piedalās pasaules lielākie reklāmas guru.

Eksperti

Kurš atbild par reklāmu? Un vai atbild?

Zane Skļamina, advokātu biroja “TGS Baltic” zvērināta advokāta palīgs,08.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikdienā bieži sastopamies ar dažāda veida reklāmām. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties dažādos veidos piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā vienam otru, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš tad īsti atbild par reklāmas saturu un formu, un kas nosaka to, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot savu produktu vai pakalpojumu.

Par reklāmas regulējumu ir runāts ļoti daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū arvien jaunas preces, pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas veicināšanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams un piemērojams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri tam, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Saskaņā ar Reklāmas likuma 1. pantā minēto reklāmas definīciju “reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums, vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem”.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā esošo situāciju valstī, uz 2021.gada vasaru pārcelts Liepājā notiekošais festivāls "Summer Sound", informēja festivāla organizatoru pārstāve Alise Pabērza.

Plānots, ka festivāls notiks nākamā gada 23. un 24.jūlijā, saglabājot visu līdz šim izziņoto programmu.

Festivāla organizators Uldis Pabērzis pauda, ka tika cerēts uz pozitīvāko iznākumu un, ka desmitais festivāls "Summer Sound" šogad varēs norisināties kā ierasts, tomēr tika pieņemts lēmums festivālu pārcelt uz nākamā gada vasaru, "jo nav nekā cita svarīgāka par visu mūsu līdzcilvēku drošību un veselību".

Šī vasara bez Positivus

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu,...

Viņš skaidroja, ka kopš pirmajām runām par iespējamo pasākumu norises aizliegumu šajā vasarā, festivāla rīkotāji ir visu laiku paralēli strādājuši pie alternatīviem festivāla norises scenārijiem, lai vienotos par labākajiem risinājumiem ar māksliniekiem un festivāla atbalstītājiem, un varētu sniegt apmeklētājiem iespējami precīzāku un pilnīgāku informāciju par festivāla pārcelšanu uz nākamo gadu.

Pēc festivāla rīkotāja paustā, ieguldītais darbs ir rezultējies tajā, ka pašlaik visi šajā gadā apstiprinātie festivāla mākslinieki ir piekrituši uzstāties arī 2021.gada festivālā, tādējādi ļaujot pilnībā saglabāt festivāla mākslinieku programmu.

Vienlaikus tika uzsvērts, ka visas iegādātās biļetes uz festivālu ir derīgas un ar tām nav jāveic nekādas papildu darbības, lai varētu apmeklēt festivālu "Summer Sound" 2021.gadā.

Precizējošas detaļas par festivāla norisi 2021.gadā tiks paziņotas laika gaitā, pauda Pabērza.

Festivāla mākslinieku programmā līdz šim jau bija izziņots franču dīdžeja Kungs, DJ "Regard", dīdžeju duets "Ofenbach", grupa "Mumiy Troll", "Musiqq", "Jumprava", Singapūras Satīns un citas.

Kā ziņots, apmeklētāju drošības dēļ arī festivāls "Positivus", kam bija jānotiek 17.jūlijā un 18.jūlijā Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, savā kontā sociālajā tīklā "Facebook" paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Paziņojumā norādīts, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. Majors uzsver, ka paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā.

Citas ziņas

Latvijas jaunie reklāmas industrijas pārstāvji saņem bronzas Lauvu

,25.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animators Mārcis Miķelsons (Cube- Media) un tekstu autors Raimonds Platacis (DDB Latvija ) un Young Lions konkursā interaktīvajā kategorijā Kannās iegūst bronzu.

Pirmo reizi vēsturē Latvijas jauniešu komanda iegūst tik augstu novērtējumu vienā no pasaulē nozīmīgākajiem reklāmas festivāliem Kannu Lauvas. Šogad Latvijai bija iespēja nosūtīt savu jauno radošo talantu komandu uz Kannu Lauvu reklāmas festivāla ietvaros notiekošo Young Lions konkursu, lai tā startētu interneta kategorijā, Db.lv informē Ilona Šnikvalde, Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) biroja vadītāja.

LRA Latvijā izsludināja Jauno Radošo Talantu konkursu, lai atrastu labāko komandu, kura varētu pārstāvēt Latviju Kannās. LRA kopā ar Ādažu Čipsiem, Draugiem.lv un TV6 rīkoja Latvijas atlases konkursu interneta kategorijā par Latvijā aktuālu tēmu Domā kā ēd.

Pārtika

Riga Food medaļas saņem labākie pārtikas produkti

Sandra Dieziņa,04.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riga Food 2013 izcilas kvalitātes pārtikas produktu konkursos šogad noskaidroti labākie kvasa un iesala dzērieni, medus un piena produkti, un trešdien izstādes atklāšanā konkursu uzvarētāji tika apbalvoti Riga Food medaļām.

Biedrība Alus brālība un Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 ar Zemkopības ministrijas atbalstu pirmoreiz rīkoja Baltijas valstīs ražotā kvasa un iesala dzērienu konkursu. Kvasu kategorijā Riga Food zelta medaļu un 1. vietu ieguva SIA Ilgezeem ražotais Porter kvass, sudraba medaļu un 2. vietu – SIA Piebalgas alus ražotais Piebalgas oriģinālais kvass, savukārt bronzas medaļu un 3. vietu – UAB Vilniaus alus ražotais dabīgi raudzētais kvass Retro. Savukārt kvasa (iesala) dzērienu kategorijā Riga Food zelta medaļu un 1. vietu ieguva SIA Bauskas alus ražotais iesala dzēriens Veselība, sudraba medaļu un 2. vietu – SIA Ilgezeem ražotais Iļģuciema oriģinālais iesala dzēriens, bronzas medaļu un 3. vietu – SIA Bauskas alus ražotais iesala dzēriens Porteris. Konkursa specbalvu un vienu tonnu iesala kvasa ražošanai saņēma a/s Cēsu alus ražotais Ulmaņlaiku kvass.

Citas ziņas

Ventspils ventus uzteic starptautiskā reklāmas festivālā

,01.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspils ventu kampaņa ieguvusi sudraba godalgu starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā.

Ventu kampaņa startēja PR kampaņu kategorijā, kurā kopumā bija pieteikti un savā starpā konkurēja 68 projekti, informē Ventspils dome. 13. starptautiskais Kijevas reklāmas festivāls norisinājās Odesā no 23. līdz 26. maijam un ir prestižākais reklāmas jomas pasākums uz austrumiem no Baltijas, apgalvots paziņojumā. Tajā tika iesniegti 1700 darbi 11 kategorijās no 14 valstīm. Festivāla darbus izvērtēja deviņas neatkarīgas starptautiskas žūrijas, kurās darbojās mārketinga jomas profesionāļi no Rietumeiropas valstīm, Baltijas valstīm, Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas. Festivālā dominēja produktu un sociālās kampaņas, un Ventspils pilsētas kampaņa bija vienīgā no festivālā iesniegtajiem darbiem, kas popularizēja pilsētu kā zīmolu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā tikko aizvadītais festivāls Summer Sound pulcējis vismaz 25 tūkstošus apmeklētāju, taču kopumā iebraucēju skaits pilsētā bijis vairākas reizes lielāks, jo paralēli noritēja Latvijas III Olimpiāde.

Gan Olimpiādes atklāšanas ceremoniju, gan festivālu apmeklēja arī Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa, izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis un citas oficiālas personas.

Aktīva rosība kafejnīcās un ielu tirdzniecība nenorima vēl pēc pusnakts, novēroja db.lv. Brīvu naktsmītņu pilsētā nebija, liepājnieki viesiem iznomāja pat telts vietas privātmāju dārzos. Taču laika apstākļi bija īpaši labvēlīgi, tāpēc īslaicīgs lietus naktī vien aizstāja dušu, db.lv klāstīja festivāla apmeklētāji, kuri teicās nakšņojam zem klajas debess.

Lai gan festivāla rezultāti vēl nav apkopoti, paredzams, ka tirdzniecības un pakalpojumu jomā pilsētā būs ievērojams apgrozījums. Pirts pakalpojumus bija iespējams izmantot arī festivāla teritorijā, kur tos piedāvāja kādreiz Karostas kultūras centrā K@2 radītā Ponijpirts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecības apjomi liecina, ka šogad būs apmeklētākais Summer Sound festivāls, informē festivāla rīkotāji.

Pērn uz festivālu Liepājā tika pārdoti aptuveni 25 tūkstoši biļešu.

Reģionālais portāls ReKurZeme iemūžinājis, kā tiek iekārtota pasākuma teritorija (fotogrāfijas raksta galerijā).

Festivāla pirmās dienas kulminācija būs grupas Prāta vētra koncerts - īpašs ar to, ka šī būs vienīgā grupas uzstāšanās festivālos Latvijā šovasar, tāpēc festivāla organizatori lielo publikas atsaucību skaidro arī ar šo faktu.

Organizatori brīdina, ka piektdien, 12.jūlijā, uz Rīgas - Liepājas šosejas gaidāma liela automašīnu plūsma un sastrēgumi. Turklāt ceļu uz Liepāju paildzina remonts posmā starp Skrundu un Liepāju, tāpēc festivāla rīkotāji iesaka ceļu caur Aizputi, lai ietaupītu aptuveni vienu stundu laika.

Citas ziņas

!MOOZ saņem balvu pasaules ietekmīgākajā reklāmas festivālā Cannes Lions

,18.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aģentūra !MOOZ pirmo reizi Latvijas reklāmas vēsturē izcīnījusi godalgu prestižajā reklāmas festivālā Cannnes Lions, saņemot Sudraba Lauvu par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) rīkotās kampaņas Orgānu donori radošo risinājumu.

Kopumā festivālā Cannes Lions šogad tika iesniegti 28 000 darbi no 85 valstīm. Kategorijā Direct Lions saņemtā sudraba godalga ir Latvijas reklāmas aģentūru augstākais sasniegums. Līdz ar nominācijām, kas par reklāmas klipiem tika saņēmtas pirms diviem gadiem, !MOOZ kļuvusi arī par Kannu festivālā visvairāk apbalvoto reklāmas aģentūru Baltijā.

Pirms četriem gadiem mēs aģentūrā izvirzījām mērķi: trīs gadu laikā aģentūrai jāiekļūst Kannu festivāla finālā un piecu gadu laikā jānoliek uz palodzes lauva,“ saka !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks. „Kannas nav pašmērķis, bet tas ir apliecinājums darba kvalitātei un labs motivators radošajiem. Turklāt laikā, kad pircējs var izvēlēties starp simtiem informācijas avotu, ir divas iespējas – vai nu sabāzt reklāmu malu malās, vai arī padarīt to tik interesantu, lai skatītājs pats to vēlas redzēt,” norāda Ē. Stendzenieks.

Pasaulē

Pasaules reklāmas tirgus 2010. gadā atkopjas ātrāk par plānoto

Dace Skreija,07.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā izaugsme 2010. gadā, salīdzinot ar 2009. gadu, tiek lēsta 4,9% apjomā, kas ir labāks rādītājs nekā gada gaitā prognozētie 2,2%, kā arī labotie skaitļi – 3,5% un 4,8%, liecina jaunākais ZenithOptimedia reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums.

Vēl pirms 2010. gada reklāmas tirgus datu apkopošanas visā pasaulē, ZenithOptimedia eksperti prognozē visas pasaules kopējā reklāmas tirgus izaugsmi aizvadītajā gadā 4,9% apjomā, salīdzinot ar 2009. gadu. Lielākajā daļā pasaules valstu reklāmas tirgus ir audzis straujāk par plānoto. 2011. gadā pasaules reklāmas tirgus izaugsme tiek prognozēta 4,6% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu, bet 2012. gadā – 5,2% apjomā, salīdzinot ar 2011. gadu.

Reklāmas tirgus atgūšanas procesā būtiski riski ir: īpaši augstais kredītsaistību apjoms kā privātajā, tā publiskajās sektorā attīstītajās valstīs; konstantais bezdarbs ASV, kā arī citās valstīs; uztraukums par saistību nepildīšanu eirozonā; dažu valstu valdību veiktie budžetu samazinājumi.

Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Pakalpojumi

Latvijā reklāmas tirgus pērn audzis visstraujāk Baltijā

Nozare.lv,26.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas reklāmas tirgus pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, ir pieaudzis par 3%, sasniedzot 242,7 miljonus eiro (170,5 miljonus latu), liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju un TNS uzņēmumiem Igaunijā un Lietuvā apkopotā informācija.

Latvijā mediju reklāmas tirgus sasniedza 70,9 miljonus eiro (49,8 miljonus latu), kas ir par 3% vairāk nekā 2011.gadā. Lietuvā 2012.gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 0,7%, salīdzinot ar 2011.gadu, un sasniedza 99,4 miljonus eiro (69,86 miljonus latu). Igaunijā reklāmas tirgus apjoms 2012.gadā bija 72,5 miljoni eiro (50,95 miljoni latu), pieaugot par 0,3% salīdzinājumā ar 2011.gadu.

Analizējot reklāmas tirgus attiecību pret iekšzemes kopproduktu, redzams, ka Baltijā līderpozīcijā, kā ierasts, arī 2012.gadā bija Igaunija ar 0,43%. Latvijā šis rādītājs bija 0,32%, bet Lietuvā - 0,3%. Visās Baltijas valstīs reklāmas tirgus attiecība pret iekšzemes kopproduktu ir krities, salīdzinot ar 2011.gadu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē atzīti tēlnieki no Latvijas, Lietuvas, Krievijas, Somijas, Nīderlandes, Čehijas, Īrijas, Itālijas un ASV uzsākuši smilšu skulptūru veidošanu Jelgavas Uzvaras parkā. Šā gada festivāla tēma – Brīnumu pasaule (mīti, teikas, pasakas, leģendas).

Vairāki no festivāla māksliniekiem Jelgavā ir viesojušies ziemā Ledus skulptūru festivālā, bet daudzi Latvijā ieradušies pirmoreiz.

Pasākums Jelgavā tiek organizēts trešo reizi un to pilsētas iedzīvotājiem un apmeklētājiem piedāvā Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra Kultūra un Jelgavas dome sadarbībā ar ceļu būvniecības sabiedrību Igate un SEB banku.

Tūlīt pēc Līgo svētkiem - no 26.jūnija - sākās festivāla parka sagataves darbi. Skulptūru veidošanai atvestas vairāk nekā 400 tonnas mālsmilšu, kuras interesantajam mākslas darbam nodrošina papildu stingrību un stabilitāti. Atbilstoši mākslinieku iesūtītajām skicēm, smiltis ar vibro blietēm presētas formās, lai, māksliniekiem ierodoties, būtu stabils pamats skulptūru veidošanai.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls «Positivus» nākamgad būs saīsināts, jo trīs dienu pasākums atspoguļojas augstākās biļešu cenās, pastāv sezonālo koncertu konkurence, kā arī lielākā daļa apmeklētāju iepriekšējos gados izvēlējušies to apmeklēt tieši divas, nevis visas trīs dienas, sacīja festivāla organizators Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka, saīsinot festivāla norisi, tas kļūs pieejamāks plašākai publikai, jo muzikālā satura kvantitāte atspoguļojas biļešu cenās, kā rezultātā, tas ir «jutīgs moments pasākumu tirgū».

Tāpat Majors uzskata, ka, atgriežoties pie agrākā divu dienu koncepta, tas kļūs saturiskāks. Festivāla rīkotāju statistika esot uzrādījusi, ka cilvēki pēdējo gadu laikā lielākoties apmeklē vien divas, nevis visas trīs dienas, kas liek secināt, ka trīs dienu festivāli bijuši par garu.

Taujāts, vai aizvadītā gada festivāls uzņēmumam radījis zaudējumus, Majors teica, ka šis bizness vienmēr ir sezonāls. «Ir koncerti, kas ir ļoti veiksmīgi un tādi, kas nav tik veiksmīgi. Tas pats ir ar festivāliem. Mums ir svarīgi, lai vidējā līkne ir stabila. Tas nav pirmais gads, kad festivāls guvis zaudējumus. Bet, ja mēs skatītos tikai no peļņas viedokļa, tad festivālu nekad nebūtu sākuši. Pēc viena gada nevar izdarīt ilgtermiņa secinājumus,» pauda «Positivus» rīkotājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Pēc tam kad vēl divas alus darītavas paziņoja, ka tehnisku sarežģījumu dēļ nevarēs Latvijā ievest savu alu, esam pieņēmuši nepatīkamo, taču vienīgo atbildīgi pareizo lēmumu un šīs nedēļas nogalē plānotais amatalus festivāls "Riga Craft Beer Weekend" tiek atcelts," informē festivāla organizators un biedrības "Alus brālība" vadītājs Andrejs Šikors.

Sarežģījumi ar alus ievešanu Latvijā un tā piedāvāšanu degustācijām amatalus festivālā radušies darītavām, kas uz Rīgu brauca no valstīm ārpus Eiropas Savienības.

"Esošais normatīvais regulējums strikti nosaka kārtību, kādā valstī drīkst ievest akcīzes preces. Ir jābūt akcizētās preces nosūtītājam, juridiskai personai, kas nodrošina tās atmuitošanu, uzglabāšanu, realizāciju un garantē akcīzes nodokļa nomaksu. Vest alu tiešā ceļā no darītavas uz festivāla norises vietu nedrīkst. Aizvadītajā gadā, kad amatalus festivāls "Riga Craft Beer Weekend" notika pirmo reizi, visu formalitāšu kārtošanu uzņēmās organizators. Juridiski mēs kļuvām par festivālā piedāvātā alus īpašnieku, kas nodrošināja arī visu nodokļu nomaksu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fontaine Festivāls Liepājā ir festivāls, kas ļauj baudīt īstu mūziku no visām pasaules malām. Kopš pagājušā gada, festivāls ir audzis un notiks 3 dienas, līdzšinējo 2 dienu vietā, Db.lv informēja Fontaine Festival 2008 Mediju koordinatore Agnese Ruberte.

Fontaine Festivāls piedāvā aktuālas grupas, liela daļa no tām ir uzstājušās klubā Fontaine Palace tā 4 gadu pastāvēšanas vēsturē. Kā arī lieliskus un leģendārus ārzemju mūziķus, kas rūpīgi izvēlēti, lai sniegtu iespējami labāko skatuves un mūzikas sniegumu. Ar vairāk nekā 50 grupām festivāla programmā, katrs noteikti atradīs kaut ko sev tuvu.

Festivāla galvenā skatuve atrodas Liepājas centrā, promenādē pie tirdzniecības kanāla. The Flashlight skatuve šogad būs lielāka nekā citus gadus un sasniegs 10 x 10 metru izmērus, kas ļaus uz tās uzstāties lielākām un populārākām grupām.