Citas ziņas

Lieliska vieta, kur pusdienot ar biznesa partneriem, kolēģiem vai draugiem - restorāns “Otto Schwarz” pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome”

,12.10.2007

Jaunākais izdevums

Pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome” un tās restorāns “Otto Schwarz” pamatoti tiek uzskatīts par slavenās “Romas” viesnīcas un restorāna “Otto Schwarz” tradīciju turpinātāju. Leģendārais “Otto Schwarz”, kurā pulcējās tā laika Rīgas izcilās personības, diplomāti un Rīgas pilsētas viesi, bija populārs un iecienīts ne tikai ar izsmalcinātiem ēdieniem, bet arī ar dzīvo mūziku un restorāna īpašo atmosfēru. Līdz mūsdienām ir saglabājušies ne tikai stāsti par restorāna “Otto Schwarz” vēsturi, bet arī respektablo biznesa pusdienu un eleganto svētku vakariņu šarmantā noskaņa. Taču tieši restorāna šefpavāru meistarība, kas izpaudās viņu radīto ēdienu garšu, smaržu un dizaina kombinācijās, spēja apmeklētājos radīt neaizmirstamu baudījumu un paliekošas atmiņas - tā bija to laiku un ir joprojām restorāna “Otto Schwarz” filozofija.

http://www.db.lv/images/article/8f5de974-288c-449a-b0ea-b19ef5eb4742Hotel de Rome ieeja.JPG“Hotel de Rome” restorāna “Otto Schwarz” šefpavāra Roberta Smilgas īpašais piedāvājums oktobrī, atbilstoši pašreizējām modes tendencēm gastronomijā, ir veidots pamatojoties uz svaigiem, augstas kvalitātes sezonas produktiem -

· Baraviku krēmzupa ar ceptiem Jākoba gliemežiem;

· Lapu salātu variācija ar ābolos ceptām vistu akniņām un ogu vinegretu;

· Pērļu vistas krūtiņa ar melno valriekstu – zosu aknu mērci un seleriju trifeļu biezeni;

· Garšaugos cepta ātes fileja ar meža sēņu risotto un ķirbju čatniju, kā arī

· Siltā ābolu bumbieru strūdele ar medus saldējumu

ceram, sniegs Jums baudījumu un apstiprinās slavenā franču gastronoma B.Savarena teicienu par to, ka “jauna ēdiena radīšana cilvēcei ir svarīgāka par jaunas zvaigznes atklāšanu”.

http://www.db.lv/images/article/8f5de974-288c-449a-b0ea-b19ef5eb4742Copy of Kopskats.JPGVērtības ziņā līdzvērtīgs ēdienam ir arī neatkārtojamais skats, kas paveras viesiem no restorāna “Otto Schwarz” 7. stāva plašajiem logiem uz rudens iekrāsoto parku ieskautajām Rīgas arhitektūras pērlēm - kafijas tases vai glāzes laba gada vīna “sabiedrībā” ar savu skaistumu tas pārsteidz ne tikai Rīgas un viesnīcas “Hotel de Rome” viesus, bet arī pašus rīdzeniekus.

Iepazīstieties ar “Hotel de Rome” rudens velšu ēdienkarti www.derome.lv, sadaļā “Jaunumi” un rezervējiet galdiņu zvanot pa tālruni 7087650 vai rakstot [email protected]

http://www.db.lv/images/article/8f5de974-288c-449a-b0ea-b19ef5eb4742kabinets_21.jpgViesnīca “Hotel de Rome” * * * * *

Restorāns “Otto Schwarz”

Kaļķu iela 28

LV-1050, Rīga

Latvija

Tel. +67087600

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nevajag gaidīt, ka laime tev visu metīs klēpī. Sasniegumi meklējami tikai darbā – ar Dieva svētību. Tāda bijusi akciju sabiedrības Ch. Jirgenson–Otto Schwarz īpašnieku Kristiāna un Doras Jirgensonu devīze.

— Uz katriem 18 iedzīvotājiem Rīgā ir viens telefona aparāts, bet katrs iedzīvotājs runā pa telefonu ik pa trijām dienām reizi,— vēstīja Jaunākās Ziņas 1932. gadā. Tas nenozīmē, ka cilvēki sarunājās mazāk kā šolaik — vien telpa, kurā viņi to darīja, atšķirībā no mūslaiku virtuālās, bija apskatāma, aptaustāma, izgaršojama. Kafejnīcām un restorāniem, kur satika paziņas un vajadzīgos cilvēkus, uzzināja jaunumus un pārrunāja skandālus, vidusšķiras ikdienā bija milzīga loma. Ne velti tieši par krodziņiem reflektēja Pirmās republikas slavenie laikabiedri mūža otrajā pusē, populārāko vidū nosaucot Otto Švarca restorānu, Operas kafejnīcu un Romas pagrabu.

Finanses

Lieliska vieta, kur pusdienot ar biznesa partneriem, kolēģiem vai draugiem - restorāns “Otto Schwarz” pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome”

,15.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome” un tās restorāns “Otto Schwarz” pamatoti tiek uzskatīts par slavenās “Romas” viesnīcas un restorāna “Otto Schwarz” tradīciju turpinātāju.

http://www.db.lv/images/article/7110e94e-62b5-44b6-9ea6-e4c8c3ae01e8Hotel de Rome ieeja.JPGLeģendārais “Otto Schwarz”, kurā pulcējās tā laika Rīgas izcilās personības, diplomāti un Rīgas pilsētas viesi, bija populārs un iecienīts ne tikai ar izsmalcinātiem ēdieniem, bet arī ar dzīvo mūziku un restorāna īpašo atmosfēru. Līdz mūsdienām ir saglabājušies ne tikai stāsti par restorāna “Otto Schwarz” vēsturi, bet arī respektablo biznesa pusdienu un eleganto svētku vakariņu šarmantā noskaņa. Taču tieši restorāna šefpavāru meistarība, kas izpaudās viņu radīto ēdienu garšu, smaržu un dizaina kombinācijās, spēja apmeklētājos radīt neaizmirstamu baudījumu un paliekošas atmiņas - tā bija to laiku un ir joprojām restorāna “Otto Schwarz” filozofija.

Enerģētika

Lieliska vieta, kur pusdienot ar biznesa partneriem, kolēģiem vai draugiem - restorāns “Otto Schwarz” pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome”

,12.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieczvaigžņu viesnīca “Hotel de Rome” un tās restorāns “Otto Schwarz” pamatoti tiek uzskatīts par slavenās “Romas” viesnīcas un restorāna “Otto Schwarz” tradīciju turpinātāju.

http://www.db.lv/images/article/5ef2c434-daef-4263-bd64-da916a378ba7Hotel de Rome ieeja.JPGLeģendārais “Otto Schwarz”, kurā pulcējās tā laika Rīgas izcilās personības, diplomāti un Rīgas pilsētas viesi, bija populārs un iecienīts ne tikai ar izsmalcinātiem ēdieniem, bet arī ar dzīvo mūziku un restorāna īpašo atmosfēru. Līdz mūsdienām ir saglabājušies ne tikai stāsti par restorāna “Otto Schwarz” vēsturi, bet arī respektablo biznesa pusdienu un eleganto svētku vakariņu šarmantā noskaņa. Taču tieši restorāna šefpavāru meistarība, kas izpaudās viņu radīto ēdienu garšu, smaržu un dizaina kombinācijās, spēja apmeklētājos radīt neaizmirstamu baudījumu un paliekošas atmiņas - tā bija to laiku un ir joprojām restorāna “Otto Schwarz” filozofija.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban slēgtās viesnīcas Hotel de Rome ēkas ieradušies vairāki apsardzes firmas Koblenz darbinieki, lai palīdzētu bijušajiem īpašniekiem no restorāna Paulinger alus dārzs iznest mantas. «Tā ir laupīšana skaidrā dienas laikā. Bez kriminālprocesa šeit neiztikt,» atzīmēja jauno ēkas īpašnieku SIA Baltic Investments Group pārstāvis, zvērināts advokāts Armands Liberts.

Šādu tiesības bijušajiem ēkas nomniekiem neesot, jo pārdošanas līgumā minēts, ka ēka tiek pārdota ar visu tās aprīkojumu.

Ar restorāna un viesnīcas ēkas bijušo nomnieku Riga-Hotel-GmbH. & Co. Betriebs-KG un Roehlinger Beteiligungs- und Vermögensverwaltungs GmbH pārstāvjiem portālam Nozare.lv pagaidām nav izdevies sazināties.

Kā ziņots, 29.jūlijā viesnīcas Hotel de Rome ēkas jaunais īpašnieks SIA Baltic Investments Group, atslēdzot elektrību, pārtrauca viesnīcas darbību.

Nomnieku Riga-Hotel-GmbH. & Co. Betriebs-KG un Roehlinger Beteiligungs- und Vermögensverwaltungs GmbH direktors un īpašnieks Jurgens Rēlingers klāstīja, ka pieczvaigžņu viesnīcas Hotel de Rome operatoram no atceltajām rezervācijām un negūtajiem ienākumiem viesu apkalpošanā līdz šī gada beigām radīti zaudējumi vairāk nekā 1,13 miljonu eiro (791 000 latu) apmērā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcas FG Royal Hotel īpašnieku lēmums neturpināt restorāna Otto Schwarz zīmolu, visticamāk, ir saistīts ar patenta tiesībām, uzskata Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste.

«Protams, ir žēl, ka restorāns vairs nebūs savā vēsturiskajā vietā. Tas bija kā Rīgas vizītkarte restorānu jomā,» norāda Graikste, vienlaikus piebilstot, ka jautājumi par patentiem nekad neesot vienkārši atrisināmi un «tā noteikti nebija ļaunprātība no jauno viesnīcas īpašnieku puses».

Vienlaikus eksperte uzsver, ka restorānu attīstības līmenis kopumā Rīgā ir ļoti augsts, ko apliecinot arī ārvalstu vērtējumi - gan ēdienu kvalitātē, gan apkalpošanas kultūrā.

Tāpat esot vērojams, ka papildus tādiem labi pazīstamiem zīmoliem kā restorāns Vincents parādoties arī jauni spēlētāji, kas spēj sniegt augstvērtīgu servisu saviem apmeklētājiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Privatizācijas komisija saņēmusi neatkarīgu ekspertu veiktu Hotel de Rome ēkas novērtējumu, kurā noteikta publiskās izsoles sākumcena – 9 miljoni latu.

Šī cena ir vairāk nekā divas reizes zemāka nekā pirms gada apstiprinātajā Hotel de Rome privatizācijas projektā. Komisija ir izskatījusi SIA Eiroeksperts sniegto vērtējumu, taču nav pieņēmusi lēmumu, jo tās priekšsēdētājs Mārtiņš Greste (Jaunais laiks) uzskata, ka sākumcena ir pārāk zema. Turklāt eksperti vēl papildus pauduši viedokli, ka domei būtu jāatmaksā viesnīcas operatoram, SIA Reho, 1.5 miljoni latu, ko tas ieguldījis viesnīcā. Privatizācijas komisija lūgs atzinumu citam pieaicinātajam ekspertam - kompānijas NIRA fonds prezidentam Vadimam Markovam, kurš parasti piedaloties komisijas sēdēs, bet 23. februārī atradies ārzemēs, tādēļ viņa viedokli uzklausīs nākamajā komisijas sēdē, informēja M.Greste.

Nekustamais īpašums

Hotel de Rome ēkas jaunie īpašnieki mēģina pārņemt viesnīcas darbību

Gunta Kursiša,29.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā mainījās ēkas Kaļķu ielā 28, kurā atrodas viesnīca Hotel de Rome, īpašnieks. Jaunais īpašnieks Baltic Investment Group vēlas izdzīt pašreizējo viesnīcas Hotel de Rome operatoru Riga-Hotel-GmbH.&Co Betriebs-KG, kurš, savukārt, solās turpināt strādāt viesnīcā, «cik ilgi vien varēs».

Ēka, kur atrodas viesnīca Hotel de Rome, partiju apvienības Vienotība birojs, Narvesen veikals, Citadeles banka un veikals Andrew’s Ties un citi nomnieki, tika nodota jaunajam īpašniekam Baltic Investment Group pagājušajā nedēļā.

Jau 18. jūlijā – dienā, kad ēka tika pārdota, jaunie īpašnieki esot pilnībā vēlējušies pārņemt arī viesnīcas pārvaldīšanu, taču piektdienas rītā konfliktā iesaistījās jauno īpašnieku nolīgta apsardzes firma. Pašreizējā viesnīcas ēkas nomnieka advokāts norādījis, ka šāda attiecību kārtošana nav Rietumvalstīm raksturīga un vēlas, lai viesnīcas operētāja maiņa notiktu «civilizētā veidā». Pašreizējais Hotel de Rome viesnīcas operators ir aicinājis konfliktā iesaistīties arī Valsts Policiju (VP).

Pakalpojumi

Azerbaidžānas kompānija investīcijas Hotel de Rome cer atpelnīt 10 - 15 gados

Nozare.lv,03.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Azerbaidžānas kompānija Benkons, kas šovasar par 9,24 miljoniem latu iegādājās bijušo viesnīcu Hotel de Rome, investīcijas viesnīcā plāno atpelnīt 10-15 gados, stāsta Benkons meitasuzņēmumu Latvijā SIA Benkons MMC vadītāja, bijusī iekšlietu ministre Linda Abu Meri (V).

Viesnīcas iegāde tika noslēgta 8. jūlijā, un tiek uzskatīts, ka šis ir šogad lielākais darījums nekustamā īpašuma nozarē.

L. Abu Meri atzina, ka lēmumu par tieši šīs viesnīcas iegādi pieņēma Azerbaidžānas kompānija, tāpēc iegādes iemeslus viņa nevar nosaukt. Tāpat L. Abu Meri patlaban nevar atklāt viesnīcas attīstības plānus, jo arī tie būs atkarīgi no tā, kā lems Benkons.

«Ir pagājušas tikai dažas nedēļas, kopš viesnīca ir Benkons īpašumā. Katrā ziņā viesnīca darbojas, bet paralēli klusām notiek tās pārņemšana, līgumu pārslēgšana utt.,» skaidroja L. Abu Meri un atzina, ka viņas uzdevums ir uzlabot un atsvaidzināt viesnīcu, padarīt to tīkamāku dzīvošanai.

Foto

Top jaunas viesnīcas; Rīgas tirgus tuvu piesātinājumam

Lāsma Vaivare,07.05.2014

Vaļņu ielā 49 iepretim Rīgas autoostai top jau sestā viesnīca, kas strādās ar Welton zīmolu.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc iepriekšējo gadu aktīvajiem nekustamā īpašuma darījumiem Rīgā tiek rekonstruētas, būvētas un atvērtas jaunas viesnīcas; eksperti lēš – tirgus ir tuvu piesātinājumam.

Bez pašreizējiem viesnīcu projektiem Rīgā, kas jau ir vai tūlīt tiks pabeigti, vēl tiek plānoti vairāki jauni; kad tie būs pabeigti, tirgus būs piesātināts, norāda nekustamo īpašumu kompānijas Newsec Latvija direktors Valdis Mitenbergs. Ja investors šobrīd sāktu apsvērt viesnīcas projekta īstenošanu Rīgā – iegādātos īpašumu, sāktu projektēt –, iespējams, būtu jau nokavēts.

Ja nepalielināsies tūristu skaits, konkurence viesnīcu biznesā būtiski saasināsies, pauž Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste. Viņasprāt, pie esošās viesnīcu noslodzes, kas pēc asociācijas datiem pērn bija ap 48%, nav īstas vajadzības pēc jaunu viesnīcu būvniecības. Vienlaikus šobrīd tirgū vērojamā aktivitāte, rekonstruējot un no jauna būvējot viesnīcas, ir sakritība, nevis apzināts plāns. «Viesnīcas izveide nav īstermiņa projekts,» viņa norāda, stāstot, ka, piemēram, vēsturiskas ēkas pārveide par viesnīcu var būt ļoti laikietilpīga, kas liek pagarināt būvniecības termiņus.

Atpūta

Piektdienas intervija ar Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektoru Jāni Vālodzi

Lelde Petrāne,14.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektors Jānis Vālodze. Radisson Blu Rīdzene Hotel ir pieczvaigžņu viesnīca Rīgas centrā ar 95 istabām un darbojas ar Radisson Blu zīmolu kopš 2010. gada 1. jūnija.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Viesnīcas man ir šķitušas interesantas un patikušas jau no pašas bērnības, kad ceļoju kopā ar vecākiem, bet mērķtiecīgi uz to nekad neesmu gājis. Pēc vidusskolas beigšanas iestāšanos tūrisma skolā noteikti varētu raksturot kā nejaušību, jo tāda īpaša plāna, ko darīt, man nebija. Runājot par uzņēmumu, darbs starptautiskā viesnīcu tīklā, manuprāt, ir noteikti labākā izvēle profesionālā ziņā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieczvaigžņu viesnīca Grand Hotel Kempinski beidzot ver durvis savai Rīgas viesnīcai un numuriņu rezervācija apmeklētājiem pieejama sākot no 15.oktobra, Db.lv uzzināja viesnīcā.

Grand Hotel Kempinski Riga mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka numuriņu cenas svārstās no 235 eiro par nakti standarta numuriņā līdz 3000 eiro diennaktī par prezidenta apartamentiem.

Fotogrāfijas skatiet galerijā!

Kopumā viesiem pieejams 141 pirmās klases numurs un apartaments, SPA, baseins, veselības un fitnesa centrs, kā arī bāri un restorāni, tai skaitā arī jumta terase.

Grand Hotel Kempinski Riga atrodas bijušās viesnīcas Roma ēkā iepretim Latvijas Nacionālajai operai un blakus Vecrīgai, kas iekļauta UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā.

DB jau septembra sākumā publicēja interviju ar Grand Hotel Kempinski Riga direktoru Georgu Gančevu, kurš atzina, ka līdz ar jaunās pieczvaigžņu viesnīcas Grand Hotel Kempinski Riga atvēršanu Latvija var sagaidīt jaunus ārvalstu viesus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcas Hotel de Rome operatoriem radītie zaudējumi un negūtie ieņēmumi patlaban aprēķināti 2,8 miljonu eiro (1,96 miljonu latu) apmērā, sacīja bijušās viesnīcas Hotel de Rome viena no operatoriem uzņēmuma Rohlinger Beteiligungs und Vermogensvervaltungs GmbH īpašnieks Jurgens Rēlingers.

1,7 miljonu eiro (1,19 miljonu latu) zaudējumi aprēķināti par viesnīcas aprīkojumu, kas fiksēts arī tiesā, bet 1,1 miljona eiro (770 000 latu) zaudējumi - par atceltajiem aptuveni 4000 fiksēto rezervāciju, kas bija līdz pat nākamā gada pavasarim, kā arī atsevišķām vēl tikai pieteiktām rezervācijām. Šī summa tika aprēķināta, vadoties pēc tā, ka pusgads varētu būt pietiekams laiks, lai atbrīvotu Hotel de Rome ēku, bet šāds termiņš netika dots.

Zaudējumus Rēlingers plāno piedzīt tiesas ceļā no Baltic Investments Group.

Viņš stāsta, ka šī gada 10.septembrī bijis tiesas lēmums, kas atļauj no bijušās viesnīcas telpām izņemt mēbeles, kas pieder piecām dažādām kompānijām - gan viesnīcas operatoram, gan restorāna apsaimniekotājam un citiem.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Riska projekts «nekurienē» gatavs konkurēt pat ar Michelin restorāniem

Monta Glumane,31.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā tikai degustāciju ēdienkarti, vēlas mainīt pašmāju kulinārijas nozari.

Aizvadītajā gadā bijušās kokapstrādes rūpnīcas telpās tika atvērts restorāns, kas novērtēts gan kā labākais jaunais restorāns, gan kā dārgākais Rīgā. Tā īpašnieks, šefpavārs Maksims Cekots, ir ambiciozs – investori projektam nav noticējuši, taču viņš vēlas Latvijas vārdu pasniegt pasaulei un ir gatavs konkurēt pat ar Michelin restorāniem.

Vai jūs bērnībā sapņojāt kļūt par pavāru?

Noteikti pavāra profesija netika uzskatīta par kaut ko nopietnu manā ģimenē. Tēvs saredzēja, ka kļūšu par jūrnieku, jo pats darbojās tajā profesijā. Bērnībā man ļoti patika palīdzēt vectēvam dārzā, jo viņam viss kaut kas bija. Ziemā viņš audzēja zemenes, tomātus, un tas man šķita kaut kas nereāls. Ļoti garšoja, kā gatavoja mana vecmāmiņa, iespējams, no turienes arī ir tā mīlestība uz kulināriju. Bērnībā vairāk sapņoju par to, ka izdarīšu savā dzīvē kaut ko izcilu un pamanāmu. Līdz kulinārijai mani atveda pati dzīve, pats par to nesapņoju.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Verners Otto (Werner Otto), vācu izcelsmes celmlauzis pasta pasūtījumu katalogu biznesā, kura Otto Group izaugusi no maza kurpju tirgotāja līdz starptautiskam mazumtirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumam, miris 102 gadu vecumā, atsaucoties uz grupas izplatīto paziņojumu, vēsta thelocal.de.

Otto, kurš dzimis kā pārdevēja dēls netālu no Vācijas galvaspilsētas, bet vēlāk pārcēlies uz ziemeļu ostas pilsētu Hamburgu, miris pagājušās nedēļas trešdienā Berlīnē, liecina Otto Group paziņojums.

«Verners Otto bija starp pēdējiem pēckara perioda ekonomikas pionieriem...,» teikts paziņojumā.

Viņš sapņoja kļūt par rakstnieku, bet 1949. gadā laida klajā savu pirmo pasta pasūtījumu katalogu, piedāvājot kurpes.

Pagājušā gadsimta piecdesmitajos un sešdesmitajos gados, kad Vācija atkopās pēc Otrā pasaules kara, pasta pasūtījumu katalogu bizness uzplauka un Otto bizness pārauga impērijā.

Grupa, kas joprojām ir ģimenes bizness un ko vada viens no Otto dēliem, pagājušajā gadā strādāja ar vairāk nekā 11 miljardu eiro apgrozījumu un nodarbina aptuveni 50 000 cilvēku 20 valstīs.

Pakalpojumi

Elizabetes ielā Rīgā plāno atvērt Radisson RED zīmola viesnīcu

LETA,13.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt jaunu Radisson RED zīmola viesnīcu, informēja viesnīcu grupas pārstāvji.

Aģentūra LETA šā gada martā jau vēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā viesnīcu grupa Carlson Rezidor Hotel Group plāno Rīgā atvērt vēl vienu no tās pārstāvēto zīmolu - Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām.

Jaunā viesnīca ar 220 numuriņiem būs pirmā Radisson RED zīmola viesnīca Latvijā, kas ir viesnīcu grupas Carlson Rezidor Hotel Group jaunais dzīvesstila zīmols tā sauktās millenials paaudzes ceļotājiem. Radisson RED viesnīca Rīgā tiks atvērta sadarbībā ar nekustamo īpašumu pārvaldītāju Astor Group.

The Rezidor Hotel Group izpilddirektora vietnieks un galvenais attīstības speciālists Elijs Junjes norāda, ka Rīgā gaidāmā Radisson Red zīmola viesnīca pastiprinās viesnīcu grupas klātbūtni tirgū un tās dominējošo pozīciju Baltijas valstīs.

Pakalpojumi

Hotel Bergs saņem Starptautisko viesnīcu balvu

Gunta Kursiša,15.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Hotel Bergs saņēmusi Starptautisko viesnīcu balvu kā vislabāk novērtētā mazā viesnīca Latvijā (Highly Commended Best Small Hotel Latvia).

Starptautiskajā konkursā International Hotel Awards 2012-2013 Hotel Bergs piedalījās pirmo reizi.

Konkurss Starptautiskā īpašumu balva (International Property Award) norisinās astoņpadsmit gadus, un pirms diviem gadiem tika izdalīta atsevišķa Starptautiskā viesnīcu balva, pieaugot pretendentu skaitam no viesmīlības sektora.

«Balvas uzvarētāju logo visā pasaulē zināms kā viesnīcu nozares izcilības simbols,» pauž Hotel Bergs pārstāvji.

Viesnīcas tiek vērtētas vairākās kategorijās, iedalot viesnīcas pēc to lieluma, kā arī izdalot kategorijas: labākā arhitektūra, interjera dizains, viesnīcas mārketings, labākā viesnīcas mājas lapa. Viesnīcas tiek vērtētas reģionālajā līmenī un visaugstāk novērtētās viesnīcas sacenšas savā starpā starptautiskajā līmenī.

Reklāmraksti

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumos

Reklāmraksts,17.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko dāvināt darbiniekiem? 8 universālas dāvanu idejas personāla motivēšanai un sveikšanai īpašos notikumosLatvijā lielākā daļa uzņēmumu izvēlas pasniegt dāvanas darbiniekiem svētkos un īpašos notikumos. Tā ir samērā populāra personāla motivēšanas metode organizācijās ar apstiprinātu darbinieku labbūtības programmu un augstu darbinieku apmierinātības līmeni kā vienu no uzņēmuma prioritātēm. Vienlaikus vērts sev pajautāt, vai saldumu paciņas un karstvīna komplekti Ziemassvētkos, siera cepumu un limonādes sainīši Jāņos, kārtējā termokrūze, kas personalizēta ar uzņēmuma logo, vislabāk spēj nodot darbiniekiem iecerēto vēstījumu?

Kā liecina korporatīvo dāvanu vides ekspertu pieredze – īsti nē. Enija Kibelko, uzņēmuma “Lieliska dāvana” B2B segmenta pārdošanas vadītāja, pārstāv vienu no Latvijā vadošajiem piedzīvojumu dāvanu zīmoliem ar 13 gadu pieredzi vietējā biznesa vidē. Viņa atzīst, ka tendences par to, kas patīk un nepatīk darbiniekiem, visskaidrāk iezīmējas sadarbības pieredzē ar privātā un sabiedriskā sektora organizācijām, kurās ir liels kolektīvs virs 100 darbiniekiem.

“Darbinieku dāvanām, īpaši uz Ziemassvētkiem, uzņēmumos nereti ir ļoti ierobežots budžets. Piemēram, ko gan kvalitatīvu un taustāmu mēs varam uzdāvināt kolēģim par 5, 10 vai 15 eiro, kas turklāt vēl iepriecinātu dažādu paaudžu cilvēkus ar atšķirīgu gaumi? Par dāvanu sagādāšanu atbildīgie vadītāji tad nereti izmisumā ķer galvu, jo sarūpēt kaut ko paliekošu, kas turklāt darbiniekam raisītu pozitīvas sajūtas par piederību uzņēmumam, ar tik maziem līdzekļiem šķiet teju neiespējami. Lai gan mēs uzņēmumā “Lieliska dāvana” jau uzreiz varam palīdzēt ar ātrām un foršām idejām. Cita lieta un arī lielāks budžets pieejams, kad dāvana jāmeklē mazākam darbinieku skaitam – apaļās dzīves un darba jubilejās, labākajiem darbiniekiem, veiksmīgi noslēdzot projektus,” skaidro biznesa dāvanu eksperte E. Kibelko. Šajā rakstā viņa dalās ar korporatīvajā vidē iecienītākajām darbinieku dāvanām, kas visbiežāk iepriecina “Lieliska dāvana” biznesa klientu kolektīvus.

Citas ziņas

Hotel de Rome iespējamā izsoles sākumcena – 11 miljoni latu

,04.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcas Hotel de Rome izsoles sākumcena varētu būt nepilni 11 miljoni latu, liecina jaunākie ekspertu aprēķini.

Rīgas domes Privatizācijas komisija atkārtoti izskatīja jautājumu par viesnīcas Hotel de Rome izsoles sākumcenu, uzklausot uzaicinātā eksperta, SIA Nira fonds prezidenta Vadima Markova viedokli. Jau ziņots, ka SIA Eiroeksperts vērtējumā Hotel de Rome ēkas vērtība šobrīd ir 9 miljoni latu, ko Privatizācijas komisija uzskatīja par pilsētai neizdevīgi zemu summu.

Partija Jaunais laiks, kuras biedrs ir Privatizācijas komisijas priekšsēdētājs Mārtiņš Greste, pat izteica priekšlikumu pagaidām privatizācijas procesu atlikt, līdz mainīsies tirgus situācija. V.Markova slēdziens ir ļoti līdzīgs Eiroeksperta sniegtajam vērtējumam: ja izmanto ieņēmumu metodi, viesnīcas ēkas vērtība ir aptuveni 9 miljoni latu, taču, ja izmanto aizvietošanas metodi, vērtība ir nepilni 11 miljoni latu. „Šī metode nozīmē aprēķināt, cik izmaksātu līdzīgas ēkas uzbūvēšana pilnīgi no jauna, zināmā mērā tā ir pašizmaksa. Būtu muļķīgi pārdot objektu zem pašizmaksas, tāpēc Privatizācijas komisija pēc ilgām diskusijām nobalsoja noteikt par sākumcenu šos nepilnos 11 miljonus latu. Protams, ieinteresētā puse drīkst šo lēmumu apstrīdēt,” norādīja M.Greste.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu zīmola Rixwell Hotels pārvaldošā kompānija Mogotel turpina paplašināties un Latvijā savam tīklam pievienojusi vēl vienu viesnīcu Rīgas centrā – Hotel Irina.

Trīs zvaigžņu viesnīca Rixwell Irina Hotel, kas līdz šim darbojās kā Hotel Irina, atrodas blakus centrālajai dzelzceļa stacijai un autoostai.

Līdz ar pievienošanos viesnīcai tiks pielāgoti Rixwell tīkla viesu apkalpošanas servisa standarti un veikti pakalpojumu uzlabojumi.

Viesnīcai Rixwell Irina Hotel ir arhitektūras pieminekļa statuss, jo tās ēka ir uzbūvēta 1881.gadā. Viesnīca ir renovēta, un tajā ir 75 numuri, telpu interjeru raksturo klasiskais stils, kurā dominē pasteļtoņi.

Uzņēmums Mogotel Latvijā pārstāv viesnīcu zīmolus Wellton un Rixwell. Kompānija šobrīd pārvalda jau 11 viesnīcas – līdz ar pieminēto Rixwell Irina Hotel Latvijā darbojas vēl deviņas: divas Wellton zīmola viesnīcas Rīgā - Wellton Centrum Hotel & SPA un Wellton Hotel Riga & SPA, 6 Rixwell zīmola viesnīcas Latvijā – Rixwell Elefant Hotel, Rixwell Old Riga Palace Hotel, Rixwell Gertrude Hotel, Rixwell Terrace Design Hotel, Rixwell Centra Hotel Rīgā un Rixwell Bauska Hotel Bauskā, kā arī kopš marta pievienojušās arī divas viesnīcas Igaunijas galvapilsētā Tallinā - Rixwell Olevi Hotel un Rixwell Gotthard Hotel.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Rīga tiks pārveidota par pirmo starptautiskā viesnīcu tīkla Kempinski Hotels viesnīcu Latvijā, tās izveidei piesaistīts Swedbank finansējums 20 miljonu eiro apmērā, informēja Swedbank Ārējās komunikācijas vadītājs Ivars Svilāns.

Patlaban viesnīcā norit rekonstrukcija, un to plānots atvērt līdz 2015.gada decembrim.

Pieczvaigžņu viesnīcā Grand Hotel Kempinski RIGA būs 140 numuri un deviņi ekskluzīvi apartamenti, viesnīcas rekonstrukcijā kopumā plānots ieguldīt aptuveni 30 miljonus eiro.

Viesnīcas īpašnieks Gagiks Carukjans par savu izvēli norāda, ka viņu piesaistījusi pati ēka un tās atrašanās vieta pilsētā. «Vēsturiski viesnīca Rīga bija pilsētas «Grand Hotel», un mūsu mērķis ir atgriezt iepriekšējo popularitāti, bet jau pilnīgi jaunā luksusa klases standartā,» atklāj Carukjans.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nozares tirgus mainīsies, un atsevišķām viesnīcām tas būs pārbaudījumu laiks, intervijā DB norāda viesnīcu operatora SIA Mogotel ģenerāldirektore Jeļena Stirna

Fragments no intervijas:

Viesnīcu skaita ziņā operējat ar lielāko Latvijas naktsmītņu tīklu, kam populārākais zīmols ir Wellton, un ir arī Rixwell. Cik liels tas ir un kādi ir attīstības plāni?

Kopumā Latvijā tās ir 11 viesnīcas, no kurām 10 atrodas Rīgā, bet viena Bauskā. Arī viena Tallinas viesnīca ir saistīta ar mums. No 1. aprīļa pārņēmām vēl vienu viesnīcu, kas nu jau sanāk vienpadsmitā Rīgā, un tā atrodas Tirgoņu ielā 9, bijusī Kolonna Hotel Rīga. Tagad – ar nosaukumu Rixwell Domus hotel. Nākotnē sadarbībā ar partneriem operēsim ar vēl septiņām viesnīcām, līgumi ir parakstīti. Trīs no tām būs pieczvaigžņu. Viena neliela, ekskluzīva boutique pieczvaigžņu viesnīca jau tiek celta Kungu ielā. Tāpat būvdarbi notiek trīs ielu stūrī – 11. novembra krastmalā, Minsterejas ielā, Mārstaļu ielā. Tur būs visai liela viesnīca. Ap 250 numuriem, restorānu augšējā stāvā, ar skatu uz Daugavu, pilnvērtīgu SPA kompleksu. Tuvākajos trīs gados atvērsies trīs no minētajām septiņām viesnīcām. Svarīgi saprast, ka esam operators. Tā var būt gan jau esoša viesnīca vai jauns attīstības projekts, kur tālāk nodrošinām operatīvo saimniecisko darbību. Kā galveno mērķi esam izvirzījuši nokļūšanu arī citos tirgos. Ļoti interesants un pievilcīgs tirgus ir Tallinā. Sadarbībā ar investoriem skatāmies arī uz Lietuvas pusi. Plāni ir attīstīties Eiropā un vēlāk visā pasaulē. Uzskatu, ka mums jau ir veiksmīgs starts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcas un zemes gabala izsoles sākumcena noteikta 6,8 miljoni latu, bet 2006. gadā tā tika plānota 21 miljona apmērā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaundibinātais Draugiem Group uzņēmums Draugiem Capital noslēdzis pirmo investīciju darījumu, investējot 1,14 miljonus eiro kosmētikas uzņēmumā Prime Prometics, kļūstot par uzņēmuma mazākuma akcionāru.

Prime Prometics ir e-komercijas uzņēmums, kas tiešsaistē tirgo kosmētikas produktus sievietēm pēc 50. Jaunvārds prometics iezīmē jauno pro-age tendenci skaistumkopšanas nozarē – uzņēmums ir par skaistu novecošanu pretstatā līdz šim nozarē dominējušajai anti-aging ievirzei, ka novecošana ir jāaizkavē. Papildus produktu izplatīšanai Prime Prometics izglīto sabiedrību, organizē kopienu atbalstu un popularizē ideju, ka skaista novecošana ir vērtība.

Uzņēmuma Prime Prometics vadītājs Kaspars Eglītis, kurš pirms šī uzņēmuma izveides strādāja Draugiem Group un vēlāk izmēģināja spēkus dažādās e-komercijas nozarēs, stāsta, kā radās ideja: “Mans tētis ir onkologs un ikdienā daudz strādā, lai palīdzētu sievietēm cīņā ar krūts vēzi. Es zinu, ko sievietes ķermenim nodara ķīmījterapija, un tāpēc sapratu, ka ir vajadzīgi produkti, kas arī pēc vēža ārstēšanas ļauj turpināt sievietēm justies sievišķīgi.” Eglītis ir pārliecināts, ka Draugiem Group iesaiste pavērsīs plašas iespējas Prime Prometics attīstībai: “Šī investīcija ir daudz vairāk nekā tikai nauda – tās ir arī jaunas zināšanas no Latvijas pirmā “vienradža” izveidotājiem, iespēja apgūt jaunus tirgus un pārdošanas kanālus.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar pieczvaigžņu viesnīcas Grand Hotel Kempinski Riga atvēršanu Latvija var sagaidīt jaunus ārvalstu viesus

Tā intervijā Dienas Biznesam teic Grand Hotel Kempinski Riga direktors Georgs Gančevs. Šāda līmeņa viesnīca, starptautisks zīmols rada iespēju uzrunāt jaunu mērķauditoriju.

Fragments no intervijas:

Viesnīca Grand Hotel Kempinski Riga tiks atvērta tūrisma aktīvās sezonas noslēgumā. Jūsuprāt, tas vairāk ir pluss vai tomēr mīnuss?

Ieņēmumu ziņā tas noteikti ir mīnuss, taču tas mums paver iespējas vairāk fokusēties un apmācīt darbiniekus, pievērst lielāku uzmanību detaļām. Kā starptautiskai kompānijai mums ir savi iekšējie standarti, procedūras, kurām jāseko. Aicinām speciālistus no citām Kempinski viesnīcām ierādīt šos standartus, nodemonstrēt, kā Kempinski strādā citviet pasaulē. Esmu priecīgs, ka bija iespēja nosūtīt arī Latvijas viesnīcas darbiniekus uz citām valstīm, kur darbojas Kempinski, tostarp, piemēram, uz Viļņu, Minheni devās mūsu šefpavāre. Šis ir laiks, kad mēs īpaši investējam cilvēkos. Tas mums ir ļoti svarīgi, jo laimīgi darbinieki darīs mūsu viesus laimīgus.

Būve

FOTO: Park Hotel Ķemeri joprojām operatora meklējumos

Laura Mazbērziņa,01.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieczvaigžņu viesnīcai Park Hotel Ķemeri, kas atradīsies bijušajā Ķemeru sanatorijā, joprojām tiek meklēts operators,

biznesa portālam pastāstīja Lotfi Abid, SIA Park Hotel Kemeri projekta vadītājs.

Iepriekš tika ziņots, ka līgumu ar viesnīcas operatoru plānots noslēgt jau vasaras sākumā. Tagad kā iespējamais laiks tiek minēts nākamā gada janvāris.

Šobrīd pārrunu ceļā tiekot analizēti pasaules atpazīstamākie viesnīcu operatori ar pieredzi kūrortu industrijā. 2019. gada janvārī tiks noslēgts līgums ar vienu no operatoriem un uzsākti viesnīcas tālākie labiekārtošanas darbi, balstoties uz izvēlētā viesnīcu operatora standartiem. Šobrīd notiek pārrunas ar trim starptautiskiem viesnīcu operatoriem, taču konkrēti nosaukumi netiek atklāti.

Līdz šim viesnīcas ēkā noritējuši remontdarbi, lai sagatavotu to rekonstrukcijai – ierīkota apkures sistēma, kas nestrādāja vairāku gadu garumā, atjaunoti logi, savesta kārtībā drenāžas sistēma, tiek izstrādāti un saskaņoti nepieciešamie tehniskie, tehnoloģiskie un dizaina projekti. Objekta rekonstrukcijas un tehnoloģisko projektu izstrādē piedalījušies starptautiskie un vietējie vadošie eksperti wellness jomā. Tam visam bija nepieciešami gandrīz divi gadi. Viesnīcā ir ar mēbelēm labiekārtoti četri viesnīcas pilotnumuri (Junior Suit, Corner Suit, Standard Double un Standart Twin numuri). Kā mēbeļu, materiālu, aprīkojuma piegādātājus un sadarbības partnerus SIA Park Hotel Kemeri ir izvēlējies Latvijas uzņēmumus.