Kopumā, salīdzinot ar 2006. gadu, reklāmas tirgus Latvijā pieaugs 2 reizes.
SIA Media House valdes loceklis Juris Liepiņš informē, ka kompānija veikusi pētījumu par prognozēm reklāmas tirgū interaktīvajā vidē. Pētījuma rezultāti esot pārsteidzoši, jo secināts, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju reklāmas tirgus daļa var ievērojami samazināties. "Pašlaik apkopojam rezultātus par prognozēm pārējo mediju reklāmas tirgus jomā, kurus publiskosim tuvāko divu nedēļu laikā," saka Juris Liepiņš.
Laika posmā līdz 2009. gadam, interaktīvo mediju reklāmas tirgus Latvijā pieaugs līdz pat 4 reizēm.
Pieaugums rēķināts, salīdzinot ar 2006. gada reklāmas rādītājiem. Ja pērn interaktīvo mediju tirgus daļa bija 4, 3%, tad līdz 2009. gadam tas pieaugs līdz 8, 6%.
"Tas nozīmē, ka līdz 2009. gadam prognozējams reklāmas tirgus apjoma pieaugums interaktīvajā vidē līdz pat 12 miljoniem latu, kas ir nedaudz vairāk nekā žurnālu reklāmas ieņēmumi 2006. gadā," skaidro J. Liepiņš.
Media House speciālisti uzsver, ka jēdzienu interneta mediji mūsdienās vajadzētu aizstāt ar "interaktīvie mediji", iekļaujot tajā ne tikai internetu, bet arī mobilos interaktīvos risinājumus, interaktīvo TV, utt.. Interaktīvā vide ir saistīta ar strauju augstāko tehnoloģiju attīstību, kas reklāmas devējiem paver iespējas izmantot jaunas radošas idejas daudz efektīvāk.
"Efektivitātes ziņā šī vide ir pasakaina, jo sniedz iespējas ne tikai izmantot jaunāko tehnoloģiju iespējas, bet arī nekavējoties nomērīt reklāmas kampaņas rezultātus un attiecīgi uzreiz reaģēt, ņemot vērā to datus," informē Media House vadītājs Juris Liepiņš.
Informāciju sagatavoja:
Media House
Sabiedrisko attiecību konsultante
Iveta Antonišķe
Tālrunis: 26517416, 7358922
e-pasts: [email protected]