SIA Media House secinājusi, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju reklāmas tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju tirgus daļa var ievērojami samazināties. Interaktīvā vide esot saistīta ar strauju augstāko tehnoloģiju attīstību, kas reklāmas devējiem paver iespējas izmantot jaunas radošas idejas daudz efektīvāk.
SIA Media House valdes loceklis Juris Liepiņš informēja, ka kompānija veikusi pētījumu par prognozēm reklāmas tirgū interaktīvajā vidē. Pētījuma rezultāti esot pārsteidzoši, jo secināts, ka visstraujākais pieaugums Latvijā gaidāms interaktīvo mediju tirgus daļā, tai pat laikā atsevišķu mediju reklāmas tirgus daļa var ievērojami samazināties.
Laika posmā līdz 2009. gadam, interaktīvo mediju reklāmas tirgus Latvijā pieaugšot līdz pat 4 reizēm.
Pieaugums rēķināts, salīdzinot ar 2006. gada reklāmas rādītājiem. Ja pērn interaktīvo mediju tirgus daļa bija 4, 3%, tad līdz 2009. gadam tā pieaugs līdz 8, 6%.
"Tas nozīmē, ka līdz 2009. gadam prognozējams reklāmas tirgus apjoma pieaugums interaktīvajā vidē līdz pat 12 miljoniem latu, kas ir nedaudz vairāk nekā žurnālu reklāmas ieņēmumi 2006. gadā," skaidro J. Liepiņš.
Media House speciālisti uzsver, ka jēdzienu "interneta mediji" mūsdienās vajadzētu aizstāt ar "interaktīvie mediji", iekļaujot tajā ne tikai internetu, bet arī mobilos interaktīvos risinājumus, interaktīvo TV, utt.. Interaktīvā vide ir saistīta ar strauju augstāko tehnoloģiju attīstību, kas reklāmas devējiem paver iespējas izmantot jaunas radošas idejas daudz efektīvāk.
"Efektivitātes ziņā šī vide ir pasakaina, jo sniedz iespējas ne tikai izmantot jaunāko tehnoloģiju iespējas, bet arī nekavējoties nomērīt reklāmas kampaņas rezultātus un attiecīgi uzreiz reaģēt, ņemot vērā to datus," stāstīja Media House vadītājs Juris Liepiņš.