Latvijas kosmētikas zīmols "Dzintars" parādījies Krievijas televīzijas zvaigznes Ksenijas Borodinas "YouTube" raidījumā "Открытый приём" ("Atklātā uzņemšana"), raksta portāls Delfi.
Videoklipā Borodina stāsta par "Dzintars" kosmētiku un aicina izmēģināt zīmola C vitamīna skaistumkopšanas līniju. Zīmols ir izcelts arī video aprakstā – tur norādīts, ka šī kosmētika palīdz rūpēties par ādas veselību un skaistumu, kā arī pievienota saite uz produkta iegādes lapu.
Aprakstā zem reklāmas redzams obligātais marķējums, kas norāda, ka juridiski reklāmas pasūtītājs ir Krievijas uzņēmums AO "Grand-Trejd" – kompānija, kas sevi raksturo kā vienu no vadošajiem importēto pārtikas un nepārtikas preču piegādātājiem Krievijā, vēsta Delfi.
AO "Grand-Trejd" publiskajos katalogos un Krievijas interneta veikalos parādās kā "Dzintars" produkcijas pārdevējs un izplatītājs, ziņo portāls. Savukārt SIA "H.A. Brieger", kas ir "Dzintars" zīmola īpašnieks, jau 2021. gadā paziņoja par "Dzintars" kosmētikas eksportu uz Krieviju.
Vienlaikus "Dzintars" produkcija Krievijā tiek aktīvi tirgota arī šobrīd. Piemēram, parfimērijas un kosmētikas tīkla "Л’Этуаль" ("L'Etual") interneta veikalā pie vairākiem "Dzintars" krēmiem un mazgāšanās līdzekļiem kā pārdevējs norādīts AO "Grand-Trejd". Tāpat platformā "Ozon" pieejams "Dzintars" preču klāsts, ko piedāvā "Grand-Trejd". "Dzintars" par šo komentāru nesniedz.
Ksenija Borodina ir Krievijas televīzijas raidījumu vadītāja un influencere, plaši pazīstama kā realitātes šova "Dom-2" seja, kuru vadīja kopš 2004. gada. Influencere iepriekš vairākkārt publiski paudusi atbalstu Krievijas uzsāktajam karam Ukrainā.































