Ekonomikas lejupslīdei spēcīgi negatīvi ietekmējot biznesu, pasaulē lielākās reklāmas grupas WPP fiskālā gada peļņa sarukusi par 11% līdz 663 miljoniem Lielbritānijas sterliņu mārciņu (487 miljoni latu), ziņo BBC.
Reklāmas giganta vadītājs Sers Martins Sorels (Sir Martin Sorrell) BBC atzinis, ka pagājušajā gadā viņš «skatījies bezdibenī».
Viņš piebildis, ka situācija šobrīd ir sākusi uzlaboties, un pēc pērn veiktās darbinieku skaita samazināšanas viņš atkal atsācis pieņemt darbā jaunus darbiniekus.
WPP savā paziņojumā norādījusi, ka pagājušais gads bija brutāls gads, bet tā paredz, ka 2010.gads būs stabilāks nekā iepriekšējais.
Vislielākās cerības grupa liek uz tā sauktajām BRIC valstīm - Brazīliju, Krieviju, Indiju un Ķīnu, starp kurām grupas vadītājs īpaši izcēlis Indiju, kur vērojams patēriņa uzplaukums.
Ieņēmumus 2010.gadā veicināšot arī vairāki lieli pasākumi, starp kuriem ir, piemēram, Ziemas Olimpiskās spēles Vankūverā un FIFA Pasaules kausa izcīņa Dienvidāfrikā.