Pernod Ricard 2009./2010. finanšu gadā, kas beidzās 30. jūnijā, strādājis ar 2 % pieaugumu pamattirdzniecībā.
Kompānija vēsta, ka sasniegtie rezultāti, salīdzinot ar iepriekšējo periodu, liecina par vērā ņemamiem uzlabojumiem ekonomiskajā vidē, kas īpaši bija vērojami gada otrajā pusē. Pernod Ricard turpinājis savu attīstību, pateicoties premium klases zīmolu portfelim un uzņēmuma spēcīgajam globālo izplatītāju tīklam.
Ņemot vērā negatīvu ārzemju valūtas maiņas kursa ietekmi aptuveni 1% apmērā (gada otrajā pusē rādītājs kļuva pozitīvs) un grupas struktūras samazināšanos 3% apmērā, kas galvenokārt saistāma ar zīmolu Wild Turkey un Tia Maria pārdošanu, realizācijas apjomi 2009./2010.gadā uzrādīja 2% samazinājumu.
Lielo pārdošanas apjomu pieaugumu gada otrajā pusē (9%) veicināja pakāpenisks patēriņa pieaugums stabilajos tirgos, ātrāks izaugsmes temps jaunajos tirgos un labvēlīgi salīdzinošie indeksi – īpaši trešajā ceturksnī (krīzes ietekme un krājumu samazināšana, ko izplatītāji veica daudzās valstīs iepriekšējā finanšu gadā). Kopumā 2009./2010. finanšu gadā kompānija Pernod Ricard sasniegusi iepriekš izvirzītos mērķus, panākot peļņas pieaugumu 3% līdz 4% apmērā .
Savukārt SIA Pernod Ricard Latvia, kas ir starptautiskā holdinga pārstāvniecība Latvijā, 2010. fiskālā gada pārdošanas apjomu rezultāti liecina par 1% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu. Straujas pārdošanas cenu samazināšanas rezultātā uzņēmums ir strādājis ar neauditētajiem zaudējumiem 718 000 LVL apmērā.
«Mēs bijām spiesti palielināt cenu akciju skaitu veikalos, palielināt atlaides partneriem, kā arī samazināt vairumtirdzniecības cenas atsevišķiem produktiem. Tomēr mēs turpinājām atbalstīt mūsu produktu virzību tirgū, un investīcijas mārketingā tika samazinātas tikai uz pusi. Tas viss negatīvi ietekmēja uzņēmuma 2010. fiskālā gada peļņu. Loģistikas un struktūras izmaksu, kā arī darbinieku skaita optimizēšana tikai nedaudz palīdzēja mazināt zaudējumus,» skaidro SIA Pernod Ricard Latvia rīkotājdirektors Armands Strēle.