Sarūkot pārdošanas apjomiem Rietumeiropā, Pernod Ricard SA, viskija Chivas Regal un degvīna Absolut ražotājs, paziņojis par gada peļņu, kas ir mazāka nekā prognozēja analītiķi, ziņo Bloomberg.
Finanšu gadā, kas noslēdzās 30.jūnijā, tīrā peļņa pieaugusi par 0,6% līdz 951 miljonam eiro, liecina Parīzē bāzētā Pernod paziņojums.
Bloomberg aptaujātie analītiķi bija prognozējuši 978 miljonu eiro peļņu.
Ekonomiku «sabremzēšanās» vai recesija tādos tirgos kā Lielbritānija, Spānija un Grieķija atturējusi pircējus no Pernod samērā dārgo alkoholisko dzērienu iegādes. Pernod, kam pieder arī šampanieša Mumm un konjaka Martell zīmoli, atzinis, ka tas saskāries ar «ilgstošām grūtībām» Rietumeiropā.
Ieņēmumi samazinājušies par 1,7% līdz 7,1 miljardam eiro.