Jaunākais izdevums

Globālā uzņēmuma Philip Morris International (PMI) grupā ietilpstošajai SIA “Philip Morris Latvia” mainās vadība – par uzņēmuma vadītāju kļuvusi Pārdošanas nodaļas vadītāja Lelde Kļaviņa, nomainot līdzšinējo Philip Morris Latvia vadītāju Jurģi Petri, kurš pievienosies PMI Eiropas Savienības biroja komandai Šveicē.

“Kā uzņēmuma vadītājs Jurģis ir uzstādījis augstu latiņu darba kvalitātei, mans uzdevums būs turpināt viņa uzsākto darbu uzņēmuma stratēģisko plānu īstenošanā, kā arī komandas stiprināšanā. Tomēr galvenais izaicinājums būs darbs pie kompānijas globālo pārmaiņu ieviešanas un jaunu produktu virzīšana Latvijas tirgū. PMI ir aizsācis visas nozares transformāciju – smēķētājiem tiek piedāvātas arvien jaunas cigarešu alternatīvas – inovatīvi bezdūmu produkti. Mēs paplašinām produktu portfeli un jau tuvākajā nākotnē arī Latvijas tirgū prezentēsim jauna veida tabakas karsēšanas sistēmu LIL Solid,” tuvākos uzdevumus iezīmē jaunā Philip Morris Latvia vadītāja L.Kļaviņa.

“No malas skatoties, tabakas industrija var šķist ļoti konservatīva, taču patiesībā pēdējos gados nozarē notiek ļoti lielas pārmaiņas, tirgū ienākot cigarešu alternatīvām, un PMI atrodas šo pārmaiņu priekšgalā. Iespēja piedalīties pārmaiņu īstenošanā man kā vadītājai būs jauns izaicinājums. Viens no galvenajiem Jurģa uzdevumiem Latvijā bija inovatīvās tabakas karsēšanas sistēmas IQOS, kas ir labāka alternatīva pieaugušajiem cigarešu smēķētājiem, laišana un nostiprināšana tirgū, un tas ir veiksmīgi paveikts. Savukārt manā vadībā uzņēmums turpinās stiprināt savas pozīcijas, kā arī strādāsim pie jaunu produktu ieviešanas tirgū,” akcentē L. Kļaviņa.

L.Kļaviņa ir ieguvusi sociālo zinātņu bakalaura grādu ekonomikā Rīgas Ekonomikas augstskolā. Philip Morris strādā kopš 2011. gada, ieņemot dažādus vadošus amatus mārketingā un pārdošanā Baltijas reģionā – Latvijā, Lietuvā. Kopš 2016. gada pilda Pārdošanas nodaļas vadītājas pienākumus Philip Morris Latvia.

PMI ir vadošais globālais tabakas nozares uzņēmums, kas strādā, lai nodrošinātu nākotni bez cigarešu dūmiem, un attīsta savu produktu portfeli ilgtermiņā, iekļaujot tajā arī produktus, kas nav saistīti ar tabakas un nikotīna nozari. Kopš 2008. gada PMI ir ieguldījis vairāk nekā 9 miljardus USD, lai izstrādātu un laistu tirgū zinātniski pamatotus inovatīvus bezdūmu produktus pieaugušajiem, kuri citādi turpinātu smēķēt cigaretes.

Darbs ietver pasaules līmeņa zinātniskā novērtējuma spēju veidošanu, jo īpaši pirmsklīnisko sistēmu toksikoloģijas, klīniskās un uzvedības izpētes, kā arī pēcpārdošanas pētījumu jomā. ASV Pārtikas un zāļu pārvalde (FDA) ir izdevusi modificēta riska tabakas produkta (MRTP) atļauju tabakas karsēšanas sistēmai IQOS, atzīstot produkta samazināto negatīvo iedarbību un tā piemērotību kopējai sabiedrības veselības veicināšanai, pie nosacījuma, ka parasto cigarešu smēķētāji pilnībā pāriet no cigaretēm uz IQOS lietošanu.

2022.gada 30. jūnijā PMI bezdūmu produkti bija pieejami 70 pasaules valstīs, un PMI aplēses liecina, ka jau 13,2 miljoni pieaugušo smēķētāju visā pasaulē ir pārtraukuši tradicionālo cigarešu smēķēšanu, to aizstājot ar PMI izstrādāto inovatīvo tabakas karsēšanas sistēmu IQOS.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Philip Morris piedāvā 15 miljardus eiro par Swedish Match iegādi

LETA--AFP, 11.05.2022

"Swedish Match" vairāk nekā 65% no saviem ienākumiem gūst ar bezdūmu produktu, tai skaitā košļājamās tabakas un nikotīna maisiņu tirdzniecību.

Avots: swedishmatch.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tabakas gigants "Philip Morris International" trešdien paziņoja, ka piedāvājis 161,2 miljardus zviedru kronu (15 miljardi eiro), lai iegādātos Zviedrijas tabakas produktu ražotāju "Swedish Match" un tādējādi paplašinātu savu bezdūmu produktu piedāvājumu.

"Swedish Match" padome jau ieteikusi akcionāriem pieņemt šo piedāvājumu, kas veido 106 kronas par vienu akciju, un tas ir par gandrīz 40% vairāk nekā uzņēmuma pašreizējā akcijas cena.

"Philip Morris" jau 2016.gadā paziņoja par ilgtermiņa stratēģiju, kas paredzēs pārtraukt pārdot cigaretes un aizstāt tās ar alternatīvām, kas būšot mazāk kaitīgas veselībai.

"Swedish Match" vairāk nekā 65% no saviem ienākumiem gūst ar bezdūmu produktu, tai skaitā košļājamās tabakas un nikotīna maisiņu tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru