Sakaru tehnoloģijas

Pieprasījums pēc TV pieslēguma palielinājies par 60%

Db.lv, 15.05.2020

Foto: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora "Tele2" dati liecina, ka pieprasījums pēc TV pakalpojumiem pēdējo divu mēnešu laikā palielinājies par 60%.

Tas ir cieši saistīts ar pieprasījuma pieaugumu pēc mobilā mājas interneta, kas šobrīd piedzīvo savu vēsturiski straujāko izaugsmi, jo daudzi Latvijas iedzīvotāji ir pārcēlušies uz lauku mājām un vasarnīcām.

"Mūsu piedāvātās gudrās televīzijas pakalpojuma formāts sniedz skatītājiem iespējas savu iemīļoto TV saturu patērēt jebkurā laikā un vietā, un tas ir svarīgs izvēlēs kritērijs daudziem TV satura skatītājiem," atzīst "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts.

"Lielais TV pakalpojuma pieprasījuma pieaugums šajā laikā skaidrojams arī ar to, ka klientiem, maksājot tikai vienu abonēšanas maksu, ir iespējams skatīties savus iemīļotos TV kanālus, seriālu un filmu bibliotēku gan mājās uz lielā ekrāna, gan datorā, planšetē vai viedtelefonā, ja pavada laiku lauku mājā vai vasarnīcā. Šādas mūsdienīgas televīzijas iespējas kombinācijā ar mājas mobilo internetu, cilvēkiem dod ļoti lielu elastību un brīvību, kas ir nozīmīgi patreizējā situācijā."

"Tele2" veiktā iedzīvotāju aptauja arī atklāj, ka vismaz ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju TV saturu regulāri mēdz patērēt divās ierīcēs vienlaicīgi – visbiežāk televizorā un datorā. Interesanti, ka gandrīz 40% aptaujāto arī atzīmē, ka katru dienu 2 – 3 stundas TV saturu patērē savā mobilajā telefonā.

Kā atzīmē "Tele2", video straumēšanai, tajā skaitā TV satura vērošanai, nepieciešams ap 10 mbit/s liels ātrums, ja vienlaicīgi mobilajam mājas internetam pieslēgta viena ierīce. Jaunākie oficiālie Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) mērījumu dati liecina, ka jau ceturto gadu pēc kārtas ātrāko mobilā interneta lejupielādes ātrumu Latvijā saviem klientiem nodrošina "Tele2", vidējam lejupielādes ātrumam sasniedzot 48,41 Mbit/s, bet maksimālajam – 150 Mbit/s.

"Tele2" aptauju veica sadarbībā ar "Berg Research", un tajā piedalījās 805 respondenti.

Komentāri

Pievienot komentāru