Jaunākais izdevums

Reģistrēts jauns «pikšķerēšanas» veids - interneta lietotājam pienāk vēstule it kā no uzņēmuma McDonald's, kurā teikts, ka viņš ir laimējis iespēju piedalīties aptaujā un uzreiz saņemt atlīdzību par to savā kontā, atklājuši Kaspersky Lab eksperti.

Vēstules ar piedāvājumu piedalīties aptaujā par apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas tīkla McDonald's darba kvalitāti sāka pienākt 5. septembrī. Pēc atbildēšanas uz aptaujas jautājumiem lietotājs nonāk citā formā, kurā ir jānorāda savas kredītkartes numurs, tās derīguma termiņš un CVV kods, lai saņemtu 80 ASV dolārus lielu atlīdzību. Pēc tam upuris tiek novirzīts uz McDonald's oficiālo mājaslapu, bet maksājumu kartes dati nonāk pie hakeriem.

Kā vēstules sūtītājs uzrādās adrese «[email protected]» ar papildu «s» burtu domēna nosaukumā. Tas ir tipisks krāpnieku paņēmiens — izmantot adreses, kas nemanāmi atšķiras no īstajām. Lai apietu filtrus un melnos sarakstus, pikšķerētāji izmanto inficētas mājaslapas: uzklikšķinot uz saites vēstulē, lietotājs vispirms nonāk tīmekļa vietnes lapā, kur nav nekā cita bez īsa JavaScript koda, kas novirza lietotāju uz krāpnieku galveno mājaslapu.

«Kibernoziedznieki arvien atjautīgāk apvieno pārbaudītus sociālās inženierijas paņēmienus ar jaunākajām tehnoloģijām,» ziņā par jauno «pikšķerēšanas» veidu atzīmē Kaspersky Lab Satura analītiķu nodaļas vadītāja Darja Gudkova, piebilstot, ka šī jaunā krāpšanas shēma darbojas arī pašlaik.

Tirdzniecība un pakalpojumi

McDonalds Baltijas valstīs investēs 38 miljonus eiro

Gunta Kursiša,03.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Premier Capital, kam Baltijas valstīs pieder ātrās ēdināšanas restrānu tīkls McDonalds Latvijā, Lietuvā un Igaunijā līdz 2014. gadam (ieskaitot) plāno investēt 38 miljonus eiro, atsaucoties uz kompānijas paziņojumu, vēsta BBN.

McDonalds uzsāka paplašināšanās plānus Baltijas valstīs 2010. gadā, atverot trīs jaunus ātrās ēdināšanas restorānus Igaunijā un vienu Latvijā, kā arī Rīgā atverot McCafe. Tāpat tika rekonstrutēts viens restorāns Lietuvā un divi Igaunijā. 2011.gadā jauns restorāns tika atvērts Lietuvā, savukārt divi jauni restorāni savas durvis vēra Latvijā – viens Rīgā, Imantā, un otrs Daugavpilī, kas ir uzņēmuma pirmais restorāns ārpus galvaspilsētas Rīgas.

Nākamgad Igaunijā, kur atrodas desmit McDonalds ātrās ēdināšanas restorāni, tiek plānots pabeigt viena McDonalds restorāna renovācijas darbus, kā arī atvērt vienu McCafe. Lietuvā, kur patlaban ir deviņi McDonalds restorāni, plānots rekonstruēt divus restorānus un atvērt vēl vienu ātrās ēdināšanas restorānu Viļņā. 2012. gadā Latvijā plānots atvērt trīs jaunus McDrive restorānus, bet vēl divas ātrās ēdināšanas iestādes atjaunot.

Pakalpojumi

McDonalds plāno ieguldīt 23 milj. Baltijā

Gunta Kursiša,22.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonalds plāno ieguldīt Latvijā, Lietuvā un Igaunijā 23 miljonus Ls, ziņo Lietuvas laikraksts Verslo Žinios.

Vērienīgās McDonalds investīcijas plānotas līdz 2015. gadam, atverot jaunus restorānus, citējot McDonalds frančīzes uzņēmuma Premier Capital Ltd. Baltijas rīkotājdirektora Tomasa Navrocka (Tomasz Nawrocki) pausto, informē Viļņā bāzētais medijs.

Db.lv jau ziņoja, ka McDonalds laikā no 2010. līdz 2014. gadam Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ieguldīs 38 miljonu eiro investīcijas, paplašinot restorānu tīklu līdz 35 ēdināšanas iestādēm.

Premier Capital pārvalda vairāk nekā 30 McDonalds ātrās ēdināšanas restorānus Baltijas valstīs un Maltā.

Pasaulē

McDonalds plānojot Īrijā radīt simtiem darbavietu

Lelde Petrāne,02.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde McDonalds nākamo trīs gadu laikā plāno Īrijā radīt 700 darbavietas, vēsta baltic-ireland.ie.

Investējot vairāk nekā 20 miljonus eiro, tiks atvērti 12 jauni restorāni.

Uzņēmums Īrijā darbojas jau 35 gadus un pašlaik tur nodarbina vairāk nekā 4000 cilvēku.

Darbinieku pieņemšana jaunajām darbavietām sāksies jau janvārī. Sākotnējā alga uzņēmuma ierindas darbiniekiem ir aptuveni 9 eiro stundā, savukārt restorānu vadītāji pelna ap 40000 eiro gadā, raksta baltic-ireland.ie.

Jaunākā ekonomiskā analīze liecinot, ka McDonalds ieguldījumu apjoms Īrijas ekonomikā pagājušajā gadā bijis vairāk nekā 280 miljoni eiro. Savukārt eksporta apjoms sasniedzis vairāk nekā 390 miljonus eiro. McDonalds ir viens no lielākajiem īru liellopu gaļas eksportētājiem, pagājušajā gadā gaļas eksporta apjoms bijis 110 miljoni eiro, bet Īrijas siera – 66 miljoni eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien Rīgas apgabaltiesā atsākusies bijušās ātrās ēdināšanas kafejnīcas McDonald’s darbinieces Innas Timofejeva prasības izskatītšana pret restorāna pārstāvniecību Latvijā SIA Premier Restaurants Latvia par viena miljona latu piedziņu, Db.lv uzzināja tiesā.

I. Timofejeva ar prasību par viena miljona latu morālā kaitējuma kompensāciju Rīgas apgabaltiesā pret McDonalds vērsās aizvadītā gada vasarā. I. Timofejeva norādīja, ka pēc paslīdēšanas uz mitrās grīdas restorāna virtuvē kļuvusi par invalīdi.

Rīgas apgabaltiesa aizvadītā gada jūlijā pieņēma Innas Timofejevas prasību un ierosinājusi civillietu par 2533 latu ārstniecības tēriņu zaudējumu un viena miljona latu morālā kaitējuma kompensācijas piedziņu.

Oktobrī lieta tika apturēta, jo prasītāja lūgusi lietā noteikt ekspertīzi un šis lūgums apmierināts. Tiesvedība tika apturēta līdz ekspertīzes pabeigšanai.

McDonalds iepriekš skaidroja, ka prasību par kompensāciju no I. Timofejevas neesot saņēmis, bet lai garantētu drošu darba vidi ikvienam darbiniekam, tiekot organizētas speciālas apmācības, kas ir pārbaudītas praksē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

McDonald’s slavenajam klaunam ir pienākuši grūti laiki - viņa jocīgās kurpes, uzzīmētais smaids un ugunssarkanie mati mūsdienu bērnus, kuri maina savas lelles un mašīnas pret manikīru un mobilajiem telefoniem, vairs neuzrunā raksta Detroit Free Press.

McDonalds klauns vairs nespēj pārdot produkciju arī pieaugušajiem. Tagad Slavenais klauns bieži neparādās televīzijas ekrānos, norāda Ace Metrix, organizācija, kas pēta ASV TV reklāmu.

Piedevām pie visa arī kritiķi ir kļuvuši nežēlīgi pret klaunu un uzskata, ka uzņēmumam ir pienācis laiks atteikties no dzeltenā lēkātāja, uzskatot, ka klauns mudina bērnus ēst neveselīgu pārtiku, kas izraisa aptaukošanos un diabētu, norāda Corporate Accountability International (CAI).

CAI ASV presē jau ir izvērsusi plaša mēroga kampaņu pret McDonald’s produkcijas reklamēšanas veidiem. «Mēs aicinām jūsu [McDonald’s] vadību pārdomāt un pārtraukt pārtikas ar augstu sāls, tauku, cukura un kaloriju līmeni reklamēšanu bērniem – vienalga kādā formā, sākot no Ronalda beidzot ar spēļmantiņām,» uzsver organizācija.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apple ir pārspējusi Google un kļuvusi par pasaules visvērtīgāko zīmolu, izriet no starptautiskās zīmolu aģentūras Millward Brown pasaules simts vērtīgāko zīmolu apkopojuma.

Apple zīmola vērtība ir 153 miljardi ASV dolāru, salīdzinot ar pērno gadu, tā ir pieaugusi par 84%.

Pasaules vērtīgāko zīmolu desmitniekā visvairāk ir tehnoloģiju kompānijas. Google ir ieņēmusi otro vietu (tās zīmols ir 111 miljardu ASV dolāru vērts), IBM - trešo vietu (100 miljardi), Microsoft – piekto (78 miljardi) , AT&T – septīto (69 miljardi) un China Mobile – devīto (57 miljardi).

Ceturtais vērtīgākais zīmols ir McDonalds (81 miljards ASV dolāru), sestais – Coca-Cola (73 miljardi), astotais Marlboro (67 miljardi) un desmitais – General Electric (50 miljardi).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievija uz laiku pieprasījusi slēgt četrus ātrās ēdināšanas kompānijas McDonald’s restorānus Maskavā, raksta Euronews.

Šis lēmums pieņemts pēc pārtikas drošības speciālistu vizītēm, kuri konstatējuši higiēnas pārkāpumus restorānos.

Tiesa gan, eksperti uzskata, ka šis solis ir saistīts ar sankciju karu starp Krieviju un Rietumiem.

Kopumā McDonalds Krievijā ir vairāk nekā 400 restorānu, kuros nodarbināti vairāk nekā 35 tūkstoši cilvēku. Patērētāju uzraugs sacījis, ka inspekcijas turpināsies arī citos McDonald’s restorānos.

Kā ziņots, 7.augustā noteiktais Krievijas embargo attiecas uz liellopu gaļu, cūkgaļu, augļiem, dārzeņiem, mājputniem, zivīm, sieru, pienu un piena produktiem, kas tiek importēti no ES, ASV un citām rietumvalstīm, kuras ieviesušas sankcijas pret Maskavu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu tirdzniecības centru atvēršana var veicināt jaunu franšīzes kompāniju ienākšanu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nākotnē Latvijā varēsim sagaidīt jaunu, pasaulē zināmu franšīzes kompāniju ienākšanu, taču nevar teikt, ka Baltija lielajiem starptautiskajiem spēlētājiem būtu sevišķi pievilcīgs reģions.

Latvijā turpina ienākt starptautiski franšīzes zīmoli un īpaši izteikti tas vērojams sabiedriskajā ēdināšanā, novērojumos dalās franšīžu konsultāciju kompānijas Francorp Baltic direktors Artūrs Beiers. Pēdējo gadu laikā Latvijā sagaidījām vairākus pasaulē zināmus zīmolus (Southern Fried Chicken, Subway, KFC, un Pizza Hut), un viņš skaidro, ka viens no iemesliem, kādēļ kompānijas izvēlas šo tirgu, ir jau franšīžu uzņēmumu stabilā darbība, piemēram, McDonalds, – šādu uzņēmumu nav daudz, tomēr pierāda, ka franšīze Latvijā var darboties ilgi un stabili.

Pakalpojumi

Piecos gados projekti 18 valstīs

Anda Asere,20.01.2020

Animācijas studijas "Panic" vadītāja Rita Šteimane un

dibinātājs Gints Gūtmanis.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animācijas studija "Panic" dibināta ar globāla uzņēmuma domāšanas veidu un pārliecību, ka tā ir pasaules līmenī.

Jau pirmajā gadā tā izstrādāja mūzikas klipa animāciju Honkongas uzņēmumam un uzsāka pirmās sadarbības ar ārvalstu aģentūrām. Katru gadu sadarbība tika stiprināta un paplašināts kontaktu loks.

"Panic" galvenais eksporta tirgus ir ASV, pārklājot vairākus štatus un pilsētas: Ņujorku, Čikāgu, Portlandu, Sanfrancisko, Losandželosu, Vašingtonu un Hjūstonu.

"Mēs esam apzināti strādājuši, lai veicinātu sadarbību ārvalstīs. Daļa veiksmes ir jebkurā veiksmīgā biznesā, taču mums tas ir bijis arī smags darbs, neatlaidība sadarbības partneru meklējumos, nozīmīgi komandējumi un investēšana komunikācijā, veidojot spēcīgu un uz izaugsmi vērstu komandu. Pats galvenais - nevienā brīdī neļaujam klientam vilties un nožēlot izvēli. Esmu pārliecināta, ka tas ir pats svarīgākais ilgtermiņa panākumu veicināšanai," tā Rita Šteimane, animācijas studijas "Panic" vadītāja.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pārstāvētā kafejnīcu tīkla “Costa Coffee” darbību pārņēmis starptautisks lidostu un dzelzceļa staciju mazumtirdzniecības uzņēmums “Lagardère Travel Retail”, tādējādi uzsākot savu darbību Latvijas tirgū.

Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām investēt 500 000 eiro Latvijas “Costa Coffee” franšīzes attīstībā, tostarp jaunu kafejnīcu atvēršanā. Akcentējot Baltijas valstu nozīmi starptautiskajā Eiropas un pasaules tirgū, “Lagardère Travel Retail” nākamo piecu gadu laikā uzstādījis mērķi attīstīties kā Latvijā, tā kaimiņvalstīs.

Darījuma ietvaros “Lagardère Travel Retail” kopumā iegādājies 142 “Costa Coffee” kafejnīcas, kas atrodas Latvijā un Polijā.

Uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ne tikai attīstot esošo kafejnīcu tīklu, bet arī atverot cita veida tirdzniecības vietas.

“Šīs pārmaiņas iezīmē aizraujošu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tajā skaitā – paverot jaunus apvāršņus pozitīvām pārmaiņām un izaugsmei. Līdz 2024. gada beigām “Costa Coffee” attīstībā Latvijā plānots ieguldīt līdz pat 500 000 eiro. Pirmais solis tiks sperts jau pavisam drīz, verot jaunas kafejnīcas durvis tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”, pauž "Costa Coffee" Latvijā uzņēmuma vadītāja un valdes locekle Aiva Strazdiņa.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fast food restorāni aug kā sēnes pēc lietus, vietējais Lido turas pretim.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairums cilvēku nedēļu ilgu atvaļinājumu, dzīvojot teltī, izvēlētos pavadīt, piemēram, pie kāda ezera vai pludmales, bet divi berlīnieši uz sešas dienas ilgu laika periodu izvietojušies pie pilsētā esošā kompānijas Apple veikala. Viņu mērķis ir būt pirmajiem, kuru rokas pieskārsies jaunajiem iPhone 6, vēsta thelocal.de.

Apple jaunākie iPhone, kas tika prezentēti pagājušajā nedēļā, Vācijā tirdzniecībā nonāks tikai piektdien, bet Helge Bruns un Fils Gesieričs grib būt pilnīgi pārliecināti, ka būs pirmie, kas tos nopirks.

Tā viņi svētdien 10 no rīta pie Berlīnes Apple veikala uzcēluši telti un piepūtuši divus matračus - īsāk sakot īslaicīgi pārcēlušies tur uz dzīvi. Ja viņi, pārtiekot no Burger King un McDonalds ēdieniem un izteikot bez kārtīgas izgulēšanās, «izvilks» līdz piektdienai, tad iPhone 6 būs gaidījuši 136 stundas, kas esot jauns Vācijas rekords.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izveidojot spēcīgu filiāļu tīklu, SIA Inter Cars Latvija ieņem nozīmīgu vietu auto rezerves daļu tirdzniecības jomā

Auto rezerves daļu mazumtirgotājs SIA Inter Cars Latvija kāpinājis apgrozījumu no 1,3 milj. eiro 2011. gadā līdz 55,5 milj. eiro 2015. gadā. Šīs iespaidīgās izaugsmes dēļ uzņēmums ir iekļauts Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā straujāk augošo kompāniju jeb Gazeļu sarakstā. «Esam multi zīmolu kompānija, kas tirgo dažādu zīmolu viena veida produktu. Ar to atšķiramies no citiem uzņēmumiem, kas savā klāstā uztur vienu zīmolu no dažādām preču grupām. Aplēses liecina, ka šogad apgrozījums sasniegs 70 milj. eiro, iespējams, tas pietuvosies 80 milj. eiro slieksnim,» stāsta SIA Inter Cars Latvija vadītājs, valdes loceklis Kaspars Viļumsons.

Pakalpojumi

Animāciju izmanto plašāk

Anda Asere,11.02.2020

Animācijas studijas "Panic" vadītāja Rita Šteimane un

dibinātājs Gints Gūtmanis.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pēdējos gados animācija reklāmas vajadzībām kļuvusi plašāk izmantota un attīstās tendence stāstīt vizuālos stāstus.

"Animācija ir plaši izmantots risinājums reklāmā ASV, Rietumeiropā un daudzās Āzijas valstīs. Plašajā informācijas gūzmā kustīgam attēlam ir arvien lielāka nozīme – reklāmām "jāpaķer" uzmanība ātri un efektīvi," saka Rita Šteimane, animācijas studijas "Panic" vadītāja.

Viņa novērojusi, ka Latvijā joprojām ir plaši izplatīts uzskats, ka animācija ir domāta bērniem un to asociē ar risinājumiem, kas ir tuvāki baneru animācijai, nekā reklāmas klipam. Taču R. Šteimane uzskata, ka animācijas iespējas ir ļoti plašas. Starptautiski uzņēmumi, piemēram, "American Express", "Nike", "Coca Cola", "Google", "Toyota", "Apple" un neskaitāmi citi plaši izmanto animācijas risinājumus. Neatņemama šo kompāniju reklāmas materiālu daļa ir gan ilustratīvi 2D video, gan komplicēti 3D risinājumi. Animāciju zīmoli izmanto ne tikai tradicionālajos medijos kā televīzija, bet arī sociālajos tīklos, mobilajās aplikācijās un interaktīvos risinājumos.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kāda ASV iedzīvotāja kļuvusi par upuri krāpniekiem, kuri tai pārdevuši koka iPad pakaļdarinājumu, vēsta portāls The Smoking Gun.

Kā ziņots cietušās 22 gadus vecās Spartanburgas pilsētas iedzīvotājas Ešlijas Makdovelas liecībā, netālu no vietējā McDonalds restorāna esošajā autostāvvietā pie viņas pienākuši divi «melnādaini vīrieši», kuri piedāvājuši E. Makdovelai iegādāties Apple iPad planšetdatoru par 300 ASV dolāriem (salīdzinājumam iPad 2 ASV maksā sākot no 499 dolāriem).

Tomēr jaunietei esot bijis tikai 180 ASV dolāru, taču tas «pārdevējus» nav samulsinājis un tie piekrituši pārdot planšetdatoru arī par šādu cenu, un pēc tam iedevuši viņai aizzīmogotu kārbiņu. Kā izskatījušies krāpnieki, E. Makdovela vēlāk neesot spējusi atcerēties, norādot tikai to, ka vienam no viņiem esot bijuši zelta zobi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sliktāki uzņēmumu saimnieciskās darbības rādītāji draud radīt jaunus satricinājumus pasaules finanšu tirgos

Mēdz runāt, ka visi procesi ekonomikā ir cikliski, taču katru kritumu noslēdz jauns pieaugums un otrādi. Tāpat ir dzirdēts, ka cikla aptuvenais garums sasniedz septiņus gadus, turklāt gandrīz šāds laika posms ir pagājis, kopš finanšu tirgu sabrukuma 2008. gada rudenī. Protams, cikla garums nav akmenī iecirsts, jo kādu saimnieciskās darbības procesu ietekmē cikls var pastiepties garāks, tāpat kā sarauties. Pateicoties tam, ka pasaules lielās centrālās bankas veic ekonomikas stimulēšanu ar iespaidīgām naudas injekcijām, tādējādi turot procentu likmes zemas, ļaujot lētāk realizēt dažādus projektus, teorētiski cikls šoreiz var pastiepties garāks.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vatikānā, neraugoties uz protestiem, tomēr atvērts ātrās ēdināšanas ķēdes McDonald’s restorāns, ziņo rt.com.

Restorāna, saukta par McVatican, atvēršana bijusi visai klusa. McDonald’s nav izplatījis paziņojumu par atklāšanu.

Restorāns, virs kura spiesti mitināties garīdznieki, būs atvērts no 6:30 rītā līdz 23:00 vakarā septiņas dienas nedēļā.

Kā ziņo mediji, Vatikāns par 538 kvadrātmetrus lielo telpu, kurā tagad mitinās ātrais ēdinātājs, mēnesī saņems nomas maksu 30 tūkstošu eiro apmērā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Bolt" uzsācis "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojumu arī Jelgavā, informē uzņēmumā.

Sākotnēji "Bolt Food" platforma Jelgavas iedzīvotājiem nodrošinās piegādi pasūtījumiem no "Hesburger" un "McDonalds" ātrās ēdināšanas restorāniem, "Rimi" un "Mego" veikaliem, kā arī "Narvesen" kioskiem.

Plānots, ka tuvākajā laikā platformai pievienosies vēl plašāks restorānu un pārtikas preču tirdzniecības vietu loks. Lai samazinātu saskarsmi starp restorānu, kā arī veikalu darbiniekiem, kurjeriem un platformas klientiem, arī Jelgavā, tāpat kā citās pilsētās, visi pasūtījumi tiks nodoti bezkontakta veidā.

"Maltīte ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa ikvienam, tāpēc mēs strauji turpinām paplašināties, lai ēdienu un pārtikas preču piegāde uz mājām kļūtu pieejama arvien plašākai auditorijai. Īpaši svarīgi tas ir šajā periodā, kad tiek veikti dažādi piesardzības pasākumi un cilvēki vairāk laika pavada mājās," stāsta Bolt Food vadītājs Latvijā Klāvs Gipters.

Citas ziņas

Reklāmas aģentūru topa līdere - Alpha Baltic

Lelde Petrāne,30.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas reklāmas asociācija apkopojusi reklāmas aģentūru topu un mediju aģentūru topu, kas attiecas uz 2010. gadu.

Reklāmas aģentūru topā pirmajā pozīcijā ierindota Alpha Baltic, kuras vadītājs ir Lauris Špillers. Tās kapitalizētais apgrozījums bijis 12,4 miljoni latu. Otro vietu ieņem reklāmas aģentūra DDB Latvija - vadītājs Andris Rubīns, apgrozījums - 5,3 miljoni latu, trešo vietu - TBWA/Latvija, vadītāja - Alda Strapāne Medne, apgrozījums - 3,9 miljoni latu.

Ceturtajā un piektajā vietā atrodas reklāmas aģentūras Leo Burnett Riga un Adell Saatchi&Saatchi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir vairāki akciju fondi, kas mēģina pasargāt no cenu svārstīguma, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pēdējās nedēļas finanšu tirgos cenu ziņā bijušas svārstīgas, un daudzi vērtspapīru eksperti pauž pārliecību, ka arī nākamo mēnešu laikā tirgus dalībniekiem var nākties sadzīvot ar šādu situāciju. Trauksmaināki šādi laiki varētu būt nervozākiem investoriem, kuriem paaugstinātais cenu svārstīgums traucē naktsmieru. Tiesa gan, ir arī tādi finanšu aktīvi, kuri mēdz pasargāt no augstākas volatilitātes. Tiek, piemēram, piedāvāti tādi biržās tirgotie fondi, kuri koncentrējas ieguldīt mazāk cenu ziņā svārstīgās akcijās. Šāda ieguldīšana nozīmē mazāku risku un līdz ar to arī lēzenāku potenciālo ieguldījumu atdevi. Proti, šādi fondi, visticamāk, atpaliks no tirgus laikos, kad akciju cenas atsāk noturīgu kāpumu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveicei ir visvairāk pārvērtētā valūta pasaulē, liecina The Economist Big Mac Index 2017, kurā Šveice atkal ieņēmusi pirmo vietu.

1986. gadā radītais Big Mac indekss salīdzina McDonalds Big Mac burgera izmaksas dažādās valstīs.

Izmantojot ASV dolāru bāzi, 2017. gada indekss rāda, ka Big Mac Šveicē maksā 6,35 ASV dolārus, salīdzinot ar 5,06 ASV dolāriem ASV, kas nozīmē, ka Šveices franks ir pārvērtēts par 25,5 procentiem, ziņo thelocal.ch.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis" Viļņā, Klaipēdā un Šauļos un "Akropole" Rīgā, iegādājusies vienu no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā - "Alfa", informē "Akropolis Group" pārstāvji.

"Akropolis Group" parakstījis līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāla daļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa" ar kopējo platību aptuveni 154 000 kvadrātmetri.

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta Latvijas Konkurences padomes atļauja.

"Akropolis Group" izpilddirektors Manfreds Dargužis norāda, ka uzņēmums sasniedzis vadošo pozīciju starp iepirkšanās un izklaides centriem, attīstot pats savus projektus, taču tam vienmēr ir bijušas ambīcijas augt arī iegādes darījumu ceļā.

Foto

Kā top McDonald’s frī kartupeļi

Jānis Rancāns,23.11.2012

Kartupeļus McDonald’s piegādā daudzi uzņēmumi. Šeit redzama ražas novākšana kompānijas Leveque Farms tīrumā.

Foto: ekrānuzņēmums

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu kompānijas McDonald's Kanādas struktūrvienība nākusi klajā ar video, kurā atainots process, kādā parasts kartupelis kļūst par frī kartupeļiem.

Video ir daļa no kampaņas Our Food Your Questions (mūsu ēdiens, jūsu jautājumi), kuru Kanādā uzsācis McDonald's, lai informētu patērētājus par ēdiena sastāvu un kompānijas darbības principiem. Kampaņas ietvaros interneta vietnē yourquestions.mcdonalds.ca ikviens McDonald’s var uzdot sev interesējošu jautājumu.

Jautājumus McDonald’s var uzdot arī izmantojot sociālos portālus Twitter un Facebook.