Pārtika

Premia: Sentimenta vadīti, igauņi izpērk zīmola Saldējums produkciju

LETA, 29.07.2015

Attēls: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncerna Food Union grupā ietilpstošais Igaunijas uzņēmums Premia šā gada maijā izveidojis un laidis pārdošanā zīmolu Saldējums, kas tiek reklamēts kā «saldējums Nr.1 Latvijā» un tiekot izpirkts rekordlielā ātrumā, aģentūru LETA informēja Premia saldējuma zīmolu vadītāja Katrīna Tamma.

Viņa atzina, ka jaunais saldējums tiek ražots Latvijā pēc tradicionāli iecienītā zīmola Karlsons receptes, kas atbilstoši pārdošanas apjomiem ir populārākais saldējums Latvijā.

«Receptūra ir tā pati kas Karlsonam, jo tam ir ļoti labi pārdošanas rādītāji. Tieši tāpēc Igaunijā radījām jauno zīmolu Saldējums, kas tiek pozicionēts kā «saldējums Nr.1 Latvijā»», atzina uzņēmēja.

Viņa arī sacīja, ka igauņi, sentimentālu jūtu vadīti, šo zīmolu jau ir novērtējuši kā vienu no labākajiem, līdz ar to pārdošanas rādītāji pārsniedzot visas prognozes.

«Lai gan jaunums pārdošanā ir pieejams tikai Igaunijā un nosaukums ir latviešu valodā, patiesībā vārdu «saldējums» zina visi igauņi. Cilvēki atceras vēl no padomju laikiem, ka labākais saldējums tika ražots Latvijā, un viņi joprojām par to runā. Tāpēc, ņemot vērā lokālo iedzīvotāju sentimentu, nosaukt jauno zīmolu par Saldējumu bija loģisks lēmums. Cilvēki ir pamanījuši jauno zīmolu, runā par to, kā iznākumā pārdošanas apjomi ir pārsnieguši visas mūsu gaidas,» sacīja Tamma.

Uzņēmuma pārstāve arī informēja, ka patlaban Premia sadējuma tirgus daļa Igaunijā ir 37%. Pagājušajā gadā Premia saldējuma biznesa līnijas ieņēmumi bija 16,5 miljoni eiro. Premia saldējumi tiek eksportēti uz Latviju, Lietuvu, Somiju un Krieviju.

Kā ziņots, 2014.gada jūnijā Food Union akcionārs ukraiņu izcelsmes Krievijas uzņēmējs Andrejs Beshmeļņickis paziņoja par Tallinas biržā kotētās publiskās akciju sabiedrības Premia Foods saldējuma un saldēto produktu biznesa iegādi. Darījuma apmērs toreiz bija 27,1 miljons eiro.

Darījuma mērķis bija būtiski paplašināt biznesu Baltijas valstīs un Krievijā un apvienot vadošos reģionālos saldējuma zīmolus Food Union grupā. Tiek norādīts, ka līdz ar jauno darījumu Food Union plāno kļūt par vadošo saldējuma ražotāju Baltijas reģionā.

Food Union patlaban ir aptuveni 800 darbinieki, bet apvienotā uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. Food Union ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru