Lai arī pasaulē vērtīgāko zīmolu pirmais trijnieks joprojām palicis nemainīgs, tam strauji pietuvojas interneta gigants Google, kura zīmola vērtība gada laikā palielinājusies par 36% līdz 43,56 miljardiem ASV dolāru.
Kompānijas Google zīmols vērtīgāko topā gada laikā ir pakāpies par trīs vietām, nonākot 4. vietā.
Pasaulē vērtīgākais zīmols joprojām ir Coca-Cola, kura vērtība, lai gan nedaudz, tomēr palielinājusies arī pēdējā gada laikā – par 2% līdz 70,45 miljardiem ASV dolāru. Otro un trešo vietu saglabājušas kompānijas IBM un Microsoft. Šo abu kompāniju zīmola vērtība palielinājusies par 7% līdz attiecīgi 64,73 miljardiem ASV dolāru (IBM) un 60,90 miljardiem ASV dolāru (Microsoft).
Ievērojami samazinājusies pasaulē lielākā mobilo telefonu ražotāja Nokia zīmola vērtība – par 15% līdz 29,50 miljardiem ASV dolāru. Arī savu pērn 5. vietu pasaulē vērtīgāko zīmolu topā Nokia iemainījusi pret 8. vietu.
Pasaulē vērtīgāko zīmolu TOP 10:
Coca-Cola – 70,45 miljrd. ASV dolāru (+2%);
IBM – 64,73 miljrd. ASV dolāru (+7%);
Microsoft – 60,90 milrdj. ASV dolāru (+7%);
Google – 43,56 miljrd. ASV dolāru (+36%);
GE – 42,81 miljrd. ASV dolāru (-10%);
McDonald’s – 33,58 miljrd. ASV dolāru (+4%);
Intel – 32,02 miljrd. ASV dolāru (+4%);
Nokia – 29,50 miljrd. ASV dolāru (-15%);
Disney – 28,73 miljrd. ASV dolāru (+1%);
HP – 26,87 miljrd. ASV dolāru (+12%).