Tirdzniecība un pakalpojumi

Investējot 762 000 eiro, Hesburger modernizē darbinieku apmācību sistēmu

Db.lv,11.04.2025

Jaunākais izdevums

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" pērn darbinieku apmācībās investēja 762 400 eiro, un šogad ieguldījumus plānots palielināt, jo uzņēmums turpinās attīstīt apmācību sistēmu, iekļaujot modernus tehnoloģiskos risinājumus, piemēram, mākslīgo intelektu un spēļu mācīšanās metodes, kas uzlabos darbinieku prasmes un efektivizēs restorānu darbību.

Kā norāda “Hesburger” personāla vadītāja Henna Pursiheimo, darbinieku spēja ātri un efektīvi komunicēt kļūst arvien nozīmīgāka, tādēļ apmācībām un atbalsta rīkiem ir būtiska loma ne tikai profesionālo prasmju pilnveidē, bet arī darbinieku spējā pielāgoties dinamiskai darba videi.

“Uzņēmums pastāvīgi uzlabo darbinieku apmācību procesu, pielāgojoties mūsdienu vajadzībām un tehnoloģijām. Pērn visās darbības valstīs šim mērķim tika investēti 760 400 eiro, aizstājot apjomīgās rokasgrāmatas ar vizuāliem, viegli uztveramiem mācību materiāliem – piemēram, video, kas pielāgoti dažādiem mācīšanās stiliem. Šogad uzņēmums turpina apmācību modernizāciju, ieviešot spēļu mācīšanās vidi, kur darbinieki praktiski apgūs nepieciešamās prasmes, piemēram, hamburgera sagatavošanu. Vienlaikus tiek izstrādāts arī mākslīgā intelekta rīks, kas palīdzēs darbiniekiem ikdienas darbā – tas ātri sniegs atbildes uz dažādiem aktuāliem jautājumiem piemēram, norādot pareizo cepšanas laiku vai porcijai nepieciešamo sastāvdaļu daudzumu,” norāda “Hesburger” personāla vadītāja Henna Pursiheimo.

Viņa papildina, ka jaunais mākslīgā intelekta rīks būs integrēts mobilajā lietotnē, sniedzot darbiniekiem ātru un drošu atbalstu ikdienas darba situācijās, kā arī veicinot augstāku klientu apkalpošanas kvalitāti. Tas būtiski atvieglos piekļuvi informācijai par darba procesiem, tostarp jautājumos, kas saistīti ar darba attiecību uzsākšanu vai rīcību slimības gadījumā. Šis rīks būs pieejams visās uzņēmuma darbības valstīs attiecīgajās valodās.

“Restorānu darbs ir kļuvis daudzveidīgāks, jo darbinieki veic gan darbu pie kases, gan arī pasūtījumu sagatavošanu. Vienlaikus līdz ar pašapkalpošanās kasu ieviešanu tikšanās ar klientiem ir kļuvušas īsākas, taču arvien nozīmīgākas, tāpēc darbinieku spēja ātri reaģēt un efektīvi komunicēt kļūst izšķiroša, lai nodrošinātu augstu apkalpošanas kvalitāti,” norāda H. Pursiheimo.

“Hesburger” pirms trim gadiem izveidoja starptautisku apmācību komandu, kuras mērķis ir nodrošināt vienādu apmācību kvalitāti visiem darbiniekiem dažādās darbības valstīs. Šobrīd restorānu ķēde arī vienādo un optimizē savu darbinieku atlases sistēmu, lai pieteikšanās process būtu vienkāršāks gan darba meklētājiem, gan atlases speciālistiem.

Kā informē "Hesburger" starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela, šobrīd notiek aktīva pieteikšanās vasaras darbam, kur vērojama liela interese visās valstīs.

“Jaunieši izmanto šo iespēju, lai gūtu vērtīgu pieredzi, apgūtu jaunas prasmes un iepazītu dinamisku darba vidi. Priecē, ka daudzi izvēlas turpināt darbu arī pēc vasaras perioda, kļūstot par pastāvīgu komandas daļu. “Hesburger” tiek uzskatīts par stabilu un pievilcīgu darba devēju Baltijā, un vairāk nekā 90% darbinieku iesaka uzņēmumu kā darba devēju.”

Pašlaik Latvijas restorānos strādā 854 darbinieki, savukārt visās “Hesburger” darbības valstīs kopā — vairāk nekā 9 000. Šogad kopējais darbinieku skaits varētu sasniegt jau 10 000. I.Salmela piebilst, ka restorānu darbinieku vidējais vecums ir 22 gadi, un darbinieki uzņēmumā vidēji strādā apmēram četrus gadus. Saskaņā ar darbinieku aptaujām, apmācībās veiktie ieguldījumi ir būtiski veicinājuši apmierinātību un iesaisti darba procesā.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Hesburger pārdošanas apjoms pērn sasniedzis 57,10 miljonus eiro

Db.lv,06.03.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2024. gadā sasniedzis 57,10 miljonus eiro, kas ir par 6 % vairāk nekā gadu iepriekš.

Kā stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore, uzņēmums turpinās paplašināt savu klātbūtni Latvijā, atverot trīs jaunus restorānus un veicot renovāciju vairākos esošajos restorānos. Tikmēr Baltijā kopumā paredzēts atvērt septiņus jaunus “Hesburger” restorānus.

Kopumā “Hesburger” pārdošanas apjoms Baltijas valstīs aizvadītajā gadā sasniedza 167,78 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Vienlaikus lielākais kāpums bijis Igaunijā, kur, salīdzinot ar 2023. gadu, pārdošanas apjoms pieauga par 19 %, sasniedzot vairāk nekā 52,78 miljonus eiro. Turpretim Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 6 %, sasniedzot vairāk nekā 57,88 miljonus eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 1,8 miljonus eiro, ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” pēc apjomīgas rekonstrukcijas atklājusi atjaunotu restorānu Daugavpilī, Rīgas ielā.

Kā norāda “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela, līdztekus jaunu restorānu atvēršanai, uzņēmums turpina modernizēt arī esošos, kas apvieno mūsdienīgu dizainu ar praktisku funkcionalitāti.

Restorāns Daugavpilī ir izvietots divos stāvos ar kopējo platību 343,42 kvadrātmetri un restorāna iekštelpās ir pieejamas kopumā 90 sēdvietas.

“Līdzās tam, ka teju katru gadu atveram jaunus “Hesburger” restorānus, nemitīgi attīstam un uzlabojam arī esošo restorānu tīklu. Daugavpils restorāns ir piedzīvojis vērienīgu renovāciju, un tas atsāk darbību modernās, plašās telpās, kas pilnībā atbilst mūsdienu tirgus prasībām. Renovētajā restorānā esam ieviesuši jaunu interjera dizaina konceptu, kā arī integrējuši inovatīvus digitālos risinājumus, tostarp pašapkalpošanās kases, kas veicina darba efektivitāti un uzlabo klientu pieredzi. Būtiski uzsvērt, ka mūsu restorāni ir ne tikai vieta, kur piedāvājam ēdināšanas pakalpojumus, bet arī sniedzam stabilas darbavietas. Piemēram, “Hesburger” restorānā Daugavpilī strādās 18 darbinieki, nodrošinot, ka renovācijas laikā tiek saglabātas darba vietas esošajiem darbiniekiem, kā arī sniedzot jaunas darba iespējas vietējiem iedzīvotājiem,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēde "Hesburger" sākusi jaunas ēstuves būvniecību Satekles ielā, Rīgā, informē uzņēmumā.

Plānots, ka jaunā ēdināšanas vieta tiks atvērta šā gada beigās vai nākamā gada sākumā.

Jaunā ēstuve būs izvietota trijos stāvos ar kopējo platību 191,6 kvadrātmetri. Pirmajā un otrajā stāvā atradīsies ēstuves telpas, bet trešajā stāvā - tehniskās telpas. Kopumā restorāna iekštelpās būs sēdvietas 22 klientiem.

Jaunajā ēstuvē būs arī pašapkalpošanās kases, kā arī tiks radītas 20 jaunas darbavietas.

"Hesburger" starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela norāda, ka šī būs pirmā uzņēmuma ēstuve ar "drive in" jeb auto kasi tik tuvu pilsētas centram.

Precīzu investīciju summu ēdināšanas vietas izveidē "Hesburger" atklās pēc tās atvēršanas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvmateriālu tirgotāja SIA "Tirdzniecības nams "Kurši"" ("Kurši") veikala Brīvības gatvē, Rīgā, būvniecībā, aprīkojumā un apkārtnes labiekārtošanā investēti vairāk nekā 13 miljoni eiro.

Veikals atrodas vetā, kur pirms 25 gadiem tika atklāts pats pirmais veikals “Kurši”.

2023. gada nogalē tika uzsākta vecā veikala “Kurši” pārbūve, jo telpas, uzņēmumam attīstoties, bija kļuvušas par mazu, un nu šajā vietā uzcelts jauns, moderns, plašs veikals. Tā tirdzniecības zāles un Drive in zonas kopējā platība ir 5500 kvadrātmetru, kas ļauj pircējiem piedāvāt visplašāko sortimentu salīdzinājumā ar citiem “Kurši” veikaliem.

“Jaunā veikala atvēršana līdz ar apkārtnes kvartāla transformāciju ir bijusi iecere, uz kuru esmu tiecies daudzu gadu garumā. Šī nav tikai jauna “Kurši” veikala atvēršana, bet gan vesela biznesa kvartāla atklāšana ar degvielas uzpildes staciju “Virši”, ātrās ēdināšanas restorānu “Hesburger” un modernām biroja telpām, kas iekārtotas veikala ēkas 2. un 3. stāvā. Vēsturiski mūsu pirmais veikals vienmēr bijis arī klientu iecienītākais un vispopulārākais – sava veida “Kurši” vizītkarte. Tā atjaunošana un paplašināšana iezīmē svarīgu punktu uzņēmuma izaugsmē. Šis arī ir pirmais no veikaliem ar “Kurši” jauno vizuālo identitāti un logo, kas simboliski aizsāk jaunu ēru,” saka “Kurši” īpašnieks Juris Kursītis.