Samsonite pieņēmis lēmumu attīstīt luksusa produktu līnijas un pirmo jaunās koncepcijas veikalu atklās Latvijā, Db. lv informēja uzņēmuma pārstāvji.
Starptautiskais somu un aksesuāru zīmols Samsonite, kas ir pasaules līderis ceļojumu aksesuāru tirgū, ir pieņēmis lēmumu par jaunu darbības koncepciju, kas veltīta luksusa, augstākās kvalitātes produktu līnijas attīstībai, kā arī individuāliem šī zīmola butikiem Eiropā.
Lai īstenotu jauno stratēģiju, Samsonite ir piesaistījis izpilddirektoru (CEO) Marcello Bottoli, kurš līdz šim ir bijis valdes loceklis un izpilddirektors (CEO) luksusa preču zīmolam Louise Vuitton, kā arī Globālo Radošo direktoru Quentin Mackay, kurš līdz šim bija pazīstams kā angļu luksusa somu zīmola Tanner Krolle vadošais dizaineris.
"Zīmols Samsonite ir sinonīms inovācijām, kaislei, vēsturei un cilvēkiem. Šobrīd zīmols atrodas ļoti dinamiskā attīstības posmā," norāda Marcello Botolli. "Samsonite jaunais sauklis Dzīve ir ceļojums ietver zīmola pārmaiņas un nākotni, simbolizē Samsonite daudzšķautņaino lomu katra ceļotāja dzīvē."
Piektdien, 21. septembrī Rīgā tiks atklāts pirmais jaunās koncepcijas veikals, kurā tiks piedāvātas Samsonite somas, aksesuāri, kā arī apavi. Jau tuvākā laikā Rīgas iedzīvotājiem tiks piedāvāta arī jaunā luksus preču sērija Samsonite Black Label.