Tirdzniecība un pakalpojumi

Spice Lieldienās strādās bez izmaiņām

,18.03.2008

Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrs Spice Lieldienās, no 21. līdz 24.martam, strādās bez izmaiņām – katru dienu no plkst.10.00 līdz 22.00, liecina sniegtā informācija medijiem.

Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice darba laiks 23. un 24.martā ir saīsināts par divām stundām, un centrs būs atvērts no plkst. 10.00 līdz 19.00.

Citas ziņas

Pasta nodaļas Jāņos strādās svētku režīmā

,17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līgo un Jāņu dienā lielākā daļa Latvijas Pasts pasta nodaļu būs slēgtas, bet dažām pasta nodaļām būs mainīti darba laiki, Db.lv informē Latvijas pasts.

Svētku brīvdienās, 23. un 24. jūnijā, steidzamās telegrammas tiks piegādātas tikai Rīgā, bet vienkāršo telegrammu piegāde netiks veikta. Pensijas par 19. un 21. jūniju tiks izmaksātas 19. jūnijā, tās, par kurām izmaksas datums noteikts 20. un 22. jūnijs, – 20. jūnijā, bet 23. un 24. jūnijā izmaksājamās pensijas būs iespējams saņemt 21. jūnijā.

23. jūnijā visas pasta nodaļas būs slēgtas, izņemot Rīgas 17. pasta nodaļu, kas strādās no plkst.10.00 līdz plkst. 20.00, Rīgas 18. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 9.30 līdz plkst. 20.00, Rīgas 20. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 9.00 līdz plkst. 20.00, Rīgas 22. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 20.00, Rīgas 25. pasta nodaļu, kas strādās no plkst.10.00 līdz plkst. 20.00, Rīgas 50. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 20.00, Pasta centru Sakta, kas strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 18.00, un Rīgas 53. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 9.00 līdz plkst. 16.00 ar pārtraukumu no plkst. 13.00 līdz plkst. 13.30.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Paplašināsies arī Spice - wellness kompleksā investēs vairāk nekā 7 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere,04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice plāno investēt vairāk nekā 7 miljonus eiro, radot unikālu veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksu, informē uzņēmumā.

Spice Wellness būs piecos stāvos, aizņemot vairāk nekā 5,000m2 izīrējamo platību, kas tiks savienots ar esošo tirdzniecības centra Spice daļu. Rīgas pilsētas būvvalde ir izsniegusi atļauju Spice Wellness pirmās būvniecības stadijai, uz kuras pamata tiks pabeigta projekta izstrāde.

Spice Wellness plānoti tādi koncepti kā Veselības Centrs 4, Dr. Lūkina acu klīnika, E. Gulbja laboratorija, Dr. Ģīļa plastiskās ķirurģijas kabinets, Dr. Apines zobārstniecības klīnika, Orto klīnika un vēl citi medicīnas un skaistumkopšanas pakalpojumi, tostarp ģimenes ārstu prakses un sporta klubs. Ēkas pirmajā stāvā plānots Gastronome delikatešu tirgus un dažāda veida kafejnīcas un restorāni, kas papildinās un padarīs daudzveidīgāku garšu baudījumu klientiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. martā par tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" vadītāju un valdes locekli iecelta Iveta Priedīte, pārņemot pienākumus no Marie Vaino.

"Pēdējie gadi ir bijuši izaicinoši daudzām uzņēmējdarbības nozarēm, īpaši mazumtirdzniecībai. Esmu ļoti pateicīgs Marie Vaino, kura kā "Spice" un "Spice Home" akcionāre pieņēma mūsu priekšlikumu un pēdējo pusgadu veiksmīgi vadījusi tirdzniecības centrus. Mūsu personāla atlases process vietējā vadītāja atrašanai ir noslēdzies, un esmu ļoti priecīgs, ka Iveta Priedīte sāks strādāt kā jaunā izpilddirektore," sacīja kompleksa "Spice" valdes priekšsēdētājs Taavi Ojala.

"Abi tirdzniecības centri ir nozīmīgi galamērķi Rīgas iedzīvotājiem, viesiem un tuvējo rajonu iedzīvotājiem. Ivetai Priedītei ir ilga un ļoti profesionāla karjera Latvijas mazumtirdzniecības sektorā, un esmu pārliecināts, ka viņas pieredze uzlabos apmeklētāju iepirkšanās pieredzi tirdzniecības centros "Spice" un "Spice Home"," turpina Taavi Ojala.

Citas ziņas

Latvijas Pasta darba laiki svētkos

,19.12.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 24., 25., 26. un 31.decembrī, kā arī 1.janvārī lielākā daļa pasta nodaļu visā Latvijā strādās pēc īpašā svētku režīma. Atgādinām, ka abonēt presi pasta nodaļās un pie pastnieka varēs līdz 22.decembrim, bet modernizētajās pasta nodaļās – līdz 29.decembrim, informē VAS Latvijas Pasts.

Svētku dienās pēc svētku grafika strādās sekojošas pasta nodaļas:

Rīgas reģionā

24. un 31.decembrī visas Rīgas un Rīgas reģiona pasta nodaļas būs slēgtas, izņemot Rīgas 8. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 19.00, Rīgas 17., 22., 25., 50. pasta nodaļu, kas strādās no plkst.10.00 līdz plkst. 22.00, Rīgas 18. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 9.30 līdz plkst. 20.00, Rīgas 20. pasta nodaļu, kas strādās no plkst. 9.00 līdz plkst. 22.00, un Pasta centru Sakta, kas strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 17.00. Kauguru 1. pasta nodaļa strādās no plkst. 10.00 līdz plkst. 20.00, bet Ogres 2. pasta nodaļas darbalaiks šajā dienā būs no plkst. 9.00 līdz 16.00.

Citas ziņas

Spices apgrozījums audzis par 6.1%

Madara Laicāne,18.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2008.gada 1.pusgadā ir pieaudzis par 6.1 procentu, sasniedzot 37.5 milj. latus. Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums attiecīgajā laika periodā bija 6.3 milj. lati, tādējādi kopējais tirdzniecības kompleksa Spice apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedza 43.8 milj. latus.

Tirdzniecības centra Spice apmeklētāju plūsma pirmajos 6 mēnešos palielinājusies par aptuveni 10 procentiem, sasniedzot 3.5 miljonus pircēju (2007.gada attiecīgajā periodā – 3.2 miljoni pircēju). Būtiski pieaudzis arī kopējais pirkumu skaits – pirmajā pusgadā tika veikti 3.5 miljoni pirkumu (pieaugums par 17 procentiem, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu). Savukārt Mēbeļu un interjera centru Spice šajā periodā apmeklēja gandrīz 400 000 pircēju. Kopējais pirkumu skaits šajā centrā sasniedza 120 000.

Iveta Lāce, tirdzniecības kompleksa Spice direktore: "Neskatoties uz to, ka 2008.gada pirmais pusgads Latvijas ekonomikai ir bijis grūts un nopietns pārbaudījums, tirdzniecības centrs Spice ir turpinājis iesākto attīstību, labiekārtojot teritoriju, piedāvājot arvien jaunus zīmolus un veikalus. Lai arī kopējais apgrozījuma pieaugums nav bijis tik straujš kā pērn, kad tas sasniedza 47 procentus, tomēr, ņemot vērā pašreizējo ekonomisko situāciju, arī 6 procentu apgrozījuma pieaugums ir vērtējams pozitīvi.

Citas ziņas

Pirms Lieldienām ar gavēšanu nenodarbojas

,19.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Puse jeb 50% no Latvijas iedzīvotājiem iecerējuši Lieldienas pavadīt ārpus mājas. Par to liecina tirgus un sabiedriskās domas izpētes uzņēmuma SIA EuroData pētījumu veikšanas sistēmas eSample aptaujas rezultāti.

50% no respondentiem atbildējuši, ka Lieldienas pavadīs mājās, kamēr 40% svētkos iecerējuši apmeklēt radus vai draugus. 3% Latvijas iedzīvotāji svētkus pavadīs apmeklējot masu pasākumus, saistītus ar Lieldienām. Tikpat respondentu – 3% Lieldienās dosies ceļojumā pa Latviju, kamēr 4% Lieldienas svinēs ārpus Latvijas robežām.

Gandrīz puse jeb 47% no aptaujātajiem Lieldienas pavadīs ievērojot latviskās tradīcijas – šūpošanos un olu ēšanu, kamēr dievkalpojumu apmeklēs tikai 6% no Latvijas iedzīvotājiem. Vēl 18% ir iecerējuši Lieldienās apvienot gan latviskās, gan arī kristiešu tradīcijas. Gandrīz katrs piektais jeb 17% Lieldienas svinēs kā jebkurus citus svētkus, neievērojot īpašas tradīcijas. 7% norādījuši, ka šī nedēļas nogale tiem neatšķirsies no citām, bet vēl 5% iecerējuši Lieldienas pavadīt pavisam citādāk.

Mazumtirdzniecība

No amata aizgājusi ilggadējā tirdzniecības kompleksa Spice vadītāja Iveta Lāce

Lelde Petrāne,20.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējo tirdzniecības kompleksa Spice vadītāju Ivetu Lāci izpilddirektores amatā nomaina Kadrija Pudova. Jaunās vadītājas uzdevums būs turpināt audzēt tirdzniecības kompleksa apgrozījumu un strādāt pie jauniem attīstības projektiem, lai stiprinātu Spices pozīcijas Rīgas tirdzniecības centru vidū.

«Iveta vadījusi tirdzniecības kompleksu Spice kopš tā pirmsākumiem, izveidojusi Spice Home un veikusi vairākas kompleksa paplašināšanas kārtas. Esam ļoti pateicīgi par viņas veikumu Spices attīstīšanā kopš 2002.gada,» komentē tirdzniecības kompleksa Spice Padomes priekšsēdētājs, uzņēmuma vairākuma daļu īpašnieks un Kapitel valdes priekšsēdētājs Tāvi Ojala.

«Mums ir izdevies izveidot no citiem atšķirīgu, unikālu piedāvājumu, piesaistot daudzus zīmolus, kuru nav citos Latvijas tirdzniecības centros. Domāju, Spice ir savā līdz šim augstākajā attīstības punktā, un ir radīti visi priekšnosacījumi veiksmīgai izaugsmei nākotnē. Spicē darbojas stabila augstākā līmeņa vadības komanda, un tādēļ šis ir piemērots brīdis, lai es nodotu Spices vadības stafeti savai pēctecei, dodoties pretī jauniem personiskiem un karjeras izaicinājumiem,» vadības maiņu komentē Iveta Lāce.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Mainās tirdzniecības centru Spice un Spice Home vadība

Db.lv,06.10.2021

Par tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” direktori un valdes locekli kopš 6.oktobra kļuvusi Marie Vaino.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” direktori un valdes locekli kopš 6.oktobra kļuvusi Marie Vaino, pārņemot pienākumus no līdzšinējās vadītājas Kadrijas Pudovas.

“Pagājušos gadus raksturo ļoti intensīva konkurence mazumtirdzniecības tirgū un strauji augošā e-komercijas popularitāte, ko vēl vairāk pastiprināja globālā pandēmija. Mēs pateicamies Kadrijai Pudovai par tirdzniecības centru vadīšanu šajos sarežģītajos laikos,” saka t/c “Spice” un “Spice Home” padomes loceklis Taavi Ojala.

“Tirdzniecības centriem ir jāpielāgojas aizvien mainīgajai patērētāju uzvedībai un citām mazumtirdzniecības tendencēm. Marie vadībā turpināsim darbu pie t/c “Spice” attīstības plāna un uzlabojumiem, “Spice Home” koncepta maiņas un uzlabosim kopējo klientu pieredzi. Marie kā vienai no “Spice” un “Spice Home” īpašniecēm ir visas tiesības pieņemt nepieciešamos lēmumus. Viņa ir aktīvi strādājusi kā “Spice” un “Panorama” tirdzniecības centru padomes locekle arī pašreizējo mazumtirdzniecības nozares izaicinājumu laikā,” piebilda Taavi Ojala.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Spice apgrozījums (neskaitot mēbeļu un interjera centru) 2007. gadā ir pieaudzis par 37,3 procentiem, sasniedzot 77,3 miljonus latu. Salīdzinājumam - 2006. gadā t/c Spice apgrozījums bija 56 miljoni latu, liecina sniegtā informācija medijiem.

Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums nepilnos divos darbības mēnešos sasniedzis 2,4 milj. Ls.

Ievērojami pieaugusi arī tirdzniecības centra Spice pircēju plūsma. 2007. gadā t/c Spice apmeklēja 7,7 miljoni pircēju (neskaitot mēbeļu un interjera centru) jeb par 21% vairāk nekā 2006. gadā. Vidēji vienā nedēļā tirdzniecības centru apmeklējuši 150 000 cilvēku. Salīdzinājumam - 2006. gadā t/c Spice apmeklētāju skaits bija 6,3 miljoni.

Par 26 procentiem ir pieaudzis arī tirdzniecības centra Spice kopējais pirkumu skaits - 2007. gadā tas sasniedza 6,6 miljonus pirkumu. Viena pirkuma vidējā vērtība 2007. gadā bija 20 lati.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos astoņos mēnešos tūristu pirkumi palielinājušies par 186%, bet vidējais t.s. tax free pirkums sasniedzis 130 latu apmēru. Piemēram, festivāla Jaunais Vilnis laikā par 276% pieaudzis apgrozījums pirkumiem, kurus veikuši tūristi tirdzniecības kompleksā Spice.

Šādu informāciju par pirkumiem apkopojusi kompānija Global Blue Latvija, vadoties pēc saņemtajiem tax free čekiem par jūliju un augustu. Spicē visvairāk ir iepirkušies tūristi no Krievijas, viņiem seko Baltkrievijas, Ukrainas, Uzbekijas un Norvēģijas pircēji.

Saskaņā ar uzņēmuma Global Blue Latvija un nomnieku sniegto informāciju pircēji no Krievijas un NVS valstīm tirdzniecības centrā Spice iegādājas galvenokārt juvelierizstrādājumus, zeltu, apģērbu un apavus, savukārt Spice Home – elektroniku, kā arī mēbeles un interjera preces.

Spice ir pa ceļam uz Jūrmalu un lidostu, un tas ir pieturas punkts ārvalstu tūristiem, komentē tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce. «Lai uzrunāto maksātspējīgo publiku no Krievijas un NVS valstīm, esam organizējuši arī mērķtiecīgas mārketinga kampaņas, kā arī dažādus publiskus pasākumus. Piemēram, šogad plašu publicitāti izpelnījās Jaunā Viļņa laikā notikusī Olgas Krutajas smaržu OKKI prezentācija, kas Spicē pulcēja Krievijas zvaigznes, tostarp Allu Pugačovu, Maksimu Galkinu, Laimu Vaikuli un citus. Šogad Jaunā Viļņa laikā krietni augusi daudzu veikalu pircēju plūsma un apgrozījums. Piemēram, jūlijā t/c Spice apgrozījums pieaudzis par 10%, salīdzinot ar pērnā gada jūliju, un sasniedzis 5,98 miljonus latu, savukārt t/c Spice Home apgrozījums pieaudzis par 81% un sasniedzis 1,39 miljoni latu.»

Tirdzniecība un pakalpojumi

Spice būvēs promenādi, Wellness projektu pārplānos

Zane Atlāce-Bistere,10.11.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra "Spice" prioritāte pašlaik ir interjera atjaunošana, promenādes izveide, kā arī Spice Home pārplānošana, kuras ietvaros tiks pārbūvēts austrumu spārns ar jauniem konceptiem un ieeju.

Savukārt veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksa "Spice Wellness" projekta izveide "šobrīd tiek pārplānota atbilstoši tendencēm šodien un rīt", Dienas Biznesam atklāja t/c "Spice" vadītāja Kadrija Pudova.

Paplašināsies arī Spice - wellness kompleksā investēs vairāk nekā 7 miljonus eiro

Tirdzniecības komplekss Spice plāno investēt vairāk nekā 7 miljonus eiro, radot unikālu...

Viņa atzīst, ka Covid-19 krīze likusi patērētājiem pārvērtēt savu ikdienu un mainīt paradumus. Tomēr, lai arī pandēmijas laikā pieaugusi tendence iepirkties interneta veikalos, tomēr tradicionālo tirdzniecības centru nozīme noteikti nav mazinājusies.

FOTO: Covid-19 otrajā vilnī Rīgu papildina jauns tirdzniecības centrs

Covid-19 otrajā vilnī tirdzniecības centru segmentu Rīgā papildinājis atšķirīga koncepta iepirkšanās...

"Apskatot, kā Covid-19 laiks ietekmējis dažādu preču segmentu patēriņu, varam secināt, ka audzis mājas, sporta un juvelierizstrādājumu pieprasījums. Tas tieši atspoguļo šī laika patērētāju vēlmes – cilvēki aizvien vairāk uzmanības velta mājokļa iekārtošanai un aktīvam dzīvesveidam. Tā kā ceļošana dažādu ierobežojumu dēļ kļuvusi gandrīz neiespējama, cilvēki meklē citus veidus kā sevi palutināt un iepriecināt, piemēram, iegādājoties juvelierizstrādājumus. Covid-19 laiks tikai pastiprinājis jau iepriekš novērotu iezīmi – izklaide tirdzniecības centros klientiem vairs nav tik aktuāla kā tas bijis agrāk," teic K.Pudova.

Sekojot tendencēm un pielāgojoties situācijai, ir palielināts sporta preču piedāvājums, notiek darbs pie jaunu zīmolu veikalu atvēršanas, kā arī tiek strādāts arī pie jaunu ēdināšanas un gurmē veikalu atvēršanas. "Sekojot līdzi pasaules aktualitātēm un notikumiem, paredzam, ka noteikti “take away” jeb līdzņemšanas ēdiens kļūs arvien populārāks. Šī iemesla dēļ restorāni, izvērtējot atvēršanos tirdzniecības centros, ņems vērā piegādes reģionus, jo daudz virtuves, kas atrodas t/c gatavo ēdienu ne tikai klientiem uz vietas, bet arī piegādēm," komentē K.Pudova.

Viņa pastāstīja, ka pašlaik prioritāte ir tirdzniecības centra interjera atjaunošana, kā arī promenādes izveide (savienojums starp Spice un Spice Home ar kioskiem), kā arī Spice Home pārplānošana. "Arī nomnieku interese nav zudusi, taču zīmoli ļoti kritiski izvērtē, kur saskatāms labs potenciāls veikala atvēršanai un veiksmīgai darbībai. Valstī noteikto ierobežojumu dēļ lēnāks kļuvis veikalu atvēršanas process, kā arī ilgāks laiks nepieciešams mēbeļu un apģērbu piegādei," atklāj K.Pudova.

Tirdzniecības kompleksa "Spice", kurā ietilpst tirdzniecības centri "Spice" un "Spice Home", apgrozījums pērn bija 173 miljoni eiro. Centra īpašnieks ir SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle", kura 75% kapitāldaļu īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums "Kapitel", bet 25% pieder Igaunijas uzņēmumam "Tristafan".

Atpūta

Piektdienas intervija ar tirdzniecības kompleksa Spice direktori Ivetu Lāci

Lelde Petrāne,08.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce. «Daudzi šodien populāri veikali nākuši caur Spici, tādēļ mums vienmēr ir no citiem centriem atšķirīgs piedāvājums,» ir pārliecināta vadītāja.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Man patīk Spicei raksturīgie izaicinošie, vērienīgie attīstības projekti, nemitīgā attīstība un iespēja savu pieredzi pielietot plašāk. Konsultēju mūsu mātes uzņēmuma tirdzniecības centrus arī Igaunijā un Lietuvā, tādējādi gūstot starptautiska darba pieredzi. Strādājot Spicē, varu likt lietā savu turpat 15 gadu pieredzi tirdzniecības centru biznesā, mārketinga zināšanas un intuīciju.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Spice noturējusi maksātspējīgo pircēju

Ingrīda Drazdovska,02.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības kompleksa Spice apgrozījums 2010.gadā ir pieaudzis un sasniedzis 73,3 miljonus latu (2009.gadā - 71,7 milj.Ls), savukārt pircēju plūsma pērn sasniedza 8,7 miljonus (2009.gadā – 8,4 milj.).

Neskatoties uz pieaugošo konkurenci tirdzniecības centru vidū un ekonomiskās krīzes sekām, Spice spējusi piesaistīt un noturēt maksātspējīgo pircēju auditoriju, uzskata kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.

Strauju izaugsmi pērn piedzīvojis mājas lietu un interjera preču centrs Spice Home – tā pircēju plūsma 2010.gadā attiecībā pret 2009.gadu pieaugusi par 40%, sasniedzot 1,17 miljonus, savukārt pirkumu skaits palielinājies par 86%, sasniedzot 509 tūkstošus, bet apgrozījums pieaudzis par 23% un sasniedza 10,41 miljonu latus.

Uzlabojoties ekonomiskajai situācijai valstī un pieaugot pirktspējai, arī tirdzniecības centrā Spice, sākot no jūlija, bija vērojams pieaugums visos rādītājos – pircēju plūsmā, pirkumu skaitā un apgrozījumā. Pircēju plūsma gada griezumā pret 2009.gadu ir palielinājusies par 0,1% un sasniedza 7,55 miljonus. Pērn par 3% palielinājies arī pirkumu skaits – 2010.gadā Spicē veikti 6,96 miljoni pirkumu. Lai arī gada aktīvākajā posmā - decembrī - pircēji iepirkušies par 3% vairāk nekā 2009.gada decembrī, t/c Spice apgrozījums saglabājies gandrīz pērnā gada līmenī, sasniedzot 62,88 miljonus latus (-1%).

Tirdzniecība un pakalpojumi

Spices apgrozījums sarucis par 21 miljonu Ls

,09.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice pērn strādājusi ar 71,7 miljonu Ls apgrozījumu, ieskaitot Spice Home apgrozījumu.

Gadu iepriekš t/c Spice apgrozījums bija 80,1 miljons Ls, bet Spice Home – 12,8 miljoni Ls, tādējādi kopējais apgrozījums 2008. gadā sasniedza 92,9 miljonus Ls.

Kompleksu pērn apmeklējuši 8,4 miljoni pircēju, bet 2009. gada pirkumus skaits t/k Spice (ieskaitot Spice Home) sasniedza 7,1 miljonus.

Spices direktore Iveta Lāce atzīst - laikā, kad mazumtirdzniecības nozare piedzīvojusi vairāk kā 30% kritumu, Spices rādītāji ir labi un stabili.

Uzņēmums plāno turpināt investīcijas kompleksa attīstībā. Šogad plānots pilnveidot Spices infrastruktūru, paplašinot kreiso pagriezienu un uzlabojot piekļūšanu kompleksam. Abus centrus - Spice Home un Spice – jau šogad iecerēts savienot ar gājēju celiņu. Tāpat tikšot paplašināts kompleksa piedāvājumu, šogad īpaši koncentrējoties uz tādu pakalpojumu kā dizaina, digitālās drukas, kopēšanas, graviera un foto darbnīcu atklāšanu.

Ekonomika

Uzstādīts līdz šim Baltijā lielākais saules paneļu parks mazumtirdzniecības nozarē

Db.lv,08.05.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Spice” ir spēris vēl vienu soli pretim ilgtspējai, uz sava jumta uzstādot saules paneļu parku.

Tādējādi “Spice” šobrīd ir kļuvusi par pirmo tirdzniecības centru, kas to izdarījis. Šis novatoriskais projekts ir pirmais šāda veida projekts Baltijā un ir daļa no tirdzniecības centra apņemšanās nodrošināt ilgtspējīgu un atjaunīgo enerģiju.

Saules paneļu parks, kas tika uzstādīts 2022. gada nogalē sadarbībā ar “Elektrum”, savā izmērā sasniedz 5000 kvadrātmetrus uz tirdzniecības centra stāvvietas jumta. Kopumā uzstādīti 1450 saules paneļi ar kopējo sistēmas jaudu 652 kW, kas tirdzniecības centram ik gadu saražos vismaz 555 531 kWh. Visa saražotā zaļā elektroenerģija tiks izmantota uzņēmuma pašpatēriņam, kas nodrošinās 15% no uzņēmuma kopējā elektroenerģijas patēriņa un sniedz iespēju būt neatkarīgākiem no elektroenerģijas ražotājiem un tirgus cenām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa pasta nodaļu Latvijā šī gada 10., 12. un 13. aprīlī strādās pēc īpaša svētku režīma.

Lielajā Piektdienā, 10. aprīlī, Pirmajās Lieldienās, 12. aprīlī, un Otrajās Lieldienās, 13. aprīlī, steidzamās telegrammas tiks piegādātas tikai Rīgā, bet vienkāršo telegrammu piegāde netiks veikta, informēja VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību konsultants Jānis Jekševics.

Pensijas un pabalsti par 8. un 10. aprīli tiks izmaksāti 8. aprīlī, pensijas un pabalsti, kuriem izmaksas datums noteikts 9. un 12. aprīlis – 9. aprīlī, bet 11. un 13. aprīlī izmaksājamās pensijas un pabalstus būs iespējams saņemt 11. aprīlī.

2009. gada 11. aprīlī Latvijas Pasta nodaļas strādās saskaņā ar sestdienas darba grafiku.

Precīza informācija par darba laika izmaiņām ir pieejama visās Latvijas Pasta nodaļās.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” 2023. gadā sasniedzis 13 652 938 eiro neto apgrozījumu, kas ir par 0,65% vairāk, nekā iepriekšējā gadā.

Pārskata gads ir noslēgts ar peļņu EUR 2 312 apmērā (salīdzinājumam – 2022. gada peļņa – 1 541 736 eiro). Finanšu rādītājus, tostarp peļņu, ietekmējuši ieguldījumi modes un dzīvesstila tirdzniecības centra “Spice” modernizācijā.

Modes un dzīvesstila tirdzniecības centrā “Spice” ir pilnībā atjaunots interjers koplietošanas telpās, nomainot visu apgaismojumu uz LED tehnoloģijām, un, ierīkojot efektīvākas iekārtas gaisa dzesēšanai un ventilācijai. Rekonstrukcija veikta arī 14 “Spices” nomnieku telpās ar kopējo platību 9027m2 – ir atjaunots interjers un veikta pakalpojumu modernizācija. Līdz ar tirdzniecības centra rekonstrukciju vairāki enkurnomnieki ne tikai atjaunojuši interjeru, bet arī modernizējuši pakalpojumus. Piemēram, veikalā “Zara” ir pieejama bezkontakta “Pick& Collect” stacija 350 sūtījumiem, savukārt restorānā “Lido” roboti palīdz savākt netīros traukus. Nomnieku klāstu papildina 11 jaunas tirdzniecības vietas.

Reklāmraksti

„Lieliska dāvana” paplašina savu darbību, atverot jaunu batutu parku Latvijā

Sadarbības materiāls,18.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedzīvojumu dāvanu izplatīšanas uzņēmums „Lieliska dāvana” septembra vidū atklāja jaunu batutu parku Rīgā, vienā no lielākajiem Latvijas tirdzniecības centriem – „Spice”. Latvijā šis ir jau otrais uzņēmuma „Lieliska dāvana” pārvaldītais batutu parks. Šī jaunā koncepta izklaides parka izveide tapa sadarbībā ar arhitektu komandu, un tam bija nepieciešamas gandrīz 1 miljonu eiro vērtas investīcijas.

„Lieliska dāvana” ir piedzīvojumu dāvanu izplatīšanas līderis Latvijas tirgū jau vairāk kā 12 gadus, veicot dāvanu karšu tirdzniecību 11 veikalos un vairākos simtos stendu, kas izvietoti tādos lielākajos tirdzniecības centros kā „Rimi”, „Maxima”, „Stockmann” u. c.

Ņemot vērā mūsu plašo pieredzi izklaides nozarē, mēs nolēmām paplašināt savu darbību Latvijā un pievērsties jaunai jomai. Mēs iegādājāmies savu pirmo batutu parku „Jump space”, kas jau darbojās. Šis parks, kas tika atvērts 2018. gadā stratēģiski izdevīgā vietā, aizņem 1650 kvadrātmetru lielu platību un piedāvā milzīgu batutu platformu, piecas dzimšanas dienas ballīšu istabas un spēļu automātus. Pēc veiksmīgas batutu parka pārvaldības mēs nolēmām izvērst šo uzņēmējdarbību arī tirdzniecības centros, kur mūsu panākumus sekmētu ne tikai batutu parka apmeklētāji, bet arī paša tirdzniecības centra apmeklētāju plūsma. Mēs ticam, ka otrais parks, kas atrodas vienā no Latvijas labākajiem tirdzniecības centriem „Spice”, būs vēl veiksmīgāks par pirmo,” atzīst Ernestas Vasiliauskas, „Lieliska dāvana” valdes priekšsēdētājs.

Citas ziņas

Spices apgrozījums pieaudzis par 4 %

Ingrīda Drazdovska, Db,23.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 11 mēnešos par 4% pieaudzis t/c Spice apgrozījums, sasniedzot 71.32 milj. latu, kas ir par 2.87 milj. latu vairāk nekā pērn šajā laika posmā (68.45 milj. lati). Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice (MIC Spice) apgrozījums šajā laika periodā bija 11.62 milj. latu. Tādējādi 11 mēnešos tirdzniecības kompleksa Spice kopējais apgrozījums sasniedzis 82.94 milj. latus.

Tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce: «Ņemot vērā šī brīža situāciju, pozitīvi vērtēju apgrozījuma pieaugumu, kas, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, pieaudzis par 4%. Esam gandarīti, ka, neskatoties uz ekonomisko krīzi, tirdzniecības kompleksa Spice apmeklētāju skaits ir ne tikai saglabājis iepriekšējā gada līmenī, bet pat nedaudz pieaudzis. Domāju, ka apmeklētāju skaits līdz mēneša beigām pietuvosies pagājušā gada apmeklētāju daudzumam decembrī, kad tas attiecīgajā laika periodā sasniedza aptuveni 750 000 pircēju.

Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki cenšas iepriecināt savus tuviniekus un draugus, tāpēc paredzu, ka arī šogad dāvinātprieku nemazinās krīze un ekonomiskās problēmas.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2008. gadā ir pieaudzis par 2.5% un sasniedzis 80.1 milj. Ls.

Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums attiecīgajā laika periodā bija 12.8 milj. latu, tādējādi kopējais tirdzniecības kompleksa (t/k) Spice apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 92.9 milj. latu.

Pērn pieaugusi arī tirdzniecības centra Spice pircēju plūsma – kopumā 2008. gadā t/c Spice apmeklēja 8 miljoni pircēju jeb par 3.84% vairāk nekā 2007. gadā, kad centru apmeklēja 7.7 miljoni pircēju. Par 13% ir pieaudzis arī tirdzniecības centra Spice kopējais pirkumu skaits, kas pērn sasniedza 7.6 miljonus pirkumu.

Citas ziņas

Lieldienas svinēs gandrīz visi Latvijas iedzīvotāji

,19.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia šī gada marta sākumā veiktā pētījuma datiem, absolūtais vairākums Latvijas iedzīvotāju (90 %) vecumā no 15 līdz 74 gadiem plāno svinēt Lieldienas.

Līdzīgi kā iepriekšējos gados Lieldienu svinēšana ir ļoti aktuāla un tikai 10 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15-74 gadiem norādījuši, ka Lieldienas nesvinēs.

Skatoties sīkāk pēc demogrāfiskajiem rādītājiem, visaktīvākie Lieldienu svinētāji dzīvo Latgalē, kur Lieldienas plāno svinēt 98 % no visiem aptaujātajiem. Savukārt Rīgā un Kurzemē Lieldienas svin retāk – attiecīgi 85 % un 86 %.

Populārākās Lieldienu aktivitātes ir radu un draugu apmeklēšana (64 %), atpūta (50 %) un Lieldienu svinēšana atbilstoši tradīcijām (48 %). Var redzēt, ka nav notikušas krasas izmaiņas, salīdzinot ar pagājušā gada aptaujas rezultātiem, attiecībā uz populārākajiem Lieldienu pavadīšanas veidiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jauno 2022. gadu tirdzniecības centrā “Spice” uzsākti interjera atjaunošanas būvniecības darbi. Projekta kopējās investīcijas sasniedz septiņus miljonus eiro un to plānots pabeigt šā gada beigās.

“Šis tirdzniecības centram “Spice” ir ļoti nozīmīgs projekts, kura īstenošanā ieguldīts daudz laika un resursu, lai izveidotu vispiemērotāko konceptu, kas sakrīt gan ar mūsu zīmola, gan ar mērķa klienta vērtībām. Jaunā projekta mērķis ir radīt vidi, kas iedvesmo. Veidojot jauno interjera konceptu, uzmanība vērsta uz ikviena objekta ilgtspējību un dzīvotspēju,“ stāsta tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” vadītāja un valdes locekle Marie Vaino.

Lielās pārmaiņas sevī ietver grīdas seguma nomaiņu, inženiersistēmu atjaunināšanu, lai tās pielāgotu augstākajām mūsdienu kvalitātes prasībām, un arī atsevišķu zonu izveidi, piemēram, ģimenes istabu un rotaļu laukumu, kā arī citus labiekārtošanas darbus. Konceptā caurvīti pasaules mēroga vietējo mākslinieku darbi dažādos dizaina elementos.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Spice” pabeidzis interjera atjaunošanas projektu, kura laikā, investējot 9 miljonus eiro, renovēti 7565 kvadrātmetri no tirdzniecības centra platības.

Pārbūves darbi īstenoti dažādos segmentos, iekļaujot gan dekoratīvo margu un grīdas flīžu nomaiņu, gan jaunu apdares risinājumu ieviešanu. Tai skaitā rekonstrukcijas darbi notika arī nozīmīgās tirdzniecības centra zonās, piemēram, ieejas portālos, ātrijos un Modes, Palmu alejās. Veicot vērienīgos rekonstrukciju darbus apmeklētājiem pieejamajās tirdzniecības centra telpās, domāts arī par darbinieku labbūtību, renovējot tiem paredzētās atpūtas telpas. Papildu tam ieviesti nozīmīgi, ilgtspējīgi risinājumi, kas ļāvuši samazināt tirdzniecības centra ekoloģiskās pēdas nospiedumu uz apkārtējo vidi.

“Pēdējo 10 gadu laikā tirdzniecības centru funkcija ir ievērojami mainījusies – tā vairs nav tikai vieta, kur iegādāties noskatīto preci, bet tie ir kļuvuši arī par brīvā laika izklaides galamērķi. Veidojot jauno interjeru, mūsu uzmanības centrā bija un būs apmeklētāja pieredze un emocionālā labsajūta. Tieši tādēļ esam spēruši drosmīgu soli un atkāpušies no ierastā, tirdzniecības centriem raksturīgā interjera, vienlīdzīgās lomās nostādot tik ļoti nepieciešamo funkcionalitāti un estētisko baudījumu, integrējot interjerā elementus ar pievienotu māksliniecisko vērtību,” stāsta Iveta Priedīte, tirdzniecības centru “Spice” un “Spice Home” vadītāja.

Citas ziņas

Pasta nodaļas Lieldienās strādās svētku režīmā

,17.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dažām Latvijas Pasta nodaļām pirmssvētku dienā būs mainīts darba laiks, kā arī lielākā daļa pasta nodaļu būs slēgta svētku dienās no 21. līdz 24.martam, liecina sniegtā informācija medijiem.

Pirmssvētku dienā, 20.martā, lielākā daļa Rīgas pasta nodaļu strādās pilnu darba dienu. Vienu stundu īsāks darba laiks būs vienīgi Rīgas 27., 30., 38. pasta nodaļai, kā arī tām Rīgas rajona pasta nodaļām, kurās klientus apkalpo viens darbinieks. Arī citas pilsētu un lauku pasta nodaļas, kurās klientus apkalpo viens darbinieks, strādās vienu stundu mazāk nekā parasti.

22.martā visas Rīgas pasta nodaļas strādās pilnu darba dienu, izņemot Rīgas 30. pasta nodaļu, kura strādās vienu stundu mazāk, bet Rīgas 27. un 38. pasta nodaļa būs slēgta. Vienu stundu mazāk šajā dienā strādās arī tās Rīgas rajona, citu pilsētu un lauku pasta nodaļas, kurās klientus apkalpo viens darbinieks.