Internets

Tadžikistāna atbloķē YouTube. Atkal...

Lelde Petrāne, 27.05.2013

Jaunākais izdevums

Tadžikistāna pirmdien atbloķējusi piekļuvi YouTube. Tas noticis tikai dažas dienas pēc tam, kad populārajai video vietnei jau trešo reizi mazāk nekā gada laikā tika uzlikts aizliegums, ziņo RIA Novosti.

«Piekļuve tika slēgta pēc sakaru dienesta vadības pasūtījuma,» sacījis Asomidins Atojevs, kurš vada valsts interneta pakalpojumu sniedzēju asociāciju.

Aizliegums varētu būt reakcija uz video par prezidenta Emomali Rahmona dēla Rustama kāzām, kur bijuši ģimenei netīkami skati.

Kāzas notika 2007. gadā, bet internetā video parādījās tikai šā gada 18. maijā.

YouTube Tadžikistānā vairāk nekā divus mēnešus tika bloķēts pagājušajā gadā no jūlija līdz oktobrim un pēc tam atkal divas nedēļas no marta līdz aprīlim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzzinātu, kā un ar kādiem instrumentiem vēlēšanās startējošie politiskie spēki plāno risināt valstiski svarīgus jautājumus, Dienas Bizness uz sarunu aicināja 14. Saeimas vēlēšanās startējošo partiju un to apvienību sarakstu izvirzītos Ministru prezidenta amata kandidātus.

Dienas Bizness visiem piedāvāja trīs pamatjautājumus, kas atainoti uzskatāmos grafikos:

  1. Par iedzīvotāju skaita samazināšanos, kas novērota pēdējo 30 gadu laikā.
  2. Par uzņēmumos nodarbināto skaita sarukumu, kas īpaši izteikti vērojams 2020. - 2021. gadā.
  3. Pēdējā laikā nepieredzēti augstā inflācija, kura pārsniegusi 21%, kaut arī eirozonā, kurā ir arī Latvija, tā ir tikai nepilnu 9% līmenī.

Dienas Biznesa jautājumi aicina nevis kritizēt esošo, bet piedāvāt risinājumus situācijai, aicina atbildēt uz svarīgāko - ko darīt, lai palielinātu iedzīvotāju skaitu valstī, būtu vairāk darba vietu un inflācija atgrieztos «saprātīgos rāmjos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija “Meža un zemes resursu apsaimniekošanas sociālekonomiskie aspekti un izmaiņas Eiropas Savienības jaunās vides politikas apstākļos”

Lekcijas datums un vieta: 18.10.2023., Jelgava

Referents: Māris Liopa, Latvijas Mežu sertifikācijas padomes priekšsēdētājs, LR Zemkopības Ministra padomnieks meža resursu ilgtspējīgas pārvaldības un izmantošanas jautājumos

Lekcijas tēma: Meža un zemes resursu apsaimniekošana aptver neskaitāmas apakšnozares, kurām veiksmīgas apsaimniekošanas gadījumā būtu jāfunkcionē kā vienotam organismam.

Videolekcija “Purvu un kūdras nozīme jaunajā globālajā situācijā”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meža un saistīto nozaru ekspertu lekcijas Latvijas mežu sertifikācijas padomes Meža programmas 2022 ietvaros.

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija: “Aktualitātes meža sertifikācijā jaunajā situācijā”

Referents: Jānis Švirksts, LMSP sertifikācijas eksperts, "BM Certification" izpildirektors

Lekcijas tēma: FSC apstiprinātais standarts Latvijai un MK apstiprinātie noteikumi (saskaņā ar RED II direktīvu) par prasību pierādīt CSA izmantojamās dedzināmās koksnes ilgtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no trešdienas, 17. jūlija Latvijas iedzīvotājiem ir pieejams jauns mūzikas straumēšanas serviss YouTube Music, kas paredzēts mūzikas lietošanai no YouTube resursiem, kā arī mūzikas izpētei, personalizēšanai un klasificēšanai, atbilstoši savam dzīvesstilam, vēlmēm un gaumei.

YouTube sākotnēji tika veidota kā platforma skatīšanai, kas nozīmēja, ka mūzikas faniem bija jāspēj manevrēt starp vairākām mūzikas lietotnēm un YouTube. Tas nebija ērti un YouTube nolēma radīt YouTube Music, kas no šodienas pieejams arī Latvijā.

YouTube Music būs pieejami ne tikai mūzikas videoklipi, bet arī mūziķu oficiālie albumi, singli, remiksi, tiešraides, kaverversijas un citviet grūti atrodama mūzika. Īpaši pielāgoti ieteikumi nozīmē, ka serviss dinamiski pielāgojas, lai sniegtu ieteikumus, pamatojoties uz to, ko lietotājs klausījies iepriekš, kur un ko dara. Viedā meklēšana ļaus atrast vajadzīgo dziesmu, pat ja lietotājs nevar atcerēties tās nosaukumu vai zina tikai daļu no dziesmas vārdiem. Šobrīd aktuālākie videoklipi atrodami īpašajā «Hotlist» izvēlnē. Izmantojot YouTube Music Premium, iespējams pārslēgties starp dziesmu un mūzikas videoklipu, lai nepārtraukti klausītos un skatītos ar vienu klikšķi. Iegādājoties YouTube Music Premium, lietotājs varēs klausīties un lejupielādēt mūziku bez reklāmām, fonā vai visur, kur dodas. Bezsaistes Mixtape automātiski lejupielādēs iecienītākās dziesmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Papildināta - YouTube birojā apšaudi sarīkojusī sieviete bijusi 39 gadus veca dzīvnieku tiesību aktīviste

LETA--AFP/AP, 04.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«YouTube» galvenajā birojā Sanbruno apšaudi sarīkojusī sieviete bijusi 39 gadus veca dzīvnieku tiesību aktīviste no Sandjego, ziņo mediji.

Divas ASV amatpersonas identificēja sievieti kā Nasimu Aghdamu.

Aghdama 2009.gadā tika pieminēt laikraksta «San Diego Union-Tribune» rakstā par dzīvnieku tiesību aizstāvju protestiem pret cūku izmantošanu militārajās mācībās. Ģērbusies parūkā un džinsos ar mākslīgiem asins traipiem, aktīviste tolaik sacīja laikrakstam, ka dzīvnieku tiesības viņi esot tikpat svarīgas, cik cilvēktiesības.

Jau vēstīts, ka sieviete otrdien «YouTube» galvenajā birojā Sanbruno, ASV Kalifornijas štatā, sašāva trīs cilvēkus un pēc tam pati nošāvās. Vēl viens cilvēks traumēja potīti, bēgot no lodēm.

ASV mediji vēsta, ka Aghdamu sadusmojusi viņas publiskoto video filtrēšana «YouTube», samazinot potenciālos ienākumus no šiem video.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

YouTube varētu ieviest video skatīšanos par maksu

Jānis Rancāns, 22.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārās interneta video vietnes YouTube sadaļas drīzumā varētu kļūt par maksas pakalpojumu. Vietnes pārstāvji apsverot iespēju ļaut video īpašniekiem iekasēt abonēšanas maksu par video aplūkošanu, vēsta Wall Street Journal.

YouTube viceprezidents Roberts Kincls (Rober Kyncl) norādīja, ka ir svarīgi video īpašniekiem radīt «papildus ienākumu avotus». Viņš arī atzina, ka likt cilvēkiem maksāt par YouTube saturu nemaz nebūs tik vienkārši un sagaidāms daudz eksperimentu šajā jomā. Lai gan darbs šajā virzienā turpinās, patlaban saistībā ar maksas kanāliem YouTube nekas neesot paziņojams, sacījis vietnes viceprezidents.

Tikmēr anonīmi avoti kompānijā tehnoloģiju medijam Ad Age pavēstījuši, ka maksa par atsevišķu YouTube saturu varētu tikt ieviesta jau nākamajā ceturksnī. Abonentmaksas varētu svārstīties robežās no viena līdz pieciem ASV dolāriem mēnesī, un turklāt sākotnēji šāda sistēma strādātu eksperimentālā kārtā. Paredzams, ka YouTube abonēšanas maksu varētu ieviest tādiem populāriem kanāliem kā, piemēram, Machinima, kuram ir vairāk nekā seši miljoni abonementi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānijas AT&T un Verizon, kā arī citi nozīmīgi reklāmdevēji ir apturējuši savas mārketinga kampaņas kompānijai Google piederošajā video koplietošanas vietnē YouTube, jo līdzās to reklāmām šajā vietnē esot parādījušies videofaili, kas propagandē terorismu vai citas nepatīkamas lietas.

Šāds YouTube boikots vēršas plašumā un rada problēmu Google, kura tādēļ var zaudēt reklāmas ienākumus simtiem miljonu ASV dolāru apmērā.

YouTube popularitāti nosaka šīs vietnes plašā un eklektiskā videofailu bibliotēka, tomēr to daudzveidības dēļ reklāmas periodiski parādās blakus videofailiem, kuri ir reklāmdevējiem netīkami, par spīti Google pūliņiem to novērst.

Google ir lielā mērā atkarīga no automatizētām programmām reklāmu ievietošanai YouTube, jo šis darbs ir pārāk liels, lai to veiktu cilvēki. Vietnē YouTube katru minūti tiek ievietoti videofaili , kuru kopējais garums ir ap 400 stundām.

Google šonedēļ solīja pastiprināt savus centienus bloķēt reklāmas «naidīgos, aizskarošos un izsmejošos» videofailos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tadžikistāna nevēlas investīciju projektus pilnībā atdot ārvalstu kapitālam un pārvaldībai

Centrālāzija ir viena no Latvijas ekonomiskās ārpolitikas prioritātēm, tomēr sausais atlikums dažās sadarbības pozīcijās mēdz būt nulle. Vietējās investīciju politikas sapratne tomēr varētu šķist interesanta arī uzņēmīgākiem latviešiem, pieļauj Minskā rezidējošais Tadžikistānas vēstnieks Latvijā Kozidavlats Koimdodovs.

Tikai pērn rudenī Tadžikistānā bija pirmā starptautiskā investoru konference. Kāpēc tik ilgi vilcinājāties?

Lielos vilcienos ar biznesa piesaisti Tadžikistānai mēs kopš neatkarības atjaunošanas 1991. gadā esam nodarbojušies vienmēr. Jo PSRS laikos mūsu budžeta deficītu sedza Maskava, bet pēc tam bija pašiem jādomā, kur ekonomikai ņemt naudu. PSRS laiku nesabalansētība bija plānveida ekonomikas dēļ, kas paredzēja, ka Tadžikistāna pārējos nodrošina ar kokvilnu, un nebija svarīgi, cik tas uz vietas ir ekonomiski sabalansēti un ka cieš citas nozares.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompāniju Microsft un Google starpā radušās jaunas nesaskaņas pēc tam, kad interneta gigants bloķējis Windows Phone YouTube lietojumprogrammu.

Google uzskata, ka Windows Phone YouTube lietojumprogramma pārkāpj pakalpojuma lietošanas noteikumus, vēsta BBC. Interneta gigants lūdzis, lai Microsoft programmu izstrādā, izmantojot HTML5 programmēšanas valodu. Savukārt kompānija Microsoft norāda, ka tas nav iespējams un Google apzināti traucē Windows Phone platformas attīstībai un izvirza tādus noteikumus, kuriem nav pakļauta, piemēram, Apple.

Strīds starp Google un Microsoft saistībā ar pieeju YouTube no Windows Phone ierīcēm ilgst jau kādu laiku. Šā gada maijā Google bloķēja Microsoft izveidoto YouTube lietojumprogrammu, kā iemeslu minot, ka tā pareizi neattēlojot reklāmas materiālus. Kompānijas vienojās, ka kopīgi strādās, lai izveidotu lietojumprogrammas jaunu versiju. Interneta milzis uzstājis, lai jaunākā versija tiktu izstrādāta, izmantojot, HTML5 valodu nevis Windows Phone esošos standartus. Microsoft to uzskata par «dīvainu un negodīgu» prasību, jo gan Android, gan Apple alternatīvas neesot izstrādātās šādā veidā, bet Google prasības izpildīšana ir sarežģīta un laikietilpīga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tīmekļa vietne «YouTube» padarīs stingrākus reklāmu izvietošanas noteikumus, šādi cenšoties kliedēt reklāmdevēju bažas, kas sūrojas par viņu reklāmu izvietošanu līdzās nepiemērotam saturam.

«Nevar noliegt, ka 2017. bija sarežģīts gads ar vairākām problēmām, kas skāra mūsu kopienu un reklāmas partnerus,» atzina «YouTube» viceprezidents Pols Mjurē.

«Izaicinājumi, ar kuriem mēs saskārāmies 2017.gadā, palīdzēja mums 2018.gadā pieņemt smagus, bet nepieciešamus lēmumus.»

Lai kvalificētos reklāmu izvietošanai, kanālam «YouTube» jābūt vismaz 1000 abonentu un pēdējā gada laikā tā materiāliem jābūt skatītiem vismaz 4000 stundu, skaidroja Mjurē.

Līdz šim reklāmām kvalificējās kanāli, kuru video skatīti 10 000 reižu.

«Lai noteiktu piemērotību reklāmu izvietošanai, mēs vēlamies ņemt vērā kanāla izmēru, auditorijas iesaistīšanos un tā veidotāja uzvedību,» norādīja Mjurē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākais sociālo mediju kanāls, kurā Latvijas iedzīvotāji seko līdzi vienam vai vairākiem influenceriem, ir Youtube, ko izmanto 63% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kas zina, kas ir influenceri.

Savukārt kā otrs populārākais sociālais medijs tiek minēts Facebook, tā liecina sabiedrisko attiecību aģentūras Golin Riga un tirgus izpētes centra Norstat Latvija veiktās aptaujas rezultāti.

Pētījums atklāj, ka sociālajā tīklā Facebook influenceru ikdienas gaitām seko līdzi 58% aptaujāto, bet Instagram – 35% respondentu. Līdzīgi kā citviet pasaulē, arī Latvijā samazinās blogu autoru sekotāju skaits. Tam savu laiku ir gatavi atvēlēt vien 11% sociālo mediju lietotāju. Vēl mazāk cilvēku jeb 7% respondentu ir informēti par saturu, ko influenceri rada sociālajā portālā Twitter.

2018. gadā influenceru aktivitātēm Latvijas iedzīvotāji sekojuši līdzi dažādos sociālo mediju kanālos – YouTube (63%), Facebook (58%), bet Instagram (35%), tā liecina Norstat Latvija veiktās aptaujas rezultāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

YouTube plāno internetā par abonēšanas maksu pārraidīt kabeļtelevīziju kanālus

LETA, 05.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Videoapmaiņas vietne YouTube plāno internetā par abonēšanas maksu pārraidīt kabeļtelevīziju kanālus, trešdien vēstīja aģentūra Bloomberg.

YouTube par savu prioritāti ir noteikusi izveidot pakalpojumu ar nosaukumu Unplugged, kas varētu parādīties jau nākamgad, rakstīja Bloomberg, atsaucoties uz projektam tuvu stāvošiem cilvēkiem.

YouTube vadība par šo plānu esot runājusi ar tādām vadošām mediju kompānijām kā Viacom, NBCUniversal un Twenty-First Century Fox, tomēr tā vēl nav saņēmusi tiesības pārraidīt to saturu, atklājuši Bloomberg informācijas avoti.

YouTube pērn par 10 ASV dolāru (8,7 eiro) mēnesī lielu abonēšanas maksu klientiem ASV piedāvāja pakalpojumu YouTube Red, kur bez reklāmām ir iespējams skatīties vietnes video.

YouTube ir viena no interneta giganta Google struktūrvienībām. Savukārt Google ietilpst pērn izveidotajā māteskompānijā Alphabet.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Wall Street Memes iepriekšpārdošanas pēdējās dienas - 2023. gada visvairāk gaidtīto memu monētu izlaišanu. Žetons $WSM jau ir savācis vairāk nekā 25 miljonus ASV dolāru, tā ir viena miljona cilvēku kopiena, ar kuru mijiedarbojas Īlons Masks un kura cenšas gūt peļņu no GameStop, kas veicina akciju demokratizācijas kustību un piesaista kriptovalūtu.

Saskaņā ar Wall Street Memes tīmekļa vietni, drīz tā tiks ieviesta pirmā līmeņa decentralizētās biržas (CEX) sarakstā, kuras saskaņā ar neapstiprinātiem ziņojumiem būs vismaz divas top 10 biržas.

Izplatās spekluācijas par to, kuras biržas ir iekļautas rāmī, un vismaz viens YouTube lietotājs Binance uzskata par vienu no tirdzniecības vietām.

Bet pat tad, ja tas vēl nav Binance, daudzu populārāko biržu slazds šajā projekta izstrādes agrīnajā posmā nodrošinās to par labu Binance sarakstam nākotnē un sprādzienbīstamu cenu pieaugumu, kad tas tiks izlaists drīz.

Wall Street Memes iepriekšpārdošana joprojām ir atvērta, tāpēc nav ko zaudēt laiku un iegādājies žetonus pirms tā slēgšanas. Žetona, $WSM, cena ir 0,0337 ASV dolāri, un drīzumā tā varētu tikkt tirogta par 10 reizes lielāku vērtību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Robopac šajā pandēmijas laikā ir spējis ļoti labi pielāgoties un noreaģēt uz jauno situāciju. Paredzētā dīleru klātienes tikšanās tika ātri pārcelta uz tiešsaistes vidi, un tajā piedalījās lielāks skaits dalībnieku, nekā tas būtu iespējams klātienē. Neskatoties uz sarežģīto situāciju pasaulē, Robopac savu attīstības tempu nezaudē. Kā tas ir iespējams? Lai noskaidrotu atbildi uz šo jautājumu, uz interviju aicināju uzņēmuma Latvijas reģionālo menedžeri Masimiljāno Konfalones (Massimiliano Confalone) kungu.

Konfalones kungs, lai gan Robopac Latvijā nu jau ir plaši atpazīstams zīmols, tomēr mans pirmais jautājums ir – kas ir Robopac?

Robopac ir dibināts 1984. gadā kā uzņēmums, kas ražo pusautomātiskos palešu aptinējus. Tika piesaistīti inženieri, ieguldīti lieli līdzekļi pētniecībā, un šis process turpinās nepārtraukti. Mums ir reģistrēti neskaitāmi patenti, bet mēs nekad neguļam uz lauriem. Tiek uzlabotas esošās iekārtas, norit nepārtraukts modernizācijas un inovāciju process. Nāk klāt jaunas iekārtas, jaunas idejas.

Šī vēlme uzlabot, attīstīt, būt zaļākiem, videi draudzīgākiem ir mūsu uzņēmuma pamatvērtība un dzinulis darboties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kas ir aprites ekonomika, kādas ir labas ilgtspējīga iepakojuma prakses un kā tās atspoguļojas indivīda un uzņēmuma rīcībā un pasaulē kopumā? Lai atbildētu uz šiem jautājumiem un iepazīstinātu ar aktuālajām tēmām ilgtspējīga un apritīga iepakojuma jomā, Latvijas bezatkritumu pilotprojekta “Tīri.Labi” ietvaros ir tapušas “Iepakojuma akadēmija” video sērijas.

Tajās dažādi nozares eksperti un uzņēmumu pārstāvji ne vien izskaidro ilgtspējas principus, bet arī dalās savā pieredzē par ilgtspējīgu un videi draudzīgu uzņēmējdarbību, īpašu uzmanību veltot produktu iepakojumam. Pievienojies “Iepakojuma akadēmijai” un paplašini savas zināšanas!

Ekspertu pavadībā “Iepakojuma akadēmija” video sērijās tiek pārrunātas tādas tēmas kā aprites ekonomika, iepakojumu pārstrāde, ilgtspējīga iepakojuma veidi, iepakojumu pārstrāde depozīta sistēmas ietvaros, atkritumu daudzuma samazināšana un citas. Savukārt Latvijā pazīstamie zīmoli “Skrīveru saldumi”, “Plūkt”, “Depozīta punkts” un “Clean R” ļauj ieskatīties savu uzņēmumu ikdienā un parāda, kā apritīgums tiek ieviests praksē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tīmekļa videokoplietošanas platformu "YouTube" Krievijā var nobloķēt līdz nākamās nedēļas beigām, bet, iespējams, tas notiks jau šodien, piektdien vēsta Krievijas valsts ziņu aģentūra "RIA Novosti", atsaucoties uz saviem avotiem.

Krievijas mediju uzraudzības dienestam "Roskomnadzor" vajadzēja nobloķēt "YouTube" jau pagājušajā nedēļā, bet lēmums, iespējams, atlikts "Instagram" bloķēšanas dēļ, tāpēc ierobežojumi piekļuvei "YouTube" gaidāmi tikai tuvākajās dienās, bet varbūt jau pat šodien, sacīja "Roskomnadzor" tuvs avots.

""YouTube" visdrīzāk tiks nobloķēts līdz nākamās nedēļas beigām. Es to pieļauju ar lielu iespējamības pakāpi. Man ir zināms, ka to vajadzēja nobloķēt jau iepriekšējā nedēļā, bet notika "Meta" ("Instagram" bloķēšana), un es esmu pārliecināts, ka bloķēšanu vienkārši atlika, lai nebūtu viss uzreiz," skaidroja aģentūras sarunbiedrs.

Viņš gan arī pieļāva, ka bloķēšana var notikt pat šodien.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latvijā iecienītāko zīmolu TOP 10

Monta Glumane, 01.06.2018

Tālāk galerijā: Latvijā desmit iecienītākie zīmoli. 10.vieta - Tele2

Foto: SCANPIX SWEDEN/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā veikts pētījums liecina, ka iecienītākais zīmols Latvijā ir Swedbank, Lietuvā - Facebook, bet Igaunijā - Kalev. Latvijā neviens no pašmāju zīmoliem nav iekļuvis TOP 10. Lielākoties reģionālie un globālie zīmoli ieņem vadošās topa pozīcijas arī Igaunijā un Lietuvā.

Pētījumu veicis uzņēmums Kantar Emor, kas ietilpst pētījumu uzņēmumu grupā Kantar.

Pēdējos četrus gadus pirmo vietu Latvijas topā ieņem Swedbank, bet Laima, kas ļoti ilgu laiku turējās otrajā vai trešajā vietā, šoreiz TOP 10 nav iekļuvusi. Atšķirībā no kaimiņvalstīm Latvijas topā ir vairāki tehnoloģiju zīmoli – piemēram, Samsung, Apple un Audi. Tāpat Latvijas iedzīvotāji augsti novērtējuši arī zīmolu Neste, kamēr citviet Baltijā neviens degvielas tirdzniecības uzņēmums zīmolu TOP10 nav iekļuvis.

Iecienītāko zīmolu TOP 10 visās trijās Baltijas valstīs ierindojušies tādi globāli zīmoli kā YouTube, Google un Swedbank, kā arī veikalu tīkls Maxima. Vietējie zīmoli topā lielākoties nav iekļuvuši, izņēmums ir vienīgi Igaunija, kurā pirmo vietu ieņem saldumu ražotājs Kalev, tam seko globālais zīmols YouTube, bet jau nākamie ir sabiedriskā raidorganizācija ERR un vietējais mazumtirdzniecības tīkls Selver. Savukārt septītā vieta atvēlēta Farmi Piimatööstus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm realizācija palielinājusies

Žanete Hāka, 17.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2015.gada jūlija rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 7,44 miljonus eiro, kas ir par 19% vairāk nekā šajā periodā pērn, informē uzņēmums.

Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Baltkrievijā - par 850%, Polijā - par 407%, Tadžikistānā - par 364%, Kazahstānā - par 215%, un Ukrainā - par 96%. 2015.gada jūlijā uzņēmums veicis būtiskas piegādes uz Nīderlandi un Uzbekistānu. AS Olainfarm lielākie noieta tirgi 2015.gada jūlijā bija Krievija, Latvija un Ukraina.

AS Olainfarm piederošā aptieku tīkla SIA Latvijas aptieka realizācija jūlijā bija 1,3 miljoni eiro, kas ir par 11% vairāk nekā pērn. Šajā laikā darbojās 58 aptiekas. Savukārt SIA Silvanols apgrozījums jūlijā bija 0,16 miljoni eiro, kas ir par 33% vairāk nekā šajā periodā pērn. SIA Silvanols jūlijā produkciju realizēja četrās Eiropas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

71% Latvijas jauniešu seko līdzi video blogeru un Instagram slavenību aktivitātēm tiešsaistē, turklāt teju trešdaļa paši vēlētos par tādiem kļūt.

Par to liecina aptauja, ko veikusi Samsung Skola nākotnei un LR Kultūras ministrija.

«Aptaujā jaunie cilvēki minējuši, ka influenceru saturu skata, lai kavētu laiku un izklaidētos. Tomēr daudzi arī atzinuši, ka interneta slavenību viedoklis palīdz viņiem pieņemt lēmumus par to, kam ticēt, ko uzskatīt par pareizu, kas ir un kas nav stilīgi. Vēlme sekot līdzi atpazīstamiem cilvēkiem ir saprotama, tomēr jāpatur prātā, ka tiešsaistē mēdzam atspoguļot labākos dzīves brīžus un glaimojošākos pašportretus, kas ne vienmēr ataino patieso ikdienu,» saka Egle Tamelīte, Samsung Skola nākotnei iniciatīvas vadītāja Baltijā.

«Puse jauniešu atzīst, ka, sekojot citu cilvēku sociālo tīklu aktivitātēm, ir izjutuši skaudību. Pirms izlemt, kam ticēt un ko uzskatīt par stilīgu, jauniešiem būtu jāizvērtē, ar kādu mērķi saturs radīts,» papildina E. Tamelīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasaules hokejs Latvijā — pārbaudījums sporta organizācijas nozarei

Db.lv, 07.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā notikušajā pasaules čempionātā aizvadītas izslēgšanas turnīra pēdējās spēles un noskaidrots čempions.

Par gada nopietnāko izaicinājumu Latvijas sporta dzīvē tika diskutēts jau pirms čempionāta izdevniecības “Dienas Bizness” organizētajā tiešraides konferencē “Pasaules hokejs Latvijā”.

Jau ziņots, ka Rīgā notikušajā pasaules čempionātā zelta medaļas izcīnīja Kanādas hokejisti. Čempionātu pavadīja arī politiski notikumi, un par turnīra tehnisko organizāciju saņemtas uzslavas.

Latvija uzņēmās rīkot līdz šim nebijušu pasaules čempionātu, kuru var uzskatīt par vienu no lielākajiem šā gada sporta notikumiem. Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar Pasaules čempionāta hokejā 2021 oficiālo partneri “BITE Latvija” un Latvijas Hokeja federācijas oficiālo atbalstītāju “OPTIBET” pirms čempionāta rīkoja tiešraides konferenci “Pasaules hokejs Latvijā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Astoņus gadus vecs zēns Raiens, kurš piedāvā rotaļlietu apskatus, ir video vietnes YouTube vispelnošakā zvaigzne. Viņš 12 mēnešu laikā YouTube nopelnījis 22 miljonus ASV dolāru, ziņo Forbes.

Kanāls Ryan ToysReview nopelnījis par 500 tūkstošiem dolāru vairāk nekā otrajā vietā esošais jūtūberis Jake Paul.

YouTube zvaigžņu topa trešajā vietā ierindojies kanāls Dude Perfect, nopelnot 20 miljonus ASV dolāru.

Raiena ienākumi dubultojušies, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.

Jautāts, ar ko skaidrojami viņa panākumi, pats Raiens atbild, ka māk izklaidēt citus un likt smieties.

Viņa YouTube kanālu vecāki izveidoja 2015. gadā un kanālā ievietotajiem video šobrīd ir 26 miljardi skatījumu. Kanālam ir 17,3 miljoni sekotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru