Foto: Zane Bitere/LETA

Taxify: Situācija lidostā grauj Rīgas tēlu un rada haosu nozarē 

Lēmums Rīgas lidostas terminālī ļaut iebraukt jebkuram taksometru pakalpojumu sniedzējam grauj Rīgas tēlu un rada haosu nozarē kopumā, uzskata taksometru izsaukšanas platformas Taxify pārstāvis Latvijā Juris Krūmiņš.

Dienas Bizness, 2018. gada 29. marts plkst. 11:27

«Potenciālās negatīvās situācijas uzskatam par pārāk lielu risku. Šī iemesla dēļ Taxify iekšējā politika paredz, ka sistēmā esošajiem vadītājiem ir aizliegts iebraukt lidostas maksas terminālī un tur gaidīt pasažierus un potenciālos klientus. Pasažieru uzņemšana notiek tikai lidostas augšējā stāvā un tikai gadījumā, ja klients ir izsaucis taksometru, izmantojot aplikāciju. Taxify interesēs noteikti nav vadītāju pastāvīga darbība lidostas terminālī, jo tā nav mūsu prioritāte. Šobrīd manāmi pietrūkst vienotu kvalitātes standartu, kas kontrolētu taksometru darbību lidostas teritorijā, un tas grauj nozares reputāciju kopumā. Ilgtermiņā mēs noteikti atbalstītu risinājumu, kas sakārtotu šo vidi,» komentē J.Krūmiņš.

J.Krūmiņš uzsver, ka atļauja ikvienam taksometram iebraukt lidostā sniedz iespēju negodīgiem pārvadātājiem veikt manipulācijas ar skaitītājiem un piekopt citas krāpnieciskas darbības, ar ko visbiežāk saskaras tieši ārzemju viesi, kuri ierodas Rīgā un meklē iespējas ātrāk un ērtāk nokļūt līdz pilsētas centram. Tāpat esošā situācija apgrūtina pasažieru ikdienu, jo, tā kā par iebraukšanu lidostas terminālī ir jāmaksā, vadītājiem nav izdevīgi īsie braucieni un līdz ar to klienti bieži vien tiek sūtīti pie nākamā vadītāja, kas būtu gatavs viņus uzņemt. Arī netīras automašīnas un nelaipni vadītāji nav nekāds retums, norāda J.Krūmiņš.

Db.lv jau iepriekš vēstīja, ka taksometru pakalpojumu sniegšanas kārtība lidostas teritorijā vienmēr pievērsusi nedalītu uzmanību. Ir bijuši dažādi risinājumi, kā nodrošināt šo pakalpojumu. Administratīvā apgabaltiesa lēmusi, ka lidostai šī pakalpojuma sniedzējiem jāpiemēro vienādi nosacījumi. Pagājušā gada otrajā pusē atcelta taksometru caurlaižu sistēma starptautiskās lidostas «Rīga» teritorijā un demontēta automātiskā barjera.

Komersanti DB iepriekš norādīja, ka jaunā kārtība nav ērta un patīkama ne pasažieriem, ne pašiem pakalpojumu sniedzējiem. Pieaugušas arī pasažieru sūdzības par pakalpojumu kvalitāti un atsevišķos gadījumos arī par neadekvāti augstajām brauciena izmaksām.

LASI VĒL:

Taksometru pakalpojumu sniedzēji var cerēt uz jaunu kārtību lidostā
Var nākties maksāt vairāk
Pie lidostas Rīga joprojām stabils haoss
Meklēs risinājumus taksometru haosam lidostā

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 26. marts plkst. 14:44

Starptautiskā arhitektūras konkursā par Latvijas gaisa satiksmes (LGS) vadības torņa nākotnes vizuālo...

2018. gada 21. marts plkst. 12:29

Turpinot attīstību Eiropā un citviet pasaulē, taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify kopš 2016....

2018. gada 08. marts plkst. 14:50

Publiski izskanējusi neoficiāla informācija, ka Krievijas tiešsaistes pakalpojumu operators Yandex.Taxi,...

2018. gada 05. marts plkst. 12:24

Taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify izsludinājusi Latvijas vadītāja vakanci, meklējot izcilu...

2018. gada 19. februāris plkst. 6:32

VID un Rīgas pašvaldības policija veikusi pārbaudes taksometru pakalpojumu sniedzēju vidū. Konstatēti...

Nepalaid garām

«Labāk, lai mani noņem no amata, nekā es piekritīšu prettiesiskiem risinājumiem. Tas...

Zaudējums mūsu valstij un Latvijas ekonomikai ir ABLV Bank likvidācija. Tomēr labāka...

Zivju konservu ražotājs SIA Karavela paziņojis par Vācijas zivju produktu ražotāja Larsen...

7,03 miljoni eiro – tāds bijis lielākā Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā pērn...

Šobrīd Latvijas veikalos nav iespējams iegādāties AS Dzintars krēmu Niveja, biznesa portālam...

Kontekstā ar pašlaik aktuālajiem Iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) parādiem sociālajos tīklos...

No šīs sadaļas
2018. gada 26. marts plkst. 10:25

Lielākajai valsts ārstniecības iestādei – Rīgas Austrumu klīniskajai universitātes slimnīcai...

2018. gada 23. marts plkst. 11:49

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) pieņēmis lēmumu par SIA «SUGAR MEDIA» īstenoto...

2018. gada 22. marts plkst. 14:33

Restorānu tīkla «Vairāk Saules» īpašnieks SIA «Vēl vairāk saules» reģistrējis jaunu komercķīlu,...

2018. gada 21. marts plkst. 14:05

Pēc ziemas pauzes Bauskas pilī kafejnīca šopavasar darbu neatsāks, apstiprinājis SIA «Demora»...

2018. gada 20. marts plkst. 17:20

Nīderlandes informācijas tehnoloģiju (IT) jomas kompānija «Centric» atvērs biroju Lietuvas otrajā...

2018. gada 20. marts plkst. 14:45

Īrijas zemo cenu aviokompānija «Ryanair» otrdien paziņoja, ka panākusi vienošanos iegādāties...

2018. gada 20. marts plkst. 10:28

Latvijas lidsabiedrība airBaltic no 27. marta uzsāks vasaras sezonu ar deviņiem jauniem maršrutiem un...

2018. gada 19. marts plkst. 15:31

Luksemburgā reģistrētā investīciju kompānija «Novalpina» gatavojas izteikt piedāvājumu iegādāties...

2018. gada 19. marts plkst. 11:19

Namu apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmumu grupa Civinity ir iegādājusies nekustamā...

2018. gada 19. marts plkst. 10:07

24. martā viesnīcas Radisson Blu Hotel Latvija konferenču centrā notiks specializētā izstāde...