Uzņēmumu stāsti par dalību Kalnciema kvartāla tirdziņos 

Kalnciema kvartāla tirgus šobrīd ir iepirkšanās vieta, taču, ko paši tirgotāji domā par dalību tajā? Biznesa portāls db.lv aptaujāja tādus zīmolus kā - «TOOCHE», «Lucky Me», «Ecattus»,«Maruu» un «Korola».

Laura Mazbērziņa, 02.5.2018

FOTO – PAULA ČURKSTE /LETA

Kalnciema kvartāls ir viens no Rīgas dzīvīgākajiem kultūras centriem, kurā regulāri notiek brīvdabas mūzikas koncerti, mākslas izstādes, pasākumi ģimenēm un bērniem, teātra izrādes, izglītojoši semināri un citi pasākumi. Zemnieku un amatnieku tirgus ir Kalnciema kvartāla senākā tradīcija, kas kopš 2008. gada piedāvā vietējo mājražotāju, zemnieku, amatnieku un dizaineru produkciju.

Attīstoties arvien jauniem radošiem uzņēmumiem Latvijā, tirgus ir kļuvis par platformu tiem, kas savas biznesa idejas vēlas pieteikt plašākai auditorijai pirmo reizi.

Uzņēmumi, kuri piedalījušies Kalnciema kvartāla rīkotajos tirgos pozitīvi vērtē darba organizāciju. «Organizatori vienmēr ļoti ātri atbild uz visiem jautājumiem – gan pasākuma dienā, gan pirms tās,» komentē zīmols «TOOCHE».

Kā pozitīvo faktoru uzņēmumi min, ka, pateicoties dalībai Kalnciema kvartāla rīkotajos tirgos, tie iegūst ne tikai jaunu klientu loku, bet arī tā ir laba vieta, kur iepazīties ar citiem savas nozares pārstāvjiem.

«Es domāju, ka katrs priekšmets pārnēsā kādu enerģijas daudzumu un, ja esi tajā daudz ieguldījis, tad to var sajust un dalīties ar to caur šo produktu,» skaidro zīmols «Lucky Me».

«Dažkārt ir problēmas atrast vietu automašīnai, taču to noteikti nevaram vērtēt kā lielu mīnusu - tie ir sīkumi. Tā kā tirdziņam ir ļoti laba atrašanās vieta, tad tas noteikti atsver stāvvietas problēmu,» komentē zīmols «Ecattus».

Kā jau lielā masu pasākumā uzņēmumi ir novērojuši vai dzirdējuši arī par zagšanu. Taču Kalnciema kvartāla tirgus organizatori rūpējas par drošību, jo tirgū var manīt apsargus, kuri pilnvērtīgi veicot savu darbu. «Pēc personīgās pieredzes, esam bijuši tieši zādzības mēģinājuma vietā, taču apsargs ļoti ātri šo darbību piefiksēja un apturēja,» komentē zīmols «Maruu».

«Es iesaku jaunajiem uzņēmējiem taisīt atlaides tirgus dienā un paziņot pirms tam savos sociālajos tīklos, kā arī nosūtīt savu piedavājumu tirgus organizatoriem, jo viņi vienmēr labprāt publicē tādu informāciju,» akcentē zīmols «TOOCHE».

Aptaujājot piecus zīmolus - «TOOCHE», «Lucky Me», «Ecattus»,«Maruu» un «Korola», tikai viens no tiem pauda, ka šim tirgum ir zudusi sākotnējā harizma.

Tev varētu interesēt arī:

FOTO: Etsy tirgus Kalnciema kvartālā

Db.lv piedalās neformālajā diskusijā par Āgenskalna tirgus nākotni

Kārlis Dambergs: Svarīgi, ko no Āgenskalna tirgus sagaida tā galvenie atbalstītāji – iedzīvotāji

Biznesa vieta: Kalnciema iela Rīgā

Tevi varētu interesēt

Kļuvis zināms, ka Kalnciema kvartāla attīstītāji, brāļi Kārlis un Mārtiņš Dambergi, apsver...

Kalnciema kvartāla īpašnieki - brāļi Kārlis un Mārtiņš Dambergi - plāno piedalīties...

Noslēgušies renovācijas darbi Kalnciema ielā 33, nr.2, Rīgā. Ēka bija pēdējā no...

Rīgā, Kalnciema ielā 33 Nr.2 pašlaik tiek veikta fasādes un iekštelpu renovācija...

Kalnciema kvartāls ir uzsācis ēkas Kalnciema ielā 33, nr.2, Rīgā, renovācijas darbus....

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv ciemojas pie zīmola «Karl Walter tools» nažu...

Rīgā, Bruņinieku ielā atvērts ceturtais labdarības veikals «Otrā Elpa». Jaunajā veikalā var...

Krišjāņa Grīnberga radītie naži Karl Walter tools ir apceļojuši gandrīz visu pasauli....

Zīmoli «Mans Rajons», «Mil», «PIPARMĒTRA», «The Words Of Latvian», «PIKU.LV» stāsta par...

Jelgavā veikals Daba, kas jau desmit gadus tirgo ekoloģiskus produktus un Latvijā...

Noslēdzies «Bizness24h 2018» fināls. Konkursā kopumā piedalījās 200 komandas, no kurām tikai...

Suvenīru un dizaina preču uzņēmumam SIA Typical ir divas pastkaršu kolekcijas –...

Uzņēmējdarbības uzsākšanas konkursa Bizness 24h fināla kārtas ietvaros aizvadīts 20 spēcīgāko...

SIA Coolored izdod pieaugušo krāsojamo grāmatu Sounds of the City; drīzumā iznāks...