Biznesa ideja: Palīdz pāriem veidot ilgtermiņa attiecības 

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola Be-With radītājas Anna Andersone un Monta Kairēna strādā pie īpaša apģērba

Anda Asere, 14.2.2017
1/18

Foto: Edijs Pālens/LETA

«Be-with ir pilnīga inovācija. Mēs pie idejas strādājam pusotru gadu, esam izpētījušas, ka nekā tamlīdzīga pasaulē nav. Produkts ir īpaši konstruēts apģērbs ar atverēm, caur kuru var pieskarties otra cilvēka ādai. Mērķis ir, lai cilvēki viens otram vairāk pieskartos, veidotos ciešākas un mīļākas attiecības. Tas ir apģērbs pāriem, kas dzīvo kopā ilgāku laiku, jo, laikam ejot, mēdz pazust iemīlēšanās sajūta, un, lai uzturētu siltas un mīļas attiecības, pieskārieni ir ļoti svarīgi. Ieejot ikdienas rutīnā, esot aizņemtiem, ar visām savām lomām mazlietiņ aizmirstam par to, vēl jo vairāk tad, kad ģimenē ienāk bērni. Mēs gribam runāt par to, ka pieskārieni ir ļoti svarīgi, un mēs radām iespēju pieskarties un arī atgādinām, ka ir jāpieskaras,» stāsta Anna.

Pirms pāris gadiem viņa noskatījās TED lekciju par Hārvardas 75 gadu pētījumu, kur tika pētīti vīrieši 75 gadu garumā, mēģinot saprast, kas nosaka labu dzīvi. Tas ir ilgākais un visaptverošākais pētījums par cilvēku un viņa dzīvi, un tā galvenais secinājums bija, ka cilvēku dzīvi pozitīvi ietekmē tuvība. Ja cilvēks prot veidot tuvas attiecības, viņš ir veselīgs, laimīgs, daudz nopelna un dzīvo ilgi.

Visu rakstu Palīdz pāriem veidot ilgtermiņa attiecības lasiet 14. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Latvijas produktu noiets Emirātos ir uz pareizajām sliedēm; nākamais izaicinājums ir investīciju...

Jaunākais pasaules pārtikas cenu indekss patērētājiem uzrāda negatīvas tendences, norāda Pasaules...

Piedzīvoti dažādi tirgus kāpumi un kritumi, tomēr labs nekustamais īpašums kā ilgtermiņa...

Igaunijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras vadītājs Maits Palts slavē pašmāju ieņēmumu...

Kāpjot rūpniecības apjomam, aug pieprasījums pēc iepakojuma. To apzinoties, Lietuvas kartona un...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...

Kafejnīcas MiiT īpašnieki iesoļo jaunā ar kafiju saistītā biznesā – ražo ēdamo...

Biznesa ideju – apvienot dizaina veikalu ar kafejnīcu – pagājušajā vasarā izmēģina...

Siguldiete Maija Ūdre no tēva mantotajā mājā izveidojusi naktsmītni, kur uzņem ciemiņus...

SIA Raibum piedāvā personalizētus ceļošanas koferus un aksesuārus – koferi iespējams...

Ivars Minkevičs savam izlolotajam produktam cēlis augstu latiņu, un tas arī izdevās...

Plašajā adījumu klāstā Zein Knitwear konkurē ar klasiskām krāsām un modeļiem, kas...

Trīs jaunie censoņi Miķelis Ziemelis, Indriķis Ziemelis un Toms Bergmanis apvienojuši spēkus...

Zīmola Kutis filca grīdas segumi sākotnēji tika radīta kā alternatīva tradicionālajiem plastikāta...

Māksliniece Ieva Gaine izmanto stiklu, kas reiz jau savu dzīvi nokalpojis, un...