Eksperte: Vairs nepietiek ar sociālo tīklu pamata komplektu 

«Ja kādreiz uzņēmumiem patiešām pietika ar šo standarta komplektu – mājas lapa + Facebook.com + Twitter.com + Draugiem.lv, tad tagad situācija ir krietni mainījusies,» uzsver SIA WIT Berry vadītāja, grāmatas Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām autore Linda Kimeiša.

Lelde Petrāne, 2016. gada 29. marts plkst. 12:10

Foto: Publicitātes

«Atkarībā no tā, kādā nozarē darbojas uzņēmums, kāds no sociālajiem tīkliem var izrādīties vairāk vai mazāk svarīgs,» viņa norāda.

«Ja uzņēmums nodrošina kādu pakalpojumu, iespējams, vajadzīgāks būs konts video vietnē Youtube.com, kur publicēt video pamācības, kā rīkoties dažādās situācijās, savukārt, ja uzņēmums darbojas, piemēram, tūrisma nozarē, daudz nepieciešamāks būs Tripadvisor.com, savukārt dažādu modes un dizaina preču tirgotājiem neaizstājami būs Instagram un Pinterest, bet visiem ir svarīgs Google Business,» skaidro eksperte.

Vienlaikus viņa akcentē, ka sociālie tīkli nevar aizstāt mājas lapu. «Mājas lapa ir centrālā vieta, kur izvietot visu nepieciešamo informāciju. Protams, sociālie tīkli ir strauji attīstījušies un mūsdienās piedāvā tādas iespējas, kādu agrāk nebija. Piemēram, Facebook.com iespējams publicēt klientu atsauksmes, aprakstīt pakalpojumus, u.tml. Mājas lapa tomēr sniedz plašākas iespējas parādīt savu identitāti.»

Tādēļ L. Kimeiša dod padomu, kā iekarot savu vietu Google meklētājā: «Katras mājas lapas veidotājs, protams, vēlas, lai lapu varētu viegli atrast, izmantojot Google meklētāju – to iespējams panākt, izmantojot atslēgas vārdus, piemēram, ja uzņēmums piedāvā iegādāties kreklus, tad arī dažādos aprakstos mājas lapā, mēs cenšamies maksimāli bieži izmantot vārdu «krekls», aizmirstot, ka, visticamāk, arī citi kreklu ražotāji dara tieši to pašu. Izmantojot tikai tādu atslēgas vārdu, ir ļoti grūti iegūt labu pozīciju Google meklētājā, tāpēc aicinu aizdomāties un pielietot atslēgas vārdus, kas ir saistīti ar attiecīgo produktu. Turpinot piemēru par krekliem, jāņem vērā, ka var būt sporta krekli, uzvalku krekli, vīriešu krekli, u.tml., un atslēgas vārdi maksimāli jāpietuvina produktam. Ja tirgojam sporta kreklus, mums nav nepieciešams, lai mājas lapu apmeklē cilvēks, kurš meklē uzvalka kreklu, lietderīgāk būtu, ja mājas lapu apmeklētu cilvēks, kurš vēlas iegādāties sporta preces un apģērbu. Jāņem vērā, ka pozīcijas Google meklētāja rezultātos nosaka, ne tikai teksts un atslēgas vārdi, bet arī daudzi citi tehniski faktori – tātad programmētāja darbs.»

Viedokli sagatavojusi Biznesa augstskola Turība

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 11. marts plkst. 10:53

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no...

2016. gada 04. marts plkst. 16:38

ASV sociālās komunikācijas gigants Facebook piektdien paziņoja, ka reklāmas ienākumus no lielākajiem...

2016. gada 02. marts plkst. 15:50

Vācijas Federālais karteļu apkarošanas birojs trešdien paziņoja, ka sācis izmeklēšanu...

2016. gada 23. februāris plkst. 8:34

To cilvēku skaits pasaulē, kuriem pieejams internets, 2015.gada beigās sasniedzis 3,2 miljardus,...

2016. gada 17. februāris plkst. 15:52

Sociālajā tīklā Facebook ikviens lietotājs ir vidēji 3,57 paziņu attālumā no jebkura...

Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2016. gada 28. marts plkst. 9:56

«Nav nekādas veiksmes, visa pamatā ir tikai un vienīgi darbs, risku analīze,...

2016. gada 24. marts plkst. 9:08

Inbox.lv vērtība 15 gados ir pieaugusi vairāk nekā 100 reizes, lēš tā...

2016. gada 02. marts plkst. 15:50

Vācijas Federālais karteļu apkarošanas birojs trešdien paziņoja, ka sācis izmeklēšanu...

2016. gada 25. februāris plkst. 12:41

Valsts policija ir saņēmusi informāciju par krāpniecību, kas īstenota ar viltotu loteriju....

2016. gada 24. februāris plkst. 13:39

Latvijas interneta pakalpojumu uzņēmums Inbox.lv šogad plāno veicināt attīstību Baltijas...

2016. gada 23. februāris plkst. 8:34

To cilvēku skaits pasaulē, kuriem pieejams internets, 2015.gada beigās sasniedzis 3,2 miljardus,...

2016. gada 22. februāris plkst. 13:27

Latvijas dizaina zīmola an&angel internetveikala izveidē investēti 20 000 eiro, pastāstīja zīmolu...

2016. gada 22. februāris plkst. 12:16

Interneta izpētes uzņēmuma Gemius Latvia vadītāja Linda Egle stāsta par Latvijas iedzīvotāju...

2016. gada 17. februāris plkst. 15:52

Sociālajā tīklā Facebook ikviens lietotājs ir vidēji 3,57 paziņu attālumā no jebkura...

2016. gada 02. februāris plkst. 11:46

Šobrīd pasaulē tiek izstrādāts piektās paaudzes mobilo sakaru tīkla infrastruktūras prototips,...