Eksperte: Vairs nepietiek ar sociālo tīklu pamata komplektu 

«Ja kādreiz uzņēmumiem patiešām pietika ar šo standarta komplektu – mājas lapa + Facebook.com + Twitter.com + Draugiem.lv, tad tagad situācija ir krietni mainījusies,» uzsver SIA WIT Berry vadītāja, grāmatas Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām autore Linda Kimeiša.

Lelde Petrāne, 29.3.2016

Foto: Publicitātes

«Atkarībā no tā, kādā nozarē darbojas uzņēmums, kāds no sociālajiem tīkliem var izrādīties vairāk vai mazāk svarīgs,» viņa norāda.

«Ja uzņēmums nodrošina kādu pakalpojumu, iespējams, vajadzīgāks būs konts video vietnē Youtube.com, kur publicēt video pamācības, kā rīkoties dažādās situācijās, savukārt, ja uzņēmums darbojas, piemēram, tūrisma nozarē, daudz nepieciešamāks būs Tripadvisor.com, savukārt dažādu modes un dizaina preču tirgotājiem neaizstājami būs Instagram un Pinterest, bet visiem ir svarīgs Google Business,» skaidro eksperte.

Jau pirms Saeimas vēlēšanām Jaunā Konservatīvā partija solīja, ka visas trīs Latvijas lielās ostas ir jāpaliek zem valsts jumta, tādēļ ASV sankcijas pret Aivaru Lembergu un vairākām juridiskajām personām ir uzlūkojamas kā politisko solījumu pildīšana un vienlaikus politiskās varas pārvēršana ekonomiskajā.

Vienlaikus viņa akcentē, ka sociālie tīkli nevar aizstāt mājas lapu. «Mājas lapa ir centrālā vieta, kur izvietot visu nepieciešamo informāciju. Protams, sociālie tīkli ir strauji attīstījušies un mūsdienās piedāvā tādas iespējas, kādu agrāk nebija. Piemēram, Facebook.com iespējams publicēt klientu atsauksmes, aprakstīt pakalpojumus, u.tml. Mājas lapa tomēr sniedz plašākas iespējas parādīt savu identitāti.»

Tādēļ L. Kimeiša dod padomu, kā iekarot savu vietu Google meklētājā: «Katras mājas lapas veidotājs, protams, vēlas, lai lapu varētu viegli atrast, izmantojot Google meklētāju – to iespējams panākt, izmantojot atslēgas vārdus, piemēram, ja uzņēmums piedāvā iegādāties kreklus, tad arī dažādos aprakstos mājas lapā, mēs cenšamies maksimāli bieži izmantot vārdu «krekls», aizmirstot, ka, visticamāk, arī citi kreklu ražotāji dara tieši to pašu. Izmantojot tikai tādu atslēgas vārdu, ir ļoti grūti iegūt labu pozīciju Google meklētājā, tāpēc aicinu aizdomāties un pielietot atslēgas vārdus, kas ir saistīti ar attiecīgo produktu. Turpinot piemēru par krekliem, jāņem vērā, ka var būt sporta krekli, uzvalku krekli, vīriešu krekli, u.tml., un atslēgas vārdi maksimāli jāpietuvina produktam. Ja tirgojam sporta kreklus, mums nav nepieciešams, lai mājas lapu apmeklē cilvēks, kurš meklē uzvalka kreklu, lietderīgāk būtu, ja mājas lapu apmeklētu cilvēks, kurš vēlas iegādāties sporta preces un apģērbu. Jāņem vērā, ka pozīcijas Google meklētāja rezultātos nosaka, ne tikai teksts un atslēgas vārdi, bet arī daudzi citi tehniski faktori – tātad programmētāja darbs.»

Viedokli sagatavojusi Biznesa augstskola Turība

Tevi varētu interesēt

Viedtālruņu mini rezerves baterijas CoalBit izstrādātāji pūļa finansējuma vietnē Kickstarter...

Lerijs Peidžs ir viens no ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē patlaban, raksta Business Insider....

Par teju 8 miljoniem eiro 2015.gadā ir palielinājušās izmaksas par darba nespējas...

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no...

ASV sociālās komunikācijas gigants Facebook piektdien paziņoja, ka reklāmas ienākumus no lielākajiem...

Nepalaid garām

Dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" projekta īstenotāji atklājuši pirmās nākotnes infrastruktūras...

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

«Nav nekādas veiksmes, visa pamatā ir tikai un vienīgi darbs, risku analīze,...

Inbox.lv vērtība 15 gados ir pieaugusi vairāk nekā 100 reizes, lēš tā...

Vācijas Federālais karteļu apkarošanas birojs trešdien paziņoja, ka sācis izmeklēšanu...

Valsts policija ir saņēmusi informāciju par krāpniecību, kas īstenota ar viltotu loteriju....

Latvijas interneta pakalpojumu uzņēmums Inbox.lv šogad plāno veicināt attīstību Baltijas...

To cilvēku skaits pasaulē, kuriem pieejams internets, 2015.gada beigās sasniedzis 3,2 miljardus,...

Latvijas dizaina zīmola an&angel internetveikala izveidē investēti 20 000 eiro, pastāstīja zīmolu...

Interneta izpētes uzņēmuma Gemius Latvia vadītāja Linda Egle stāsta par Latvijas iedzīvotāju...

Sociālajā tīklā Facebook ikviens lietotājs ir vidēji 3,57 paziņu attālumā no jebkura...

Šobrīd pasaulē tiek izstrādāts piektās paaudzes mobilo sakaru tīkla infrastruktūras prototips,...