Rīgas Miesnieks maina vizuālo identitāti

2016. gada 12. aprīlis plkst. 13:40
Autors: Dienas Bizness
Sadaļa: Pārtika
Dalies ar šo rakstu

Gaļas pārstrādes uzņēmums HKScan Latvia radījis jaunu zīmola Rīgas Miesnieks vizuālo identitāti, mainot līdzšinējo logotipu un piedāvājot jauna dizaina iepakojumus, kuros kā galvenā izmantota violetā krāsa.

Jauno vizuālo identitāti izstrādāja radošā aģentūra Leo Burnett.

« Lai turpinātu attīstību Latvijas tirgū un paceltu mūsu produktus jaunā līmenī arī eksporta tirgos, nolēmām, ka šis ir īstais laiks, lai piešķirtu Rīgas Miesniekam arī jaunu vizuālo tēlu, veidojot to modernāku un pamanāmāku – gan pievēršot tam vairāk uzmanības, gan padarot labāk atšķiramu arī veikalu plauktos,» skaidro HKScan Latvia pārdošanas un mārketinga vadītājs Heino Lapiņš.

Tā kā viena no zīmola produkcijas galvenajām mērķauditorijām ir tieši sievietes, jaunajā konceptā uzsvars likts arī uz tieši šai auditorijai pievilcīgām krāsu gammām un dizainu.

Pēdējo pāris gadu laikā patērētāji ir kļuvuši daudz informētāki un prasīgāki veselīga uztura jautājumos, kas nozīmē, ka viņi vairāk pievērš uzmanību arī gaļas produktiem pievienotajam sālim, taukiem un piedevām. Paturot to prātā, mēs turpināsim izstrādāt produktus, kas ir inovatīvi un piedāvās aizraujošas jaunas garšas, bet tai pašā laikā būs vēl veselīgāki, piebilst H. Lapiņš.

Pirmie produkti ar jauno vizuālo identitāti - Rakveres cīsiņi - Latvijas veikalu plauktos nonāca marta beigās. Šajā pavasarī jaunie iepakojumi pakāpeniski tiks izmantoti arī pārējiem Rīgas Miesnieka produktiem gan Latvijas, gan eksporta tirgos.

Par HKScan: 2014.gada maijā uzņēmums Rīgas Miesnieks kā daļa no HKScan grupas mainīja savu juridisko nosaukumu uz HKScan Latvia. Patlaban zīmolu Rīgas Miesnieks, Rakvere un Tallegg produkti pieder pie HKScan Latvia produktu portfeļa. HKScan ir vadošais Ziemeļvalstu gaļas eksperts.

2015.gadā HKScan neto apgrozījums bija aptuveni 1,9 miljardi eiro, un nodarbināti tika aptuveni 7 400 darbinieki.

 

Dalies ar šo rakstu