Sākam biznesu: Grib izveidot biznesu, kas neprasa pieskatīšanu 

Niks Jansons un Nora Legzdiņa strādā pie interneta platformas Janson, kur tirgot izstrādājumus no kažokādām; ideālajā scenārijā tas ir autonoms bizness, kas strādā bez īpašas viņu pašu iesaistes

Anda Asere, 27.2.2017
1/4

Foto: LETA

Šobrīd viņi piedāvā bērnu un pieaugušo bebrādas cimdus. Līdz šim jaunieši produkciju ir pārdevuši internetā, kā arī izmēģinājuši spēkus Latvijas Universitātes Inovāciju stendā t/c Riga Plaza. Tomēr Niks neslēpj, ka pagaidām apjoms ne tuvu nav tāds, kādu viņš vēlētos. Šobrīd tie ir vien 2 līdz 3% no vēlamā. «Zinām, ka internetā var pārdot, jo tas jau ir noticis, un zinām, ka var pārdot arī klātienē, taču mūsu fokuss būs internets, jo uzskatām, ka tā mūsdienās ir mums piemērotākā vide. Tagad visu var nopirkt, izmantojot telefonu, un arvien vairāk cilvēku tā iepērkas,» viņš stāsta. Niks prāto, ka preces, piemēram, kažokādas somiņas, varētu pārdot ar sociālo tīklu starpniecību, proti, ievietojot skaistas bildes Instagram un sasaistot tās ar iepirkšanās iespējām. Viņam ir doma zīmola piedāvātās lietas pozicionēt kā luksus preces. «Rīgā ir vairāki visai veiksmīgi veikali, kur tirgo kažokādas. Domāju, ka mēs internetā to varētu darīt labāk,» spriež Niks.

Pašreizējais jauno uzņēmēju mērķis ir pārdot divus līdz trīs produktus dienā.

Visu rakstu Grib izveidot biznesu, kas neprasa pieskatīšanu lasiet 27. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Valstis, kuras ietilpst pasaules «kodolieroču klubā»....

Patlaban savākti iedzīvotāju paraksti par tehniskās apskates veikšanu Latvijā ik pēc diviem...

Maksātnespējīgās Latvijas Krājbankas administratora «komandas» pārstāvis liecina...

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju, kurā kāds no uzņēmējdarbības...

«Esmu vietējais cilvēks, nevis ārzemnieks, kurš atbraucis uz šejieni, tikai lai...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Uzvalku krāsu un audumu izvēles ziņā Latvijas iedzīvotāji ir kļuvuši mazāk konservatīvi...

Lielbritānijas uzņēmums Sorry as a Service, kura līdzīpašniece ir arī latviete Sabīne...

«Bieži vien tirgū pieejams labs dizains par nereāli augstu cenu, un to...

«Man stikls nozīmē daudz – tā ir mana kaislība, sirdslieta, un visa...

SIA Alina gatavo un pārdod māla piedevas ilgtspējīgu, videi un cilvēku veselībai...

Bērnu mēbeļu zīmols Tilibs&Lācis, sākot sērijveida ražošanu, mērķē uz tirdzniecības...

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu...

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...

Kafejnīcas MiiT īpašnieki iesoļo jaunā ar kafiju saistītā biznesā – ražo ēdamo...