Sekojot idejai: DeskTime ir pamatīgi paaudzies 

2017. gadā produktivitātes mērīšanas lietotnes DeskTime apgrozījums audzis par 18%, pārsniedzot 400 tūkstošu dolāru apgrozījumu; šī gada mērķis ir pārsniegt pusmiljonu dolāru

Anda Asere, 04.4.2018
1/3

Artis Rozentāls

Foto: Edijs Pālens/LETA

«DeskTime ir pamatīgi paaudzies. 2012. gadā bija viens pilnas slodzes darbinieks – es –, bet pārējos speciālistus «dalījām» ar citiem Draugiem Group darbiniekiem. Tagad esam jau četri darbinieki un ir vēl kādi 12 cilvēki, kuri pieslēdzas pēc vajadzības. Produkts ir gatavs, bet tajā pašā laikā sarežģīts, un tas jāpielāgo dažādām platformām, tam jādraudzējas ar Windows, Macbook, Linux datoriem, iPhone un Android telefoniem. Taču tas nav pilna laika darbs, līdz ar to šos darbiniekus iesaistām tik, cik vajadzīgs,» stāsta Artis Rozentāls, DeskTime (Fast Brands, LLC) vadītājs.

DeskTime sākotnēji tika reģistrēts Idea Bits, LLC Amerikā un attīstīts no Latvijas Draugiem Group uzņēmuma AS Idea Bits Latvia. 2016. gadā tika izveidots atsevišķs uzņēmums Amerikā – Fast Brands, LLC –, bet projekts joprojām tiek attīstīts un vadīts no AS IdeaBits Latvia. «DeskTime ir viens no pirmajiem Draugiem Group starptautiski veidotajiem un reģistrētajiem uzņēmumiem,» viņš teic.

Konkurence šajā jomā globāli ir visai liela, jo ir daudz laika uzskaites produktu. «Reklāmas laukumi mūsu segmentā ir ļoti dārgi, tāpēc, plānojot mārketinga aktivitātes, jādomā interesanti un gudri risinājumi, kā sasniegt klientus. Šobrīd daudz laika veltām satura mārketingam. Mūsu klienti lielākoties paši meklē informāciju internetā, un mums ir svarīgi, lai mēs ar pareiziem ieteikumiem un pētījumiem atrastos pēc iespējas augstāk Google meklējumos, lai mūsu piedāvātais saturs viņus izglītotu un no tā viņi saprastu, ka mēs esam profesionāļi savā jomā,» uzsver Artis.

Šobrīd DeskTime ir lietojuši vairāk nekā simt tūkstoši lietotāju. Klientu skaits ir mainīgs, jo daļa to lieto ilgstoši, bet citi – dažus mēnešus, piemēram, lai sasniegtu kādu mērķi: izmērītu produktivitāti, uzmundrinātu komandu. «Ir arī klienti, kuri ir mums uzticīgi no pirmās dienas,» saka Artis.

Visu rakstu Saprast savus laika zagļus lasiet 4. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Draugiem Group uzņēmums piedāvā jauna veida dāvanu kartes

Tevi varētu interesēt

Draugiem Group uzņēmums Gift Card pirms divām nedēļām Latvijas tirgū sācis īstenot...

Lai rosinātu jaunu dāvināšanas kultūru Latvijā, Draugiem Group uzņēmums GiftCard sadarbībā...

2016. gadā vairāk nekā 300 ar šo vidi saistīto uzņēmumu valsts budžetā ir iemaksājuši 7,8 miljonus eiro.

Uzņēmums jau ir pasūtījis skiču projektu ēkas iespējamajai paplašināšanai.

IT kompānija Draugiem Group atvērusi biroju ārpus Rīgas – Cēsīs...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Uzņēmēja pieredze: Ričards Fomrats, PlayGineering...

Kuldīgā 12. aprīlī notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem...

Attīstoties attālinātajai tirdzniecībai, SIA Urbys kā alternatīvu sabiedriskā transporta biļešu...

SIA PVStream radītā sistēma palīdz īstenot saules enerģijas projektus visos to posmos,...

Alerģija pret veikalos nopērkamajiem krēmiem Agritu Jērumu aizvedusi pie dabīgu smaržu veidošanas...

Linda Ratuta fotogrāfijas lauciņā darbojas jau 32 gadus, savu studiju Linda izveidojusi...

Uzņēmēja pieredze: Laura Prūse, Mazo lāču putra...

Lai bērni nedomātu, ka pārtikas produkti rodas veikalu plauktos, Kristīne Jacino sagatavojusi...

Hennas māksliniece un vēdiskā astroloģe Inese Dāvidsone pamazām pakalpojumus nomaina pret produktiem,...

Zīmola Baudi: sauso zupu un graudaugu maisījumus šopavasar papildinās ar sausajām zupām...