Pārtika

Šogad Līgo svētkos par 12% vairāk nekā pērn pirkti viegli alkoholiskie dzērieni

Gunta Kursiša, 01.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Salīdzinot ar aizvadīto gadu, šogad Jāņos par 12% ir palielinājies pieprasījums pēc vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem - vīna, alus un vieglajiem kokteiļiem, informē a/s Latvijas balzams. Savukārt Aldaris šajos svētkos pārdevis par 15 – 20% vairāk alus nekā pērn.

«Aldara alus kopējie pārdošanas rezultāti šogad Jāņu laikā bija par vidēji 15-20% labāki, salīdzinot ar aizvadītā gada svētkiem. Lielākoties pozitīvās tendences skaidrojamas ar diviem faktoriem: šogad alus un dzērienu nozari lutināja laika apstākļi, šie bija siltākie vasaras saulgrieži pēdējo 13 gadu laikā, un šogad Jāņu bērni varēja baudīt vairāk brīvdienu nekā pagājušā gadā,» Db.lv stāstīja Aldaris pārstāve Laura Krastiņa.

Savukārt a/s Latvijas balzams veikali šajos Līgo svētkos visvairāk pārdevis tādus vieglos alkoholiskos dzērienus kā «Džins toniks», «Zelta Premium» alus skārdenē un vīnu «Senorio de los Llanos Blanco», bet stiprajiem alkoholiskajiem dzērieniem pieprasītākie bija «Rīgas Melnais balzams» produkti - oriģinālais «Rīgas Melnais balzams» un Balzams ar upeņu garšu.

Pārdotāko a/s Latvijas balzams veikalos alkoholisko dzērienu Top 10 iekļuvuši arī degvīns «3 Graudu», kokteilis «Dins Grapeftuit» un «Rīgas Šampanietis Oriģinālais».

Mazumtirdzniecībā vidējais alus pārdošanas apjoma pieaugums gada griezumā bija 10 - 25%, atkarībā no tirdzniecības kanāla, savukārt izklaides vietās līgotāji miestiņu baudījuši vidēji par 15 - 20% vairāk, Db.lv atklāja L. Krastiņa. «Vēl uz Jāņiem alus cienītāji, labprāt, izvēlējušies Aldara Pilzenes 16 paku, Aldara Gaišais desmit paku, Aldara Gaišais Pinti, Aldara Dūmaku, Aldara Dižo Gambrinus alu.

A/s Latvijas balzams alus pārdošana Jāņu laika augusi par 17%.