Citas ziņas

250 pieteikumi «Adwards» festivālam

Imants Liepiņš [email protected],13.03.2006

Jaunākais izdevums

Pirmajam radošās izcilības festivālam «Adwards» reklāmas un dizaina speciālisti no Latvijas kopumā iesnieguši gandrīz 250 darbus. Nākamās nedēļas sākumā darbu sāks starptautiska žūrija, lai nolemtu, kuri darbi saņems augstāko profesionālo novērtējumu reklāmas un dizaina nozarē Latvijā - «Adwards» ordeni. Festivāla laikā radošajiem talantiem bija iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Žūrija vērtēs iesniegtos darbus ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Uzvarētāji saņems sudraba un zelta «Awards» ordeņus, kas dos viņiem iespēju piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Uzvarētāju darbus publicēs Latvijas Māksliniecisko direktoru kluba gada grāmatā.

Citas ziņas

Ekscentrisks vīrelis kļūst par reklāmu konkursa seju

Imants Liepiņš [email protected],25.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 26. janvārī, notiks «Latvian Art Directors Club (LADC) Adwards» izsludināšana, kurā LADC valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks, Kultūras ministre Helēna Demakova, Latvijas Institūta direktors Ojārs Kalniņš un citi informēs par konkursa mērķiem un pasākumiem. «LADC Adwards» pasludināšanas programmā ir arī festivāla sejas — pazīstamā dīvaiņa, kas sevi dēvē par Pasaules Valdnieku – uzruna, radošo moku iedvesmoti dzērieni, diskusijas un sarunas ar festivāla rīkotājiem. «LADC Adwards» apvieno reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomas. Iesniegtie darbi cīnīsies par «LADC Adwards» zelta un sudraba ordeņiem. Festivāla ietvaros 2006. gada 22. un 23. martā notiks visu iesniegto darbu izstāde, Latvijas tēla konference un radošie semināri ar pasaulē atzītu radošo industriju profesionāļu piedalīšanos.

Citas ziņas

Sāksies darbu iesniegšana reklāmnieku radošajam konkursam

Imants Liepiņš [email protected],27.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. februāra līdz 5. martam radošo industriju pārstāvji varēs iesniegt darbus pirmā reklāmas un radošās izcilības festivāla ADwards balvām. ADwards festivāls, kas notiks 22. martā un 23. martā, būs Latvijas mēroga festivāls ar uzsvaru uz tai raksturīgām radošām atšķirībām. Profesionāla reklāma Latvijā ir pieejama jau padsmit gadus, un tas ir pietiekami ilgs laiks, lai izveidotos noteikti profesionalitātes kritēriji, uzskata Latvian Art Directors Community līderis Ēriks Stendzenieks. Atšķirībā no reklāmas festivāla Golden Hammer, LADC Adwards balvas tiks pasniegtas nevis produktu, bet gan profesionālajās kategorijās, piemēram, par labāko reklāmas idejisko, grafisko vai tekstuālo izpildījumu, labāko produkta dizainu, labāko komerciālo fotogrāfiju. Darbus vērtēs starptautiska žūrija reklāmas, dizaina un rakstītā vārda grupās. Darbi tiks vērtēti pa kategorijām ideju un meistarības grupās. Ideju grupā iesniedzamas televīzijas reklāmas, drukātās un vides reklāmas, vides objekti, radioreklāma, tiešā mārketinga piemēri un sociālā reklāma. Savukārt meistarības grupā var pieteikt televīzijas reklāmas, grafiskā vai industriālā dizaina paraugus, fotogrāfijas, interaktīvās un interneta reklāmas, animācijas darbus un reklāmas tekstus.Finālisti saņems īpašus diplomus, savukārt labākie darbi - sudraba un zelta ADwards ordeņus, kas būs augstākais profesionālais novērtējums valstī.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Citas ziņas

Iespēja pieteikties ADwards

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,27.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sākas darbu iesniegšana radošās izcilības festivālam ADwards, ko jau ceturto gadu rīko Latvian Art Director Club (LADC). Šogad festivāls norisināsies no 18. līdz 19. martam, un tā laikā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā cīnīsies par Meistarības ordeņiem. Darbus festivālam varēs iesniegt līdz 14. martam, ziņo LADC.

Radošās izcilības festivāla Meistarības ordeņus būs iespējams iegūt 15 kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts.

ADwards 2009 darbu pieņemšana notiks no 27. februāra līdz 14. martam. Šogad tiek mainīti arī darbu pieteikšanas noteikumi, nosakot īpašu pieteikuma maksu. Viena – pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo pieteikto darbu jāmaksā Ls 50 +PVN. Tomēr arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas.

Citas ziņas

Sākas ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected],21.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas līdz ceturtdienai norisināsies Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Tajā par Adwards ordeņiem cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem būs apskatāmi DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās. Sadarbībā ar Latvijas institūtu rīt notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā ar Eiropas un citu pasaules valstu brendingu iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs, bet Šveices vēstniece Latvijā Anne Botī stāstīs par Šveices uzsākto brenda kampaņu un tās rezultātiem šobrīd. Adwards laikā būs iespējams apmeklēt semināru un meistardarbnīcu programmu.

Finanses

Grantu konkursā (ie)dvesma finansējumu 96 tūkstošu eiro apmērā saņem 12 biznesa idejas

Db.lv,15.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa ideju grantu konkursā “(ie)dvesma”, ko īsteno SEB banka kopā ar Jūrmalas valstspilsētu, Jelgavas, Ķekavas, Mārupes, Olaines, Ropažu un Siguldas novadiem, šogad ir atbalstītas 12 biznesa idejas.

Grantu konkursa mērķis ir veicināt biznesa vides attīstību, tas notiek jau astoto gadu pēc kārtas. Biznesa ideju autoriem šogad kopumā piešķirti teju 96 tūkstoši eiro, viena granta maksimālais apmērs ir 12 tūkstoši eiro.

“Šogad grantu konkursā saņēmām rekordlielu pieteikumu skaitu – tika iesniegtas 117 biznesa idejas. Tāpēc kopējo grantu konkursa finansējumu palielinājām no 70 tūkstošiem eiro līdz 96 tūkstošiem eiro, bet vienam projektam pieejamais maksimālais grants tika palielināts no 10 tūkstošiem eiro līdz 12 tūkstošiem eiro. “(ie)dvesmas” konkursa mērķis ir veicināt uzņēmējdarbību, mudinot cilvēkus idejas pārvērst biznesā, jo cilvēku iesaiste uzņēmējdarbībā, jaunu uzņēmumu dibināšana un attīstīšana, ir pamata nosacījums valsts ekonomikas attīstībai un labklājības veicināšanai. Būtiski ir tas, ka šādi tiek pārkāpts psiholoģiskais slieksnis, kas daudzus attur no biznesa uzsākšanas. Saņemtais grants nav jāatmaksā, proti, uzņēmumam nerodas papildu saistību slogs. Tas, ka šo programmu realizējam kopā ar pašvaldībām, sniedz plašākas iespējas jauniem uzņēmējiem reģionos. Apsveicu šī gada grantu saņēmējus un novēlu veiksmi biznesa attīstīšanā,” saka SEB bankas Mazo un vidējo uzņēmumu finansēšanas pārvaldes vadītājs Ģirts Priede.

Karjera

Attālinātām mācībām pieaugušajiem pieteikušies vairāk nekā 11 000 iedzīvotāju

Lelde Petrāne,23.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts izglītības attīstības aģentūras (VIAA) pieaugušo izglītības projekta "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" attālināto mācību kārtā pieteicies 11 181 iedzīvotājs, un uzņemšanas noteikumiem atbilstīgi ir 10 780 pieaugušie.

Daudzi interesenti pieteikušies vairāk nekā vienā izglītības programmā, līdz ar to kopā saņemti 16 967 mācību pieteikumi, bet apstiprināti 16 369. Pēc dalībnieku pārbaudes noraidīti 598 pieteikumi jeb 401 persona, kas vecuma neatbilstības vai nodarbinātības statusa dēļ nav kvalificējusies mācībām.

Attālinātās mācību programmas šoreiz piedāvātas 11 tautsaimniecības nozarēs. Lielākā daļa jeb vairāk nekā 80% pieteikumu iesniegti IKT un elektronisko un optisko iekārtu ražošanas nozarē (9 438 iedzīvotāju pieteikumi), mākslas nozares dizaina un radošo industriju sektorā (3 151 iedzīvotāju pieteikumi), kā arī transporta un loģistikas nozarē (1 239 iedzīvotāju pieteikumi).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi.

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Karjera

Radošās izcilības festivāls Adwards 2018 izsludina darbu iesniegšanu

Monta Glumane,04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trīspadsmito gadu Latvian Art Directors Club (LADC) aicina radošo industriju pārstāvjus, talantus un meistarus iesniegt darbus starptautiskai profesionāļu žūrijai. Radošais izcilības festivāls «Adwards 2018» pieteikumus gaida līdz 12. augustam, informē festivāla rīkotāji.

««Adwards 2018» festivāla radošais uzstādījums aktualizē eksistenciālo jautājumu par mākslīgā intelekta ietekmi uz radošajām industrijām. Šogad svinēsim radošo prātu pārākumu un bezgalīgo potenciālu,» skaidro festivāla organizatore Annija Mežgaile. Radošās izcilības festivāls «Adwards» katru gadu iegūst jaunu vizuālo identitāti, kuru veido atšķirīgi autori. Šogad festivāla ideja un izstrāde ir digitālās aģentūras «CUBE» radošā direktora un partnera Mārča Miķelsona-Germa vadībā.

Darbus aicina iesniegt visus, kas rada «ar» un «caur» idejām – iepakojumu dizainerus, reklāmas profesionāļus, grafikas dizainerus, tekstu autorus, digitālos meistarus, fotogrāfus, mākslinieciskos direktorus, režisorus un operatorus, animatorus. Festivālā darbus vērtēs starptautiska žūrija 10 profesionāļu sastāvā, labākajiem darbiem piešķirot tradicionālos izcilības ordeņus.

Citas ziņas

Jāiesniedz darbi «Adwards» konkursam!

Imants Liepiņš [email protected],03.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 5. martam reklāmas un dizaina nozares radošajiem speciālistiem iespējams iesniegt darbus pirmajā Latvijas radošās izcilības festivālā «Adwards». Radošajiem talantiem ir iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Darbus vērtēs starptautiska žūrija ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Visi darbi cīnīsies par augstāko profesionālo novērtējumu valstī - sudraba un zelta «Adwards» ordeņiem. Uzvarētāju darbus publicēs «Latvian Art Director Community» (LADC) gada grāmatā, un tie varēs piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Līdzās «Adwards» profesionālām kategorijām notiek arī festivāla sociālo projektu konkurss par projekta «Latvijas lepnums» popularizēšanas idejām, «Hansabankas» atbalstītā labdarības portāla «Ziedot.lv» reklāmas kampaņas izveidi un «Latvijas Pasta» «Pastkaršu pret vientulību» dizaina izstrādi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivālā ADwards pa diviem meistarības ordeņiem saņēmusi reklāmas aģentūras !MOOZ un McCann Erickson Riga, bet Grand Prix balva netika pasniegta.

Vakar noslēdzās ceturtais radošās izcilības festivāls Adwards, ko organizē Latvijas radošo direktoru klubs. Šī gada meistarības ordeņu pasniegšanas ceremonija ir iezīmīga ar faktu, ka iepriekšējos gados godalgotākā aģentūra !MOOZ vairs nevar lepoties ar triumfējošu pārākumu pār citām aģentūrām.

!MOOZ kampaņa Ceļu satiksmes drošības departamentam Ir labi būt labam saņēma 2. pakāpes meistarības ordeni kategorijā Animācija. Tāpat aģentūra dabūja 2. pakāpes ordeni kategorijā Sociālā reklāma CSDD kampaņai Par drošības jostu lietošanu. Jāpiebilst, ka šajā kategorijā 2. pakāpes ordeni saņēma arī aģentūra Young&Hungry ar Latvijas Zvērinātu notāru padomes kampaņu Dia:logs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls Baltic Beach Party šogad Liepājā notiks pēdējo reizi. Iespējams, turpmāk tas varētu notikt citā pilsētā vai pat citā valstī.

Tā preses konferencē informēja festivāla rīkotāji. «Tas ir smags lēmums un nav radies vienā naktī,» preses konferencē norādīja viens no festivāla dibinātājiem un organizatoriem Raivo Mediņš. Lēmuma pamatā nav finansiālas grūtības vai organizatoriskas neveiksmes - gluži otrādi - festivāls esot sasniedzis daudz plašākus apmērus, nekā jebkād tā dibinātāji cerējuši. Tomēr pašvaldība neatbalsta festivālu tādā mērā, kā vēlētos tā rīkotāji. «Ja nav pleca sajūtas no galvenā partnera - pašvaldības puses, tad tā ir pārāk liela nauda, pārāk liela atbildība,» norādīja festivāla organizatoru pārstāvis Mareks Mediņš.

Citas ziņas

Golden Hammer 2007 apbalvojumus iegūst Latvijas un Lietuvas aģentūras

Lelde Petrāne kopā ar Valdi Vikmani,24.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.

21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.

Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Citas ziņas

Jaunie studētgribētāji tēmē uz biznesu

Miks Lūsis, Db,24.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākā studiju programma RTU ir «Uzņēmējdarbība un vadīšana», kurā saņemti 503 pieteikumi studijām, liecina Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) jauno studentu uzņemšanas statistika studiju programmu griezumā.

Otra populārākā RTU pamatstudiju programma ir «Telekomunikācijas» (446 pieteikumi), trešā – «Informācijas tehnoloģija» (421 pieteikums), ceturtā – «Datorsistēmas» (368 pieteikumi), piektā – «Enerģētika un elektrotehnika» (364 pieteikumi), sestā – «Būvniecība» (311 pieteikumi).

Salīdzinoši – pagājušajā gadā (t.i., 2008./2009. akadēmiskā gada uzņemšanā) pēc pirmās dokumentu pieņemšanas nedēļas trīs populārākās studiju programmas RTU bija: «Uzņēmējdarbība un vadīšana» (714 pieteikumi), «Būvniecība» (482 pieteikumi), «Muitas un nodokļu administrēšana» (430 pieteikumi).

Studentu uzņemšanas statistika fakultāšu griezumā šobrīd liecina par to, ka populārākās reflektantu vidū ir Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Transporta un mašīnzinību fakultāte un Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultāte. Popularitātes svaru kauss pamazām, taču nosveras uz inženiertehnisko studiju programmu pusi – populārāko programmu augšgalā ir arī tādas programmas kā «Telekomunikācijas» un «Enerģētika un elektrotehnika», kā arī savu pozīciju, neraugoties uz nozares lejupslīdi, saglabā programma «Būvniecība».

Citas ziņas

Par 47% audzis vīzu pieteikumu skaits

Ingrīda Drazdovska,02.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējais vīzu pieteikumu skaits Latvijas pārstāvniecībās ārvalstīs šā gada maijā, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo mēnesi, ir pieaudzis par 47 %. Pērn pieņemti gandrīz 11 tūkstoši, bet šogad – vairāk nekā 16 tūkstoši vīzu pieteikumu.

Ievērojams vīzu pieteikumu skaita procentuālais palielinājums maijā ir bijis vēstniecībā Baltkrievijā – tas pieaudzis par 105 %, attiecīgi tie ir 1178 vīzu pieteikumi pagājušā gada maijā un 2414 vīzu pieteikumi šogad.

Vīzu pieteikumu skaits par 113 % palielinājies arī vēstniecībā Turcijā, kur pērn maijā tika pieņemti 82 vīzu pieteikumi, bet šā gada maijā 175 vīzu pieteikumi. Savukārt vēstniecībā Ķīnā pērn maijā tika pieņemti 57 vīzu pieteikumi, bet šogad attiecīgajā mēnesī jau 116 vīzu pieteikumi, kas ir par 104 % vairāk.

Ārlietu ministrija atzīmē arī vīzu pieteikumu skaita pieaugums par 55 % vēstniecībā Krievijā, salīdzinājumam: 1010. gada maijā pieņemti 4998 un 7759 vīzu pieteikumi šogad. Vīzu pieteikumu skaita pieaugums par 48 % vērojams vēstniecībā Ukrainā, kur pērn maijā pieņemti 803 vīzu pieteikumi, bet šogad 1185 vīzu pieteikumi. Par 48 % pieaudzis arī vīzu pieteikumu skaits vēstniecībā Uzbekistānā, pieņemot attiecīgi 137 un 203 vīzu pieteikumus.

Citas ziņas

Paziņoti radošās izcilības festivāla ADwards uzvarētāji

Dienas Bizness,26.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra McCann World Group ar darbu Kartupeļa ciltskoks (klients Latfood) un SIA Tritone Studio ar mūzikas video Soundarcade Hunt Royal (klients Soundarcade), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra Guilty ar darbu Ir abonēšanas kampaņas TVC (klients – žurnāls IR).

Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu Animal Party flaijeris un radošā apvienība Miit ar darbu Miit (klients Miit), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra !MOOZ ar darbu Zelta Zivtiņa Superkombo (klients Zelta Zivtiņa). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra Young&Hungry par darbu HUGU (klients A.Dew) un SIA Rijada par darbu RIIJA (klients SIA Rija.lv), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra Asketic par darbu Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010 (klients Aerodium).

Citas ziņas

Gandrīz uz pusi palielinājies pieprasījums pēc vīzām

Elīna Pankovska,06.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs šā gada aprīlī pieņemti 13,3 tūkst. vīzu pieteikumi. Salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, pieteikumu skaits palielinājies par 40%.

Vislielākais vīzu pieteikumu skaita procentuālais pieaugums aprīlī bijis Latvijas vēstniecībā Krievijā - 60%. Pagājušā gada aprīlī vēstniecībā pieņemti 4,31 tūkst vīzu pieteikumi, bet šī gada aprīlī skaits sasniedzis jau 6,91 tūkst.

Vīzu pieteikumu skaits par 68% pieaudzis Latvijas vēstniecības Krievijā Konsulārās nodaļas kancelejā Kaļiņingradā, kur pērn aprīlī pieņemts 431 vīzu pieteikums, bet šogad pieņemti 722 vīzu pieteikumi.

Savukārt, Latvijas vēstniecībā Baltkrievijā 2010.gada aprīlī tika pieņemti 1,22 tūkst. vīzu pieteikumi, bet šā gada aprīlī 1,59 tūkst. vīzu pieteikumi, kas ir par 30% vairāk nekā pagājušā gada aprīlī.

Citas ziņas

Turpinās ADwards

Imants Liepiņš [email protected],23.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Rīgā beigsies Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Festivālā cīnās Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Adwards ordeņu ieguvēji un sociālo kategoriju uzvarētāji šovakar tiks pasludināti noslēguma ceremonijā. Uzvarētāju darbi tiks publicēti LADC gadagrāmatā, un viņiem būs iespēja piedalīties Eiropas Māksliniecisko direktoru kluba rīkotajā starptautiskajā konkursā. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem ir apskatāmi DDB Latvija sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas «Sarkanais kvadrāts» telpās.

Citas ziņas

Labākā reklāmas aģentūra - !MOOZ

,04.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn par Latvijas lābāko reklāmas aģentūru mārketinga konferencē Password 2009 atzīta !MOOZ, savukārt labākās mediju aģentūras godu izpelnījusies OMD.

3. martā pirmo reizi Latvijā Best Marketing sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju apbalvoja labāko reklāmas un mediju aģentūru.

Titulu Gada reklāmas aģentūra 2008 saņēma aģentūra !MOOZ, aiz sevis otrajā vietā atstājot DDB, trešajā - Domino. Uzvarētāja pozīciju aģentūrai !MOOZ nodrošinājuši sasniegumi tādos festivālos kā Password, Cannes Lions un Adwards, kā arī augstā atzinība mārketinga direktoru aptaujā.

«!MOOZ 2008. gads bija izglītības un starptautiskās elpas gads. Mēs atvērām biroju Berlīnē un ieguvām pirmās Kannas Latvijai. Mēs ieraudzījām !MOOZ vārdu starptautisku tenderu sarakstos. 2008. gads bija !MOOZ durvju sprauga uz pasauli,» saka Ēriks Stendzenieks.

Citas ziņas

Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību

Elīna Circene,31.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā radošā izcilības festivāla ADwards ietvaros Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību. Festivāla dalībniekiem tiek piedāvāta iespēja veidot emocionāli spēcīgu, sirsnīgu un vientulību kliedējošu pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt vientuļus cilvēkus, Db informēja VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Inese Kreicberga. Piecas labākās pastkaršu idejas tiks īstenotas, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās veco ļaužu pansionātos un bērnu namos. Festivālā ADwards ir aicinātas piedalīties Latvijas reklāmas aģentūras, dizaina grupas, arhitektu biroji, filmu un skaņu studijas, kā arī individuāli praktizējoši profesionāļi. Darbus var iesniegt no šā gada 1. februāra līdz 5. martam. Festivāls notiks 2006. gada 22. un 23. martā.

Citas ziņas

Reklāmnieki sacentīsies, popularizējot labdarību

Imants Liepiņš [email protected],07.02.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmais radošo industriju festivāls LADC Adwards aicina ikvienu interesentu izmēģināt savus spēkus un izstrādāt radošas idejas labdarības portāla Ziedot.lv un konkursa Latvijas Lepnums popularizēšanai, kā arī veidot dizainu Latvijas Pasta projektam «Pastkarte pret vientulību». Reklāmas kampaņu labdarības portālam Ziedot.lv - ar mērķi veicināt ziedošanu un labdarību kā pašsaprotamus procesus mūsu sabiedrībā piedāvā Hansabanka. Latvijas pasts, uzsākot «Pastkartes pret vientulību», aicina veidot emocionāli spēcīgus, sirsnīgus un vientulību kliedējošus pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt un aizkustināt patiesi vientuļus cilvēkus, kam, iespējams, ir daudz paviršu paziņu, bet nav neviena drauga un īsti tuva cilvēka. Piecas labākās pastkaršu idejas Latvijas Pasts realizēs, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās visos veco ļaužu pansionātos un bērnunamos. Konkursu dalībniekiem būs iespēja cīnīties par balvām, piemēram — vislabāko ideju autoriem LADC un Starlett dāvinās Apple iMac un iPod. Vislabākās idejas projektu iniciatori īstenos reklāmas kampaņās. Darbu iesniegšanas termiņš visiem projektiem ir 5. marts, bet uzvarētājus pasludinās 23. marta vakarā LADC Adwards noslēgumā.

Citas ziņas

Nākamnedeļ startēs radošās izcilības festivāls

Imants Liepiņš [email protected],17.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. — 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām – speciālajiem ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam līdzās ievērojamiem pēdējos 50 gados tapušiem reklāmas darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu». Savukārt sadarbībā ar Latvijas institūtu, otrdien, 21. martā notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā pie Eiropas un citu pasaules valstu brendingā iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs (Hervé Brossard), savukārt Šveices vēstniece Latvijā V. E. Anne Botī (V. E. Anne Bauty) stāstīs par Šveices brendiga kampaņas uzsākšanu un tās šī brīža rezultātiem.

Citas ziņas

Šonedēļ notiks ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected],20.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. līdz 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām — ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi, līdzās ievērojamiem, pēdējos 50 gados tapušiem darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam. Semināru programma kopā ar radošajiem talantiem no visas pasaules notiks 23. martā no plkst. 9.00 līdz 17.00 Hotel Alberts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) un Uzņēmumu reģistrs laika posmā no 2010.gada 1.septembra līdz 2018.gada 1.oktobrim ir saņēmuši 98 263 pieteikumus mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja statusa iegūšanai.

Šā gada oktobra sākumā reģistrēti 43 858 mikrouzņēmuma nodokļa maksātāji, savukārt izslēgto skaits ir 50 563.

Kā informēja VID Sabiedrisko attiecību daļā, no saņemtajiem pieteikumiem juridiskās personas bija iesniegušas 47 524 pieteikumus, savukārt no fiziskajām personām tika saņemti 47 209 pieteikumi. Tāpat pieteikumus iesniedza 3530 individuālie komersanti.

Kopumā apstiprināti 45 562 juridisko personu pieteikumi, 45 468 fizisko personu pieteikumi un 3421 individuālā komersanta pieteikumi mikrouzņēmuma nodokļa maksātāja statusa iegūšanai.

Savukārt noraidīti 1598 juridisko un 941 fiziskās personas pieteikumi, kā arī 76 individuālo komersantu pieteikumi.