No 1. februāra līdz 5. martam radošo industriju pārstāvji varēs iesniegt darbus pirmā reklāmas un radošās izcilības festivāla ADwards balvām. ADwards festivāls, kas notiks 22. martā un 23. martā, būs Latvijas mēroga festivāls ar uzsvaru uz tai raksturīgām radošām atšķirībām. Profesionāla reklāma Latvijā ir pieejama jau padsmit gadus, un tas ir pietiekami ilgs laiks, lai izveidotos noteikti profesionalitātes kritēriji, uzskata Latvian Art Directors Community līderis Ēriks Stendzenieks. Atšķirībā no reklāmas festivāla Golden Hammer, LADC Adwards balvas tiks pasniegtas nevis produktu, bet gan profesionālajās kategorijās, piemēram, par labāko reklāmas idejisko, grafisko vai tekstuālo izpildījumu, labāko produkta dizainu, labāko komerciālo fotogrāfiju. Darbus vērtēs starptautiska žūrija reklāmas, dizaina un rakstītā vārda grupās. Darbi tiks vērtēti pa kategorijām ideju un meistarības grupās. Ideju grupā iesniedzamas televīzijas reklāmas, drukātās un vides reklāmas, vides objekti, radioreklāma, tiešā mārketinga piemēri un sociālā reklāma. Savukārt meistarības grupā var pieteikt televīzijas reklāmas, grafiskā vai industriālā dizaina paraugus, fotogrāfijas, interaktīvās un interneta reklāmas, animācijas darbus un reklāmas tekstus.Finālisti saņems īpašus diplomus, savukārt labākie darbi - sudraba un zelta ADwards ordeņus, kas būs augstākais profesionālais novērtējums valstī.