Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās otro reizi, tā turpinot pagājušajā gadā iesākto mērķi, dot iespēju ikvienam patērētajam dalīties ar atgriezenisko saiti par ikdienā izmantotā pakalpojuma sniedzēja servisa kvalitāti. Pēc rezultātu apkopojuma, noskaidrots, ka iedzīvotāji nemainīgi augstu novērtē patēriņa kreditēšanas uzņēmuma AS “4finance” zīmolu “SMScredit.lv”, “Ondo.lv” un “Vivus.lv” servisa līmeni.
Katrs pakalpojuma saņēmējs varēja novērtēt pakalpojuma sniegto kvalitāti, kā arī apkalpojošo personālu, pakalpojuma sniedzēja zināšanām, komunikācijas prasmēm, spēju atrisināt problēmsituācijām un citām ne mazāk svarīgām lietām, ar kurām nākas saskarties saņemot pakalpojumu.
Starp dalībniekiem šī gada “Komplimentu mēnesī” bija arī AS “4finance” un piedāvāja patērētājiem novērtēt zīmolu “SMScredit.lv”, “Ondo.lv” un “Vivus.lv” pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. “Esam pateicīgi saviem klientiem par konstruktīvu atgriezenisko saiti un atzinību – par pozitīvajām atsauksmēm, vērtīgiem ierosinājumiem un komentāriem par pakalpojuma saņemšanas pieredzi,” stāsta AS “4finance” Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese Masa.
Balsojumā iegūtās atbildes parāda, ka kopumā visu trīs zīmolu pakalpojuma nodrošināšanas līmeni vērtē pozitīvi un tas novērtēts augstu. 4 no 5 patērētājiem, kas izmantojuši kādu no zīmolu “SMScredit.lv” , “Ondo.lv” un “Vivus.lv” pakalpojumiem, atzīst, ka ieteiktu to saviem tuviniekiem vai draugiem. Finanšu sektorā ļoti pozitīvi tiek novērtēta tieši draudzīgā attieksme, pakalpojuma sniedzēja pieejamība un konsultantu atsaucība.
“Klientu atsauksmes un uzticība ir kā virzītājspēks turpināt pilnveidot un praktizēt uz pakalpojuma saņēmēju vērstu laipnu un pozitīvu apkalpošanu, no viņiem pretī saņemto pieredzi un enerģiju kā motivatoru turpmākai izaugsmei un profesionālai attīstībai. Atbalstīsim iniciatīvu un piedalīsimies “Komplimentu mēnesī” arī turpmāk,” akcentē AS 4finance Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese Masa.
Kopā ar 4Finance “Komplimentu mēnesī” piedalījās un savu vērtējumu uzklausīja dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēji Latvijā: veikalu tīkls The Body Shop, krāsu speciālisti KRASO, valodu skola Skrivanek, finanšu pakalpojumu sniedzējs un Tavex Latvija, sporta aktivitāšu zāle Vagonu Wall, Vecpilsētas medicīnas centrs; ēdināšanas nozares pārstāvji LIDO, Baltic Restaurants kafejnīcas Daily, NoonBox un Chat; tirdzniecības tīkli RIMI un vietējais veikals top!, apdrošinātāji Balta, Ergo un BTA, transporta nozares pārstāvji Autotransporta direkcija, Nordeka, Liepājas autobusu parks, Tele2 un Stenders Cosmetics.