Kinostudija Paramount Pictures un kompānijas Iconic Brands noslēguši vienošanos par šņabja markas «Krusttēvs» izveidi un tās virzīšanai tirgū tiks izmantoti tēli, nosaukumi un vārdi no kino triloģijas, atsaucoties uz The Hollywood Reporter, ziņo lenta.ru.
«Alkoholisko dzērienu tirgus, kas saistīts ar dažādiem pazīstamiem zīmoliem vai slavenībām šobrīd piedzīvo augšupeju. Tā ir diezgan moderna tendence. Esmu pārliecināts, ka Paramount vadība saprot, ka filma Krusttēvs ir ļoti labs zīmols, tāpēc dzērienam ar tādu nosaukumu ir labas perspektīvas,» lēmumu komentēja Iconic Brands vadītājs Ričards de Čičo.
Izejvielas šņabja ražošanai tiks piegādātas no Itālijas, un tas ASV tirgū parādīsies nākamā gada aprīlī.