Volvo V90 Cross Country ir perfekti iekārtojies starp jaunākajiem XC90 un S/V90 modeļiem.
Pārņemot no tiem labākās īpašības, tas pielicis klāt savu unikālo šarmu, lai pircēju priekšā nostātos kā iznesīgs un glamūrīgs skaistulis ar fascinējoši plašām izmantošanas iespējām.
Bez tā, ka visiem V90 Cross Country standartā tiks uzstādīta AWD pilnpiedziņas sistēma, nozīmīgākais skaitlis, kas ir jaātceras par šo auto, ir tā iespaidīgais 21 centimetru klīrenss jeb virsbūves attālums līdz ceļa virsmai. Salīdzinājumā ar Volvo V90 tas ir par neticamiem 6,5 centimetriem vairāk. Ar tik augsti paceltiem «brunčiem» V90 CC var atļauties bezbailīgi vagot pieklājīgi dziļus bezceļus un rāpties pāri dažādiem grāvjiem un šķēršļiem, ko pievarēt nevarētu liels skaits t.s. īsto apvidus auto. Tajā pašā laikā, no mežonīgākas vides pārceļoties uz gludām ātrgaitas šosejām, V90 CC nodemonstrēs, ka arī tur tas jūtas tikpat pārliecinoši un droši.
Nākamajiem Volvo V90 CC īpašniekiem noteikti ieteiktu nepažēlot 1331 eiro, lai piepirktu klāt aizmugurējo pneimatisko piekari vai pat vēl labāk, ziedot 1997 eiro, lai iegūtu adaptīvo piekari (Air suspension with Continously Controlled Chassis Concept), kam klāt nāk četri amortizatori ar regulējamu cietību, kas vēl rafinētāk un precīzāk ļaus izmantot dažādos piekares regulējums Comfort, Eco, Dynamic, Off-Road vai Individual.
Visu rakstu Iztrūkstošais ķēdes posms lasiet 17. februāra laikrakstā Dienas Bizness.