Volvo autosalona atjaunošanā ieguldīti 870 tūkstoši eiro 

Šā gada 2.novembrī Rīgā, Skanstes ielā 33, tiks atklāts atjaunotais Volvo autosalons. Autocentra atjaunošanā ieguldītais investīciju apjoms sasniedz 870 000 eiro, informē Mūsa Motors Rīga sabiedrisko attiecību konsultante Inese Lukaševska.

Žanete Hāka, 2017. gada 31. oktobris plkst. 9:41

«Mūsu mērķis ir būt starp trīs pārdotākajiem premium klases auto zīmoliem Latvijā,» uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Atjaunotajā Volvo salonā tiks veikta tikai jaunākās markas Volvo automašīnu tirdzniecība, rezerves daļu un aksesuāru tirdzniecība, kā arī nodrošināts augstākās klases serviss atbilstoši jaunajam VPS (Volvo personal service) standartam. Kā uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā, Roberts Ozoliņš, pēdējo gadu laikā Volvo zīmols būtiski mainās, attiecīgi līdzi ir jāmainās arī klientu apkalpošanas videi, paradumiem, sajūtām un pieredzei, ko klients gūst, apmeklējot salonu.

«Volvo Cars ir premium klases zīmols, kas ir nopietns konkurents vācu premium auto zīmoliem. Volvo kā skandināvu zīmolam ir citāda izpratne par greznību, jo līdztekus izcilas kvalitātes dizainam, klientu pieredzei un braukšanas dinamikai netiek aizmirstas rūpes par dabu un Volvo leģendāro pieeju drošības risinājumiem. Jau šobrīd Volvo rūpnīca ir paziņojusi, ka neviens autovadītājs nemirs vai nopietni necietīs sākot ar 2020. gadu Volvo ražotās automašīnās. Diez vai vēl kāds cits autoražotājs būtu gatavs nākt klajā ar tikpat skaļu paziņojumu,» akcentē Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Volvo rūpnīcas plāns paredz, ka līdz 2020. gadam atbilstoši jaunajiem Volvo standartiem (Volvo Retail Experience) tiks pilnībā pārveidoti Volvo Cars autosaloni visā pasaulē. Latvija ir viena no pirmajām, kas realizē jauno konceptu. Uzņēmums uzsver, ka tā mērķis ir nostiprināt savas pozīcijas premium automašīnu tirgū, iekļūstot Top 3 pārdotāko premium klases automašīnu zīmolu vidū Latvijā.

«Pieprasījums pēc Volvo automobiļiem kāpj. Ja kopējais automašīnu tirgus Latvijā neuzrāda izaugsmi, tad, salīdzinot ar 2016. gadu, jaunu Volvo automašīnu pārdošanas apjoms ir palielinājies par 13%. Protams, pieaugums ir vērojams arī pārējiem premium zīmoliem. Tomēr pozitīvie rādītāji apliecina tikai to, ka pircēji ir ne tikai kļuvuši prasīgāki un labāk informēti par produkta īpašībām, bet arī spēj novērtēt zīmola kvalitāti, šajā gadījumā nobalsojot par labu Volvo zīmolam,» informē Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Mūsa Motors Rīga ir dibināta 1993. gadā. Šobrīd uzņēmums ir Renault, Volvo un Dacia markas automašīnu oficiālais pārstāvis Latvijā.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 22. jūlijs plkst. 12:00

Automašīnu ražotājs Volvo Car Group līdz 2021.gadam plāno pārdot pirmo automašīnas...

2016. gada 08. jūlijs plkst. 13:47

Panākumu spārnots, Volvo laiž tautās biznesa klases sedanu S90 un elegantu universāli...

2016. gada 24. marts plkst. 11:56

Zagļi Volvo markas automašīnu īpašniekiem pēdējā gada laikā sagādā arvien jaunus...

2016. gada 15. janvāris plkst. 7:54

Pēdējo divu gadu laikā sācis pieaugt Latvijā nozagto transportlīdzekļu skaits; TOP 3...

2015. gada 10. jūnijs plkst. 15:27

Maijā salīdzinājumā ar aprīli par 52 % pieaudzis auto vandalisma gadījumu skaits....

Nepalaid garām

Izdevniecība Dienas bizness ar 12.novembri izdod iknedēļas biznesa žurnālu, kas aizstās laikrakstu...

Savu eko māju no salmu paneļiem Raiskuma pagastā būvē arī latviešu modele...

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un...

Viena kleita Andele Mandele kustības piekritēju rokās mēdz nomainīt pat piecas saimnieces...

Oglekļa dioksīds un sašķidrināts slāpeklis, reiz lietots tikai rūpnieciski, tagad arvien biežāk...

Restorānu biznesā pamatlietas ir skaidras – garšīgs ēdiens, lieliska apkalpošana un labs...

2019. gada desmit mēnešos likvidēti 21 157 uzņēmumi, kas ir par 412...

No šīs sadaļas
2017. gada 01. novembris plkst. 19:37

Internetveikals «1a.lv» klientu apkalpošanas centra izveidē investējis vairāk nekā 10 000 eiro,...

2017. gada 30. oktobris plkst. 14:06

Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga» šā gada pirmajos deviņos mēnešos Latvijā...

2017. gada 30. oktobris plkst. 13:51

2017. gada septembrī, salīdzinot ar 2016. gada septembri, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga...

2017. gada 27. oktobris plkst. 14:50

SIA Picolo Rīgas rajona tiesā iesniegusi maksātnespējas pieteikumu, liecina ieraksts Maksātnespējas...

2017. gada 27. oktobris plkst. 11:57

Investējot 130 tūkstošus īpašuma iegādē, Jelgavā atvērts sestais veikalu tīkla «top!» veikals....

2017. gada 27. oktobris plkst. 6:34

Augstās zāļu cenas vairs nav tolerējamas, intervijā DB uzsver Jans Natss, Eiropas...

2017. gada 26. oktobris plkst. 14:25

Narvesen ir mazumtirdzniecības franšīzes tīkls ar 252 kioskiem un veikaliem visos Latvijas...

2017. gada 24. oktobris plkst. 14:07

Nākamā gada rudenī Lietuvā durvis vērs Baltijā pirmais sporta un atpūtas preču veikals «Decathlon»....

2017. gada 24. oktobris plkst. 10:42

Lauksaimniecības tehnikas ražotāja «New Holland» oficiālais pārstāvis Latvijā «Stokker Agritech» un...

2017. gada 20. oktobris plkst. 13:37

Pašmāju dizaina veikals baltic.space sadarbībā ar Somijas konpectveikalu AWAKE Collective atver pop-up...