Eksportspēja: Knauf pārdod nevis produktu, bet risinājumu 

Būvmateriālu ražotāja Knauf priekšrocība ārvalstu konkurentu priekšā – sistēmiska pieeja, pārdodot produktu grupu

Linda Zalāne, 01.12.2016
1/7

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Sistēmas ietvaros visi produkti ir savstarpēji salāgoti, pārbaudīti un sertificēti, un tā ir uzņēmuma priekšrocība pret importa analogiem, kur bieži ir tikai viens vai divi produkti, skaidro SIA Knauf rūpnīcas direktors Arnis Ivanovs.

«Knauf savu produktu ražošanā izmanto tikai dabīgo ģipsi, kas tiek iegūts uzņēmumam piederošā A kategorijas ģipšakmens ieguves vietā Salaspilī, kurā dabīgā izrakteņa pietiks vēl vismaz 300 gadiem. Fakts, ka mūsu produkts tiek ražots no dabīga materiāla, ir priekšrocība pretstatā konkurentiem,» uzsver A. Ivanovs.

«Viens no uzņēmuma pamatpostulātiem ir, ka Knauf pārdod nevis produktu, bet risinājumu. Tas nozīmē, ka netiek pārdots ģipškartons vai ģipša apmetums vien, bet, piemēram, starpsiena ar noteiktiem skaņas izolācijas un ugunsdrošības rādītājiem. Knauf rīcībā ir pietiekami daudz produktu, lai šādu risinājumu piedāvātu no viena piegādātāja, un pircējiem nav jātērē laiks, piemeklējot analogus no vairākiem ražotājiem,» teic A. Ivanovs.

Visu rakstu Ķešā trumpis – dabīgais ģipsis lasiet 1. decembra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

SIA Knauf ir saņēmusi Konkurences padomes (KP) 2016.gada 24.oktobra lēmumu, ar kuru...

«Konkurences Padomes lēmumu uzņēmuma vadība saņēma 24.oktobrī plkst. 16.30 un apstiprināja...

Stopiņu novada smagsvari – būvmateriālu ražotāji Knauf un Sakret – šogad uzlabojumus...

Celtniecības materiālu ražotāja un vairumtirgotāja SIA Knauf apgrozījums pērn sasniedza 50,818...

Būvniecībai paredzēto ģipša izstrādājumu ražotājs SIA Knauf 2014. gadā uzrādījis veiksmīgākus...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...