IKEA reklāmas kampaņa sociālajā portālā Facebook guvusi negaidītu atsaucību, piesaistot vairāku tūkstošu portāla lietotāju uzmanību, vēsta C-Net.
Atverot veikalu Zviedrijas pilsētā Malmē, IKEA nebija daudz līdzekļu apjomīgai reklāmas kampaņai, tāpēc bija jāizgudro kaut kas lēts un efektīvs.
IKEA jaunā veikala reklamēšanai noalgoja reklāmas aģentūru Forsman and Bodenfors, kura portālā Facebook izveidoja profilu jaunā veikala vadītājam Gordonam Gustavsonam (Gordon Gustavsson). Divu nedēļu laikā aģentūra profilam pievienoja fotogaleriju ar bildēm no IKEA preču katalogiem. Tālāk profilā tika norādīts, ka persona, kura pirmā atzīmēs savu vārdu pie kādas no precēm, kas redzamas bildēs, to saņems bez maksas.
Balstoties uz Facebook pamatfunkcijām, informācija par šādu iespēju strauji izplatījās G. Gustavsona draugu un viņu draugu draugu vidū utt., gūstot vairāku tūkstošu portāla lietotāju atsaucību.



























