Jaunākais izdevums

Pašmāju ražotāju tirgu «Imantas tirgus» plānots atklāt šā gada maijā, kas ir apmēram divus mēnešus vēlāk nekā plānots iepriekš, apstiprināja tirdzniecības parka uzturētāja SIA «Imantas tirgus» īpašnieks Ēriks Ertmanis.

«Sākotnēji plānojām atvērt tirgu marta sākumā, taču visādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ plāni mazliet - par apmēram diviem mēnešiem - ir nobīdījušies. Taču tirgu plānots atklāt ne vēlāk kā maija vidū,» sacīja Ertmanis, skaidrojot, ka tirgus veidots «no nulles», tāpēc vienviet sapulcēt mazos un vidējos pārtikas produktu ražotājus ir ilgstošs process. Mērķis ir atvērt tirgu ar pilnībā aizpildītām tirdzniecības vietām, nodrošinot visa veida pārtikas produktu pieejamību iedzīvotājiem.

Rīgas domē noskaidroja, ka trešdien, 27.februārī, atbalstot SIA «Imantas tirgus» ieceri, Rīgas dome Kurzemes prospektā 3D esošajai teritorijai oficiāli piešķīrusi tirgus statusu.

Pēc Ertmaņa paustā, juridiski piešķirtais statuss ievērojami atvieglos mājražotāju darbu, kuriem būs jākārto mazāk formalitāšu. «Šis statuss padara to par oficiālu tirgu, ļaujot ražotājiem, kas sākuši mājās izgatavot, piemēram, sieru un citu pārtikas pārtikas produktus, atvieglotā režīmā tirgoties. Pretējā gadījumā katram no šiem mazajiem mājražotājiem ir jāiziet lielais birokrātiskais slogs, individuāli jāsaņem visas atļaujas,» sacīja Ertmanis.

Viņš atgādināja, ka pašmāju ražotāju tirgus būs aptuveni 3500 kvadrātmetru liela tirdzniecības zāle ar 70-80 tirgotājiem.

Tirdzniecības parka kopējā platība būs 80 000 kvadrātmetru, aizņemot kopumā četrus ēkas stāvus - pirmajā stāvā atradīsies pašmāju ražotāju tirgus, bet telpas pārējos stāvos būs atvēlētas veikaliem, pakalpojumiem, dažādiem izklaides konceptiem ģimenei un bērniem. Daļa no šīm tirdzniecības vietām atvērsies šogad, bet daļa nākamgad.

Ertmanis joprojām neatklāja tirdzniecības parka «Imanta Retail Park» izveides investīcijas, norādot, ka pagaidām tas ir komercnoslēpums.

Jau vēstīts, ka šā gada martā Imantā, Kurzemes prospektā 3D, Rīgā, kur savulaik bija arī «Prisma» lielveikals, plānots atklāt «Imanta Retail Park» tirdzniecības parka pirmo stāvu, kurā paredzēts iekļaut arī pašmāju ražotāju tirgu, kura izveidei vēl ir nepieciešama Rīgas domes atļauja.

Tāpat ziņots, ka 2011.gadā, atklājot «Imanta Retail Park» tirdzniecības parka teritorijā «Prisma» lielveikalu, tika noslēgta pirmā no četrām parka rekonstrukcijas kārtām. Sākotnēji «Imanta Retail Park» rekonstrukcijā bija plānots ieguldīt 90 miljonus eiro, tostarp pirmajā kārtā tika investēti septiņi miljoni eiro. Visas četras tirdzniecības parka rekonstrukcijas kārtas bija paredzēts pabeigt 2013.gadā, taču finansiālu apsvērumu dēļ projekta realizācija tika apturēta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums SIA «Riga Retail Park» plāno Stopiņu novadā blakus lielveikalam IKEA būvēt ap 60 000 kvadrātmetrus plašu tirdzniecības centru un dārza preču veikalu, liecina Stopiņu novada mājaslapā pieejamā būvniecības iecere.

Būvniecības iecere paredz tirdzniecības centra jaunbūvi neapbūvētā apmēram 14,4 hektārus lielā zemesgabalā, Smaidu ielā Stopiņu novada Dreiliņos, kurš detālplānojuma rezultātā tiks atdalīts no lielāka zemesgabala. Tirdzniecības centra komplekss sastāvētu no divām atsevišķām ēkām – galvenās ēkas, kā arī dārza preču veikala ēkas.

Galveno ēku ir iecerēts izbūvēt vienu līdz četrus stāvus augstu, tās galvenā funkcija - mazumtirdzniecības ēka ar atsevišķām telpu grupām citām palīgfunkcijām - sabiedriskajai ēdināšanai, sportam, izklaidei un arī birojiem. Otrā ēka ir iecerēta vienu stāvu augsta, tās funkcija - mazumtirdzniecības ēka (dārza preču veikals). Abu ēku orientējošā kopējā stāvu platība ir ap 59 000 kvadrātmetri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas tirgotājs SIA «KL Retail» ir vērsies Administratīvajā rajona tiesā, lūdzot atcelt Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) lēmumu par 20 000 eiro liela soda piemērošanu uzņēmumam.

Patlaban vēl nav zināms, kad lieta tiks skatīta.

Sods uzņēmumam tika piemērots, jo pēc 2018. un 2019.gadā veiktajām pārbaudēm «KL Retail» mazumtirdzniecības vietās PTAC konstatējis, ka kompānijas īstenotā komercprakse cenu norādīšanas jomā ir negodīga.

PTAC konstatējis, ka veikalos, tostarp veikalā «Lats» tiek pārkāpta kārtība, kādā ir jānorāda preču cenas, kā arī tiek noklusēta un sniegta maldinoša informācija par preču cenām, tādējādi maldinot patērētājus.

Pēc PTAC aicinājumiem novērst esošos pārkāpumus kompānija ilgstoši neesot tos novērsusi.

PTAC veiktajās pārbaudēs konstatējusi, ka «KL Retail» daļai pārdošanā esošo preču nenorāda noteiktas mērvienības cenu, daļai preču nav norādīts vai ir norādīts jau beidzies akcijas spēkā esamības termiņš, daļai preču nav pievienotas cenu zīmes vai masas vienības un, atsevišķos gadījumos, atbilstoša mērvienības cena netiek norādīta vispār vai tā nav aprēķināta par masas mērvienību kilogramos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projekts Park Residence Alfrēda Kalniņa ielā 1, kas atrodas blakus Vērmanes dārzam, ir viens no šī brīža perspektīvākajiem mājokļu investīciju objektiem Rīgas nekustamo īpašumu tirgū. Investējot RENTURE apsaimniekotajos un uzturētajos dzīvokļu īpašumos projektā Park Residence, investoriem ir iespēja saņemt tūlītēju investīciju atdevi līdz pat 25% gadā no dzīvokļu realizācijas tādās īstermiņa īres platformās kā airbnb.com, booking.com, u.c.

Park Residence dzīvokļu īpašumi – izcila investīcija dzīvokļu īpašumos Rīgas centrā

Park Residence Alfrēda Kalniņa ielā 1 ir mūsdienīgs projekts, kura kultūrvēsturiskais mantojums sastopas ar modernu un estētisku dzīvojamo platību. Nekustamā īpašuma unikālā atrašanās vieta Rīgas centrā - Vērmanes dārza, iepirkšanās centru un restorānu tuvumā - padara to par izcilu investīciju objektu dzīvokļu īpašumu gan kā naudas plūsmas objektu, gan aktīvu saglabāšanai, uzkrāšanai un tālākai realizācijai. Iegādei pieejamie vienistabas un divistabu dzīvokļi ar platību no 13m2 līdz 36m2, kuru apdarē un dizainā izmantoti pasaulē atzītu zīmolu materiāli un santehnika, ir īpaši piemēroti īstermiņa īres dzīvokļu iekārtošanai un realizācijai galvaspilsētas viesiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad plānots pabeigt noliktavu, ražošanas un biroju telpu kompleksa "Green park" būvniecības pirmo kārtu. Līdz ar to paredzams, ka gada beigās tur darbu sāks starptautiskais loģistikas uzņēmums "Itella Logistics", kas starptautiskās e-komercijas iespējas vietējiem uzņēmumiem padarīs vienkāršākas. Nākamgad uz "Green park" pārcelsies arī "McDonald’s" Baltijas loģistikas centrs.

Industriālā parka attīstītājs, projektētājs un būvnieks ir uzņēmums "Piche". "Green park" ir trešais "Piche" realizētais industriālais parks Starptautiskās lidostas "Rīga" tuvumā. Turklāt uzņēmums Mārupē ir iegādājies zemi kopumā 300 000 kvadrātmetru platībā līdzīgu industriālo parku būvniecībai nākotnē. "Green park" būs noliktavas 50 000 kvadrātmetru platībā un biroju telpas 7 000 kvadrātmetru platībā.

SIA "Piche" valdes priekšsēdētājs Pēteris Senkāns informē: "Ar "Itella Logistics" pievienošanos mūsu industriālo parku iemītnieku pulkam skaidri iezīmējas e-komercijas klastera aprises, kas pašreizējos apstākļos un arī tuvākajā nākotnē būs īpaši svarīgi. Ap šo uzņēmumu un jau mūsu esošo klientu "Omniva" daudzi uzņēmumi var veiksmīgi veidot e-komercijas piegādes centrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk Rīgā, Sporta2 kvartālā ikviens interesents varēs iepazīties un pētīt Imanta Ziedoņa daiļradi - tur atklāta dzejnieka muzeja veidotā Ziedoņa bibliotēka.

Ziedoņa bibliotēkas lasītavā īpaši veidotā interaktīvā «Atklājumu skapī» apkopotas teju visas no vairāk nekā 200 izdotajām grāmatām ar Imanta Ziedoņa darbiem.

Ziedoņa muzeja komplekss dzejnieka vasarnīcā Murjāņos ir piemērots apmeklētājiem tikai gada siltajos mēnešos un savu sezonu īsteno no jūnija līdz septembra beigām, tāpēc radās nepieciešamība alternatīvai vietai, kurā īstenot muzeja funkcijas visa gada garumā.

Respektējot Imanta Ziedoņa vēlmi - savu muzeju veidot kā mūzu māju un vietu radošām sarunām, vietu, kurā runāt par Imantam Ziedonim būtiskām vērtībām - sevis un pasaules izzināšanu, latviskumu un radošumu, Ziedoņa muzejs dzejnieka daiļrades izpētes funkciju un radošu notikumu veidošanu Rīgā uzticējis Ziedoņa bibliotēkai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bigbank Latvijas filiāle finansējusi divu objektu iegādi Latvijā, piešķirot aizdevumu diviem Lumi Retail Property Fund piederošiem uzņēmumiem.

Viens no tiem iegādājās ēku Rīgā, Tilta ielā 32, bet otrs – Vienības gatvē 95. Abos izveidots lielveikals ar vairākiem nomniekiem, no kuriem lielākais abos ir mazumtirdzniecības uzņēmums Rimi. Kopējā aizdevumu summa pārsniedz 3 miljonus eiro.

Banka Bigbank paplašinājusi pakalpojumu klāstu ar Baltijas līmenī saskaņotu investīciju aizdevumu apkalpošanu starptautiski strādājošiem uzņēmumiem. Izmantojot jauno finanšu produktu, Igaunijas Lumi Capital grupā ietilpstošā fonda Lumi Retail Property Fund meitas uzņēmumi jau veikuši nekustamā īpašuma darījumus Latvijā, un interese par investīciju aizdevumu aizvien pieaug.

Lumi Retail Property Fund iegādājas lielveikalus un tirdzniecības centrus, kas atrodas pēc iespējas tuvāk iedzīvotāju mājām, lai iepirkšanās vieta būtu maksimāli viegli sasniedzama. Fonds aktīvi meklē jaunas investīciju iespējas, un sadarbības nodibināšana ar Bigbank ļauj ātri un elastīgi risināt finansējuma jautājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Veikalu tīkls CITRO plāno piecu miljonu eiro investīcijas

Lelde Petrāne, 24.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo uzņēmumu veikalu tīkls "CITRO" plāno vērienīgas - 5 miljonu eiro - investīcijas, liecina tā sniegtā informācija.

Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" 2019. gadā strādājis ar vairāk nekā 80,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina "CITRO" neauditētie finanšu dati. Plānotās investīcijas tiks ieguldītas vienota "CITRO" tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.

Imants Kelmers, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs, informē: "Turpmākie šā gada attīstības mērķi ir ambiciozi, un mēs plānojam izaugsmi, kāpinot apgrozījumu par 8–9%, vienlaikus paplašinot gan sortimentu, gan veikalu tīklu, tostarp piesaistot jaunus apvienības partnerus."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 30.maijā, tirdzniecības parkā Imanta Retail Park oficiāli atklāts Imantas tirgus.

Tirdzniecības parks atrodas bijušajās lielveikala Prisma telpās Kurzemes prospektā 3. No 1.decembra līdz šodienai tirgus strādāja testa režīmā 3 dienas nedēļā, taču kopš 30.maija tirgus būs atvērts katru dienu. Tirdzniecības zāles kopējā platība ir 3500 m2, un tajā ir 70-80 tirdzniecības vietu.

Kopējā tirdzniecības parka platība veido 80 tūkstošus m2 – tā ir četrstāvu ēka, kurā agrāk atradās ražošanas telpas. Pirmajā stāvā ir tirgus un šajā gadā plānots vēl izveidot bērnu laukumu, kura platība būs 1400 m2, kā arī paplašināt tirdzniecības vietas.

Nākamajā gadā attīstītājs plāno iekārtot otro stāvu, kur būs veikali un kafejnīcas.

Imanta Retail Park pārstāvji Imantas tirgus izveidē ieguldītās investīcijas neatklāj.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem, kas līdz šim pārstāvēja zīmolu «top!», dibināta SIA «Latvian Retail Management», ko turpmāk atpazīs kā zīmolu «Citro»

Par mazumtirgotāju tīkla, kas pagaidām darbojas pārsvarā Ziemeļkurzemē un Latgalē, Latvian Retail Management (LRM) dibinātājiem ir AS Diāna, SIA Gabriēla un SIA LEKON. Vienotu mērķu vadīti, uzņēmumu valdes locekļi jauno apvienību dibināja 2019.gada sākumā. Akciju sabiedrība Diāna un SIA Gabriēla bijušas ilggadējas top! zīmola pārstāves, AS Diāna esot arī vienai no mazumtirgotāju savienības dibinātājām. Lai arī uzņēmumi ir attīstījušies un daudz ieguvuši, darbojoties top! zīmola paspārnē, šodien šī sistēma kļuvi smagnējāka gan lēmumu pieņemšanā, gan ātrumā un šajā gadījumā arī funkciju sadalē, secina SIA Latvian Retail Management (LRM) valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pārstāvētā kafejnīcu tīkla “Costa Coffee” darbību pārņēmis starptautisks lidostu un dzelzceļa staciju mazumtirdzniecības uzņēmums “Lagardère Travel Retail”, tādējādi uzsākot savu darbību Latvijas tirgū.

Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām investēt 500 000 eiro Latvijas “Costa Coffee” franšīzes attīstībā, tostarp jaunu kafejnīcu atvēršanā. Akcentējot Baltijas valstu nozīmi starptautiskajā Eiropas un pasaules tirgū, “Lagardère Travel Retail” nākamo piecu gadu laikā uzstādījis mērķi attīstīties kā Latvijā, tā kaimiņvalstīs.

Darījuma ietvaros “Lagardère Travel Retail” kopumā iegādājies 142 “Costa Coffee” kafejnīcas, kas atrodas Latvijā un Polijā.

Uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ne tikai attīstot esošo kafejnīcu tīklu, bet arī atverot cita veida tirdzniecības vietas.

“Šīs pārmaiņas iezīmē aizraujošu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tajā skaitā – paverot jaunus apvāršņus pozitīvām pārmaiņām un izaugsmei. Līdz 2024. gada beigām “Costa Coffee” attīstībā Latvijā plānots ieguldīt līdz pat 500 000 eiro. Pirmais solis tiks sperts jau pavisam drīz, verot jaunas kafejnīcas durvis tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”, pauž "Costa Coffee" Latvijā uzņēmuma vadītāja un valdes locekle Aiva Strazdiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Tirdzniecības centri 2.0 jeb ko vēlas nomnieki

Jevgēnija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību aģentūras asoc. direktore, 18.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties gana ilgajiem un stingrajiem tirdzniecības centru darbības ierobežojumiem, neizbēgami ir sagaidāmas pārmaiņas industrijā, ne visi no pandēmijas izies sausām kājām.

Nākotnē to nomnieki būs krietni piesardzīgāki, ņemot vērā sūro pieredzi Covid-19 laikā.

Tā kā vairumam pašreizējo iepirkšanās centru nomnieku ir noslēgti ilgtermiņa līgumi, lielāku transformāciju nozarē varētu sagaidīt 3-5 gadu griezumā, taču jau pašlaik var runāt par pārmaiņu vektoriem.

Turklāt šīs izmaiņas nebūt nav saistītas tikai ar e-komercijas nostiprināšanos vien. Šobrīd viens no jautājumiem, ko uzdod potenciālie tirdzniecības centru nomnieki, tikpat kā nav bijis aktuāls nevienam vēl pirms pusotra gada, – vai uzņēmumam, veikalam ir otra ieeja vai tajā var piekļūt tikai no iekšpuses, vai arī no ārpuses – no ēkas fasādes puses, rampas vai kā citādi? Vai būs iespēja strādāt autonomi? Līdztekus aktualizējusies arī vajadzība strādāt elastīgi, pašam komersantam nosakot tieši tam piemērotu darba laiku. Tiek vaicāts par iespēju reklamēties kā atsevišķam veikalam, ka tas ir atvērts un pieejams ne tikai tirdzniecības centrā, bet, ka to var apmeklēt, pašā centrā nemaz neieejot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ vietējo uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management" veikalu tīklam "CITRO" pievienosies vēl 51 SIA "Gabriēla" veikals.

Līdz ar "Gabriēla" veikalu tīkla pievienošanos "CITRO" veikalu saimei - par 80% būs veikta apvienībā esošo veikalu zīmola maiņa uz jauno nosaukumu. Tai skaitā "CITRO" zīmola veikali darbību šonedēļ uzsāks arī Talsos, Andreja Pumpura ielā, Celtnieku ielā, Dundagas ielā, Raiņa ielā un Kārļa Mīlenbaha ielā.

Jau ziņots, ka izveidojot uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla" un SIA "LEKON", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes. Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “Citro” nostiprina zīmola pozīcijas Rīgā, atklājot jaunāko veikalu Imantā

Investīcijas jaunākajā veikalā Imantā ir ap miljonu eiro, bet kopējās investīcijas veikalu atvēršanai Pārdaugavā šogad pārsniedz divus miljonus eiro.

“Plānojot “Citro” zīmola pārklājumu Rīgā, orientējāmies uz pilsētas mikrorajoniem, kas ir ekonomiski aktīvi un blīvi apdzīvoti,” norāda SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

“Citro” veikalā Imantā, iedzīvotājiem ir pieejams depozīta iepakojuma nodošanas punkts.

Ar “Citro” zīmola konceptu “Svaigums ikdienai!” Rīgā šobrīd darbojas pieci veikali. Zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA “Latvian Retail Management”. To veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO”. Uzņēmumu apvienība pārstāv “Citro” un “Eldo” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Northside Business Park" plāno veidot daudzfunkcionālu uzņēmējdarbības kvartālu bijušās Liepājas mašīnbūves rūpnīcas teritorijā, pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmums ir iegādājies trīs savstarpēji saistītus, funkcionējošus komercīpašumus bijušās Liepājas mašīnbūves rūpnīcas teritorijā Flotes ielā 16 un Oskara Kalpaka ielā 40A.

"Northside Business Park" iegādātie īpašumi aptver lielāko daļu no bijušās Liepājas mašīnbūves rūpnīcas teritorijas, ko veido kopējā zemes platība 96 992 kvadrātmetri, 31 ēka ar ražošanas/noliktavu/darbnīcu telpu kopējo platību 37 215,9 kvadrātmetri un viena sešstāvu administratīvā ēka ar tirdzniecības/biroju telpu kopējo platību 5139,5 kvadrātmetri.

"Northside Business Park" pārstāvji informē, ka atrašanās vietas potenciāls, vēsturiski izveidotā infrastruktūra, ostas tuvums un sekmīga līdzšinēja pieredze industriālo teritoriju attīstīšanā veido virkni priekšrocību, kas ļaus izveidot multifunkcionālu uzņēmējdarbības kvartālu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Investējot miljonu eiro, CITRO paplašina veikalu tīklu Rīgā

Db.lv, 18.03.2022

Imants Kelmers, "CITRO" zīmola pārstāvis, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs.

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" paplašina veikalu tīklu Rīgā, atverot jaunāko "CITRO" veikalu Āgenskalnā. Kopumā, ieguldot 1 miljonu eiro zīmola koncepta - "Svaigums ikdienai!" attīstīšanā, līdz gada beigām plānots atvērt vairākus "CITRO" zīmola veikalus Rīgā.

Jaunatvērtais "CITRO" veikals Āgenskalnā ir trešais "CITRO" zīmola veikals Rīgā, bet jau aprīlī plānots atvērt nākamo "CITRO" veikalu Ziepniekkalnā un līdz gada beigām plānots atvērt vēl vairākus jaunus "CITRO" veikalus Rīgā, tādejādi nostiprinot zīmola pozīcijas galvaspilsētā.

"Mazumtirdzniecības zīmols "CITRO" mērķtiecīgi turpina zīmola attīstību un tirdzniecības tīkla pārklājuma paplašināšanu, attīstot darbību arī galvaspilsētā Rīgā. Šogad plānots pakāpeniski atvērt vairākus veikalus galvaspilsētā, tādējādi nostiprinot "CITRO" zīmola klātbūtni Rīgā. Līdz ar to "CITRO" veikalu tīkla attīstību un modernizāciju plānojam atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm, lai pircējiem nodrošinātu patīkamu vidi, ērtu iepirkšanos un daudzveidīgu preču sortimentu, tostarp plašu vietējo ražotāju piedāvājumu," norāda Imants Kelmers, "CITRO" zīmola pārstāvis, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallink Grupp informējis biržu par noslēgto līgumu ar Talwest Grupp OÜ par modes preču mazumtirdzniecības uzņēmuma Baltic Retail OÜ pārdošanu.

Tallink Grupp nodibināja meitasuzņēmumu Baltic Retail OÜ 2018.gadā, kad pēc franšīzes iegādes tādiem zīmoliem kā Esprit, Superdry, Vero Moda, Jack & Jones un United Colors of Benetton, plānoja paplašināt savu mazumtirdzniecības klātbūtni uz sauszemes.

Šobrīd uzņēmumam pieder franšīzes tiesības 5 modes zīmoliem, un tas pārvalda 8 mazumtirdzniecības veikalus lielākajos Tallinas tirdzniecības centros, kuros strādā 35 darbinieki.

Tallink Grupp lēmums pārdot savu meitasuzņēmumu un atstāt modes preču mazumtirdzniecības tirgu uz sauszemes saistīts ar pieaugošo vajadzību pārorientēt uzņēmumu uz pamatdarbību jūras pārvadājumu jomā, kad pēc Covid-19 pandēmijas uzliesmojuma, kurai sekoja tirdzniecības centru īslaicīga slēgšana, kā arī valstu robežu daļēja vai pilnīga slēgšana, tika radīts ievērojams spiediens uzņēmuma pamatdarbībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa centrs Marupe Smart Park ir Latvijā pirmā tapusī jaunbūve, kas klientiem piedāvā ērtāko un funkcionālāko biznesa telpu nomu pavisam netālu no Rīgas centra, kā arī tuvu Rīgas starptautiskajai lidostai.

Viena no īpašībām, kas atšķir jaunuzcelto Marupe Smart Park no parasta biznesa centra ir iespēja nomāt visas uzņēmumam nepieciešamās telpas, atrodoties vienā vietā.

Gudra izvēle un moderni risinājumi

Modernizējot Latvijas darba telpas tirgu, Marupe Smart Park piedāvā ofisa, noliktavu un tirdzniecības telpu īri vienuviet. Jaunuzceltais biznesa centrs Mārupē ir lielisks atspēriena punkts gan potenciāliem uzņēmējiem, gan pieredzējušiem biznesa pārstāvjiem. Nomas telpas ir izkārtotas tā, lai uzņēmums atrastos vienā lielā telpā, tādējādi optimizējot uzņēmuma darbu un veicinot darba gaitas produktivitāti. Uzņēmuma darba organizēšana, neatkarīgi no tā vai darbinieki atrodas noliktavā, ofisā vai tirdzniecības telpā, tiek veikta zem viena jumta, tādējādi veicinot darbinieku kolektīvo piederību uzņēmumam un radot dinamiskus darba apstākļus. Jebkurā laikā darbiniekiem ir iespēja satikt kolēģus un izmantot uzņēmuma koplietojamās telpas gan darba sapulcēm, gan atpūtai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā K3, kas Rīgas mikrorajonā Imantā izveidots bijušajā rūpnīcas Radiotehnika ražošanas ēkā, kur vēl pirms pāris gadiem atradās mazumtirdzniecības veikals Prisma, ceturtdien tiek atklāts atrakciju parks bērniem Fun Park.

Uzņēmums sevi pozicionē kā vienu lielākajiem telpu atrakciju parkiem Baltijā. 1300 kvadrātmetru plašā parka teritorija paredzēta dažāda vecuma bērniem, piedāvājot dažādas izklaides.

Izveidoti kāpelēšanas džungļi, deviņi slidkalniņi, viens no tiem ir četrus metrus augsts, seši dažādi batuti, bumbu baseini, un 90 kvadrātmetru liels rotaļu laukums jaunākajiem apmeklētājiem.

Atrakciju parka vidū atvēlēta atpūtas zona ar TV vecākiem un citiem bērnu pavadoņiem. Paredzēta arī iespēja bērnus uz laiku atstāt pieskatīšanai parka darbinieku uzraudzībā.

Parkā ierīkotas arī telpas svinībām - septiņas tematiskās ballīšu istabas («Minjoni», «Aligators un Zebra», «Vienradzis», «Tīģeris», «Pasaka», «Robots», «Zilonis»). Visas istabas ir aprīkotas ar regulējama augstuma galdiem, krāsainiem sēžampufiem, krēsliem, mantu novietošanas plauktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs

Žanete Hāka, 30.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs (Gerard Kelly), kurš turpmāk būs atbildīgs arī par vairākiem Radisson Hotel Group īpašumiem Rīgā.

Pēc vairāk nekā 10 viesnīcas menedžera amatā aizvadītiem gadiem Īrijā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Krievijā tagad viņa pārziņā būs arī Latvijā esošo viesnīcu Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Hotel Old Town Riga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara un Park Inn by Radisson Residence Riga Barona vadība un biznesa attīstība, ko Kellijs ikdienā pārraudzīs no uzņēmuma centrālā biroja Rīgā.

Džerardam Kellijam ir vairāk nekā 13 gadus ilga pieredze viesmīlības nozarē, un viņš savas profesionālās darbības laikā ir pieredzējis neskaitāmu Eiropas viesnīcu atklāšanas un renovācijas. 2006. gadā viņš pievienojās Radisson komandai kā bāra vadītājs Park Inn Dundalk viesnīcā Īrija, trīs mēnešus vēlāk tika paaugstināts par operāciju menedžeri un pēc tam vien sešus mēnešus vēlāk tika iecelts par ģenerālmenedžeri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspilī atklāti pirmie jaunizveidotā zīmola «CITRO» veikali, informē uzņēmums.

««CITRO» koncepts paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālu novadu ražojumus un sezonālos produktus. Ventspils veikalos jau atsevišķā stendā ir īpašs izvietojums vietējo ražotāju produktiem, plānots līdzīgus stendus veidot arī citos «CITRO» veikalos. Šonedēļ atklāti pirmie veikali Ventspilī, pēc tam zīmola maiņa plānota Talsos, Kuldīgā, Rēzeknē un paralēli arī citos mazākos novados – pilnībā visu veikalu pāreja uz «CITRO» zīmolu plānota līdz gada beigām,» komentēja Imants Kelmers, SIA «Latvian Retail Management» valdes priekšsēdētājs.

Jau ziņots, ka SIA «Latvian Retail Management» apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «LEKON», kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla «top!» veikalu ķēdes. Līdz ar pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu, visās apvienības uzņēmumu tirdzniecības vietās tiks piedāvāts jaunais zīmola koncepts «CITRO». Uzņēmums plāno attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem ražotājiem un atbilstoši katra reģiona specifikai piedāvāt vietējo ražotāju produkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" izveidojis vienotu privātās preču zīmes produktu līniju, piedāvājot daudzveidīgu svaigo un gatavo produktu sortimentu ar "CITRO" zīmolu.

"CITRO" privātās preču zīmes produktu līnija ietver gan pašu ražoto produkciju, gan produktu līniju, kas tapusi sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.

Ārkārtas situācijas laikā "CITRO" aicina atbalstīt vietējos uzņēmumus, izvēloties vietējo ražotāju produktus.

Aicina atbalstīt Latvijas uzņēmumus 

Uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) kopā ar partneriem ar kampaņu...

Imants Kelmers, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs, norāda: ""CITRO" zīmols turpina attīstību un šogad plāno koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu visā "CITRO" veikalu tīklā. Tas paredz gan veikalu rekonstrukciju, gan vienota sortimenta ieviešanu, tostarp privātās preču zīmes produktu līnijas izveidi.

Šobrīd jau piedāvājam plašu klāstu gan pašu ražoto svaigo un gatavo produkciju, gan produktus, kas izstrādāti sadarbībā ar vietējiem ražotājiem un zemnieku saimniecībām. Uzskatu, ka tas ir likumsakarīgs solis turpmākajā "CITRO" zīmola attīstībā."

"CITRO" privātās preču zīmes produktu līniju šobrīd veido "CITRO" kulināru un konditoru gatavotā produkcija – vairāku garšu rupjmaizes grauzdiņi un dažādu veidu salāti, kā arī šā brīža aktualitāte – pēc pašu receptēm gatavota vairāku veidu šašlika gaļa cepšanai. Papildus tam "CITRO" piedāvā partnerībā ar vietējām zemnieku saimniecībām fasētus kartupeļus un zaļumus.

Nākotnē plānots pakāpeniski papildināt privātās preču zīmes pārtikas produktu sortimentu, kā arī piedāvāt nepārtikas produktus.

Vietējo uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "LEKON" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "CITRO" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

SIA "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rietumu Banka ir izsniegusi 48 miljonu eiro aizdevumu tirdzniecības centra “Sāga” īpašniekam – SIA “Riga Retail Park”. Tas ir viens no lielākajiem šī gada banku sektora darījumiem Latvijā. Kredītlīdzekļi ir paredzēti saistību refinansēšanai.

“Mēs esam veiksmīgi īstenojuši savu sākotnējo vīziju, izveidojot lielu iepirkšanās un dzīvesveida centru vietā, kur satiekas vairāki pilsētas rajoni un galvenās satiksmes maģistrāles. Mēs apkalpojam lielu Berģu, Sunīsu, Dreiliņu, Ulbrokas, Pļavnieku un citu Rīgas rajonu iedzīvotāju skaitu. Daudzās no šīm kopienām ir attīstītas jaunas mājokļu ēkas, tajās ir jaunas ģimenes un rosīga sabiedriskā dzīve. Finansējums vēl vairāk paaugstinās mūsu uzņēmuma finansiālo efektivitāti,” norāda “Riga Retail Park” valdes loceklis Barijs Nabūrs (Barry Nabuurs).

Kā atzīmē Rietumu Bankas valdes priekšsēdētāja Jeļena Buraja: “Šis darījums ir spilgts Latvijas biznesa atbalsta piemērs. Tirdzniecības centrs Sāga ir kļuvis par nozīmīgu daļu strauji augošajā Rīgas apkaimē un tuvējās apkārtnes iedzīvotāju ikdienā. Tā kvalitāte un pakalpojumu daudzveidība nodrošina stabilu perspektīvu izaugsmei, kas atspoguļos pakāpenisko dzīves līmeņa celšanos apkaimē, Rīgā un Latvijā kopumā. Mēs kā banka ar prieku finansējam šādus vērienīgus biznesa projektus ar labu menedžmentu un nākotnes potenciālu.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā darbu pārtraukušas Shell degvielas uzpildes stacijas, novēroja Db.lv.

Par savu atgriešanos Latvijas tirgū uz zīmola licences līguma pamata ar SIA Baltic Fuels Retail Partners pasaulē lielākais degvielas mazumtirdzniecības zīmols Shell paziņoja 2016.gada vasarā.

Shell degvielas uzpildes stacijas tika atvērtas bijušo Trest DUS vietā. Kompānijas atgriešanās plāni Latvijā bija daudzsološi. «Šī iniciatīva ir daļa no plašas stratēģijas, lai piepildītu mūsu izaugsmes cerības un paplašinātu Shell zīmola izplatību jaunos tirgos, tostarp Latvijā,» toreiz Db.lv skaidroja Shell International sabiedrisko attiecību Lielbritānijā nodaļas vadītājs Džonatans Frenčs.

Taču nu degvielas uzpildes stacijas slēgtas un komentāru par iemesliem nav. Db.lv jau ilgstoši neizdodas sazināties ar kompānijas pārstāvjiem, jo uz telefona zvaniem un e-pastiem atbilžu nav. Degvielas uzpildes stacijām neraksturīgas darbības Shell stacijās varēja novērot jau labu laiku pirms slēgšanas – piemēram, benzīntanks Pārdaugavā, pie Botāniskā dārzā brīvdienās nestrādāja vispār. Tagad apmeklētājiem slēgtas arī citas Shell stacijas Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Janvāra beigās uzņēmums, kura ieguldījumus pārvalda Green Formula Capital (GFC), iegādājās bijušās Radiotehnikas galveno ēku Rīgā ar kopējo platību 100 000 m2.

Rīdziniekiem šis īpašums ir pazīstams kā Imantas Tirgus. Darījuma summu puses neizpauž.

“Mēs uzskatām, ka nākotne ir saistīta ar veiksmīgu izklaides un pakalpojumu sektora attīstību, kur galvenā loma ir atrašanās vietai un infrastruktūrai ar ilgtspējīgas izaugsmes potenciālu. Mums ir labi zināmi kaimiņi – Depo, Damme, McDonalds, pirmajā stāvā mums ir veiksmīgā Imantas Tirgus koncepcija. Plānojam piesaistīt daudz jaunu īrnieku, ar kuriem jau notiek pārrunas”, komentēja Mēelis Šokmans, GFC vadošais partneris.

FOTO: Oficiāli atklāts Imantas tirgus 

Ceturtdien, 30.maijā, tirdzniecības parkā Imanta Retail Park oficiāli atklāts Imantas tirgus....

Green Formula Capital ir uz ilgtspējību un “zaļo pavērsienu” orientēta nekustamā īpašuma ieguldījumu pārvaldības firma, kas koncentrējas uz īpaši pielāgotiem ESG (vides, sociālās atbildības un pārvaldības) principiem, tos apvienojot ar “zaļā” finansējuma piesaisti ar mērķi palielināt aktīvu vērtību un likviditāti. Green Formula Capital darbības princips ir palielināt ieguldījumu vērtību, veicinot “zaļo” un ilgtspējīgo uzņēmējdarbību.

FOTO: Rīgā top jauns tirdzniecības centrs  

Imantā, bijušajā rūpnīcas Radiotehnika ražošanas ēkā, ieguldot vairāk nekā 10 miljonus eiro,...

Darījumu atbalstīja Colliers, un juridiskās konsultācijas sniedza ZAB Vilgerts.

LETA vesta, ka bijušo "Radiotehnikas" ēku Kurzemes prospektā 3, kurā atrodas "Imantas tirgus", par 8,75 miljoniem eiro iegādājušies Igaunijas uzņēmējiem piederošā SIA "KP3", liecina Zemesgrāmatas informācija.

Kā ēkas pārdevējs norādīta SIA "Imanta Retail Park", kuras valdes loceklis Ēriks Ertmanis LETA apstiprināja, ka īpašumu iegādājusies "KP3". Ertmanis sacīja, ka ēkā esošais "Imantas tirgus" turpinās strādāt kā telpu nomnieks.

"KP3" reģistrēta 2021.gada oktobrī, uzņēmuma pamatkapitāls ir 515 200 eiro. Uzņēmuma īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums "Mirrow Institute", bet tā patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Ivars Vendelins, kurš ir arī "KP3" valdes loceklis. "KP3" valdes loceklis ir arī Igaunijas uzņēmējs Hanness Pihls.

Vendelins ir līdzīpašnieks "Apollo Group", kurai pieder grāmatnīcas "Apollo", kinoteātri "Apollo", filmu izplatīšanas kompānija "Baltic Film Distribution", sulu bāri "Blender", saldējuma kafejnīcas "IceCafe" un restorāni "O'Learys" un "KFC".

Tāpat Vendelins ir līdzīpašnieks holdingā "MM Grupp", kuras uzņēmumu vidū ir medikamentu tirgotājs "Magnum", mediju koncerns "Postimees Grupp", elektroierīču tirgotājs "IM Arvutid", tāpat grupai ir līdzdalība ultrakondensatoru ražotājā "Skeleton Technologies Group". Informācijas aģentūra LETA ir daļa no starptautiskas mediju grupas, kuras akciju turētājs ir "MM Grupp".

"Apollo Group" pērn rudenī iegādājusies arī 51% Latvijas ēdināšanas uzņēmuma "Lido" akciju.

"Apollo Group" 55% akciju īpašnieks ir holdings "MM Grupp", kura akciju kontrolpaketes īpašnieks ir Igaunijas uzņēmējs Marguss Linnamē. Vendelins ir 45% "Apollo Group" akciju īpašnieks.

Vendelins kopā ar Baltijas nekustamo īpašumu investīciju holdinga grupu "Summus Capital", kuras valdes loceklis ir Pihls, 2020.gada decembrī kļuva par tirdzniecības centra "Riga Plaza" īpašniekiem. Savukārt 2021.gada decembrī "Summus Capital" ir iegādājusies uzņēmumu "Pārupes būmaņi", kuram piederošajā īpašumā Imantā ir atvērts jaunuzceltais tīkla "Depo" veikals, kas atrodas blakus bijušajai "Radiotehnikas" ēkai.

Db.lv au vēstījis, ka kādreizējās Radiotehnikas rūpnīcas ražošanas vajadzībām būvētās četru stāvu ēkas pirmajā stāvā 2011. gadā izvietojās viens no tirdzniecības ķēdes Prisma veikaliem, un īpašniekam bija plāns pārējā ēkā attīstīt tradicionālu iepirkšanās centru, kas tomēr dažādu iemeslu dēļ neīstenojās.

2017. gadā, Prismai pieņemot lēmumu pamest Latvijas tirgu, tika mainīta attīstības koncepcija un izlemts bijušajās veikala telpās izvietot Imantas Tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Imantā, bijušajā rūpnīcas Radiotehnika ražošanas ēkā nākamajā nedēļā tiks atvērts tirdzniecības centrs K3 - Imanta Mall, biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA Imantas Tirgus valdes loceklis Ēriks Ertmanis.

Jaunais tirdzniecības centrs atradīsies ēkas pirmajā stāvā un aizņems 5500 kvadrātmetru lielu platību. Kopējā ēkas pirmā stāva platība ir 18 000 kvadrātmetru, līdz ar tirdzniecības centra atvēršanu tiks «apdzīvota» 11 500 kvadrātmetru liela platība, ieskaitot Imantas Tirgus daļu.

Db.lv jau rakstīja, ka padomju laikā ražošanas vajadzībām būvētās četru stāvu ēkas pirmajā stāvā 2011. gadā izvietojās viens no tirdzniecības ķēdes Prisma veikaliem, un īpašniekam bija plāns pārējā ēkā attīstīt tradicionālu iepirkšanās centru, kas tomēr dažādu iemeslu dēļ neīstenojās. 2017. gadā, Prismai pieņemot lēmumu pamest Latvijas tirgu, tika mainīta attīstības koncepcija un izlemts bijušajās veikala telpās izvietot Imantas Tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru