Jaunākais izdevums

Šobrīd veiksmīgākais mēnesis jaunatvērtajam «Apollo Kino» ir bijis jūlijs, kad to apmeklējis rekordliels cilvēku skaits – 44 tūkstoši skatītāju.

Savukārt, kinoteātra kluba biedru skaits ir vairāk nekā 26 tūkstoši.

IMAX kinozālē filmas skatījies katrs ceturtais (25%) kino apmeklētājs. Skatītākie žanri pirmajos trīs mēnešos bijuši asa sižeta kino un animāciju filmas bērniem.

«Apollo Kino» savas durvis skatītājiem Rīgā vēra šā gada 4. aprīlī.

«Skatītāju izvēli pamato ne tikai to intereses, bet arī nozarē pieejamo filmu klāsts. Šogad iznākušas ļoti daudz asa sižeta filmas, to skaitā «Zirnekļcilvēks: Tālu no mājām», «Vīri melnā: Globālie draudi», «Atriebēji: Noslēgums». No animācijas filmām šobrīd iecienītākās ir «Mīluļu slepenā dzīve 2», «Aladins» un «Karalis Lauva». Šo filmu skatījums kopumā veido 50% no visa apmeklējuma,» stāsta «Apollo Kino» vadītājs Latvijā Edgars Hartmanis.

Kinoteātrī ir deviņas zāles. Šobrīd populārākā viennozīmīgi ir IMAX zāle ar 275 sēdvietām. Aptuveni viena ceturtdaļa no apmeklētājiem (26%) izvēlas sēdvietas ar iespēju pasūtīt ēdienus un dzērienus.

«Kinoteātra apmeklējums mainās atkarībā no sezonalitātes. Vasaras mēnešos lielākā aktivitāte ir tieši darba dienās, taču rudenī tendence mainās. Kā liecina mūsu pieredze, vadot «Apollo Kino» Igaunijā, sākot no septembra, kinoteātra apmeklējums gan darba dienās, gan nedēļas nogalēs izlīdzinās,» skaidro E. Hartmanis.

«Apollo Kino» ir viens no Igaunijas uzņēmuma «Apollo Group» meitas uzņēmumiem Latvijā. «Apollo Kino» ir lielākā kinoteātra ķēde Igaunijā ar 9 kinoteātriem. Aizvadītajā nedēļā, 10. augustā tika atklāts pirmais «Apollo Kino» Lietuvā, Paņevežā.

Latvijas kinoteātra izveidē ir ieguldīti 7 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību, Baltijas vadošais kinoteātris "Apollo Kino" šoruden atvērs otro kinoteātri Rīgā - tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Db.lv jau nule kā vēstīja, ka par aiziešanu no Latvijas tirgus tirdzniecības centrā Rīga Plaza paziņoja "Multikino".

"Apollo Kino" Latvijas auditorijai līdz šim bija pieejams iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole", taču, turpinot attīstību, īpaši augstas kvalitātes kino pieredze, sākot no šī gada rudens, būs pieejama arī tirdzniecības centra "Rīga Plaza" apmeklētājiem.

"Pilnvērtīgai kino baudīšanai "Apollo Kino" piedāvās trīs sēdvietu veidus - kluba sēdvietas ar anatomiski pielāgotu augstas kvalitātes krēslu, divvietīgās sēdvietas ar iespēju skatīties filmu, sēžot divvietīgā dīvānā, un īpaši iecienītās - zvaigžņu sēdvietas. Papildus jau zināmajiem, ir gaidāmi arī jaunu sēdvietu veidi," informē "Apollo Kino" vadītāja Baltijā Kadri Arm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinoteātris Apollo Kino atradīsies iepirkšanās un izklaides centrā Akropole. Kinoteātra izveidē ieguldīti 7 miljoni eiro.

Apollo Kino atradīsies Akropole otrajā stāvā, līdzās ēdināšanas un izklaides centram O’Learys. Kinoteātrī apmeklētāji gan biļetes, gan izvēlētos dzērienus un uzkodas varēs iegādāties īpaši aprīkotās pašapkalpošanās kasēs.

Apmeklētājiem būs atvērtas 9 dažādas kinozāles ar kopējo sēdvietu skaitu 1146, tostarp divas kinorestorāna zāles un Latvijā pirmā Imax auditorija. Būs arī iespēja izvēlēties kādu no trim sēdvietu veidiem – kluba sēdvietas ar anatomiski pielāgotu augstas kvalitātes krēslu, dubultās sēdvietas ar iespēju skatīties filmu, sēžot divvietīgā dīvānā, un luksusa – zvaigžņu sēdvietas.

«Esam veikuši ievērojamas investīcijas, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu kino pieredzi,» akcentē Edgars Hartmanis, Apollo Kino vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole" darbību atsāks "Apollo Kino", kas "Covid-19" dēļ bija slēgts kopš marta.

Kinoteātrī būs pieejamas deviņas auditorijas un kinoteātra kolektīvs īstenos visus nepieciešamos drošības pasākumus.

Pēc katra seansa tiek tīrīti kinoteātra krēsli, reizi stundā tiek veikta tiešo saskares virsmu tīrīšana kinoteātra pašapkalpošanās zonā, kā arī vienlaicīgi katrā kinozālē varēs atrasties ne vairāk kā 100 cilvēki vai 50% no zāles sēdvietu skaita. Apmeklētāji aicināti ievērot 2 m distanci, dezinficēt rokas pirms un pēc seansa, samazināt skaidras naudas apriti un aizņemt tās sēdvietas, kas norādītas biļetē.

Db.lv jau vēstīja, ka, paplašinot savu darbību, Baltijas vadošais kinoteātris "Apollo Kino" šoruden atvērs otro kinoteātri Rīgā - tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais iepirkšanās un izklaides centrs «Akropole» durvis apmeklētājiem vērs 4. aprīlī. Teju 170 nomnieku vidū būs gan modes un dzīvesstila preču veikali, gan dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā atradīsies «Maxima XXX» veikals. Būs pieejama stāvvieta 2300 automašīnām.

Kā norāda «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis Kaspars Beitiņš, jaunākās tendences arhitektūrā un interjerā apvienotas ar bijušās Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrikas vēsturisko mantojumu.

«Akropolē» tiks atvērts Baltijā pirmais multizīmolu veikals «Van Graaf», Latvijā pirmais modes preču veikals «Oysho», apavu veikals «Deichmann», kā arī pirmais sporta preču veikals «USC». Tirdzniecības centrā būs plašākie zīmolu «Zara» un «Reserved» veikali Latvijā, kā arī pirmais zīmola «River Island» veikals, kas piedāvās kolekciju arī vīriešiem.

Tirdzniecības centrā būs apmēram 30 restorāni un kafejnīcas, piemēram, Latvijā pirmie restorānu ķēdes «Grill London» un «Paslēptās receptes» restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centri kļūst par vietu, kur ne tikai notiek naudas apmaiņa pret preci, tur satiekas, gūst jaunu pieredzi, emocijas, izklaidējas un pat izglītojas

Tirdzniecības centru (t/c) joma šobrīd ir patiešām karsta nekustamā īpašuma tirgus kontekstā; Baltijā aktīvi tiek būvēti jauni un paplašināti esošie. Ja šogad pie mums tiks pabeigti visi iepriekš pieteiktie projekti, kam beigu termiņš ir 2019. gadā, jaunu tirdzniecības platību pieaugums gada laikā būs rekordaugsts.

SIA Linstow Center Management (LCM) valdes loceklis un Iznomāšanas un biznesa attīstības direktors Mārcis Budļevskis atgādina, ka Rīgā jaunas, nozīmīgas tirdzniecības platības nav tapušas kopš krīzes (līdz pat 2018. gadam). Līdz ar to izmaiņas bija gan nepieciešamas, gan loģiskas. Patērētāju prasības aug ar katru brīdi – pircējs kļūst prasīgāks un grib pašu jaunāko, labāko, lielāko un pārsteidzošāko. Tāpat attīstās arī nomnieku veikalu formāti, parasti arvien pieaugot izmērā, kas prasa papildu platības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar daudzfunkcionālā iepirkšanās un izklaides centra Akropole atklāšanu Rīga ieguvusi ne vien modernāko iepirkšanās un izklaides centru, bet arī jaunu biroju ēku, kļūstot par lielāko Biznesa centru Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru.

Biznesa centrā nepilnu 10 000 kvadrātmetru platībā deviņos stāvos nomai pieejamas plašas un gaišas B+ klases biroju telpas. Lai gan daļa biroja telpu jau ir iznomātas dažādiem uzņēmumiem, Akropoles Biznesa centrā vēl ir pieejamas iznomājamās platības ēkas trīs stāvos. Atvērtais telpu plānojums un pacelto grīdu sistēma ļauj ērti pielāgot biroja plānojumu un apdari katra nomnieka vajadzībām. Viena stāva iznomājamā platība ir vidēji 1160 m2, ko iespējams sadalīt divās daļās, un nomāt telpas sākot no 500 m2. Savukārt lielāku biroju izvietošanai vairākos stāvos vienlaikus pieejamas telpas līdz pat 2320 m2 platībā.

Biznesa centrs tāpat kā iepirkšanās un izklaides centrs Akropole jau ēkas projektēšanas stadijā ieguvis prestižo BREEAM sertifikātu, kas apliecina projekta atbilstību augstākiem energoefektivitātes un ilgtspējības standartiem, nodrošinot ne tikai videi un nomniekiem draudzīgākos risinājumus, bet arī zemākas komunālo pakalpojumu izmaksas. Biznesa centrs ir projektēts un uzbūvēts tā, lai dabiskais apgaismojums caur stiklotajām fasādēm iekļūtu jebkurā telpas vietā. Patīkamu mikroklimatu gan vasaras mēnešos, gan ziemā ēkā nodrošina centrālā augstas efektivitātes ūdens dzesēšanas sistēma. Turklāt ikvienā birojā ir atverami logi, kas ļauj dabiski vēdināt telpas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome pieņēma lēmumu atļaut apvienošanos, ar kuru OÜ “MM Grupp” caur Igaunijā reģistrētu sabiedrību OÜ “UP Invest” iegūst vienpersonisku izšķirošu ietekmi pār Igaunijā reģistrētu OÜ Baltic Ticket Holdings, kā arī tās meitas sabiedrībām, no kurām viena reģistrēta Latvijā – SIA “Biļešu serviss”.

Jau šobrīd Latvijā darbojas vairāki OÜ “MM Grupp” uzņēmumi dažādās jomās, piemēram, farmaceitisko izstrādājumu tirdzniecības, ēdināšanas un restorānu, plašsaziņas līdzekļu un izklaides jomā. Lielākie no tiem ir SIA “Magnum Medical”, SIA “A Aptiekas”, SIA “LETA”, SIA “TV NET”, SIA “Apollo Kino”.

Savukārt SIA “Biļešu serviss” nodarbojas ar dažāda veida pasākumu – koncertu, izstāžu, izrāžu un citu – biļešu tirdzniecību, reklāmu un administrēšanu gan elektroniskās tiešsaistes portālos, gan pārdošanas punktos.

Izvērtējot uzņēmumu sniegto un KP rīcībā esošo informāciju, KP secina, ka apvienošanās rezultātā nemainīsies tirgus struktūra, nemazināsies konkurence un neizveidosies vai nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no tirgiem, kuros darbojas OÜ “MM Grupp” saistītie uzņēmumi Latvijas teritorijā. Tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.

Komentāri

Pievienot komentāru