Lattelecom izklaides produktus apvieno jaunā zīmolā Helio 

Telekomunikāciju uzņēmums Lattelecom atklāj jaunu zīmolu Helio, kas turpmāk apvienos uzņēmuma plašo izklaides piedāvājumu: televīzijas platformas, seriālu, filmu un tiešraižu lietotni, veidotos TV kanālus un pašu veidoto saturu, eSporta līgu, kā arī turpmākos izklaides pakalpojumus, informē uzņēmumā.

Zane Atlāce - Bistere, 25.4.2018
1/8

Lattelecom izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore Inga Alika-Stroda un uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis

Publicitātes foto

Kā pirmo jaunā zīmola vēstnesi Lattelecom pieteicis arī modernāko, plašākā satura un ērtākās lietojamības Helio interaktīvo televīziju, ko pirmie klienti sāks testēt jau maija izskaņā. «Helio izklaides virziena attīstība ir nākamais solis mūsu biznesa stratēģijas maiņā. Ar Helio zīmolu atklājam veselu izklaides ekosistēmu ar solījumu, ka mūsu pakalpojumā ikviens atradīs sev interesantu saturu un ērtāko lietojamību,» stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.Viņš paskaidro, ka Helio zīmola nosaukumā iekodēta «aizraušanās, pacelšanās pāri ikdienai, spēks, kas iedrošina pārvarēt ikdienas garlaicīgās robežas ».

Helio nosaukums radīts, lai būtu saprotams un uztverams gan Latvijā, gan starptautiski, domājot par turpmākajām attīstības iespējām arī ārpus Latvijas – piemēram, šogad izveidotā Baltijas eSporta līga startē arī Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd Helio ietilpst plašs televīzijas pakalpojumu klāsts – Interaktīvā TV, ko jau pavisam drīz nomainīs Helio iTV, Virszemes TV, Shortcut; reklāmas pakalpojumi, abi Lattelecom veidotie kanāli 360TV un STV Pirmā!, Baltijas eSporta līga. Attīstot un klientiem piedāvājot jaunus izklaides produktus, tie turpmāk papildinās Helio izklaides piedāvājumu.

Līdzšinējo Lattelecom Interaktīvās TV pakalpojumu no maija beigām pakāpeniski nomainīs Helio interaktīvā televīzija.

Galvenais Helio iTV ekrāns joprojām būs televizors, taču tagad gandrīz to pašu saturu mūsu klienti varēs lietot uz vairākām ierīcēm, tostarp ārpus mājas, piebilst Lattelecom izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore Inga Alika-Stroda.

Tevi varētu interesēt

«Telia Company» par reģionālo vadītāju Latvijā ir iecēlusi Kenetu Rodni (Kennet Rådne),...

Pielāgošanās Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām ir investīcija nākotnē, taču...

Lai gan par viedpilsētām un lietu internetu aktīvi runā vismaz pēdējos piecus...

Uz pārmetumiem par sistēmas lēndarbīgumu Lattelecom pārstāvja atbilde ir īsa un kodolīga - ātrums ir atbilstošs pasūtītāja prasībām.

Tas dos iespēju viedtālruņa aplikācijā atrast brīvu vietu automašīnas novietošanai.

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šonedēļ sabiedrības iniciatīvu platforma «ManaBalss.lv» atzīmē vēsturisku notikumu, kopējam...

Par saviem globālajiem panākumiem video straumēšanas kompānijai Netflix ir jāpasakās netradicionālajai...

Mobilo sakaru operatoram Tele2 2018. gada pirmajā ceturksnī kāpusi telefonu, planšetdatoru, datoru,...

Šā gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni, LMT apgrozījums...

«Telia Company» par reģionālo vadītāju Latvijā ir iecēlusi Kenetu Rodni (Kennet Rådne),...

Facebook sāk krist ārā no investoru dažu pašu mīlētāko tehnoloģiju akciju vienādojuma...

Pārtikas interneta veikals e-Maxima.lv no 11.aprīļa maina zīmolu, pievienojoties pārtikas e-tirdzniecības...

«Playful.tv», kas ir viens no «Draugiem Group» projektiem, dažu dienu laikā piesaistījis...

Viens no ASV tehnoloģiju firmas «Apple» dibinātājiem Stīvs Vozņaks ir paziņojis par...

LMT ir noslēdzis testu periodu un kā viens no pirmajiem operatoriem Eiropā...