Foto: Evija Trifanova, LETA

Loginovs vēlmi viņu nomest saista ar politisko spēku vai grupējumu nesaskaņām 

«Manu krēslu šūpo jau 16 gadus, nepārtraukti. Tas gan neliecina par kaut kādu manu nopelnu, tas vairāk ir saistīts ar kādu politisku spēku vai grupējumu nesaskaņām un nespēju vienoties,» ceturtdien Latvijas Televīzijas raidījumā Rīta Panorāma sacīja Rīgas Brīvostas pārvaldnieks Leonīds Loginovs. Jautāts, vai kāds no šiem spēkiem varētu būt patiesais Krievu salas projektā iesaistīto stividorkompāniju īpašnieks, pārvaldnieks sacīja, ka nevar izslēgt arī šādu iespēju.

Dienas Bizness, 2014. gada 11. septembris plkst. 9:59

«Manuprāt, daudzkas šajā valstī nenotiek tā, kā vajag,» viņš piebilda.

Loginovs uzskata, ka viņam veltītie pārmetumi saistībā ar Krievu salas projektu ir pilnīgi lieki. «Es domāju, ka personīgi man, kā izpildinstitūcijas vadītājam, šie visi pārmetumi ir pilnīgi lieki, jo mēs strādājam noteiktos rāmjos un pildam valdes noteiktos lēmumus».

Viņš skaidroja, ka Krievu salas termināla sākotnējais projekts paredzēja kravu pārkraušanu pārcelt tālāk no centra, un konkrēto teritoriju atbrīvot pilsētvides apbūvei. «Vēsture ir pavisam vienkārša - neviens no šiem stividoriem, kas tagad ir šo temrinālu īpašnieki, nebija domājis kraut kravas. Bija ģeniālā ideja atbrīvot pilsētas teritoriju un apbūvēt ar daudzstāvu apbūvi, kā tas notiek daudzās Eiropas pilsētās un kas ir ļoti pareizi, jo kravu pārkaušanai pilsētas centrā teorētiski un fiziski nevajadzētu būt».

Tomēr ekonomiskās krīzes laikā projekts par daudzstāvu apbūvi nojuka. «Uzņēmēji nevar vairs pārdot šo teritoriju un viņi grib turpināt strādāt. Tas ir atbalstāms pasākums, kā es vienmēr esmu teicis – osta tukša nevar palikt. Ostas pārvaldei ir izdevīgi, ka tie termināli, kas arī šodien eksistē, varētu kaut kur strādāt. Tur var nebūt ogles, bet konteineri un citas kravas,» viņš sacīja.

Pārvaldnieks skaidro, ka paralēli tika sākta jaunā termināla būvniecība, kur turpmāk varētu pārkraut ogles, bet procesa laikā radās dažādas nesaskaņas. Pēc viņa stāstītā, arī uzņēmējiem ir jāiegulda lielas investīcijas, ko viņi nav gatavi darīt. Tāpat arī bankas stividorkompānijām nav gatavas sniegt aizdevumus, «jo nav skaidrs vai pēc šīm Krievijas aktivitātēm būs vispār kāda krava». Tādējādi uzņēmēji nevēlas pārcelties uz Krievu salu, kur viņiem vēl jāiegulda papildu investīcijas.

Tāpat Loginovs informēja, ka ar vienu no nomniekiem, kas darbojoties ar vērienīgiem kravu apjomiem, trešdien, 10. septembrī, jau parakstīts nomas līgums.

Db.lv jau vēstīja, ka trešdien, 10.septemberī, valsts pārstāvju rosinātajā Rīgas brīvostas ārkārtas valdes sēdē nu jau kārtējo reizi tika rosināts pārvaldnieku atbrīvot no amata. Tomēr 4 valsts pārstāvjiem valdē balsojot par atlaišanu, bet 3 domes pārstāvjiem – pret, Loginovs amatu saglabāja.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 09. septembris plkst. 14:21

Krievu salas projekta neveiksmīgas īstenošanas dēļ Rīgas brīvosta var zaudēt pusi kravu...

2014. gada 04. jūnijs plkst. 15:01

Šā gada 1. ceturksnis bijis veiksmīgākais gada sākums Rīgas ostas pastāvēšanas vēsturē,...

2014. gada 21. maijs plkst. 9:41

Valsts kontrolieres Elitas Krūmiņas izteikumi, ka Rīgas brīvostas pārvaldnieka Leonīda Loginova...

2014. gada 20. maijs plkst. 13:06

Netālu no ostas esošo rajonu iedzīvotājiem sūdzoties par neciešamām naftas produktu...

2014. gada 15. maijs plkst. 9:12

Valsts kontroliere Elita Krūmiņa uzskata, ka Rīgas brīvostas pārvaldnieka Leonīda Loginova atrašanās...

Nepalaid garām

Regulāras un pietiekamas investīcijas zīmolā ir ļoti nozīmīgas, jo tieši tas dod...

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

No šīs sadaļas
2014. gada 11. septembris plkst. 9:27

Valsts akciju sabiedrība Latvijas dzelzceļš tikko ir uzsākusi vēl vienu Kohēzijas fonda...

2014. gada 10. septembris plkst. 20:51

Ķīnas kravu piesaistē Latvijas tranzīta koridoram nākamais posms konkrētu sadarbības projektu...

2014. gada 10. septembris plkst. 17:40

Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) vadībai Valsts kontrole (VK) noteikusi 16 ieteikumus,...

2014. gada 10. septembris plkst. 12:27

Rīgas brīvostas pārvaldnieks Leonīds Loginovs saglabās savu amatu, liecina biznesa portāla db.lv...

2014. gada 10. septembris plkst. 8:35

Sola uzlabot ostu pārvaldību; mēģinās atlaist Rīgas brīvostas pārvaldnieku, kurš pēc...

2014. gada 09. septembris plkst. 16:34

Rīgas brīvostā šā gada astoņos mēnešos ir pārkrauts vēsturiski lielākais kravu...

2014. gada 09. septembris plkst. 14:21

Krievu salas projekta neveiksmīgas īstenošanas dēļ Rīgas brīvosta var zaudēt pusi kravu...

2014. gada 09. septembris plkst. 12:00

Īrijas zemo cenu aviokompānija Ryanair parakstījusi vienošanos, lai no ASV aviobūves uzņēmuma...

2014. gada 09. septembris plkst. 9:29

Latvijas pārtikas ražotājiem, kuri vēlas pārdot savu produkciju Ķīnā, ir jārēķinās, ka...

2014. gada 08. septembris plkst. 15:45

Vilcienu kustība līdz Rīgas Centrālajai dzelzceļa stacijai pirmdienas pēcpusdienā ir atjaunota,...