Mana pieredze: Pircēju bildes piesaista jaunus klientus 

Cilvēkiem patīk sevi fotografēt, daudzi aktīvi lieto sociālo tīklu Instagram – Socialphotos palīdz monetizēt kādas konkrētas lietas pircēju pašbildes, tā piesaistot zīmolam jaunus klientus, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Anda Asere, 25.1.2016
1/3

Maksims Šadurskis

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

«Strādājam pārsvarā ar modes zīmoliem un palīdzam tiem atrast klientu bildes sociālajos tīklos, integrēt tās savā mājaslapā, lai interesenti, kuri apmeklē kompānijas mājaslapu, var ieraudzīt gan zīmola paša, gan nēsātāju bildes un pieņemt lēmumu – iegādāties konkrēto preci vai nē. Uzņēmumiem ir ierobežoti resursi, cik viņi var ieguldīt fotogrāfijās. Piemēram, vienkāršam t-kreklam būs viena vai divas bildītes, bet to valkātāju fotogrāfijas dod neierobežotu daudzumu dažādu attēlu variantu, ko var pievienot galerijai. Bieži vien modes fotogrāfu stila bildēs apģērbi izskatās atšķirīgi nekā cilvēkiem, kuri nav modeļi. Daudziem patīk aplūkot, kā apģērbs izskatās citiem, kā viņi to nēsā. Īstas bildes iedrošina iegādāties,» stāsta Maksims Šadurskis, Socialphotos īpašnieks.

Pirmo pusgadu ik pa laikam Socialphotos bija tehniskas nepilnības, par kurām tā lietotāji nekavējās ziņot. Pārsvarā tas notika naktīs, kad Maksims gulēja, bet no rīta ieraudzīja vairākus e-pastus no klientiem, kuri vaicāja, kāpēc tas vai tas nestrādā. Sākumā ziņojumi bija pieklājīgi, vēlāk kompāniju pārstāvji kļuva arvien neapmierinātāki. «Viņi palīdzēja izveidot produktu tādu, kāds tas ir tagad, un izlabot lietas, kas nestrādāja,» saka Maksims.

Visu rakstu Pircēju bildes piesaista jaunus klientus lasiet 25. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Māla krītiņi Drawies sākotnēji radīti, lai palīdzētu bērniem ar redzes problēmām izzināt...

Tā kā daļa sabiedrības cenšas izvēlēties dabisku vietējo produkciju, Inese Namajuna piedāvā...

Pēc modernās amatniecības studijām Falmutas universitātē Lielbritānijā keramiķe Laima Grigone...

Cilvēki gaismekļus izvēlas ne tikai funkcijai – gaismas ienešanai telpās, bet arī...

Lielai daļai cilvēku pirmais iespaids veidojas no acīmredzamā, tāpēc SIA Illumahire saskata...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Uzņēmējdarbībā spēkus izmēģināt nolēmuši kardiologa Andreja Ērgļa dēli Kristaps...

Māla krītiņi Drawies sākotnēji radīti, lai palīdzētu bērniem ar redzes problēmām izzināt...

L grey specializācija ir adījumi tieši vīriešiem – tie ir Latvijā radīti...

Lai aktīvi cilvēki varētu izkustēties kopā ar saviem mīluļiem, nevis atstāt tos...

Sporta tehnoloģiju uzņēmums Playgineering Systems papildu t.s. video tiesnešu sistēmām šogad...

Tā kā daļa sabiedrības cenšas izvēlēties dabisku vietējo produkciju, Inese Namajuna piedāvā...

SIA Hothotpack.com izstrādājusi vietni, kur apkopoti tikai īpašie piedāvājumi brīvdienām...

Latvieši kopā ar igauņiem soļo privātpersonu autonomas biznesā, piedāvājot cilvēkiem...

Vairākus gadus šuvusi mājās savai ģimenei un paziņām, Kristīne Rapohina lemj spert...

Cilvēki vēlas dzīvot veselīgi, ir gatavi piemaksāt, lai būtu labā fiziskā, emocionālā...