NuKo.lv klientu skaits pērn pieaudzis par 50% 

Interneta veikals NuKo.lv pērn strādājis ar 2,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 38,89% lielāks nekā 2017.gadā, informē uzņēmums.

Žanete Hāka, 26.2.2019

Foto: nuko.lv

NuKo.lv klientu skaits gada laikā palielinājies par 50%, sasniedzot 45 000.

70% no uzņēmuma klientiem joprojām ir Rīgas un lielo pilsētu iedzīvotāji un uzņēmēji, taču aizvadītā gada laikā būtiski pieaudzis arī pasūtījumu skaits reģionos, sasniedzot 30% no kopējā klientu skaita.

«Īpaši pēdējā gada laikā esam novērojuši, ka ir pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kas izvēlas pasūtīt pārtikas produktus internetā. Neapšaubāmi, tas saistīts ar mūsu dzīves ritma paātrināšanos, jo arvien vairāk laika aizvadām darba vietās, nereti strādājot arī brīvdienās, tāpēc redzam, ka cilvēkiem daudz svarīgāk ir pavadīt brīvo laiku ar ģimeni, nevis stāvot rindās pie lielveikalu kasēm. Vērtējot pagājušo gadu, jāsecina, ka būtiski pieaudzis jauno māmiņu un senioru skaits, kuri veic pasūtījumus internetā. Tas arī ir saprotams, jo viņiem bieži vien ir grūti tikt līdz veikalam, vai tas būtu veselības stāvokļa dēļ, vai tamdēļ, ka nav ar ko atstāt bērnus. Viņu vidū populārākie produkti ir piens, augļi un dārzeņi, bērnu pārtika, kā arī higiēnas preces,» skaidro interneta lielveikala NuKo.lv mārketinga vadītājs Rolands Dzenis.

Pieaugums ir vērojams ne vien mājsaimniecību sektorā, bet arī uzņēmēji kļuvuši aktīvāki interneta veikalu izmantotāji. To skaits pagājušajā gadā audzis par 26,54%. «Būtiska tendence, ko esam ievērojuši – uzņēmēji meklē piegādātājus, kuri var nodrošināt visu uzņēmumam nepieciešamo, sākot ar kancelejas un saimniecības precēm un beidzot ar pārtiku. Turklāt pēdējā laikā uzņēmēji arvien vairāk domā par savu darbinieku komfortu, un uz biroju pasuta ne vien ierasto kafiju un ūdeni, bet augļus, veselīgus saldumus, kā arī dažādus pārtikas produktus, lai darbinieki pusdienas varētu ieturēt darba vietā,» stāsta Rolands Dzenis.

Tevi varētu interesēt

No šī gada 1. janvāra tirdzniecības vietās visā Latvijā, vēloties iegādāties produktus...

Sabiedrības paradumi, vēlmes un vajadzības mainās nepārtraukti, turklāt pēdējos gados tas notiek...

Pārtikas interneta lielveikals NuKo.lv atvēris partnermārketinga jeb affiliate platformu, caur kuru...

Par interneta lielveikala NuKo.lv vadītāju un valdes priekšsēdētāju kļuvis biznesa attīstības...

Interneta veikals Nuko.lv attīstīs tiešpārdošanu un turpmāk pie saviem klientiem dosies uz...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Apģērbu mazumtirgotāja SIA «Baltika Latvija» apgrozījums 2018.gadā gandrīz saglabājās...

Tirdzniecības centra «Mols» īpašnieka, apsaimniekotāja un attīstītāja SIA «Tirdzniecības...

Rīgas domes Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komitejā deputāti atbalstījuši...

Palielinoties klientu un pasūtījumu skaitam, pārtikas un sadzīves preču interneta veikals «Barbora.lv»...

Pagājušajā nedēļā izbeigts mazumtirgotāja SIA «Emahool Latvia» maksātnespējas process, liecina...

Ir sākti rekonstrukcijas darbi, lai tuvāko gadu laikā modernizētu visus Circle K...

Durvis vērusi Lielbritānijā pirmā vegāniskā siera tirgotava La Fauxmagerie, bet britu piensaimnieki...

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi...

Gaļas pārstrādes uzņēmums «Forevers» tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā plāno...

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...