Pakalpojumi

Pēdējā brīža ceļojumu segmentā šobrīd teju nav ko piedāvāt

LETA, 28.05.2019

Foto: pixabay.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Latvijā arvien vairāk cilvēku ceļojumus iegādājas ļoti laicīgi, tāpēc pēdējā brīža ceļojumu segmentā šobrīd teju nav ko piedāvāt, intervijā norādīja tūroperatora «Tez Tour» valdes priekšsēdētājs Konstantīns Paļgovs.

Pēc viņa teiktā, Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk ceļojumus iegādājas ļoti laicīgi. Šāda tendence Eiropā gan esot vērojama jau pēdējos 5-7 gadus.

«Dažus gadus cilvēki deva priekšroku pēdējā brīža ceļojumiem, bet šobrīd situācija ir tāda, ka praktiski nav ko piedāvāt šajā segmentā. Attiecīgi tie, kuri ceļojuma iegādi atliks uz pēdējo brīdi, var arī palikt bez tā. Savā ziņā tā ir loterija,» sacīja Paļgovs.

Šā gada vasaras sezonā, kas ilgs līdz oktobra beigām, «Tez Tour» plāno veikt vairāk nekā 550 lidojumus, un lielākā daļa ceļojumu jau ir rezervēti. «Tez Tour» vadītājs piebilda, ka lielā pieprasījuma dēļ šogad vasaras programma pat palielināta par teju trešdaļu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Pirmie tiekot «izķerti» labākie piedāvājumi. «Šeit jāatzīmē tieši labākās viesnīcas, jo pēdējā brīdī dabūt numuriņu, piemēram, Turcijas populārākajās viesnīcās nebūs iespējams,» teica Paļgovs.

Viņaprāt, šobrīd tūrisma industrijā nav jēgas koncentrēties uz pēdējā brīža piedāvājumiem, jo klients vairs negrib ceļot un atpūsties tikai lēti, bet gan labi un saprot, kur ir atšķirība.

Vienlaikus «Tez Tour» vadītājs atzīmēja, ka Latvijas iedzīvotājiem tūrisma produkti ir kļuvuši par teju pirmās nepieciešamības preci. Valstī ir kopumā stabila ekonomiska situācija, tāpēc cilvēki izmanto iespējas ceļot.

«Vienlaikus jāatzīst, ka pat krīzes gados varējām secināt, ka tūrisma produkti ir »nepieciešamības« prece, jo pieprasījums pēkšņi un strauji nekritās, mazinājās nevis braucēju skaits, bet vidējā čeka summa. Arī tad, par spīti sliktajai ekonomiskajai situācijai, cilvēki vēlējās doties atpūsties ārpus Latvijas, vest bērnus pludmales atpūtā uz siltajām zemēm utt.,» norādīja Paļgovs.

2017.gadā «Tez Tour» strādāja ar 25,941 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 38,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 68,1% un bija 520 444 eiro. Finanšu dati par pagājušo gadu vēl nav publiskoti.

Kompānija reģistrēta 2002.gada martā, un tās pamatkapitāls ir 2828 eiro. «Tez Tour» vienīgais īpašnieks ir Spānijā reģistrētais uzņēmums «Germesinvest SL».