Pigu Grupas platformai pievienojušās jau 1100 kompānijas 

Līdz ar tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" ieviešanu "Pigu Grupas" internetveikalu sortiments paplašinās par desmit tūkstošiem vienību mēnesī.

Anda Asere, 30.1.2020

Daiņus Ļuļis

Foto: no personīgā arhīva

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas "marketplace", reģistrācijas procesu pilnībā ir veikušas vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trim Baltijas valstīm. Lietuvā ir lielākais tirgus, tāpēc vairāk nekā puse pieteikumu veido Lietuvas uzņēmēji, savukārt otru daļu veido pieteikumi no Latvijas un Igaunijas. Aptuveni 50 tirgotāji jau ir uzsākuši pārdot savas preces interneta veikalā 220.lv, tāpēc paredzam, ka dažu gadu laikā tirgotāju skaits visās trīs valstīs pārsniegs divus tūkstošus," teic Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), "Pigu Grupas" izpilddirektors.

Vaicāts, par cik vienībām ir audzis grupas interneta veikalu sortiments līdz ar platformas atklāšanu, viņš norāda, ka tas paplašinās par desmit tūkstošiem mēnesī. Nepārtraukti tiek veikta reģistrēto pieteikumu apstrāde, kas uzrāda augšupejošu tendenci.

D. Ļuļa skatījumā platformas panākumu atslēga slēpjas tajā, ka tā ir paredzēta gan lielajiem, gan mazajiem uzņēmējiem, kā arī tiem, kas nekad nav savas preces piedāvājuši tiešsaistē. "Ar katra jauna tirgotāja pievienošanos pircējiem paveras vēl plašāks un daudzveidīgāks sortiments, savukārt tirgotājiem – iespēja apmierināt klientu vajadzības un piesaistīt jaunus pircējus," viņš piebilst.

Populārākās tirgotāju pārstāvētās kategorijas ir apģērbs, rotaslietas, aksesuāri un apavi. Lielu interesi ir izrādījuši uzņēmēji, kas pārdod sporta un brīvā laika pavadīšanas inventāru, interjera preces, mēbeles, grāmatas un medicīnas preces.

Db.lv jau rakstīja, ka Baltijas e-komercijas kompānija "Pigu Grupa" pērn septembrī paziņoja par tiešsaistes tirdzniecības platformas jeb "marketplace" darbības uzsākšanu, aicinot vietējos uzņēmējus pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos.

E-komercijas platforma, kas apvieno pircējus un pārdevējus ar interneta veikalu "220.lv", "Pigu.lt" un "Kaup24.ee" starpniecību, uzņēmējiem dod iespēju attīstīties, bet pircējiem nodrošina plašāku preču izvēli.

"Sperot šo soli, mēs ne tikai ieejam jaunā biznesa attīstības posmā, bet arī dodam iespēju augt vietējam biznesam. Mēs vēlamies, lai e-komercija būtu pieejama maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo vēl nesen galvenokārt tā bija lielo spēlētāju priekšrocība. Mūsu pieredze, kas gūta vairāk nekā desmit gadu garumā, un labi attīstītā infrastruktūra, pacels Baltijas valstu mazo un vidējo biznesu jaunā līmenī. Mēs ticam, ka mazie uzņēmumi ir valsts ekonomikas mugurkauls, un mēs redzam lielu potenciālu, lai attīstītos kopā," iepriekš norādīja D. Ļuļis.

Līdzīgi kā ārvalstu platformās, reģistrētajiem uzņēmumiem jāmaksā ikmēneša maksa par tirdzniecības platformas izmantošanu, kā arī komisijas maksa par pārdotajām precēm.

Db.lv jau rakstīja, ka Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai platformai pievienojās arī Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" un uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tostarp arī "220.lv".

"Pārdošanas rezultāti ir iepriecinoši, jo redzam, ka apjomi pieaug katru dienu. Šī ir mūsu pirmā pieredze, izmantojot tirdzniecības platformu. Līdz šim esam mēģinājuši iekļūt "Amazon" un "Ebay", bet "Pigu" kļuva par pirmo tiešsaistes tirdzniecības platformu, kurā esam uzsākuši tirdzniecību," iepriekš norādījis "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

"Pigu Grupai" pieder tiešsaistes veikals "220.lv" Latvijā, "Pigu.lt" Lietuvā un "Kaup24.ee" Igaunijā. Kopš 2015. gada grupu pārvalda "MCI", kas ir viena no lielākajām privātā kapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā. 2018. gada beigās "Pigu Grupa" paziņoja par apvienošanos ar vienu no Polijas e-komercijas tirdzniecības līderiem "Morele".

Tevi varētu interesēt

"Novērojam, ka "Rimi" e-veikalā vidējā pirkuma summa ir krietni lielāka nekā tā...

E-komercijas uzņēmums “Pigu Grupa”, kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais zīmols “220.lv”,...

Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi...

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā...

Interneta veikali regulāri maldina apmeklētājus ar informāciju par to, cik citi apmeklētāji...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

"Novērojam, ka "Rimi" e-veikalā vidējā pirkuma summa ir krietni lielāka nekā tā...

Sociālais tīkls "Twitter" pavēstījis, ka testēs jaunu funkciju, kas lietotājiem ļauj kontrolēt,...

Šajā skaitā apkopoti lietotāji, kuru vecums ir sasniedzis 18 gadus; 57% ir sievietes...

"IPhone" un "iPad" īpašnieki 2019. gada nogalē bijuši īpaši aktīvi, ziņo "CNN"...

"MakeCommerce" maksājumu platformas klientu skaits šajā gadā Latvijā ir trīskāršojies un pieaudzis...

Krievija - tās vārdiem raksturojot - ir veiksmīgi izmēģinājusi valsts mēroga alternatīvu...

"YouTube" zvaigzne PewDiePie paziņojis, ka uz laiku pārtrauks darbību video platformā, jo...

Statistikā par "Google" populārākajiem meklējumiem Latvijā 2019. gadā atsevišķi izdalīts,...

Ķīnā paziņots par jauniem noteikumiem, kas regulē video un audio saturu tiešsaistē,...

Mans jaunākais "Instagram" ziņojums ir publicēts mazāk kā stundu, un tas jau...