Digitālā mārketinga un e-komercijas reklāmas aģentūra 94n Digital, kuras galvenais birojs atrodas Rīgā un filiāle Londonā, ierakstījusi Latvijas vārdu pasaules digitālās reklāmas kartē. Uzņēmums kļuvis par pirmo Latvijas PPC aģentūru, kas ieguvusi septiņas starptautiskas finālistu nominācijas četros nozares prestižākajos pasaules un Eiropas apbalvojumos e-komercijas jomā.
Apbalvojumu sarakstā ir Global Search Awards, Global Digital Excellence Awards, European Paid Media Awards un UK Search Awards, kas atzīst 94n Digital inovatīvo pieeju datu vadītai reklāmai un mākslīgā intelekta izmantošanu, izmantojot pašu izstrādāto platformu AdPeak.ai.
94n pārstāv jauno Eiropas aģentūru paaudzi, kas apvieno reģionālo inovāciju ar starptautisku pieredzi. Darbojoties gan Latvijā, gan Apvienotajā Karalistē, uzņēmums spēj apkalpot klientus visā Eiropā un Ziemeļamerikā, saglabājot augstu kvalitāti un konkurētspējīgu pieeju.
Nominācijas
Global Digital Excellence Awards
• Gada labākā PPC kampaņa B2C segmentā
• Gada labākā apmaksātās reklāmas (Paid Media) kampaņa
Global Search Awards
• Labākā meklēšanas reklāmas izmantošana — mazumtirdzniecība / e-komercija (PPC)
European Paid Media Awards
• Gada labākā apmaksātās reklāmas kampaņa
• Labākā mazumtirdzniecības kampaņa
UK Search Awards
• Labākā meklēšanas reklāmas izmantošana — mazumtirdzniecība / e-komercija
• Labākā datu izmantošana — PPC
Ievērojams pavērsiens Baltijas digitālajā vidē
Šis sasniegums iezīmē nozīmīgu brīdi Baltijas digitālās ekonomikas attīstībā.
Lai gan Latvijā un kaimiņvalstīs jau gadiem veidojas spēcīga digitālā kompetence, starptautiska atzinība reklāmas jomā līdz šim bijusi reta. 94n Digital septiņas nominācijas šo situāciju būtiski maina.
“Šīs nominācijas apliecina mūsu komandas spēju konkurēt globālā līmenī un vienlaikus risināt reālas problēmas mazumtirgotājiem ar plašiem produktu katalogiem,” stāsta Aleksandrs Tkačovs, 94n Digital dibinātājs un izpilddirektors. “Tas pierāda mūsu fokusu uz gudru budžeta sadali, veiktspējā balstītu kampaņu struktūru un cilvēkiem, kuru kompetence un domāšana to padara iespējamu.”
94n straujais izrāviens — sasniedzot starptautisku atzinību tikai 18 mēnešu laikā pēc Londonas biroja atvēršanas — parāda, ka nozīmīgākās maksas reklāmas inovācijas aizvien biežāk top tieši Baltijā.
Darbs aiz nominācijām
Kampaņas, kas ieguva nominācijas, būtiski mainījušas priekšstatus par veiktspējas mārketingu lielo e-komercijas uzņēmumu segmentā.
Saskaroties ar samazinātu reklāmas efektivitāti un produktu redzamību, 94n pilnībā pārveidoja apmaksāto reklāmu infrastruktūru, ieviešot peļņas maržas segmentēšanu, mākslīgā intelekta balstītu produktu grupēšanu un reāllaika veiktspējas līmeņošanu, kas balstīta uz uzņēmuma pašu platformu AdPeak.ai.
Problēma, kuru aģentūra risināja, ir aktuāla visā nozarē — reklāmas platformas bieži ignorē līdz pat 80% produktu lielos e-komercijas katalogos. 94n pieeja sasaista reklāmas budžeta sadali tieši ar peļņu, nevis klikšķu skaitu.
“Darbs 94n nozīmē būt starp cilvēkiem, kuri uz reklāmu skatās kā uz zinātni, nevis intuīciju,” uzsver Simone Pardini, 94n Digital operāciju vadītājs. “Katra mūsu kampaņa tiek veidota tā, lai tā būtu pielāgojama, izmērāma un mērogojama.”
Rezultāti, kas runā paši par sevi
• +37,9% ieņēmumu pieaugums gada laikā pēc 10 mēnešu krituma
• £343 000 papildu ieņēmumi trīs mēnešos
• 2025. gada aprīlis — labākais ieņēmumu mēnesis pēdējo piecu gadu laikā
• “Zero-click” produktu īpatsvars samazināts no 80% līdz 26,5%
• +87% ieņēmumu pieaugums klientam Hiatt Hardware
• +90% ieņēmumu pieaugums klientam Tec Products, konversijai pieaugot par 13%
No kampaņām līdz tehnoloģijai — AdPeak starptautiskā izaugsme
Nominētās stratēģijas kļuva par pamatu AdPeak attīstībai — mākslīgā intelekta vadītai reklāmas platformai, ko šobrīd izmanto mazumtirgotāji visā Eiropā un ārpus tās.
Tas, kas sākotnēji bija iekšējs optimizācijas rīks, pārtapis par mērogojamu risinājumu reklāmu pārvaldībai vairākās platformās — Google, Meta un Microsoft Ads.
“AdPeak tika radīts, lai savienotu uzņēmuma biznesa mērķus ar reklāmas kampaņu mehāniku,” norāda Sam Johnson, 94n Digital stratēģiskais vadītājs. “Fakts, ka tas ir atzīts pasaules mērogā, apliecina, ka nozare ir gatava spert soli tālāk par tradicionālo optimizāciju.”
Globāla atzinība četrās programmās
Konkurējot ar vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām no Londonas, Ņujorkas un citām pasaules pilsētām, 94n Digital spējusi sevi pierādīt kā starptautiska līmeņa spēlētāju.
• Global Search Awards pārstāv meklēšanas mārketinga augstāko latiņu pasaulē;
• Global Digital Excellence Awards izceļ starptautiskās inovācijas digitālajā mārketingā;
• European Paid Media Awards godina labāko pieredzi Eiropas reklāmas tirgū;
• bet UK Search Awards nosaka Lielbritānijas digitālās reklāmas izcilības standartu.
94n Digital konsekventā iekļūšana visos četros apbalvojumos apliecina uzņēmuma augsto profesionālo līmeni un spēju pielāgoties dažādiem tirgiem.
Lepnums par Latviju un Baltijas reģionu
Šis sasniegums sniedzas tālāk par vienas aģentūras panākumiem — tas ir Baltijas reģiona digitālās izcilības apliecinājums.
94n Digital komanda gatavojas apbalvošanas ceremonijām 2025. gada rudenī — Global Search Awards Dublinā (22. oktobrī) un UK Search Awards Londonā (3. decembrī), ar pārliecību, ka šis ir tikai sākums jaunam izaugsmes posmam.
Par 94n Digital
94n Digital ir veiktspējas mārketinga aģentūra, kas specializējas mākslīgā intelekta vadītā reklāmas optimizācijā lieliem e-komercijas uzņēmumiem.
Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Rīgā, ar operācijām Londonā.
Aģentūra pārvalda reklāmas kampaņas Google, Meta, Microsoft, LinkedIn, TikTok, Amazon un citās platformās, izmantojot progresīvas tehnoloģijas, lai palīdzētu klientiem sasniegt ilgtspējīgu izaugsmi visā Eiropā un Ziemeļamerikā.
94n Digital izstrādātā platforma AdPeak automatizē produktu optimizāciju, segmentēšanu un noliktavas datu integrāciju, pārdefinējot veidu, kā mazumtirgotāji rentabli mēro savu digitālās reklāmas efektivitāti.





























