Citas ziņas

Rīgas sargus noskatījies 100. tūkstošais apmeklētājs

,05.12.2007

Jaunākais izdevums

Latviešu spēlfilmu Rīgas sargi šodien, 5. decembrī, ir apmeklējis 100. tūkstošais skatītājs – uzņēmējs Mārtiņš Kossovičs. Kinofilmas izplatītājs – Rīgas Kultūras aģentūra 100. tūkstošajam skatītājam un viņa draugiem dāvināja ielūgumus uz kinoteātrī Rīga demonstrētās franču režisora Lorēna Tirāra komēdijas Moljērs Latvijas pirmizrādi, liecina sniegtā informācija medijiem.

100. tūkstošo biļeti kinoteātra Rīga kasē M. Kossovičs iegādājās īsi pirms šodienas kinofilmas rīta seansa plkst. 13.00. 100 tūkstošu skatītāju robežu Rīgas sargi sasniedza 24 dienu laikā kopš filmas pirmizrādes šā gada 11. novembrī – Latvijas kino vēsturē šāds apmeklējums esot vērtējams kā izcils latviešu filmas sasniegums.

Līdz ar to Rīgas sargiem ir labas izredzes kļūt ne tikai par visu laiku skatītāko Latvijā veidoto filmu, bet arī apsteigt līdzšinējo Latvijā demonstrēto filmu rekordisti – kinofilmu Titāniks, ko noskatījušies vairāk nekā 138 tūkstoši kino mīļotāju.

Tehnoloģijas

Sākam biznesu: Latviešu radītais MaxTraffic palīdz noturēt interneta lietotāju uzmanību

Anda Asere,14.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas rīks MaxTraffic analizē, kad mājaslapas apmeklētājs vēlas to pamest, un palīdz dažādos veidos viņu noturēt.

«MaxTraffic ir serviss, kas palīdz interneta lapu īpašniekiem gūt lielāku atdevi no apmeklētājiem. Mēs palīdzam atgriezt lapā tos cilvēkus, kas mēģina vai domā to pamest. Mūsu tehnoloģija spēj analizēt kursora darbības lapā, kad apmeklētājs vēlas iziet no lapas vai ierakstīt citu adresi. Ar mūsu rīka palīdzību interneta lapas īpašnieks var sagatavot īpašos piedāvājumus mājaslapas apmeklētājam un brīdī, kad tas plāno doties prom, šos piedāvājums viņam parādīt,» stāsta Andis Silakaktiņš, MaxTraffic pārdošanas vadītājs. Mājaslapas apmeklētājam var piedāvāt arī atstāt savu e-pastu vai sekot līdzi konkrētajam komersantam sociālajos tīklos. Galvenais mērķis ir palielināt mājaslapas efektivitāti, jo lielākā daļa apmeklētāju aiziet un varbūt nekad neatgriežas, mazs ir to procents, kas veic pirkumu vai paši atstāj informāciju par sevi. E-pasts joprojām ir ļoti aktuāls, e-pasta datubāzes ir vērtīgs resurss mārketingam, tās prasmīga izmantošana veicina pirkumus, bet pagaidām Latvijā šo iespēju izmanto samērā maz internetveikalu, spriež Kristaps Mors, MaxTraffic idejas autors un vadītājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas izstāžu biznesa karuselis griežas atkal. Kopš vasaras vidus visās 16 Vācijas federālajās zemēs ir dota zaļā gaisma izstāžu biznesam, proti, notiek klātienes izstādes, stingri sekojot izmainītajiem izstāžu organizēšanas noteikumiem un speciālajām higiēnas prasībām.

Vācijas izstāžu darbības pamatprincips šodien balstās uz 3G un tas nav mobilā interneta tīkla ātrums, bet gan ar to tiek apzīmētas trīs personu grupas, kas var piedalīties Vācijā organizētos pasākumos iekštelpās. Tās ir personas, kurām ir vakcinācijas un/vai Covid-19 pārslimošanas sertifikāts un personas ar negatīvu Covid-19 testa rezultātu. Kā nākošā obligātā prasība ir medicīnisko sejas masku FFP2 valkāšana un 1,5 metru distances ievērošana. Papildus tam, katrai no izstādēm ir noteikts maksimālais vienas dienas apmeklētāju skaits. Tas nozīmē, ka uz katru izstādes dienu ir ierobežots skaits ieejas biļešu, kas nopērkamas internetā, un tikai iepriekš reģistrējoties un pievienojot digitālo sertifikātu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinofilmai Rīgas sargi esot labas izredzes kļūt par visu laiku kinoteātros skatītāko filmu Baltijas valstīs, apsteidzot animācijas filmu Simpsoni, kuru Lietuvā noskatījās ap 220 tūkstošiem skatītāju, informē Rīgas Kultūras aģentūra. Pagaidām Rīgas sargus Latvijā noskatījušies 193 tūkstoši skatītāju un pašlaik tiek uzsākta filmas demonstrēšana ārvalstīs.

Kā informē Rīgas Kultūras aģentūra, uzzinot par Rīgas sargu panākumiem Latvijā, aktīvu interesi par filmas demonstrēšanas iespējām ir izrādījušas latviešu kopienās ārvalstīs un Latviešu biedrība Īrijā Rīgas sargus jau demonstrējusi. Savukārt no šā gada 17. marta filma tiks demonstrēta ASV.

Jau drīzumā Rīgas sargi tiks izrādīti arī mūsu tuvāko kaimiņvalstu kinoteātros. Šā gada 13. martā regulāra filmas demonstrācija tiks uzsākta Lietuvas kinoteātros, savukārt 20. martā – Igaunijā. Latvijā daudzi kinozāļu īpašnieki un nomnieki nolēmuši filmu demonstrēt atkārtoti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienam no The Pirate Bay līdzdibinātājiem Gotfrīdam Svartholmam Vargam (Gottfrid Svartholm Warg) ceturtdien tiesa piesprieda divus gadus ilgu cietumsodu, vēsta thelocal.se.

28 gadus vecajam G. S. Vargam cietumsods piespriests par datu aizsardzības pārkāpumiem un krāpšanu. Viņam tika izvirzīta apsūdzība pēc tam, kad viņš ielauzās Zviedrijas IT uzņēmuma Logica datubāzē, iegūstot tūkstošiem cilvēku privātos datus, ko, saskaņā ar apsūdzību, viņš publicēja internetā. Tāpat apsūdzība izdarīta arī saistībā ar ielaušanos skandināvu bankas Nordea sistēmā.

The Pirate Bay līdzdibinātājs tika apsūdzēts aptuveni 20 tūkstošu policijas darbinieku privāto datu zādzībā, kā arī teju 11 tūkstošu cilvēku personīgo datu publicēšanu tiešsaistē.

G. S. Vargs savu vainu apsūdzībās noliedza.

Eksperti

7 kļūdas, veidojot reklāmu Google (AdWords) meklētājā

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,09.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir virkne iespēju, kā Google meklētājā izveidot neefektīvu reklāmu. Neņemot vērā svarīgākos pamatnosacījumus, jūs riskējat ātri iztērēt reklāmas budžetu un ģenerēt nekvalitatīvu trafiku uz savu mājas lapu (ne mērķauditoriju). Šodien es pastāstīšu par dažām būtiskākajām kļūdām, kas tiek pieļautas, veidojot reklāmu Google meklētājā. Ņemiet tās vērā un jūs spēsiet paaugstināt savas reklāmas efektivitāti un iegūt vairāk jaunu klientu.

1. Izmantoti tikai plašas atbilstības (Broad match) atslēgas vārdi

Centieties neizmantot atslēgas vārdus ar plašu atbilstību. Ja jūs šo atbilstību tomēr izmantojat, piemēram, atslēgas frāzi «Kravas automobiļu autoserviss», rēķinieties, ka jūsu reklāma būs redzama pēc visdažādākajiem pieprasījumiem, tādiem kā «Autoserviss Daugavpilī», «Vieglo automobiļu autoserviss», «Degvielas patēriņš kravas automobiļiem» utt. Proti, jūsu reklāmu redzēs un uz to bieži vien klikšķinās dažādi interesenti, taču ne jūsu mērķauditorija. Tādējādi jūs zaudēsiet naudu. Es iesaku izmantot frāzes atbilstību (Phrase match) un/vai precīzu atbilstību (Exact match). Tas jums ļaus samazināt nekvalitatīvo klikšķu skaitu un pārsvarā rādīt reklāmu vienīgi jūsu potenciālajiem klientiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā un Jūrmalā izveidoti bāri, kuros klienti dzērienus sev lej paši.

"Ņemot vērā, ka bāru nozarē darbojos jau vairāk nekā 15 gadus un parādījās iespēja izveidot kaut ko pašam, bija sajūta, ka vajag veidot kaut ko unikālu un tā radās doma par pašapkalpošanās alus sistēmu, kas Eiropā un ASV jau ir kādu laiku, bet pie mums ir citāda, jo alus krāni pieslēgti no griestiem," biznesa portālam db.lv stāsta "Draft bar" izveidotājs Edgars Svencis.

Investīcijas bāru atvēršanā Rīgā, K.Barona ielā un Jūrmalā, Jomas ielā veido aptuveni 180 tūkstošus eiro. Abi bāri durvis vēra janvāra beigās un ieguldījumi tajos vēl turpinās. "Alus sistēma, kuru izveidojām, nav lēts prieks, jo mums ir trīs cold room istabas, kas atrodas katra savā stāvā, lai, kad mūsu apmeklētāji atver alus krānu, tad vienmēr būtu pieejams auksts dzēriens," komentē E.Svencis.

Citas ziņas

Rīgas domes 79.sēde

,07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

11.09.2007.

Plkst.14.00

Darba Kārtība:

1. Nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumu piešķiršanas kārtība Rīgā

2. Par Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta padotībā esošo izglītības iestāžu peldbaseinu izmantošanas maksas noteikšanu

3. Par pirmsskolas izglītības iestādes dibināšanu Rīgā, Pārslas ielā 16

4. Par izmaiņām Rīgas bāriņtiesas sastāvā un grozījumiem Rīgas domes 13.09.2005. lēmumā Nr.387 "Par Rīgas bāriņtiesas sastāvu"

5. Grozījumi Rīgas domes 21.02.2006. saistošajos noteikumos Nr.40 ''Par pašvaldības palīdzību audžuģimenei ''

6. Grozījumi Rīgas domes 25.10.2005. saistošajos noteikumos Nr.26 "Par svētku pabalstu politiski represētajām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem"

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz zīmols ir populārs visās tirgus nišās - universāļa, sedana, apvidus auto, un arī komercpasažieru pārvadājumos. Tomēr - kā labāk atrast pareizo šīs markas auto? Lietotu auto tirgotājs BRC Autocentrs sniedz ieskatu šajā jautājumā.

Mercedes-Benz automobiļus ražo kopš 1890. gada un uzņēmuma galvenā mītne atrodas Vācijas pilsētā Štutgartē. Kā vieni no pirmajiem šī auto ražotāji ieviesuši dažādas drošības un tehnoloģijas idejas, kuras šobrīd bieži sastopamos modernajos auto modeļos. Šobrīd Mercedes-Benz piedāvā pilnu auto klāstu - no maziem pilsētas auto līdz smagajiem auto, pie tam, zīmols ir pārstāvēts arī motosportā, kā, piemēram, F1, kur rūpnīcas komanda ir pēdējos gados viena no vadošajām.

Arī Latvijā Mercedes-Benz ir visnotaļ populārs auto gan jaunu šī zīmola iegādē no salona, gan lietotu auto tirdzniecībā sludinājumos, auto plačos un sertificētos lietotu auto tirgotājus. Arī BRC Autocentrā Mercedes-Benz automobiļi pieejami plašā klāstā, bet kā atrast sev piemērotāko no dažādajām klasēm?

Nekustamais īpašums

Altum ģimenes programmas ietvaros DNB izsniegusi 1000. hipotekāro kredītu

Dienas Bizness,26.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā DNB banka Altum ģimenes programmas ietvaros ir finansējusi jau 1000. mājokļa iegādi - tūkstošais programmas iespēju izmantotājs ir iegādājies dzīvokli jaunajā projektā Imantas Ozoli, informē DNB pārstāvji.

Kopš ģimeņu atbalsta programmas sākuma DNB sadarbībā ar Altum izsniegto mājokļu kredītu apjoms ir audzis ik mēnesi. Īpaši liela interese par šo iespēju no klientiem novērota, sākot no 2016. gada, - ja janvārī ģimeņu mājokļiem izsniegto kredītu summa bija vairāk nekā 2 miljoni eiro, tad oktobrī tā sasniedza rekordlielu apjomu – 4,3 miljonus eiro.

Bankā norāda, ka kopumā 2016. gadā ALTUM atbalsta programmā DNB hipotekāro kredītu kopsumma sasniegusi 34,5 miljonus eiro, vidējai ikmēneša summai esot aptuveni 2,9 miljonu eiro apmērā.

DNB un Altum sadarbību uzsāka 2015. gada jūlijā, un kopš tā laika programmas ietvaros izsniegto hipotekāro kredītu summa regulāri pieaug.

Finanses

Stokholmā katrs desmitais zviedrs gadā nopelna miljonu

,22.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ap 40 tūkstošiem zviedru gadā nopelna vairāk nekā miljonu kronu (ap 70 tūkst. Ls), raksta thelocal.se.

86% no tiem ir vīrieši vecumā no 20-64 gadiem. Vidēji katrs tūkstošais Zviedrijas iedzīvotājs gada laikā nopelna septiņciparu algu. Stokholmā šī proporcija ir krietni lielāka- tur katrs desmitais zviedrs gadā nopelna vismaz miljonu kronu. Laika posmā no 1999.-2008. gadam miljonāru skaits Zviedrijā ir pieaudzis trīskārt.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsevišķu pakalpojumu uzticēšana privātfirmām var palīdzēt samazināt Rīgas pašvaldības budžeta izdevumus.

Apkopēju un sētnieku pakalpojumus no privātuzņēmējiem pirkt nav izdevīgi, uzskata A.Lācis. Viņš min piemēru, kad kāda firma piedāvājusi sētnieka pakalpojumus divām Rīgas namu apsaimniekotām ēkām. "Strādājot mūsu sētniekam, izmaksas ir 233 latu mēnesī, bet firmas piedāvājums bija 422 lati vienai ēkai un 495 otrai. Pat ja iepirkuma procedūra ļautu mums cenu nokaulēt uz leju, izdevīgāk ir joprojām paturēt savus sētniekus un apkopējus. Jā, ārpakalpojuma gadījumā mums nebūtu atbildības par konkrētiem cilvēkiem, nebūtu jādomā, kas atvietos darbinieku slimības vai atvaļinājuma laikā, bet vienlaikus mums jāuztur šīs firmas administrācija, un tas nekad nebūs lētāk par ietaupīto darba algas fondu," uzskata A.Lācis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsaucoties policijas aicinājumam pēdējo dienu laikā paši pieteikušies vairāk nekā 20 13.janvāra masu nekārtībās piedalījušies cilvēki. Par to informēja Rīgas un Rīgas rajona kriminālpolicijas priekšnieks Ints Ķuzis.

Joprojām aktuāls esot arī policijas lūgums grautiņa dalībniekiem pieteikties pašiem. Viņš informēja, ka visos gadījumos, kad vandalis pieteiksies pats, tiks meklēti maksimāli daudz vainu mīkstinoši apstākļi. Ja katrā konkrētajā gadījumā tiks konstatēti trīs vai vairāk šādu apstākļu, tad vainīgais var droši cerēt, ka tam piemērotais sods būs mazāks nekā likumā noteiktais minimums.

Db.lv jau vairakkārt vēstījis, ka pēc 13.janvāra grautiņa Vecpilsētā tika ierosināts kriminālprocess par masu nekārtībām. Saskaņā ar likumu par dalību šādās destruktīvās aktivitātēs var sodīt ar brīvības atņemšanu no astoņiem līdz 15 gadiem.

DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Nopelnīt simtgadi

Raivis Bahšteins, DB galvenās redaktores vietnieks,22.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieļauju, ka, tieši tāpat kā nodokļu reformas, arī valsts simtgades piesaukšana daudziem, atvainojos, ir līdz kaklam. Tomēr ne no viena, ne otra nekur neizbēgsi, jo, rau, vēsturiskajā simtgades gadā jau dzīvojam kopš nupat aizvadītās valsts 99. jubilejas, un arī reforma ar pavadošo normatīvo izmaiņu svītu no 1. janvāra sāks savas vizītes pie katra darba devēja un ņēmēja. Iespējams, dažos gadījumos augstā viešņa nāks pieklājības vizītēs vai pat ar Jaunā gada dāvanām, bet citiem jāpiesargās, ka šī neparāda bargu vaigu vai pat neuzrīda jaunizceptās kārtības sargus no Valsts ieņēmumu dienesta.

Daudz būtiskāks par datumiem un normatīviem ir cits rādītājs – cilvēku apmierinātība ar dzīvi Latvijā. Ierasts uzskatīt, ka mūsu valstī «viss ir slikti», ka «atkal esam pēdējā vietā Eiropas Savienībā». Piedodiet, bet es neticu aptaujām. Toties es ticu cilvēkiem, kurus satieku vaigā, apmeklējot uzņēmējus Latvijas reģionos. Aizvadītajā gadā man bija iespēja veidot DB reģioniem veltīto pielikumu Biznesa Plāns, kopā ar fotogrāfu Matīsu Markovski apbraukājot Vidzemi, Latgali un Kurzemi. Nākamā gada sākumā dosimies inovatīvu uzņēmumu un interesantu iniciatīvu ekspedīcijā uz Zemgali.

Pretēji tam, kā bieži izskatās no Rīgas, reģionos dzīvo un strādā cita veida cilvēki, nekā mēs esam uzzīmējuši galvaspilsētā. Tur cilvēki ir ne tikai dedzīgi aizrāvušies ar spožām idejām, bet arī savu ikdienu būvē mazāk stresainu, atrodot laiku, piemēram, lai burātu Rāznas ezerā. Runājot ar cilvēkiem reģionos, bieži, un tas nepārstāj pozitīvi pārsteigt, viņi atzīst, ka ir apmierināti ar valsti, nodarbošanos un dzīvi kopumā. Paralēli projektiem biznesā viņi dibina alternatīvas izglītības iestādes kā Preiļos vai atjauno vecās koka mājas kā Aizputē, vai sargā vecos mežus kā Piebalgā. Manuprāt, Latvijas simtgade ir viņu nopelns. Katrs līdz šim iznākušais Biznesa Plāna numurs to apliecina, jo stāsti, kas nāk no novadu cilvēkiem, ir reālā Latvija, un šī Latvija ir neticami lieliska. Es tādā Latvijā gribu dzīvot. Tas ir tā vērts – pateicoties cilvēkiem, kuriem ir savas vietas apziņa, pat ja viņi vienlaikus izbauda to, ka reizē var tikpat veiksmīgi būt arī pilntiesīgi globalizētās pasaules brīvpilsoņi. Iedzīvotāju skaits Latvijā samazinās, tas ir fakts, kas jāpieņem un kas nes līdzi dažādus izaicinājumus arī biznesa vidē, taču savās vietās vārdos un darbos palikušo kapitāls ir ar augstu provi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Florbola vārtsargu ekipējuma izgatavotājs SIA Blind Save paplašina darbību, piedāvājot aizsargtērpus arī basketbolistiem; šodien sāk pūļa finansēšanas kampaņu Kickstarter vietnē

Uzņēmuma stiprā puse florbolā ir tieši aizsargu izgatavošana, turklāt tādu, kurus neredz un kas atrodas zem tērpa. Reiz viens potenciālais partneris ieminējās, ka uzņēmums varētu paplašināt savu darbību tieši dažādu aizsargu ražošanā. «Gadu par to domājām un nonācām līdz tam, ka uztaisījām aizsargus basketbolistiem, kas pieņem cilvēka ķermeņa formu. Kad to uzvelk, pirmajā mirklī aizsargs var šķist ciets un neelastīgs, taču, jo vairāk spēlētājs iekarst, jo mazāk jūt aizsargus,» stāsta Andis Blinds, SIA Blind Save un zīmola Blindsave īpašnieks. Uzņēmuma jaunie basketbola aizsargi der arī citiem iekštelpu sporta veidiem, piemēram, handbolam, futzālam. «Palielinot aizsargu biezumu, varam iet arī ekstrēmajos sporta veidos,» teic Andis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbiniekus var iedalīt divās lielās grupās – darbinieki, kas strādā telpās, un darbinieki, kas strādā ārpus telpām. Ja pirmajā gadījumā Latvijā normatīvajos aktos ir noteikti pieļaujamie mikroklimata parametri daļai darba vietu, tad normatīvo aktu ierobežojumu darbam ārpus telpām, piemēram, temperatūras grādi vai darba ilguma, nav, informē Linda Matisāne, Eiropas Darba drošības un veselības aizsardzības aģentūras nacionālā kontaktpunkta vadītāja.

Normatīvo aktu prasības attiecībā uz optimāliem mikroklimata parametriem darbam telpās nosaka Ministru Kabineta 2009. gada 28. aprīļa noteikumi Nr. 359 «Darba aizsardzības prasības darba vietās», kuros norādīti mikroklimata normatīvie lielumi atbilstoši veicamā darba smaguma pakāpei un siltajam/aukstajam laika periodam. Tomēr šie normatīvi nav obligāti visām darba vietām. Tie ir rekomendējoši visām tām darba vietām, kuras ir izveidotas līdz 2010. gada 1. janvārim, kad spēkā stājās iepriekš minētie Ministru Kabineta noteikumi, bet obligāti - tām darba vietām, kas izveidotas pēc minētā datuma vai tiek veidotas no jauna šobrīd. Normatīvos lielumus var lasīt tabulā zemāk.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenfordas Universitāte pētījumi liecina, ja ārā gaisa temperatūra ir 33°C, tad automašīnā, kas novietota stāvēšanai, tā pēc 20 minūtēm jau sasniedz 50°C, bet pēc 40 minūtēm – gandrīz 60°C. Pat tad, ja ārā temperatūra ir tikai 21°C, tiešos saules staros atstāta automašīna var uzkarst tik ļoti, ka rada draudus veselībai un dzīvībai.

Tieši tāpēc bērnu vai mājdzīvnieku atstāšana automašīnā bez uzraudzības var izraisīt nopietnus draudus viņu veselībai, pat nāvi. Augstai temperatūrai automašīnas salonā ir negatīva ietekme uz autovadītāja koncentrācijas spējām un fizisko pašsajūtu, kas, savukārt, palielina satiksmes negadījumu risku.

Saule var uzsildīt auto salonu līdz dzīvībai bīstamai temperatūrai nieka 30 minūšu laikā, turklāt pat samērā vēsā dienā. Tas skaidrojams ar to, ka temperatūra automašīnas salonā ir atkarīga no saules gaismas daudzuma, nevis temperatūras ārpusē. “Pat ja ārā gaisa temperatūra nav tik augsta, automašīnas salonā, pateicoties saules gaismai, tā pieaug. Loga atvēršana ne vienmēr būtiski samazina temperatūru, jo gaisa apmaiņa, automašīnai stāvot, notiek ļoti lēni. Turklāt atvērta loga atstāšana automašīnā, kas novietota stāvēšanai, ir bīstama,” skaidro Renault Braukšanas Skolas direktors.

Sports

Latvijas izlase spēlēs vietējā ražotāja BLINDSAVE aizsargekipējumā

Lelde Petrāne,16.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas sieviešu un vīriešu basketbola izlases atbalstītāju kļuvis vietējais aizsargekipējuma ražotājs BLINDSAVE, kas Eiropas čempionāta laikā izlases spēlētājas un spēlētājus nodrošinās ar visu nepieciešamo aizsargekipējumu un kompresijas apģērbu.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

BLINDSAVE vadītājs Andis Blinds pauž prieku par to, ka Latvijas Basketbola savienība kā atbalstītāju izvēlējusies vietējo ražotāju.

Šobrīd konkrēta darījuma vērtība nav noteikta, jo nav zināms, cik daudz sportistiem būs nepieciešams aizsargapģērbs un kompresijas apģērbs. Ne visi sportisti to spēļu laikā lieto.

Līdz šim BLINDSAVE jau individuāli atbalstīja vairākas izlases spēlētājas un spēlētājus, iesaistot viņus arī produktu testos.

BLINDSAVE visus savu produktus – aizsargšortus, aizsargkreklu, ceļu un elkoņu sargus, kā arī kompresijas apģērbu – ražo Latvijā. Izmantojot aizsargmateriāla īpašības un funkcionalitāti, uzņēmums izstrādājis plānākus un triecienizturīgākus aizsargus, kas piemēroti basketbolistiem un citiem iekštelpu sporta veidu pārstāvjiem.

Tehnoloģijas

FOTO: Ar pieskārienu nodrošina biznesu

Ilze Žaime,06.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Lockero ražo gudrās mantu glabātuves, kas ar pirksta noskenēšanu dod piekļuvi darba instrumentiem vai līdzpaņemtām pusdienām savā mantu glabātuvē.

Rolanda Indriksona uzņēmums Lockero, kas dibināts 2012.gadā, nodarbojas ar mantu glabātuvju izgatavošanu, tirdzniecību un uzstādīšanu. Izmantojot modernās tehnoloģijas, Lockero strādā, lai radītu jaunus risinājumus mantu glabātuvju ražošanas nozarē. Atšķirībā no ikdienā bieži sastopamajiem pakomātu skapīšiem, kuru galvenās funkcijas ir ļoti līdzīgas ar Latvijā izgatavotajiem skapīšiem, Lockero koncentrējas uz sarežģītāku tehnoloģiju izmantošanu un papildu funkciju nodrošināšanu skapīšu lietotājiem. Tam piemērs ir skapīši, kas aprīkoti ar dzesēšanas iespējām, elektroiekārtu uzlādes iespēju, vendinga aparātu un kluso darba zonu izvietošanu starp mantu glabātuvēm. Arī pirkstu noskenēšana, lai piekļūtu noliktajām mantām, ir pašmāju uzņēmuma jaunievedums.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA New Rosme apsargam jāsaņem 500 Ls atlīdzība par atšķirīgas attieksmes aizlieguma pārkāpšanu, raksta laikraksts Dienas bizness.

Tā nospriedusi Augstākā tiesa (AT), apelācijas kārtībā izskatot strīdu starp apakšveļas ražotāju un tā bijušo darbinieku Alfrēdu Ratutu. Pēdējais, prasot no darba devēja vairāk nekā 200 tūkst. Ls, pērn vērsās tiesā. A. Ratuts norādīja uz nelabvēlīgiem darba apstākļiem New Rosme, konkrētāk, viņam netika radīta iespēja pamest sarga posteni, lai nokārtotu dabiskās vajadzības vai aizietu pusdienās.

Dažreiz A. Ratutu postenī aizstājusi viņa sieva, kura strādāja New Rosme šūšanas cehā. Lai gan uzņēmums nodarbinājis sešus sargus, pārējos piecus labierīcību apmeklējuma laikā aizvietojuši citi tuvumā strādājošie darbinieki, piemēram, apkopēja, noliktavas darbiniece un atslēdznieks. A. Ratuts no kolēģiem saņēmis atteikumu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bruņotas laupīšanas laikā no viesnīcas Kannās, Franču Rivjērā, nozagti juvelierizstrādājumi aptuveni 40 miljonu eiro vērtībā.

Francijas policija atklājusi, ka zādzība notikusi svētdienas rītā Karltonas viesnīcā, kur norisinās juvelierizstrādājumu izstāde. Pagaidām nav skaidrs, kam nozagtie juvelierizstrādājumi piederējuši, bet izstādi organizēja Krievijas izcelsmes Izraēlas miljardierim, ar Vladimiru Putinu saistītajam Ļevam Levievam piederošā juvelierdarbnīca Leviev. Policija uzsākusi izmeklēšanu.

Bruņotās zādzības laikā neviens nav cietis. Noziedznieks iegājis viesnīcā un, piedraudot ar šaujamieroci, juvelierizstrādājumus salicis portfelī un neviena netraucēts devies projām, sacījuši aculiecinieki.

Šā gada maijā Kannās jau notika divas vērienīgas juvelierizstrādājumu zādzības. Kannu Kinofestivālu apmeklējošo slavenību ballītes laikā tika nozagta kaklarota 1,9 miljonu eiro vērtībā, bet nedēļu pirms tam tika nozagtas aktieriem paredzētās dārglietas vairāk nekā viena miljona ASV dolāru apmērā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 30.decembra par komandantstundas neievērošanu Valsts policija (VP) sākusi teju 3000 administratīvo procesu.

Līdz 3.janvāra plkst.5 VP par komandantstundas neievērošanu sākusi kopumā 2957 administratīvos procesus. Visvairāk pārkāpumu tika fiksēts jaungada naktī, kad tika noformēti 1136 administratīvā pārkāpuma protokoli. Tāpat VP ik dienu informēja par plānotajiem papildu procesiem, kas vēl nav sākti, līdz ar to līdztekus jau sāktajiem administratīvajiem procesiem plānots sākt vēl aptuveni 900 lietas.

Četru dienu laikā preventīvi norādījumi vai mutiski brīdinājumi saņemti 7468 reizes.

Kopumā naktīs kopš 30.decembra plkst.22 līdz 3.janvāra plkst.5 saistībā ar pārvietošanos komandantstundas laikā pārbaudītas 18 919 personas.

Veicot komandantstundas kontroles pasākumu, likumsargi vairākkārt piemērojuši maksimālo sodu 2000 eiro apmērā. Tāpat virknē gadījumu iedzīvotāji, pārkāpjot ierobežojumus, izrādījuši pretošanos policistiem, tostarp fiziski ietekmējot kārtības sargus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

http://db.lv/uploads/ck/images/Clipboard02(192).jpg

Tūrisma īsfilmu «10 ieteikumi, apmeklējot Rīgu» veidojusi producentu apvienība Style Masters Studio, kas veidojusi arī filmu «Eglīte – Ziemassvētku brīnums Rīgā».

Īsfilmu ir paredzēts ievietot LIVE RIGA mājas lapā, DB sacīja Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Guna Caune. Tāpat tā tiks izmantota prezentāciju materiālos, kad RTAB speciālisti ārvalstu partneriem un tūroperatoriem prezentēs popularizējošus materiālus par Rīgu.

Decembra sākumā RTAB speciālisti dosies uz Krieviju – tas varētu būt pirmais brauciens, kurā ārvalstu partneriem tiks prezentēta jaunā īsfilma «10 ieteikumi, apmeklējot Rīgu», pieļāva G. Caune, piebilstot, ka filmu paredzēts izmantot arī reklāmu sižetos par Rīgu.

Citas ziņas

Rīgas domes prezidijs

,11.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sēde Nr.103

13.09.2007.

Plkst.15.00

Prezidija sēžu zālē

Darba Kārtība:

1. Rīgas pašvaldības policijas ziņojums par situāciju pilsētā

2. Par ārvalstu komandējumiem

3. Par līdzekļu piešķiršanu divu deviņstāvu dzīvojamo māju Rīgā, Detlava Brantkalna ielā bez numura, projektēšanas darbiem

4. Par grozījumu Rīgas domes 16.11.2004. lēmumā Nr.3663 "Par likvidējamā Rīgas domes Rīgas Kurzemes rajona pašvaldības uzņēmuma "Kurzemes nami" mantu un saistībām"

5. Par Rīgas festivālu mērķprogrammai iesniegto 2008.gada projektu vērtēšanas komisijas izveidi

6. Par Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas mājoklis" darbības un attīstības stratēģijas 2008.-2012.gadam apstiprināšanu

7. Par Rīgas pilsētas pašvaldības dzīvokļa īpašuma - neizīrēta dzīvokļa Nr.4 Rīgā, Maskavas ielā 104, un dzīvokļa īpašumā ietilpstošo kopīpašuma domājamo daļu no daudzdzīvokļu mājas un zemesgabala atsavināšanu

Atpūta

Dvēseļu puteni nedēļas nogalē noskatījušies 25 305 skatītāji

Lelde Petrāne,11.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Režisora Dzintara Dreiberga kara drāmu «Dvēseļu putenis» tās pirmajā demonstrēšanas nedēļas nogalē no 8. līdz 10. novembrim ir noskatījies rekordliels skatītāju skaits - 25 305. Visvairāk skatītāju – 16 160 – apmeklējuši filmas seansus Rīgā, bet arī reģionos bijusi vērojama liela skatītāju aktivitāte: ārpus galvaspilsētas «Dvēseļu puteni» paguvuši noskatīties 9 145 skatītāju, informē filmas veidotāji un tās izplatītājs Latvijā «Uz kino».

Uz Aleksandra Grīna romāna motīviem balstīto filmu «Dvēseļu putenis» visu novembri un decembri demonstrēs ne tikai kinoteātros lielākajās Latvijas pilsētās, bet arī novadu kultūras un tautas namos Latgalē, Sēlijā, Kurzemē, un Vidzemē.

Filma «Dvēseļu putenis», kas pirmizrādi piedzīvoja 8. novembrī, skatītājus aizved 100 gadus senā pagātnē, kad sešpadsmitgadīgais Artūrs dodas strēlniekos un kopā ar draugiem cīnās par brīvību – pat tad, kad neviens nezina, kurā pusē tā meklējama. Stāsts ļauj skatītājam pieaugt kopā ar Artūru un jaundibināto Latvijas valsti, vērojot dzīvi ierakumos zēna acīm, pašaizliedzīgi stājoties pretī ienaidniekam, meklējot īstu mīlestību un mācoties novērtēt brīvības cenu.

Mazais bizness

Sekojot idejai: Produktu idejas rodas piedzīvojumos

Linda Zalāne,14.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Mans Fifi, izveidojot savu ražotni, sper attīstības soli un tirgū ievieš vairākus jaunus ar tūrismu saistītus produktus

Pagājis apmēram pusotrs gads, kopš tūrisma inventāra ražotājs SIA Mans Fifi tirgū laida savu pirmo produktu – guļamtīklu, kas atšķirībā no šūpuļtīkla tiek ražots no elastīga izpletņa auduma un iztur pat 200 kg svara. To var iekārt ne tikai starp diviem kokiem, bet arī klintīs. Šī gada laikā uzņēmums attīstījis vēl daudzus citus ar tūrismu saistītus produktus. «Ideju ir ļoti daudz. Dažas no tām ir ļoti trakas un līdz reālam izpildījumam nenonāk. Iedvesmu produktiem es noskatu ārvalstu ceļojumos, jo ne viss ir jāizgudro no jauna. Var esošās lietas pilnveidot un uzlabot, lai tās aktīvās atpūtas piekritējiem kalpotu aizvien labāk. Tas ir gluži tāpat kā Apple neizgudroja telefonu, bet to nemitīgi pilnveido,» stāsta SIA Mans Fifi īpašnieks Raimonds Šūpulnieks.