Nākotnē lielāka interese saglabāsies par savrupmājām, kuras būs viegli sasniedzami, braucot pa automaģistrālēm. Viņasprāt, tie būs Berģi, Garkalne, Mārupe, Ķekava (īpaši šis virziens kļuvis aktuāls saistībā ar jaunā Dienvidu tilta būvniecību), Babīte, prognozē Milāna Skumbiņa, SIA Baltic Property Group partnere. «Jebkurš virziens ir jāanalizē no vairākiem aspektiem, kuri nosaka arī pieprasījumu — kāda ir nokļūšana, sabiedriskais transports, infrastruktūra (skolu, veikalu tuvums utt.), nākotnes attīstības perspektīvas, vide u.tml. Jūrmala, piemēram, ir viegli, ērti sasniedzama; 3 joslu autoceļš, tur ir attīstīta infrastruktūra, lieliska daba un jūra. Baltezers — brīnišķīga daba, bet nokļūšana ir pa Brīvības ielu, kas ir nogurdinoši. Infrastruktūras gandrīz nav nekādas; šobrīd ikdienā jārisina apsardzes jautājumi, jādomā par bērnu nogādāšana uz skolu utt. Savukārt Mārupe tiek uztverta kā Rīgas turpinājums, dabas skati tur nav nekādi īpašie, bet viss ir rokas stiepiena attālumā. Ogres virziens — labs autoceļš, upe,» raksturoja Nira fonda prezidents Vadaims Markovs. Pēc M. Skumbiņas domām, perspektīvs ir arī Bolderājas virziens, īpaši, kad tiks uzbūvēts Ziemeļu tunelis, turklāt tur ir priedes, jūras tuvums utt. Pārdaugavu Rīgā par perspektīvu atzīst arī V. Markovs. Tur gan pagaidām vēl ir visai degradēta vide. Protams, daudz kas būs atkarīgs no Rīgas pilsētas politikas.