Uz Latvijas ceļiem strādā deviņi jauni sniega tīrītāji 

VAS «Latvijas autoceļu uzturētājs» (LAU) saņēmis deviņas jaunas MAN TGS 33.420 6x4 ceļa tīrīšanas tehnikas, informē uzņēmumā.

Monta Glumane, 16.01.2019
1/2

Foto: publicitātes

«Kravas automobiļi ir multifunkcionāli - trīspusēji pašizgāzēji ar 13 kubikmetru lielu kravas kastes tilpumu, un tie tiks izmantoti dažādu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanai, lai nodrošinātu satiksmes drošību un autoceļu caurbraucamību. Ziemas sezonā šiem kravas automobiļiem uzstāda ziemas aprīkojumu – priekšējo lāpstu, sānu lāpstu sniega tīrīšanai un sāls-smilts kaisītāju autoceļa seguma apstrādei ar pretslīdes materiāliem. Savukārt vasarā tos izmanto bedru remonta darbos un dažādu kravu pārvadāšanai. Jaunos kravas automobiļus jau pielieto LAU Rēzeknes, Liepājas, Alūksnes, Jelgavas, Talsu, Valmieras un Rīgas struktūrvienībās,» skaidro LAU valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors.

Projekta kopējās investīcijas, ieskaitot kravas automobiļu apkopes veido 1 635 668 eiro bez PVN. Viena kravas automobiļa cena ir 173 299 eiro bez PVN.

Jaunie kravas automobiļi ir pielāgoti Ziemeļvalstu klimata prasībām, kur āra temperatūra var pazemināties līdz pat –37 grādiem un attiecīgi aprīkoti ar ziemas apstākļiem nepieciešamo inventāru - speciālu elektrisko motora apsildes iekārtu (220V), apsildāmu gaisa mitruma atdalītāja iekārtu pneimosistēmai, apsildāmu degvielas filtru, apsildāmu automobiļa priekšējo vējstiklu ar iestrādātu sildelementu, kā arī elektriski apsildāmiem un regulējamiem atpakaļskata spoguļiem.

Jaunajos sniega tīrītājos ir iekļautas tādās mūsdienu drošības sistēmas kā - elektroniskā stabilitātes programma ESP, bremžu spēka regulators ARS, joslu šķērsošanas sistēma LGS, EEC tahogrāfs, kruīza kontrole, maksimālā ātruma ierobežotājs, MAN digitālā uzraudzības sistēma un citas.

«Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes MAN ceļa tīrīšanas tehniku, jaunā ir aprīkota ar EURO 6C dzinējiem, kas ir vēl videi draudzīgāki un ekonomiskāki. Tāpat automobiļiem ir uzstādīti pastiprināti sajūgi, kas noder smagu darbu gadījumos. Piemēram, pilnībā slogota automobiļa braukšanai bezceļa, ceļu būves vai remonta apstākļos, lai varētu pārvadīt motora maksimālo griezes momentu, nepielietojot elektronisko aizsardzības sistēmu ESP,» papildina SIA «Avar Auto» pārdošanas nodaļas vadītājs Sarmis Paškevics.

Jaunākais izdevums